Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Πόσο στοιχίζει ετησίως η γραμμή “Κόρινθος – Τρίπολη”…

- Advertisement -

Η “μαύρη τρύπα” του ΟΣΕ που έχει ξεπεράσει τα 10 δισ. ευρώ, κάθε χρόνο μεγαλώνει με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, από τη λειτουργία των γραμμών που είναι ζημιογόνες, εκτινάσσοντας το ετήσιο έλλειμμά του στο 1 δισ. ευρώ και το ημερήσιο έλλειμμα του περίπου σε 3 εκατ. ευρώ!

Αξιοσημείωτο είναι ότι μόνο για τρείς γραμμές (από τις οποίες οι δύο στο δίκτυο της Πελοποννήσου) ο ΟΣΕ, έχει ετήσιες ζημιές που ξεπερνούν τα 16,5 εκατ. ευρώ, όταν τα έσοδα περιορίζονται μόνο σε μερικές χιλιάδες ευρώ.
Η περικοπή των γραμμών αυτών ή η λειτουργία τους μέσω προγραμματικών συμφωνιών με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, αποτελεί μονόδρομο ώστε ο ΟΣΕ να μειώσει τα ελλείμματά του και να ισοσκελίσει τον ισολογισμό του, μέχρι το Μάρτιο του 2011.

Σε διαφορετική περίπτωση, ο Οργανισμός θα βάλει “λουκέτο”. Αποκαλυπτικά πάντως, είναι τα στοιχεία που έχουν καταγραφεί, από την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και σύμφωνα με τα οποία:

Για τη διαδρομή Κόρινθος – Τρίπολη, η ετήσια ζημιά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι 4,5 εκατομμύρια ευρώ. Η λειτουργία της γραμμής Πάτρα – Καλαμάτα, κοστίζει επίσης το χρόνο 4,5 εκατομμύρια ευρώ στον ΟΣΕ

Την αντικατάσταση του τρένου στη Πελοπόννησο όπου αποτελεί το πιο ζημιογόνο δίκτυο του ΟΣΕ, με άλλα μέσα όπως ΚΤΕΛ και λεωφορεία, προβλέπει το νέο σχέδιο εξυγίανσης του Οργανισμού. “Ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της Πελοποννήσου, έχει 20% συμβολή στα έσοδα και 80% στα έξοδα. Mε λίγα λόγια ο ΟΣΕ στο κομμάτι των εσόδων προσφέρει πολύ λίγα και το μεγαλύτερο ποσοστό το καταβάλλει το κράτος”…

Πηγή: Εφημερίδα Ημερησία

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog