Google Analytics

Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2013

Επεισόδια στο Λουτράκι!(video)

Δυστυχώς οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και είχαμε επεισόδια στην κατάθεση στεφάνων στο Λουτράκι....


Η αιτία;

Η παρουσία του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Κορινθίας Στάθη Μπούκουρα που προσήλθε κανονικά-όπως είχε εξαγγείλει- για να καταθέσει στεφάνι μαζί με πολυμελή ομάδα που τον ακολουθούσε.

Πολίτες που είναι ενάντια στην Χρυσή Αυγή αντέδρασαν με αποτέλεσμα  να ξεφύγει η κατάσταση και τα ΜΑΤ που για καλό και για κακό βρίσκονταν εκεί να ρίξουν χημικά!
Περιττό να αναφέρουμε τα τρομοκρατημένα παιδάκια που έτρεχαν για να σωθούν όπως μας μετέφερε αυτόπτης μάρτυρας!

Σύμφωνα με πληροφορίες του Lb έχουν συλληφθεί 4 άτομα..

Δείτε το βίντεο από ekorinthos.gr

146 σχόλια :

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

mi.fi. το πολιτες που ειναι εναντια στη χρυση αυγη δημιουργει ασχημους συνειρμους...

spiros tsielos είπε... Best Blogger Tips

Δηλαδη για να καταλάβω,εμένα άμα δεν μου αρέσουν οι της ΝΔ,του ΠΑΣΟΚ,του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ και των λοιπών κομμάτων πρέπει να <> μαζί τους και να μην αφήσω να καταθέσουν στεφάνι?Και ύστερα βρίζετε την Χ.Α και τους λέτε <>.Κύριοι,έχεται χάσει την μπάλα με τα <> πιστεύω σας.

ΑΚΤΙΑ είπε... Best Blogger Tips

ΟΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΧΑΛΑΝΕ ΕΠΕΤΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ..... ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ....ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ .....ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ....... !

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@spiros tsielos

ρε φιλε αν εισαι αντιθετος με οποιο κομμα νομιζεις εισαι ελευθερος να διαμαρτηρηθεις οπως θελεις...

ηθελα να ηξερα που ζεις...

δε βλεπεις τι γινεται στις ποριες...ολοι αυτη οι ανθρωποι που μαζευονται στο συνταγμα ,γιατι το κανουν για να διασκεδασουν ?

προφανος ειναι εναντια και γιαυτο το κανουν...

τωρα αν εσυ θελεις να καθεσαι στο καναπε σου ,να περνεις το μισθουδακο σου και να κραζεις απο πανω δικαιωμα σου αλλα μην νομιζεις οτι εισαι και σωστος...

και στο κατω κατω η ΧΑ εχδει δωσει αφορμες και εισπρατει οτι εισπρατει απο τον κοσμο...δεν ειναι το πρωτο περιστατικο εναντια της...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Η σύρραξη προήλθε από την παράταξη του ΚΚΕ,Σύριζα και ότι άλλο ήταν εκεί μαζεμένο...
Η κατάθεση στεφανιού ήταν νόμιμο δικαίωμα τους..Δεν είδα κανέναν άλλο βουλευτή ή εκπρόσωπο κόμματος να καταθέτει στεφάνι!!
Μετά λέμε φασίστες τους χρυσαυγίτες..
ΦΑΣΙΣΜΟΣ είναι αυτό που έκαναν σήμερα οι -και καλά- αντιφασίστες..

και κάτι ακόμα..
μετά έλεγαν οι -και καλά- αντιφασίστες ότι εμείς είχαμε προειδοποιήσει ότι δεν θα τους δεχτούμε εδώ και θα τα κάνουμε όλα **** αν έρθουν..

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΔΕν ξερω πως την εχουν δει κάποιοι αριστεριζοντες φασιστες...στεφανι στους πεσοντες κατέθεσαν! Αλλα εχουν ιερο και οσιο αυτοι για να σεβαστουν την ημέρα??? Ποιοι πολιτες τους εδωσαν το δικαιωμα να επιλεγουν ποιοι θα καταθέσουν στεφάνι?? Να μαζευτουν να μας πουνε να πηγαινουμε να ζηταμε την αδεια στους δηθεν- πουθενάδες, την επομενη φορα. Εκλεγμενος βουλευτης πηγε (ας ειναι και αντιπαθητικός) ελεος. Να βλεπουμε ποιοι πάνε να καταλήσουν την δημοκρατία. Η χρυση αυγη ποτέ δεν επενέβη στην παρουσια αριστερων σε εθνικές γιορτές
Υπατία

ΑΚΤΙΑ είπε... Best Blogger Tips

ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΟΝ ΠΙΣΙΝΟ ΣΑΣ ΟΛΟΙ ...ΟΙ Χ.Α ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ ...ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ... ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΠΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ...ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ..ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ....ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ... ΒΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ...............

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

οι νοσταλγοι του ναζισμου,υποκινητες του μισους και βρυκολακες που διψουν για αιμα ανθρωπινο δεν εχουν καμια δουλεια στο,λουτρακι...

εδω δεν ειναι αθηνα να ειμαστε πολτοποιημενοι στη μαζα...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

δεν εγινε και τιποτα αυτο που κανουν οι χρυσαυγιτες σε οποιον δεν γουσταρουν το κανουν σε αυτους οσοι δεν τους γουσταρουν

ΑΚΤΙΑ είπε... Best Blogger Tips

ΙΣΑ ΙΣΑ ΕΙΣΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΔΩ .... ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΕΓΙΝΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΛΕΣ ΕΣΥ ?? ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ?? ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ...ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΟ ΠΙΣΙΝΟΥΛΗ ΣΑΣ .....

ΑΚΤΙΑ είπε... Best Blogger Tips

Υ.Γ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΘΡΙΛΕΡ ΣΕ ΧΑΛΑΝΕ ...ΑΚΟΥ ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.................ΚΑΛΟ ΚΑΛΟ ....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ειναι μεγαλοι πατριωτες οι νεοναζι, εξυμνουν συνεχεια τους συνεργατες των γερμανων κατακτητων τα ελληνικα ταγματα ασφαλειας που σκοτωναν και εκαιγαν στα χρονια της κατοχης μαζι με τα SS,και τον χουντικο παπαδοπουλο που μετα τη συνεργασια με τους γερμανους στον πολεμο, μετα συνεργαστηκε με την CIA.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Για αλλη μια φορα οι εμφυλιοπολεμικοι αναρχοκομμουνιστες αμαυρωσαν μια εθνικη μας επετειο. Οι ολιγοι παραπανω σχολιαστες που ατυχως τους υπερασπιζονται, δεν μας πειθουν για τις αντιστασιακες τους προθεσεις, διοτι δεν προπηλακισαν τα μνημονιακα κομματα, αλλα ενα αντιμνημονιακο κομμα, την Χρυση Αυγη.

Φυσικα φαγανε τις μπαφλες τους απο την περιφρουρηση μας και μετα ετρεχαν οι μπαμπαδες τους να παρακαλανε τους αστυνομικους να τους αφησουν...

Μ.Ι.Π.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΓΙΝΩ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ , ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ , ΧΡΟΝΙΑ ΒΥΖΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

askordoulakos είπε... Best Blogger Tips

Δυστυχώς, τα ζόμπι του Περισσού και της Κουμουνδούρου απεμπόλισαν το λαικό πατριωτισμό, αποκόπηκαν από τη λαική πατριωτική παράδοση του ΕΑΜ και των καπεταναίων και παρέδωσαν την ελληνική σημαία στον αγράμματο υπόκοσμο της ΧΑ...
Σε κάθε περίπτωση, ο ενωμένος λαός ξέρει πως θ'αντιμετωπίσει τα ναζιστικά κοινωνικά απόβλητα.
Και πολιτικά και...πρακτικά!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Tον Πατριωτισμο τον εχουν παρει αποκοπη οι κομουνιστες..????? Απο που τον φερανε? Απο τα χωρια που καιγανε και απο τις γυναικες που βιαζανε????? Η απο αυτους που ηταν αντιθετοι και τους σφαζανε?????? Αισχος!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

40 XRONIA DIMOKRATIA 40 XRONIA KLEPSIA ..... PROIN KOYMOYNISTIKA KATESTOTA ... ROYMANIA ALBANIA OYKRANIA BOYLGARIA GEMISAME ME PORNES SE OLI THN ELLADA ..... MODENA ITALIA BOLONIA PERIFERIAKOS OLO POYTANES APO TA PROIN KOYMOYNISTIKA KATESTOTA ........ AYTA TA KOMATA SIMERA MILAN GIA DIMOKRATIA ..... OLOI AYTOI KANOYN KRITIKI KATA THS XRYSHS AYGHS . OLOI AYTOI ND PASOK SIRIZA KKE AYTOI KATESTREPSAN TIN ELLADA ''''''''''

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΤΕΦΑΝΙ..ΟΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ ΗΡΘΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΜΑΥΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟ,ΜΙΑ ΕΠΕΤΕΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

απο σημερα θα γινω κουμουνιστης για να βρω εσενα που θα γινεις χρυασα αυγα...ρε πλακα κανετε τι ειναι αυτα!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Είτε μας αρέσει είτε όχι (έμενα προσωπικά δεν μου αρέσει) η Χρυσή Αυγή είναι ένα νόμιμα εκλεγμένο κόμμα και έχει κάθε δικαίωμα να κατάθεση στεφάνι το ΚΚΕ όμως με πιο δικαίωμα θέλει το Δ.Σ του δήμου η οποιοσδήποτε άλλος να της το απαγόρευση;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Καποιοι νομίζω είναι εκτος τόπου και χρόνου. Τον κύριο/κυρία που ειπε οι χρυση αυγη δεν ευπρόσδεκτη στο Λουτρακι, μπορεί κάποιος να τον ενημερώσει οτι στις εθνικές εκλογές συμμετεχει και το Λουτράκι...και κάποιοι (αρκετοι) γειτονές του ψηφισαν τον Μπουκουρα δινοντας του το δικαιωμα και βολτες να κοβει στο Λουτρακι και στεφανια να καταθέτει κλπ??
Συμφωνω επισης στις εθνικές γιορτες πάμε οσοι θέλουμε να τιμησουμε τους ηρωες..οσοι ΄αγανακτισμένοι πολίτες΄ επιθυμειτε να μετατρεψετε τις γιορτες σε ξεφτίλα, να μαζευτειτε να πατε σε κανα γηπεδο που δεν υπάρχουν παιδια και ηλικιωμένοι να τα κάνετε εκει μπαχαλο!!!! Σε λίγο ο κοσμος αντοι να πεταει γιαουρτια στους πολιτικους θα τα πεταει σε εσας. Βαρεθήκαμε τους μπαχαλακηδες, παρτε το χαμπαρι!!!
Υπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΖΩΑ...ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΡΕ........

Γιάννης Αγιάννης είπε... Best Blogger Tips

Κατ'αρχήν πρέπει να πω ότι είμαι εντελώς ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ με κάθε μορφή βίας.
Η σημερινή εικόνα της τελετής ήταν τραγελαφική.
Οι αγωνιστές του '21 αν έβλεπαν από εκεί πάνω θα κούναγαν το κεφάλι με απογοήτευση και αποτροπιασμό...

Όμως θέλω να πω ότι...

...οι κύριοι της Χ.Α. θα έπρεπε να είναι ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ που διαμαρτύρονται γιατί κάποιοι άλλοι εφάρμοσαν ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ τις πρακτικές που εφαρμόζουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ τόσα χρόνια επάνω σε κάθε λογής αδύνατους ή απλά αντίθετους με τις "ιδέες" τους (ο θεός να τις κάνει...)!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

!!!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

η οργανωση, της οποιας το ονομα ουτε να γραφω δεν θελω γιατι με αηδιαζει, επικαλειται ξανα και ξανα οτι ειναι "κομμα" δημοκρατικα εκλεγμενο και οτι "εκπροσωπει" αυτο το 7% που τους ψηφησε.

Πολυ καλα λοιπον, το υπολοιπο 93% ομως, που επίσης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ψηφισε τα υπολοιπα κομματα, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ!

ΓΚΕ ΓΚΕ?

και κατι άλλο, αφου οι συγκεκριμενοι κυριοι επικαλουνται ξανα και ξανα το οτι ειναι νομιμα εκλεγμενοι μεσω της ψηφου του 7% των Ελληνων, ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΥΝΕΧΩΣ ΘΙΓΟΥΝ ΠΛΑΓΙΩΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΑΙΧΜΕΣ ΟΤΙ ΑΝ ΠΟΤΕ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΘΑ ΦΗΜΩΝΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ?

Όσοι δεν βλεπουν αυτεςτις αντιφασεις, έχουν σοβαρο προβλημα αντιληψης ή έχουν ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΦΕΛΗ/ΑΠΟΛΑΒΕΣ απο την ενλογω οργανωση του 5%.



Οσοι τους ψηφισατε, δικαιωμα σας, αλλα να θυμαστε οτι ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ και οτι στη Δημοκρατια, ακομα και οι ακροδεξιοι-αν και ανεπιθυμητοι-εχουν δικαιωμα να πουν τη γνωμη τους..

Αντιθετα, οταμ αυτοι ειχαν την εξουσια:

1) την πηραν με τη βια και οχι με εκλογες (χουντα)

2) οσους ειχαν αντιθετη αποψη, τους βασανιζαν, τους εστελναν εξορια ή τους σκοτωναν

Αυτα ονειρευονται και τωρα....

Και εχοτν το ΘΡΑΣΟΣ να επικαλουνται το δημοκρατικο συστημα μεσω του οποιου εκλεγηκαν, την ιδια στιγμη που το υπονομευουν...

Ας τελειωνουμε λοιπον με αυτους λεγοντας απλα και ομορφα:

Η Χ.Α. ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΟΣΟ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.

υ.γ. σε περιπτωση υβρεων σαν απαντηση, η προσπαθεια υποκλοπης προσωπικων δεδομενων (ξερετε ΚΑΛΑ τι ενοω, οπως ξερετε και οτι και να εντοπιστει μπορει και να αποδειχτει σε δικαστηριο) θα κινηθει νομικη διαδικασια, μιλαω 100% σοβαρα.,

Αν καποιος απο αυτους μπορει, να απαντησει κοσμια ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ.

Να δουμε στο φιναλε τι εκπροσωπουν-περα απο τη βια-αυτοι που ενα 5-7% Ελληνων ψηφισε. (αυτά περί 10-12% ειναι ΨΕΜΑΤΑ και παραχαρξη)

Με σεβασμο, ενας ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΩΣ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

kala eseis oi loutrakiotes den xwrtasate ksilo re axrista kormia???katastrepsate olo to loutraki kai den xortasate ksilo????
re aneprokopoi oloi giati prokopoi den exoun oi tempeloides kante oti thelete gia na diaskedasete alla na exete promitheyth pago kai bedadin anthropakia...xaxaxa

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΜΕ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΣ. ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΑΝΑ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΙΣΧΗ. ΕΔΩ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΕΡΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΠΛΑ......

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ένα έχω να πω θα τριζουν τα κόκκαλα των ηρώων του '21. θα χουν βλαστημήσει την ώρα κ τη στιγμή που έδωσαν τα παντα για να έχουμε μεις αυτά τα ξεφτιλίκια.

Ωραίο παράδειγμα δίνουμε στα παιδιά μας, και τροφή στους καλοθελητές που θέλουν να καταργήσουν αυτές τις εκδηλώσεις μνήμης...

Φευ!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

προς διαχειριστη blog:


Βλεπω σχολια που εχουν υβρεις (3-29μμ, 3-06μμ,

σχολια που ενθαρυνουν το ξυλο (2-52μμ - "φαγανε τις μπουφλες τους)

σχολιο με συκοφαντιες (1-57μμ, "η συρραξη....κκε, ΣΥΡΙΖΑ", ομως στην ειδηση λεει οτι μελοι-συνοδοι του "βουλευτη" της χ.α. ΑΥΤΟΙ ΕΔΕΙΡΑΝ!)

ναι, τον εκραξαν τον "χρυσαυγιτη", δεν τον εδειραν ομως. Δηλαδη, οι "χρυσαυγιτες" απο τη μια επικαλουνται το οτι "εκπροσωπουν" μερος της ελληνικης κοινωνιας, αλλα την ιδια στιγμη δεν δεχονται την κριτικη του υπολοιπου-ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ-μερους της κοινωνιας?

Ναι, υπαρχει το δικαιωμα να γιουχαρουνε εναν πολιτικο, αυτος ομως, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩς ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟς, θα επρεπε Ο ΙΔΙΟΣ να αποτρεψει τους μπραβους του απο το να δειρουν...ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ...ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΠΡΑΒΟΥΣ ΤΟΥ (αληθεια, τι επαγγελονται οι κυριοι αυτοι αραγε?....)ΝΑ ΔΕΙΡΟΥΝ, ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ!

Αν ειστε οντως οκ και οχι και εσεις μπραβοι τους, παρακαλω να το δημοσιευσετε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ρε παιδιά όλοι αυτοί είναι ψηφοφόροι του Μήτε;;;; α ρε Μήτε, πάλι θα ξαναβγεις αντιδήμαρχος

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

THN OYSIA DEN THN ENTOPISE KANENAS SXOLIASTHS.H ETIA TON SINVANTON EXI ONOMA KAI EPONIMO ,1 ,ASIMAKOPOYLOS XRISTOS ,SOGAMPROS ,KOMATIKO MELOS TOY K.K.E, KAI PROEDROS TON EMPORON DEDES DIMITRIOS ,EKS AGION THEODORON ANTIDIMARXOS ,KAI PROSTATEVOMENOS TOY LOGOTHETI .SPIROS NIKOLAOY ,PROEDROS D,S LOYTRAKIOY.AFTOI LIPON ME THS ENERGIESTOYS PROKALESAN ENA MEGALO POLITIKO ZITIMA STHN POLI MAS APO TO POYTHENA .KAI V EVEA O Kos LOGOTHETHS ME THN ANOXI KAI THN ANIKANOTITA NA DIAXIRISTH KRISIMES KATASTASIS MAS KSEFTILISAN STO PANELINIO. PROTASI. NA GINI DIMOPSIFISMA KAI NA APETISOUME THN DIAGRAFI KAI APOPOMPI TON ASIMAKOPOYLOY ,DEDE. NIKOLAOY KAI THN PARETISI TOY Koy LOGOTHETI, GIA EMAS TOYS GIGENOIS LOYTRAKIOTES ASIMAKOPOYLOS ,SOGAMPROS DEDES D .NIKOLAOY LOGOTHETIS, PLEON INE PERSONA NON GRATA.KAI ANIGOYME KASA MAZITOYS . ENAS LOYTRAKIOTIS GENIMA TREMA KAI XORIS AFTHERETO .

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

APO EXTHES TO VRADY KSERAME TI THA GINOTAN SIMERA. KKE-PAME-SINASPISMOS ORGANONAN OLI NIXTA TA SIMERINA. RE ESIS TA PEDAKIA POU EKANAN PARELASI TA SKEFTIKATE? FASISTES ISTE ESEIS POU EMPODISATE TIN KATATHESI STEFANIOU SE ETHNIKI GIORTI APO NOMIMO KAI EKLEGMENO DIMOKRATIKA EKPROSOPO TOU LAOU . ALA TI LEO.. TI SXESI IXATE KAI EXETE ME TIN DIMOKRATIA ESEIS..KATARA STON KARAMANLI POU SAS EKANE NOMIMO KOMA PALI...VAGELIS

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

αυτο που εγεινε σημερα ηταν ενα πραγματικο μνημοσυνο στους χιλιαδες νεκρους του ναζισμου η επετοιος του 1821 πηρε σημερα στο λουτρακι την ηρωικη διασταση που της αρμοζει συγχαρητηρια σ αυτους που αντισταθηκαν στον ναζιστη βουλευτη να καταθεση στεφανι και να αμαυρωση τις μνημες

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΤΩ Ο ΝΕΟΝΑΖΙΣΜΟΣ,ΚΑΤΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΧΩΡΑ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@ΑΚΤΙΑ

Χαχαχαχα καλό...

Το καλύτερο θρίλερ που είδα σήμερα είναι το nickname σου...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ρε το νομιμα εκλεγμένο κόμμα έχει πάρει 7 τις εκατό,δεν είναι ακόμα κυβέρνηση και ευτυχως υπάρχουν ανθρωποι που σέβονται τους εαυτούς τους και το κραζουν...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αυτή ειναι η πτωχευμένη πνευματικα Ελλάδα να υπάρχουν στο κοινοβουλιό της εκλεγμένοι απο το λαό ΝΕΟΝΑΖΙ και να καταθέτουν και στεφάνια σε εθνικές επετείους...τρίζουν τα κόκκαλα των νεκρών...Και μετα ανρωτιόμαστε πως φτάσαμε ως εδω

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Οι γιοι των φιλων των γερμανων οι γιοι των κουκουλοφορων που κατεδιδαν τους πατριωτες ηθελαν να καταθεσουν κ στεφανι;Ε Λ Ε Ο Σ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

εχετε πεσει ολοι στην παγιδα τησ ΧΑ γατακια....
το ΚΚΕ- ΣΥΝ το μονο που καταφερνουν ειναι να ανεβαζουν τα νουμερα της Χ.Α

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα, γιατί οι κομουνιστές δεν έχουν καταλάβει: Ότι τέλειωσε ο εμφύλιος, τα "παντελόνια" τα "κατέβασαν" στην Βάρκιζα, ο κόσμος χωρίστηκε με υπογραφή Ρούσβελτ - Τσόρτσιλ και Στάλιν, έχουμε Δημοκρατία και ο καθένας μπορεί να ψηφίζει ότι θέλει, έχουμε Δημοκρατικά εκλεγμένα κόμματα και Βουλευτές και αυτοί ακόμα το χαβά τους. Ευτυχώς που δεν κρατούν στα χέρια τους βέβαια "κονσερβοκούτια", αλλά οι πράξεις τους κάτι παρόμοιο δηλώνουν.
Ηθικοί αυτουργοί του σημερινού επεισοδίου που αποτελεί ντροπή για το Λουτράκι κατά την γνώμη μου με σειρά προτεραιότητας: Ασημακόπουλος Χρήστος(μέλος Δ.Σ.), Δέδες Δημήτριος(μέλος Δ.Σ.), Κωνσταντίνος Λογοθέτης(Δήμαρχος), Νικολάου Σπύρος(πρόεδρος Δ.Σ.) και μετά όλοι όσοι με τον τρόπο τους κατάφεραν αυτό που κατάφεραν στην σημερινή εκδήλωση κατάθεσης στεφάνων εις μνήμην των αγωνιστών του 1821.
Εάν δεν ήταν όλοι τους υπό την επήρεια αλκοόλ, τότε ΝΤΡΟΠΗ - ΑΙΣΧΟΣ.
Αυτά μαθαίνετε και αυτά διδάσκετε στα παιδιά σας κύριοι κομουνιστές;
Κατακαημένη Ελλάδα τι σου επιφυλάσσει το μέλλον αν κυβερνηθείς ποτέ από τέτοιους ανθρώπους.
Τέλος, δεν είδα κανέναν μα κανέναν από το μέρος της Χρυσής Αυγής να προκαλέσει κανέναν.
Αυτό που μου έκανε όμως την μεγαλύτερη εντύπωση είναι το γεγονός, πώς άνθρωποι, υποτίθεται(γιατί έτσι έδειξαν) των γραμμάτων και της τέχνης κυρίως συμπεριφέρθηκαν με αυτόν τον φασιστικό τρόπο, γιατί μόνο ο φασίστες δεν αναγνωρίζουν τους Δημοκρατικά εκλεγμένους αλλά και τις Δημοκρατικές διαδικασίες.
Άρα κύριοι κομουνιστές είστε χειρότεροι φασίστες από αυτούς που λέτε ότι είναι φασίστες. Σήμερα διδάξατε πολιτικό πολιτισμό. Μπράβο σας!!!!!!!.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΩΝΑΞΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΣΤΕΦΑΝΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.ΡΕ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΣΤΕΦΑΝΙ!!!!!!!!ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΙΟΛΑΣ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

οι νεοναζοι κατεθεσαν στεφανι χαχαχα ελεος ρε πηρε οι Χ.Α. ολη την 3 γενια αλβανων και το παιζουν ελληνες

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Φυσικά και είναι δικαίωμα των αριστεριστών να προπηλακίζουν να υβρίζουν να χτυπούν, όσους δεν συνταυτίζονται με την ιδεολογία που τους μετέφεραν φρενοβλαβείς γενοκτόνοι του παρελθόντος, βλέπε στάλιν, μπέρια, τρότσκι, άλλωστε ο σεβασμός κατά αυτούς δεν έχει να κάνει με την δημοκρατία και με το ότι μερίδα κόσμου έχει εκλέξει ένα κόμμα, αλλά με το θέλω της δικής τους πεθαμένης πλέον ιδεολογίας που κανένας λαός δεν ασπάστηκε ποτέ, παρά μόνον παρεούλες που εξυπηρετούσαν και εξυπηρετούν σκοπούς άλλους.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΕΣ ΑΥΤΟ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΦΑΣΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΦΕΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ.ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΕΡΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ.(ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.)

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο στη δημοτική αρχή που κοιμάται όρθια... Όλοι οι απαίδευτοι μαζεμένοι στο Λουτράκι... Συγχαρητήρια και πάλι στο δήμαρχο και στον αντιδήμαρχο που επέτρεψαν να συμβεί κάτι τέτοιο εκφυλίζοντας το πνεύμα της εθνικής μας επετείου...ο κος Δέδες πάλι ξέχασε τη δημοκρατική του στάση στο Δ.Σ που συγχαίρει κιόλας??? Μα καλά δε ντρέπεστε λίγο??? 'Η μήπως δεν το ξέρατε?? Έχετε διαβάσει ποτέ την ιστορία? Έχετε συνειδητοποιήσει την αξία αυτής της επετείου για την Ελλάδα??? Με ποιο δικαίωμα κύριοι μας ξεφτιλίζετε?? Ως εκλεγμένο κόμμα η ΧΑ είχε κάθε δικαίωμα να καταθέσει στεφάνι και μπράβο της, διότι οι λοιποί παρευρέθησαν μόνο και μόνο για να κάνουν το παιχνιδάκι τους... Είναι γεγονός πως η Αριστερά δε συμφωνεί με τις παρελάσεις..αλλά είναι ανάγκη να προσπαθεί να αφανίσει τον ελληνισμό? Δεν είμαι με κανέναν και στο κάτω κάτω ντρέπομαι για το Λουτράκι και για τη γενικότερη κατάσταση της χώρας... πολύ κρίμα που πέρασε για ακόμα μία φορά το χατιράκι κάποιων...Τα παιδιά μας βγήκαν να παρελάσουν με καμάρι και τιμή, όχι με φόβο και ντροπή εξαιτίας της βίας που ασκήθηκε.. Και προς Θεού.... ας σταματήσουν τα "παιδάκια" που έχουν λύσει όλα τους τα προβλήματα να μας το παίζουν επαναστάτες.... Αυτά, και πάλι ντροπή.... γυρνάμε αιώνες πίσω...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ 5;46 ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΦΑΣΑΡΙΑ ?
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΠΡΙΝ 25 ΧΡΟΝΙΑ , ΑΥΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΑΠΟ ΚΚΕ -ΣΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΝΤΡΟΠΗ !
ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ ΛΟΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΣ** ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ??????? ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ !

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΩΡΑΙΟΣ Ο 5:50 MAZI ΣΟΥ !
ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΗΣΥΧΙΑ ΚΑΝΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

΄ρε νουμερο 3:56 εσυ εισαι το 93%???κανε γαργαρες γιατι το Πασοκ ειναι πιο ατω απο το 7% χαχαχα ρε ελληναρες μου εσεις....ποσους αγωνες κανατε???που φωναξατε???που θυμοσατε για το ξεπουλημα???
Φιλε μου καλε δεν περιμενω κατι απο σενα γιατι πολι απλα δεν μπορεις να προσφερεις τιποτα ουτε σε μενα ουτε στην πατριδα μου αι δεν ξερω ουτε αν εισαι και ελληνας...εαν εισαι λυπαμε

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

πωωω πππωωω τα καραφλα αυγα φαγαν πολλες μπουνιες χαχα

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Λοιπόν υπερασπιστες της ΧΑ και του μπουκουρα, ερωτηση...

Η ΧΑ υπάρχει από τη δεκαετία του 80...

Τόσα χρονια στις επετείους του έθνους γιατί δεν κατεθεταν στεφάνια σαν γνήσιοι πατριωτες μιας εθνικιστικης οργάνωσης που υπάρχει στα ψηφοδελτια εδώ και παρά πολλά χρόνια ή τουλάχιστον να ερχόταν στην εκδήλωση με τις φαλλαγγες φωνάζοντας "αίμα,τιμή,χρυσή αυγη ";



Υπήρχε περίπτωση.να τους το απαγορευε κανείς αν το ζητούσαν δημοκρατικά.όπως λέτε από τον εκάστοτε δήμαρχο;

Και έστω ότι έπαιρναν την άδεια, νομίζετε ρε αφελεις.ότι θα το δεχόταν ο κόσμος ετσι;

Ο ίδιος ο κασιδιαρης έχει δηλώσει ότι η ιδιότητα του βουλευτή του προσφερει προνόμια για να μπορεί να κάνει ότι θέλει, σημειωντας χαρακτηριστικά ότι μπορεί και να οπλοφορει κρυμμένος πίσω από τη βουλευτικη ασυλία;





Μα ποσό ανοητοι είστε τέλος πάντων;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΕΓΩ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΔΑ!???..ειδα 10 ατομα ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ της κοινωνιας να το παιζουν καποιοι και να κανουν ανω κατω το Λουτρακι....ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΕΣ,ΦΑΣΙΣΤΕΣ,ΑΛΗΤΕΣ....τι προτυπο θα εχουν τα παιδια μας??...Φταινε και τα μελη της ΧΑ αλλα και βεβαια καποια αλλα κουμουνια..

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@ΑνώνυμοςΕντάξει σε πιστέψαμε χρυσαυγιτάκο!!!!
Για πάρτε και άλλα δύο βιντεάκια να δείτε λίγο τα πράγματα καλύτερα
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/508225/xulo-kai-sullipseis-sto-loutraki/

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@ΑνώνυμοςΠάρτε τον νεμεάτη από την περιφρούρηση με την κοτσίδα στο 0:42!!!
Ρε την κότα!!!!χεχεχεχεχεχε
Α ρε κάτι παλικάρια!!!
Με το αξίωμα του βουλευτή να κοπανἀω κόσμο δίπλα στους αστυνομικούς και κανείς να μην μου κάνει τίποτα και εγώ μπορώ.
Και μάλιστα ο ένας παππους πισώπλατα,ο άλλος κάτω και ο τρίτος μόνος εναντίων πέντε (εδώ κολλάει και ο κοτσίδας:))
Μπράβο στα παιδιἀ που όρμηξαν να πάρουν το στεφάνι από τους ναζί που δεν ήταν και λουτρακιώτες!!!!
Κατά τ´άλλα χέζω τον φασισμό χέζω και τον κομμουνισμό!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΔΑ??...ΕΝΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΑ ΚΛΟΤΣΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΡΝΕΙ (αυτο τα λεει ολα δεν χρειαζεται να πω τπτα αλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

6:41 ayta einai aftofora ta adikimata...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεἰτε άλλα δύο βιντεάκια http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/508225/xulo-kai-sullipseis-sto-loutraki/
Τι έγινε ψηλε χρυσαυγίτη με τα μαύρα στο τέλος μην βάλεις τα κλάματα μωρέ κοιτώντας τον Μπούκουρα όλοι φυλακή θα καταλήξετε στο τέλος για να πουλάνε εφέ και μαγκιά ο Μπούκουρας ο Μιχαλολιάκος και ο Κασιδιάρης!!!
Και εσύ με την μοϊκανίτσα εύχομαι να έχεις λευκό ποινικό μητρώο μικρέ!
Να μπείτε και εσείς στο παιχνίδι να δείτε πως είναι να φυλακίζουν μόνο αναρχικούς!!
Και στη φυλακή χώρια του ότι θα σας παρατήσουν στη μοίρα σας ξέρετε τι άλλο ε..
Έχει κάτι αλλοδαπούς!
Να δείτε τι θα κάνουν σε κάτι αγοράκια με κατι αγκυλωτούς σταυρούς σαν και εσάς!
Θα τα λέτε μια χαρούλα.

Asteroskoni είπε... Best Blogger Tips

Οι 'νομιμοι' χρυσαυγιτες που οπως λετε ειναι 'δημοκρατικα' εκλεγμενοι ειναι εκεινοι που κυκλοφορουν με μαχαιρια κ σφαζουν αδυναμους μεταναστες, θελουν να αφανισουν αριστερους κ επιβαλλουν με την βια τους την οποια δημοκρατια θεωρουν οτι εκπροσωπουν. Οι ιδιοι δημοκρατικοι χρυσαυγιτες, λενε οσους ειναι εναντιον τους πολιτικα πτωματα κ ξεφτιλιζουν την σημαια μας. Οι κ. χρυσαυγιτες κανουν εφοδο στο Λουυτρακι που δεν εχουν κανεναν δεσμο μονο κ μονο για να προκαλεσουν. Γνωριζω τους εμπλεκομενους απο την αντιφασιστικη πλευρα κ ειστε ανεκδιηγητοι οσοι τους ταυτιζετε με κομματα. Εμεις οι αντιφασιστες του Λουτρακιου δεν ημασταν ποτε κοντα σε κομματα, ημασταν κ ειμαστε κοντα στον συνανθρωπο. Ψαξτε να βρειτε κομματοσκυλα στον καθρευτη σας. Ο ναζισμος των χρυσαυγιτων εχει μασκαρευτει σε δηθεν πατριωτισμο! Τριζουν τα κοκκαλα των προγονων μας! Οι ταγματασφαλιτες εγιναν ξαφνικα πατριωτες κ οι κοτσαμπασιδες εκφραστες των Ελληνων. Κανεις χρυσαυγιτης δεν ειναι περισσοτερο Ελληνας απο εκεινους που μοχθουν για μια καλυτερη Ελλαδα χωρις κομματικες ταμπελες κ μισος προς τον συνανθρωπο. Αν θελετε μια Ελλαδα ντροπη της ανθρωποτητας (μενω εξωτερικο κ ξερω τι αντικτυπο εχει η χρυση αυγη στον πολιτισμο μας κ στην φημη μας) τοτε δεχτητε οτι οι Ελλνες δεν θα επρεπε να ηταν αυτο που θελουν οι χρυσαυγιτες να γινουμε. Αλλα ξεχασα, το Λουτρακι ηταν παντα με την χουντα, κ οταν αυτη επεσε τοτε ολοι εγιναν δημοκρατες. Τωρα, ειμαστε παλι δημοκρατες υποστηριζοντας την χρυση αυγη. Α ρε παιδεια που εχουμε! Αληθεια, αυτο το 7% της χ.α τι ψηφιζε πριν 4 χρονια; Μηπως Νεα Δημοκρατια; Μηπως αυτο το 7% ειναι μερος της καταστροφης της Ελλαδας; Πρωην βολεμενων που τωρα πια η πολιτειακη τους δημοκρατια δεν περνα;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Εγώ ειδα τον μπουκουρα στη περαχωρα να βαραει προσοχή με το αριστερό...


Μάλλον στο στρατό ήταν αγγαρεια μαγειρεια ο γιωτας...


Χχαχαχαχαχαχα...


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Βασικος υπευθυνος ολων αυτων των των γεγονοτων ειναι ο κυριος ΜΙΤΕ συγχαρητηρια ΚΥΡΙΕ ΛΟΓΟΘΕΤΗ με τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΣ που δυσφημουν το ΛΟΥΤΡΑΚΙ την συμπεριφορα τους

αθανασιος βαρελας είπε... Best Blogger Tips

απο οτι βλεπω οτι ολοι εκφραζουμε την γνωμη μας με το Ανωνυμος/η τι παθατε ρε παιδια?γιατι ξεχναμε ολοι οτι τα περισσοτερα θυματα η ελλαδα τα ειχε με τον εμφυλιο!!!!!!!!παιδια πανε να μας βαλουν να τσακουθουμε μεταξυ μας για ιδεολογιες ουτε καν δικες μας!!!!!!ξυπνατεεεεεεεεεεεε!!!!!!πρεπει να ενωθουμε και οχι να χωριστουμε!!!!ολοι μαζι εχουμε δυναμη!!!!παντα την δυσκολη στιγμη ενωνομασταν το λεει η ιστορια μας!!!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@Asteroskoni
είσαι και πάλι με τα άκρα.... αυτο τα λέει ολα.... συγγνώμη αλλα δημοκρατία σημαίνει ελευθερία... ελευθερία οχι έτσι όπως την παρουσιάζεις... ελευθερία που σέβεται.... και μην ξεχνάς τις βιαιοπραγίες που προκαλεσατε στο παρελθόν στο συνάνθρωπο στον οποίο είστε κοντα.... το θέμα ρε παιδιά δεν ειναι να διχαζομαστε, αλλα να ενωθούμε ως λαός αφήνοντας πίσω τις ταυτότητες -κομματικές ή άλλες- ... Σέβομαι κάθε αντίληψη απο τη στιγμή που δεν με προσβάλλει... καμία απο τις θέσεις δε με εκφράζει προσωπικά αλλα όλο αυτό δε παύει να με λυπεί..

έλεος πια...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

epitelous as katalavoun ta komounia oti apo kai pera tha iparxi apadisi se ola. i ideologiki tromokratia tis metapolitefsis pethane mazi me tous alites politikous pou mas katadisan edo. dropi gia tou dimotikous ekprosopous pou mas kseftilisan paneladika...aisxos gia ton komounisti proedro ton emporon pou ixe organosi ta pada.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το 7% ήταν 12% στον νομο Κορινθίας. Ωραια οι φιλοι των ναζιστών δεν εχουν δουλεια (ας ειναι εκλεγμενοι απο το 12% των κορινθίων) οι σφαγείς ελλήνων εχουν???
Ουτε οι φιλοι των ναζι ουτε οι φιλοι του Σταλιν εχουν δουλεια στις επετειους μας..ουτε αυτοι που θελουν να βγαλουν τους σταυρους απο τις σημαιες μας...ουτε αυτοι που θέλουν να καταργησουν τις εθνικες γιορτες. Τι δουλεια ειχαν οι αθεοι- αναρχικοι- φιλορωσοι-φιλοβουλγαροι λοιπον??? Βγηκατε να μας πειτε ιστορια, υποκριτες!!!!!!! Οταν εσφαζαν τα αδερφια σας οι βουλγαροι στην μακεδονια δασκαλους και παπαδες..ησασταν καλυτεροι απο τους ναζι ε? 70.000 ελληνες σκοτωθηκαν για να παρετε την εξουσια!!!!!Εμφυλιο κανατε για να μας φτιαξετε σαν την ρωσια, την κινα και την βουλγαρια! Αν ενα κομμα πρεπει να καταργηθει ειναι το ΚΚΕ! Δεν εχετε το δικαιωμα να κατηγορειτε τους αλλους δοσιλογους ..σφαξατε ελληνες! Οι ναζι το εκαναν για την πατριδα τους, οι αριστεροι για ποιον σφαζανε τα αδερφια τους! Ποιον επρεπε να γιουχαρουν στις εθνκες γιορτες? Ε παιδακια του Σταλιν???Ενας απο εσας τσιπα να ειχε, δεν θα παταγε το ποδι του εκει που τιμουμε τον Κολοκοτρωνη και τον Καραισκάκη, που τους βγαζατε μασωνους και αδερφες στα ντοκυμαντερ
Υπατία

Asteroskoni είπε... Best Blogger Tips

Που στο σχολιο μου εσυ ανωνυμε καταλαβες οτι ειμαι με την αλλη ακρα; Σε τι διαφωνεις ακριβως; Κ σε τι ακριβως συμφωνεις με την χ.α;

Asteroskoni είπε... Best Blogger Tips

Ξεχασα μαλλον συμφωνεις με το συνθημα της χ.α¨θανατος στους παρανομους μεταναστες. Αυτους που ειχες σκλαβους για χρονια στις ελιες σου κ τωρα τους κατηγορεις οτι τρωνε τις δουλειες των δικων μας παιδιων. Αυτων των δικων μας παιδιων που ηθελαν να βολευτουν στο δημοσιο αλλιως προτιμουσαν να πινουν καφε με τα λεφτα σου στις αμετρητες καφετεριες της παραλιας.

Ν.Μ. είπε... Best Blogger Tips

Ο "χωρίς δίπλωμα να ούμε" χρυσαυγίτης βουλευτής ακόμα οδηγάει;
Ούτε τα σήματα δν μπορεί να περάσει ο πρώην αφισοκολλητής του πασοκ.
Βαράει και προσοχή με το αριστερό ο ποντικαράς.

ΥΓ. Βάλτε ένα όνομα/ψευδώνυμο έχουμε μπερδέψει τα μπούτια μας εδώ μέσα.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@spiros tsielos

Με στοιχειώδη λογική, αυτό δεν λέει (από μόνο του) τίποτα... Και ο χίτλερ εκλεγμένος ήταν. Και το κόμμα των παιδεραστών στην Ολλανδία εκλεγμένο ήταν. Αλλά οι χρυσαυγίτες εκτός από "εκλεγμένοι" (μέσα στην αγανάκτιση των ελλήνων) είναι και ναζί, είναι και αντιχριστιανοί και είναι και μαχαιροβγάλτες δολοφόνοι (και έχω τύχει μάρτυρας σε δολοφονική επίθεση τους, και από τότε τους κατάλαβα ευτυχώς). Οπότε οι νοσταλγοί του χίτλερ, ναι, δεν έχουν θέση στην Ελλάδα....!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Με στοιχειώδη λογική, τό ότι εκλέχτηκαν (προσφάτως και εν μέσω αγανάκτησης) δεν λέει (από μόνο του) τίποτα... Και ο χίτλερ εκλεγμένος ήταν. Και το κόμμα των παιδεραστών στην Ολλανδία εκλεγμένο ήταν.
Αλλά οι χρυσαυγίτες εκτός από "εκλεγμένοι" (μέσα στην αγανάκτιση των ελλήνων) είναι και ναζί, είναι και αντιχριστιανοί και είναι και μαχαιροβγάλτες δολοφόνοι (και έχω τύχει μάρτυρας σε δολοφονική επίθεση τους, και από τότε τους κατάλαβα ευτυχώς και έφυγα από το ναζιστικό κόμμα τους). Οπότε οι νοσταλγοί του χίτλερ, ΝΑΙ, ΔΕΝ έχουν θέση στην Ελλάδα....!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ρρ παιδια ειναι αλλοδαποι δεν φαινετε ποιος αλλος μπορει να επιτεθει στη Χ.Α.

Τασος είπε... Best Blogger Tips

Ημαρτον και παλλι Ημαρτον.Ακουω για πσοστα ακου για δημοκρατια ακουω για αντιφασισμο ακουω ακουω.Πιο αντιφασισμο ρε μαγκες τζιβατοι απλυτοι που μας εχουν παρει και τα σωβρακα και μοναδικη σας ενοια ειναι η ΧΑ η οποιο αλλο ακραιο κομα προκυψη(που θα προκυψη)Εδω στον μικροκοσμο της πολης μας δειχνετε την μαγκια σας εναντι του φασισμου οταν οι χαρτογιακαδες της βουλης μας εχουν κανει την τελευταια τρυπα της φλογερας?οταν πας σε μια καφετερια και ρωτας τα παιδια τι γιορταζουμε σημερα και σου λενε του Αγ Βαλεντινου?οταν ολοι αυτοι οι δηθεν δημοκρατικοι που εινα να καταθεσουν το στεφανι κοιτανε το ρολοι ποτε να φυγουν για να πανε για ουζα?Καθηστε και φαγωθητε πεξτε ξυλο ανταλλαξτε υβρεις και αυριο 26 του μηνα θα υπαρχει ενα νεο θεμα για τα Blogs και για τον καφε για συζητηση πιος εφαγε και πιος εριξε τις πιο πολλες.Ξυπνηστε-εμπνευστητε και παρτε δυναμη και κουραγιο απο αυτους που τιμαμε σημερα ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ολοι Ελληνες ειμαστε και κανεις δεν θα κερδισει με την διχονια και την αναδρομη σε βρυκολακες και κακες μαγισες.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Καλό είναι οι "εθνικόφρονες" και όλοι αυτοί που "πιστεύουν" σε ιδεολογίες με υψωμένα χέρια (γιατί μάλλον άλλα μέλη δεν υψώνονται), να διαβάσουν ιστορία και κυρίως να μάθουν ελληνικά, γιατί το μόνο που κάνουν είναι να μάς θυμίζουν την τουρκόσπορη καταγωγή τους....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ότι ένας άνθρωπος, οικογενειάρχης, που του έχουν κόψει το μισό εισόδημά του τα τελευταία 3 χρόνια και δεν έχει να στείλει το παιδί του στο πανεπιστήμιο, που έχει ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ τους Λουτρακιώτες τόσα χρόνια (μιλώ για το Διοικητή της Αστυνομίας), κινδυνεύει να χάσει τη δουλειά του και το ψωμί των παιδιών του επειδή δικαιολογημένα αγανάκτησε και φώναξε ντροπή σ' αυτούς που εσείς δεν τολμήσατε εκεί να το κάνετε αλλά κοιτάτε εδώ να λύσετε τα πολιτικά/υπαρξιακά σας προβλήματα, δεν το σχολιάζει κανείς σας βλέπω. Δεν αλλάζετε με τίποτα ρε Έλληνες... ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!

Φίλε μου του ΠΑΜΕ, εσύ δεν ήσουν και πέρσι και πρόπερσι που φώναζες στην Κόρινθο "Ναι σε όλα είπε η καρ.....α" σε βουλευτή του νομού? δεν είδα να πάς να της πάρεις το στεφάνι από τα χέρια. Στο κάτω κάτω δεν έγινε και τίποτα επειδή ήθελε να καταθέσει στεφάνι. Δηλαδή εσείς που λέτε ότι η επανάσταση του 1821 δεν ήταν ακριβώς επανάσταση και ο Διωγμός της Σμύρνης δεν ήταν διωγμός και άλλα τέτοια γλυκανάλατα, έχετε την Εθνική Συνείδηση που απαιτείται για να νιώσει κάποιος προσβεβλημένος από μια τέτοια κατάθεση στεφάνου?

Κι απ' την άλλη εσείς της Χ.Α., νομίζετε ότι με αυτές τις Εθνικόφρονες φαμφάρες καταφέρνετε κάτι? το πρόβλημα θεωρείτε ότι είναι στο πόσο Εθνικόφρον είναι ο Έλληνας πολίτης? Το ότι δεν έχει ψωμί να φάει και ότι είναι τόσο... να μην το πω!!! που τον φουσκώνουν εδώ και 40 χρόνια ψέμματα και αυτός τα πιστεύει και πάει και τους ψηφίζει δεν σας λέει τίποτα? Το ότι έχει μαζευτεί η σάρα και η μάρα στα γραφεία σας ανά την Ελλάδα δεν σημαίνει τίποτα για σας? Έχετε ζητήσει από κανένα μέλος σας να σας φέρει ποινικό μητρώω? όχι ότι λέει και πολλά αλλά εσείς δε λέτε ότι αρέσκεστε στη ¨Νομιμότητα¨και στην επιβολή του νόμου... λέω εγώ τώρα!!! Νομίζει πραγματικά κανείς ότι αυτά τα καρακγιοζιλίκια ωφελούν σε κάτι? Αντίθετα φίλοι μου μας διχάζουν.

Τελειώνω και λέω ότι από αυτά τα σημερινά καραγκιοζιλίκια ένας τουλάχιστον άνθρωπος - συνάνθρωπός μας - συμπολίτης μας, ότι δουλειά και να κάνει, κινδυνεύει να χάσει το ψωμί των παιδιών του και αυτό, όσα blogs κι αν έχω διαβάσει, δε νοιαζει κανέναν.
Τι πρεσβεύετε λοιπόν και οι μεν και οι δε, αν δε νοιάζεστε για μας τους υπόλοιπους?

!!!ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΟ ΤΕΤΡΑΔΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@ΑνώνυμοςΚαλο θα ηταν οσοι κολανε μια ταμπελα σε καποιον προφασιζομενη τη ιστορια να μας αντιταξουν και μια λυση για το σημερα και για αυτα που περνα ο λαος μας.Περα απο την ιδεολογια και τους μαθουσαλες του συνδικαλισμου και το ερυθρο πανι δεν βλεπω καμοια κινηση ειτε θετικη ειτε αρνητικη απο το κομα του ΛΑΟΥ(5%)για τον λαο παρα μονο στρατολογημενα παιδακια με τον οδηγητη στο χερι με ζητιανια για κανα 2ευρω.Μην που πειτε για αγωνες και απεργιες και Π.Α.Μ.Ε γιατι αν μη τι αλλο θα ειναι για γελια τις ημερες μας τουλαχιστον.Γιαυτο ρε παιδια παρτε το χαμπαρι καλη η ιστορια καλα τα λογια μονο που δεν γεμιζουν την κοιλια και οσο και αριστεροι να θελετε να ειστε οι τσεπες ειναι παντα δεξιες γιαυτο καντε κατι χειροπιαστο για να βοηθησετε τον κοσμο και η ιστορια θα κρινη το εργο του καθοενος.

ΡΟΥΛΑ ΚΟΡΔΩΣΗ είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΡΟΥΛΑ ΚΟΡΔΩΣΗ είπε... Best Blogger Tips

Σημερα τιμούμε αυτούς που μας χάρισαν την Ελευθερια !ευχομαι να μην τους αφήσουμε φτάσουν στο σημείο που θέλουν ...να σταματήσουν τις παρελάσεις!διαβαζω τόση ώρα ολα τα σχόλια κ βλέπω μονο αναφορές στα κόμματα!!
Δυστυχως αυτούς ψήφισαν να βγουν κ να μας κυβερνούν!
ΤΙΜΗ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ!
Συγχαρητήρια στον διοικητή του τμήματος αν κ θα προτιμούσα κατι σε κοτρωνες στα χέρια όλων μας κ έξω απ την βουλή!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

8.25 εισαι σωστός συμφωνώ μαζι σου. Πως μπορουμε να συμπαρασταθουμε τον κ. Τετράδη που αγαπάμε, σεβομαστε και συμμεριζόμαστε την σημερινή αγανακτηση του??
Υπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Re paidia kathomai kai diavazw sxolia tosh wra kai oloi lene to makru tous kai to kodo tous!ta pragmata einai apla!oso dikaioma exoun oi vouleutes ths X.A na katathetoun stefani opou goustaroun.....allo toso dikaioma exoun kai osoi den tous goustaroun na tous giouxaroun!!!!otan ekeinoi ferodai san trampoukoi kai dernoun opoion den goustaroun einai kala?twra ksafnika dn tous arese to kraksimo kai to paizoun thumata!!!ADE GEIA!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πολύ σωστος ο 7.50. Εδώ ο κόσμος καίγεται κ αυτοί .... Ακούω διάφορα για το ποιός είναι έλληνας κ ποιός όχι, ε λοιπόν αυτοί που πούλησαν την Ελλάδα είναι έλληνες όχι ξένοι.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ο μοναδικος ο οποιος την πληρωσε για το ρεζιλικι ηταν ο μοναδικος που το κατήγγειλε. Συμπαρασταση τον κ. Τετραδη! Δεν θα έπρεπε να πεταξει το στεφανι, αλλα καλα έκανε και τους την είπε!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τα καταφεραν και το ξεφτυλισαν το Λουτρακι οι γνωστοι αγνωστοι αριστεριστες. Πρωτο θεμα ημασταν σε ολα τα καναλια, στις αναφορες για την εθνικη εορτη.

Μαλλον πολλοι Αλβανοι και πολλοι Μουσουλμανοι Συριζαιοι μαζευτηκαν στο Λουτρακι...

Εμεις οι υπολοιποι, οι Ελληνες αυτου του τοπου, πρεπει επιτελους κατι να κανουμε γι αυτη την κατασταση. Για να μην ξανα-αμαυρωθει ποτε ξανα Εθνικη μας εορτη απο τους Ανθελληνες.

Μ.Ι.Π.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Οι μόνοι που διχάζουν τους Έλληνες είναι οι νεοναζι της χρυσής αυγής. Ακριβώς γιατί μιλάνε στο όνομα της πατρίδας και του έθνους μας, αλλά το μόνο που κάνουν είναι να σπέρνουν μίσος! Τους αριστερούληδες και τους ανάρχες δεν τους φοβάμαι, αυτοί εξάλου το δηλώνουν ότι δεν νοιάζονται και τόσο για την Ελλάδα. Τους ναζί που τους έμαθα από πρώτο χέρι φοβάμαι! Φοβάμαι το κακό που θα προξενήσουν στην πατρίδα μου! (και χαίρομαι που επιτέλους δεν αρνείστε ότι είστε ναζί και αντιχριστιανοί...)

Πατριώτης Κορίνθιος

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Υπατία, αν όλοι οι παραπάνω που σχολίασαν έλεγαν και τη γνώμη τους για τη συμπεριφορά του Αστυνόμου, εκτός από το να προσπαθούν να αλλάξουν ή να ερμηνεύσουν την Ιστορία, να είσαι σίγουρη ότι αυτοί που κάθονται στις καρέκλες του Υπουργείου και με περίσσια ευκολία διέταξαν την Ε.Δ.Ε. σε βάρος του και τον έθεσαν σε διαθεσιμότητα, θα το σκεφτονταν και 2η φορά να πουν ότι δεν φορούσε τη στολή του όταν εμφανίστηκε, όταν πριν λίγο συλλάμβανε και φαίνεται καθαρά στο βίντεο, παιδιά που σαν μαϊμούδες τους βάρεσαν το ντέφι και αυτοί χόρεψαν όπως χορεύουν τόοοοοοσα χρόνια.
Θεωρώ δε ότι αυτοί που το έστησαν όλο αυτό αξίζουν συγχαρητηρίων. Απέδειξαν ότι ο Έλλην όσα δεινά και να τον βρούν είναι καλός και πειθήνιος κομματικός στρατιώτης.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΩ ΔΗΜΑΡΧΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΜΠΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΙΣΩ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΙΩΝ ΕΑΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΝΑ ΤΑ ΕΛΕΓΑΝ . ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΛΑΜΠΑΣ ΤΙ ΛΕΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ .... ΔΙΝΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΥΣ ΧΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝΜ ΜΑΝΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙΣ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΝ ΛΑΜΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΝΤΑΝΤΑ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΞΩ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΑΠΟΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΣΚΟΝΟΠΑΝΟ ? ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ 1 ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΛΚΟ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΠΟΥΓΚΕΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΙΑ ΜΑΓΚΕΣ ΑΝ ΕΙΧΕ ΑΝΤΕΡΑ ΝΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΛΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

to ligotero pou mporo na po einai ntropi sas k.tetradi. iste to paradigma lipame den exete na dosete kanena sosto minima stin neolea

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ρε φιλοι αναρχοκομμουνιστες και συριζαοι, με τα λεγομενα σας και ο Παπαδοπουλος σας κυνηγουσε γιατι εισασταν το 10% και λιγοτερο, του ελληνικου λαου, οποτε καλα σας εκανε οπως κανατε εσεις σημερα το 7% της χρυσης αυγης.
Βρειτε λιγο την ιδεολογια σας ρε κουτβιστες...φτανει πιστευετε μονο στο χρημα.
Αν αυτη η πραξη σας ηταν δημοκρατικη, τοτε και η χρυση αυγη οταν εσπασε παγκους παρανομων-παρανομων-παρανομων λαθρομεταναστων επραξε σωστα και δημοκρατικα. Δεν θα κρινετε αναλογα με τα πιστευω σας αλλα οτι λεει ο νομος.
Απο ποτε οι αριστεροι πιστευουν στο εθνος;;; Μια ζωη προδοτες ηταν.
Για τις σημερινες μελανιες βαλτε παγο!!! Φασιστες ηταν και ο Σταλιν, Τιτο, Χοτζα αριστεροι ολοι....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ρατσισμός είναι να αποκαλείς τον άλλο ρατσιστή και φασίστα επειδή δεν μπόρεσες ποτέ να βρείς μια λέξη που να περιγράφει την αγάπη για την πατρίδα που ποτέ ΔΕΝ ένιωσες εσύ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Οι νεοναζι αριστεροι να υπογραψουν τα μνημονια της Μερκελ και να το βουλωσουν λεω εγω...εκτος απο το ΚΚΕ που ειναι αντιμνημονιακο, οπως και η Χ.Α. και οι ΑΝ.ΕΛ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πολίτες που είναι ενάντια στην Χρυσή Αυγή αντέδρασαν με αποτέλεσμα να ξεφύγει η κατάσταση και τα ΜΑΤ που για καλό και για κακό βρίσκονταν εκεί να ρίξουν χημικά!
ΩΡΑΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΩΣΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ο Διοικητης ειναι ο καλυτερος που ειχε ποτε το Λουτρακι,αλλα τετοιοι που εισαστε ολοι εσεις στο Λουτρακι τιποτα καλο δεν σας αξιζει.Ο ανθρωπος επεσε μες στο τσακωμο και γεμισε αιματα η στολη του και φαινετε και στο βιντεο οτι κραταει μπουκαλακι με νερο απο τη συγχηση του,γι'αυτο το ειχε βγαλει.Τι αλλο θελατε να κανει;Παλιοβλαχοι και τοπικιστες αν δεν ηταν δυο ,τρεις επιχειρησης στο τοπο θα βοσκατε ακομα γιδια στο βουνο ,αλλα συντομα ερχονται και αλλα λουκετα.Να δουμε τι θα λετε τοτε ,ποιος θα σας φταιει.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΟΛΑ Ο ΜΙΤΕ ΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΡΟΧΤΕΣ ΣΤΟ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ !!!!
ΔΗΜΑΡΧΕ ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.........

spiros tsielos είπε... Best Blogger Tips

Θα σου απαντουσα αλλα σε ανωνυμο οχι μην παιζουμε κρυφτουλι

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τόσο αντιδημοκράτες είστε στο Λουτράκι η Χ.Α την ψήφισαν τόσοι Έλληνες και οφείλετε να το σεβαστίτε αυτό δηλαδή ο Λογοθέτης που έκανε κατάθεση στεφάνου που έχει καταστρέψει το Λουτράκι από τη μέρα που βγήκε γιατί δεν του κάνατε τίποτα η στους αντιπρωσόπους των άλλων κομμάτων που μα ςέχουν εξαθλιώση τελειως όσο για τον Τετράδη έκανε ιεροσυλία και σκύλεψε τη μνήμη των Νεκρών του 1821 με το να πετάξει το στεφάνι όσο για το σκάσε κανει κουμάντο εκείνος άμα έχει νεύρα να πάει σπίτι του και κουμάντο να κάνει εκεί γιατί από τον φτωχό λαό πληρώνεται και δεν δικαιολογείται τέτοια συμπεριφορα

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το μοναδικό σωστό μήνυμα στο λουτράκι σήμερα που μπορεί να πάρει η νεολαία το έδωσε ο κ. Τετράδης. Αυτό έπρεπε να φωνάξουν όλοι οι νέοι σήμερα... ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!! και όχι μόνο σήμερα αλλά από εδώ και πέρα για πάντα, που σας έχουμε και στην εξέδρα των επισήμων ρε κλέφτες... Αλλά δεν ξυπνάνε τα χαϊβάνια από το internet και τη ζωή που πλασάρουν τα βρωμοκάναλα, να σου πω εγώ τι μήνυμα θα πάρεις... ξέρεις εσύ!!! Ποιος κατά τη γνώμη σου έδωσε το μήνυμα σήμερα, εσείς στην εξέδρα? οι αριστεροί που μαζεύτηκαν (προφανώς όχι για να δούν την παρέλαση), οι Χ.Α. που ήρθαν οργανωμένοι για πόλεμο? ή ο κόσμος που κοιτούσε λες κι έβλεπε σαπουνόπερα στην tv? Ποιο είναι το μήνυμα, ότι πρέπει να σταματήσουν μήπως οι μαθητικές παρελάσεις? ή μήπως ότι πρέπει όλοι να ψηφίσουμε Χ.Α. για να μας προστατεύει από τους κακούς κουμουνιστές και τους λαθρομετανάστες?

Ένα είναι το σημερινό μήνυμα για όλους ... !!!ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!! (όσο πιο δυνατά μπορώ!).

pashalitsa είπε... Best Blogger Tips

Θα έπρεπε να ντρέπεστε "κύριοι". Όχι μόνο δεν είναι κατακριτέα η κίνηση των νέων να αποτρέψουν έναν -τέτοιας ιδεολογίας- "άνθρωπο" από το να καταθέσει στεφάνι, αλλά ίσα ίσα, όλοι θα έπρεπε να κρατήσουμε τέτοιου είδους ιδεολογίες μακριά από επετείους επαναστάσεων. Επαναστάσεων που άνθρωποι αγωνίστηκαν για την ελευθερία και τη δημοκρατία. Για να μπορούν άνθρωποι -σαν κι αυτούς- να ζουν ελεύθεροι, χωρίς το λουρί του φόβου στο λαιμό. Ντροπή στον Μπούκουρα και ΚΑΘΕ Μπούκουρα που εκμεταλλεύεται τέτοιες μέρες για να κάνει επίδειξη. Νροπή στα στρατιωτάκια που σαν καλά κυνηγόσκυλα του εκαναν πλάτες. Και πάνω απ' όλα, ντροπή σε όλους όσους υποστηρίζουν τέτοια τερατόμορφα ανδρείκελα.
Πάρτε τον σκοταδισμό σας και τρέξτε πίσω στις ποντικότρυπες απ'όπου βγήκατε. Οι νέοι ξέρουν ιστορία και αντιδρούν. Εσείς τι έγινε? Την ξεχάσατε?
Αλίμονό μας αν αρχίσουμε να κατακρίνουμε την νεανική αγανάκτηση. Αλίμονό μας Έλληνες. Ποτέ δεν θα αλλάξουμε.

"Όποιος δεν φοβάται το πρόσωπο του τέρατος, πάει να πει ότι του μοιάζει. Και η πιθανή προέκταση του αξιώματος είναι, να συνηθίσουμε τη φρίκη, να μας τρομάζει η ομορφιά." Μ.Χατζηδάκις

Ευτυχώς αυτά τα παιδιά δεν θα μοιάσουν στο πρόσωπο του τέρατος.

Υ.Γ.: Ξυπνήστε λίγο. Επίτηδες έγινε όλο αυτό. Πέσαν οι θεαματικότητες της ΧΑ και είπαν να κάνουν λίγο σούσουρο. Αυτοί είναι οι "πατριώτες" που ψηφίσατε. Εκμεταλλεύονται την Ελλάδα που αγαπάτε. Τις επαιτείους και τα ιδανικά σας. Πάρτε τους τώρα καταπρόσωπο να δείτε τι κάνατε. Τους βάλατε στη Βουλή? Έκατσαν στο κεφάλι σας.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Έχει δίκιο ο 9:45 Ο ΜΙΤΕ ΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΟΛΑ ΣΤΟ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

spiros tsielos είπε... Best Blogger Tips

δεν απανταμε ανωνυμα...αλλα τελος παντον να σου απαντησω κοιτα να δεις πισω στα χρονια των εκλεγμενων ΝΔ ΠΑΣΟΚ την δημοκρατια

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

9:06 ΤΏΡΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ ΚΑΙ ΣΚΥΛΕΨΕΙ ΜΝΗΜΗΣ ΝΕΚΡΩΝ ΤΟΥ 1821

ΔΙΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Η Χ.Α ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΠΕΡΑΣΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ' ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΟΙ ΠΕΡΙΦΗΜΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΣΤΟ ΞΕΦΤΥΛΙΣΤΙΚΟ 4% ΑΡΚΕΤΟΙ ΛΟΥΤΡΑΚΙΩΤΕς ΨΗΦΙΣΑΝ Χ.Α. ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ Χ.Α. ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ...ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
ΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΤΡΑΔΗ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΤΕΣ ΣΤΟ Δ.Σ. ΟΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

μπράβο στο διοικητή... μπορει να μην ειχε απόλυτα δίκιο, αλλα τουλάχιστον δε συμβιβαστικε με τη σήψη των λοιπών... τωρα τρέχουν οι κατινες τα ΜΜΕ να κατηγορήσουν... ας ξυπνήσει ο κόσμος να υποστηρίξει τον τίμιο άνθρωπο..

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

O ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ ΚΑΛΕΣΘΗΚΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ? ΓΙΑΤΙ ΕΚΦΩΝΗΘΗΚΕ ? ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟ ΤΕΤΡΑΔΗ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΑΜΟ ΤΑ ΕΧΑΣΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΗΡΕΜΙΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΙ ΕΙΚΟΝΑ ΠΗΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ?

ΣΟΦΙΑ!! είπε... Best Blogger Tips

βλεπετε τελικα ποιοι ειναι οι αναρχικοι που δημιουργουν τις φασαριες.....ακουσα με τα αυτια μου εναν απο αυτους που προκαλουσε με βρισιες εναν της Χ.Α οσο ακουγοταν ο εθνικος υμνος....αλλα μολις τελειωσε την αρπαξε.....τι περιμενουν με τετοια συμπεριφορα....μονο καλο κανουν τελικα ολοι αυτοι οι αναρχικοι στην Χ.Α!!!!μην ξεχασω κ την "κυρια"ρεπουση ...να μην υπαρχουν τα θρησκευτικα στα σχολεια....!!!!ποιοι τηρουν το"θρησκεις,πατρις,οικογενεια"τελικα????.......

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Εγω δεν καταλαβαινω ποιος διορισε τους Αναρχοκομμουνιστες,Εισαγγελεις..
Οι Κομμουνισταραιοι θα αποφασιζουν ποιος θα καταθεση στεφανι ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ;
Το βιντεο ειναι αδιαψευστος μαρτυρας οτι τα επεισοδια ξεκινησαν οι σφαγεις του Φενεου.Τα υπολοιπα ειναι ανευ σημασιας.
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αυτο που ξέρω ειναι οτι άρχισε ενας πόλεμος-βεντέτα τον οποίο ξεκίνησε ο αντιδήμαρχος μίτες !!
δήμαρχε είσαι απίστευτα μικρός !
αλλα μάλλον ο μιτες ειναι δημαρχος και οχι εσυ !!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ας το Πασχαλιτσα, εδω εκατσαν στο κεφαλι μας αλλοι και αλλοι, τα τοσα χρονια της Μεταπολιτευσης, ο Μπουκουρας σε πηραξε; Ξυδακι!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

10:41 Λες να πρεπει να καλεσθει ο Βουλευτης ενος νομου για να καταθεσει στεφανι; Τι αλλο θα ακουσουμε...

ΑΚΤΙΑ είπε... Best Blogger Tips

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΕΤΡΑΔΗ ! ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ....ΜΕΣ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ .....ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΔΩ ΒΓΑΖΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ .... ΝΑ ΠΛΕΝΕΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΕΤΡΑΔΗ ! ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΙΛΑΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΩΡΕ ? Η Χ.Α ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ...... ΜΕ ΑΝΕΡΓΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ? ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ....ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΑΓΚΑΚΙΑ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ..ΟΧΙ ΜΑΓΚΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥΣ ΜΑΣ ...ΡΕΖΙΛΙ ΜΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΔΗΜΑΡΧΕ .... ΠΙΟ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ !!
ΠΑΡΕ ΤΗΝ "ΠΑΡΕΑ" ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΤΡΑΔΗ ΛΥΠΑΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΘΛΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΟΙ "ΔΗΘΕΝ" ΕΠΙΣΗΜΟΙ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΜΠΡΑΒΟ pashalitsa !

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Για κοίτα ποιοι μιλάνε για πατρίδα... αυτοί που συνεργάστηκαν με τους γερμανούς κατακτητές, οι έλληνες ναζί!!!
http://youtu.be/ByQ61IcGkGE

Ανώνυμος

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΤΟ ΜΟΝΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ, ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ: ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΞΕΓΑΝΟΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΧΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. ΚΑΤΙ ΠΑΛΟΙ ΚΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΦΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΛΙΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ, ΠΡΟΓΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΟΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΟΥΝ, Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΟΛΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΤΟΥΦΕΚΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ.-

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ειναι ντροπη για τον τοπο οι ναζιστες να κατεθετουν στεφανι σε εθνικες εορτες και να το παιζουν πατριωτες. οι ιδεολογικοι τους προγονοι συνεργαστηκαν με τους ναζι και σκοτωναν πατριωτες και τωρα θελουν να βγουν και απο πανω

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@ΑΚΤΙΑοι νεοναζι δεν ειναι ο καθενας....ειναι οι απογονοι των ταγματασφαλιτων που εσφαζαν ελληνες πατριωτες...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΑΝΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΠΟΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ, ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΞΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΟΛΛΙΑ, ΤΑΓΑΡΑ, ΔΗΜΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑ, ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

11:55 MHΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΓΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ?
ΑΝ ΟΧΙ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΜΙΤΕ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

PROTASI PROS TOYS XRISAVGITES KAI IDIKA STON Ko MPOYKOYRA.Ke VOYLEFTA ,THA ITHELA NA PROTINO TO EKSIS, TO LOYTRAKI KAI OI LOYTRAKIOTES DEN EXOYN KAMIA SIMETOXI STA SINVADA THS 25 MARTIOY.OI IPOKINITES THS OLIS KATASTASIS ITAN FILOI TOY Koy DEDE DIMITRIOY, KAI AGIO THEODORITES. SAS PROTINO LIPON NA EPISKEPTESTE POLI SIXNA TOYS AG.THEODOROYS GIA NA DOYME AFTOI POY PROKALESAN TOIS FASARIES KAI AMAVROSAN THN ETHNIKI EORTH KAI THN POLIMAS AN EXOYN ANTERA NA PROKALESOYN TOSO XIDEA OPOS SIMERA,KAI NA IPOSTOYN TOIS SINEPIES,EKI EPREPE NA PATE GIATI TOYS KANATE TZAPA MAGES SEKSENO PERIVOLI,ENAS LOYTRAKIOTHS POY DEN ASPAZETE THN IDEOLOGIASAS,KAI ANIKI SE ALON POLITIKO XORO PERIMENOYME..........

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Με τέτοια και με τ'αλλα θα κάνετε την Χ.Α να πάρει 20% την επόμενη φορά στο νομό μας. Αντί να απαξιώσετε την παρουσία τους και να μην βγάλετε άχνα, κάνατε τη μεγαλύτερη μαλακία. Τους κάνατε ΗΡΩΕΣ. Και στο τέλος την πλήρωσε ο Διοικητής που τα μάτια του ήταν σαν ζόμπι από αυτά που τράβηξε τόση ώρα.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

11.55 ελληνες στρατιωτες εσφαξαν και αριστεροι στα βουνα- στον εμφυλιο.... Τι σημαινει λοιπον? Ελα να βγαλουμε ενα λογικο συμπερασμα απο αυτο που μολις ειπες! Δεν δικαιολογω την επιδειξη δυναμης της χα, τα εφε ηταν περιττα, αλλα να ειμαστε αντικειμενικοι! Οσο ανεπιθυμητους θεωρω τους θαυμαστες του χιτλερ αλλο τοσο θεωρω ανεπιθυμητους τους θαυμαστες του σταλιν, που ενεπλακησαν σε εμφυλιο για αυτον! Επομενως εκτος απο τον βουλευτη της χα, οι μισοι επισημοι εκει δεν επρεπε να ειναι παροντες! Λαθος κανω??
Υπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

βαλτέ εσύ που γράφεις συνέχεια για τον Τετράδη καρφώθηκες γιατί ομολόγησες πως μίλησες το απόγευμα μαζί του. Μην προσπαθείς να τον βγάλεις αθώα περιστερά γιατί αφενός είναι αυτός που είναι υπεύθυνος για την τάξη και πρέπει να δίνει πρώτος το καλό παράδειγμα και όχι να οξύνει τα πνεύματα και να ρίχνει λάδι στην φωτιά και αφετέρου άμα δεν μπορεί να συγκρατήσει τα νεύρα του να φύγει από την αστυνομία. Τράβα να μάθεις πόσες Ε.Δ.Ε. έχει και μηνύσεις και μετά έλα να τον υπερασπίζεσαι. Και αν δεν μπορεί ένα στέλεχος της αστυνομίας να κρατήσει την ψυχραιμία του τι να πει ο πολίτης ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Και επειδή τόσο καιρό λέτε τη Χ.Α ναζιστές και φασίστες δείτε το βίντεο http://youtu.be/Y07iEnlz9Q0 και ανοιχτε καλά τα αυτιά σας στο 1:47:27 μέχρι 1:50:13 να μάθετε τη πραγματικά είναι η Χ.Α και από ποιό κράτος υποστηρίζεται Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ Νο14

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Yπατία ο Μίτε το άρχισε αυτό στο Δημοτικό Συμβούλιο και διαβασε το σχολιο του12:06 να καταλάβεις πιος το ξεκινησε το ολο θέμα και εσυ αλήθεια Υπατία ποιο κόμμα υποστηρίζεις όσο για μένα δεν υποστηρίζω κανένα κόμμ αείμαι μόνο με το ΘΕΟ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ντροπή στους αριστερους νεοναζι της Ελλάδος, δεν πρέπει να βγαίνουν απο τα σπίτια τους. Οι φασίστες του Σύριζα δεν έχουν θέση στην Ελλάδα...
Μπράβο στους πολίτες νέους που χτύπησαν τα μέλη του Σύριζα, μπράβο και στον Ασ. Διευθυντή

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Από την εκκλησία τα αγήματα των σημαίων μεταφέρθηκαν υπο τη συνοδεια αστυνομικών....Πρωτοφανες!!!!Τραγικό!!!!!Παίζουν με τις ψυχές των παιδιών μας..Τα ρώτησε κανείς πως βίωσαν όλη αυτή την παράκρουση αριστερών,φασιστών κτλ...Και το χειρότερο της υπόθεση που δεν το αναφέρει κανείς στα γραφομενά του είναι οτι η νεολαία συνηθίζει σ' αυτά..στις ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΕΣ από όλες τις πολιτικές πλευρές....στους ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ...από οποιον γίνονται. Η χθεσινή ημέρα ήταν αφιερωμένη σε αυτούς που έδωσαν ψυχή και σώματι για την ΠΑΤΡΙΔΑ μας..ή κάνω λάθος...Τα παιδιά διδάχθηκαν ένα ΚΑΚΟΠΑΙΓΜΕΝΟ ΘΕΑΤΡΟ από ΑΘΛΙΟΥΣ!!!! Και μετά σαΝ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ όλοι, σαν να μη συνέβει τίποτα είχαν το θράσος να χειροκροτήσουν ΤΑ ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΝΙΑΤΑ μας....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος
Με τη δική σου λογική φίλε, όλα αυτά τα σχόλια που αποπάνω έχουν την ένδειξη "ανώνυμος" τα έχει γράψει ένα άτομο, δηλαδή εσύ που τα γράφεις αυτά είσαι το ίδιο άτομο μ' αυτόν που μίλησε μαζί του το απόγευμα. Κοίτα, είναι τραγικό αυτό που γράφεις... το καταλαβαίνεις έτσι δεν είναι? Και που έχεις δει εσύ τον πειθαρχικό φάκελο του αστυνόμου ρε φίλε και ξέρεις πόσες Ε.Δ.Ε. και πόσες μηνύσεις έχει? μήπως είσαι κι εσύ αστυνομικός από το Τμήμα του ή έχεις υπηρετήει μαζί του κάπου? Και για να εξηγούμεθα, από πότε οι ένστολοι δεν είναι κι αυτοί πολίτες και είναι εξωγήινοι Σούπερμαν? Σε ποιο μέρος του κόσμου οι αστυνομικοί δεν είναι άνθρωποι? Συγνώμη αλλά κάποιο λάθος πρέπει να κάνεις.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΩΣ "ΠΟΛΙΤΕΣ" ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑ . ΗΤΑΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΙΔΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΘΝΙΚΟΥ . ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ .ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ , ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΥΤΗΞΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕς ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ .

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΚΥΡΙΑ ΥΠΑΤΙΑ, ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ,ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕ Σ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

RE ESY 8.31 THA MAS TRELANIS TI SXESI EXOUN OI ARISTEROI ME THN THRISKIA POU GIA AFTOUS INE OPOS LENE -TO OPIO TOU LAOU-, ARNOUDE NA KANOUN TO STAVRO TOUS KAI NA ORKISTOUN AKOMH KAI MESA STH VOULH TON ELLHNON.. TI ALHTHINOI PATRIOTES EINAI POU INE ENADION TON ETHNIKON ELLHNIKON PARELASEON, KAI PROSPATHOUN SISTIMATIKA- VLEPE VIDEO LOUTRAKI- NA TIS DIALIOUN TA TELEFTEA XRONIA?? NA KSERETE OTI H METAPOLITEFSI TELIOSE, I IDEOLOGIKI TROMOKRATIA TELIOSE MAZI TIS, KAI THA YPARXH ADAPADISI PADOU KAI PADA...OXI ALLOUS PSEFTOKOULTOURIARIDES SOTHRES S AFTON TON TOPO...OSO TO KATALAVETE NORITERA TOSO KALYTERO GIA THN ELLADA MAS -PARTY IS OVER- VAGELIS

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

8.31 το γνωρίζω πολύ καλα κυριε/κυρια μου. Χαιρομαι που το θίγεις... Είναι το αντίστοιχο με αυτο που λεω τόσο καιρό, πως όλοι οι ψηφοφοροι της χρυσης αυγής δεν είναι ναζιστες/ρατσιστες/ αμοιβαδες/ αμορφωτοι κλπ κλπ. Διακρίνω προκαταλειψη στο σχολιο σου, αλλα το προσπερνω... ας σε στεναχωρήσω, θα συμφωνήσω μαζι σου. Μακάρι να μπορουσες να παραδεχτεις και εσυ που δεν έχεις παρωπιδες το ίδιο για τους περισσοτερους ψηφοφορους της χρυσης αυγής. Μπορείς επίσης να παραδεχτείς οτι οσο δικαίωμα εχει ενας εκλεγμενος κομμουνιστης- αναρχικος κλπ να παραστει σε εθνική γιορτη το ιδιο δικαιωμα εχει και ο εκλεγμένος χρυσαυγίτης? Απλά πραγματα, απλή δημοκρατία χωρίς κομματικές σάλτσες και φτηνη πολιτική προπαγανδα. Σιγά μην θιχτηκαν αυτοί που δεν πιστευουν στο εθνος, στο κρατος, στην θρησκεια απο την παρουσια της χρυσης αυγης στην καταθεση στεφανιων. Κοροιδευομαστε μου φαινεται, αλλα τι να γίνει φαινεται μας αρεσει..
Υπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

εν χωράει αμφιβολία ότι φέτος η 25η Μαρτίου δίνει πολλές αφορμές για εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. Σε αντίθεση με τον κυρίαρχο εθνικιστικό μύθο, που θέλει γενικώς τους “Έλληνες” να ξεσηκώνονται κατά των «Τούρκων» συλλήβδην, και που δυστυχώς διαιωνίζεται στα σχολεία αναπαράγοντας μια δηλητηριώδη κουλτούρα για τη συνύπαρξη των δύο λαών, χρέος κάθε ανθρώπου που επιθυμεί τη χειραφέτηση και την ελευθερία είναι να ερμηνεύει ορθά τα γεγονότα, δηλαδή ενταγμένα μέσα στο σωστό ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Έτσι, αν αποτινάξουμε από το μυαλό μας τη σκουριά της εθνικιστικής ανάγνωσης της Ιστορίας, που μάλιστα φτάνει μέχρι το σημείο να αποκρύπτει ακόμη και σήμερα το όνειδος ενός επονείδιστου εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας που διέπραξαν οι ορδές του Κολοκοτρώνη, δηλ. τη «σφαγή της Τριπολιτσάς», θα διαπιστώσουμε ότι οι εξεγερμένοι βαλκανικοί λαοί αναζητούσαν την πραγμάτωση ενός οράματος πολιτικής αυτοδιάθεσης, που τότε ταυτιζόταν με την «πολιτειακή συγκρότηση» και εθεωρείτο προϋπόθεση για την κοινωνική απελευθέρωση ενός λαού.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν επιζητούσαν, δηλαδή, τη διαφυγή από μια απροσδιόριστη «σκλαβιά» στην οποία ήταν δήθεν υποδουλωμένη η καθημερινότητα τους, αφού ως γνωστόν στην πολυεθνική οθωμανική αυτοκρατορία υπήρχε πλήρης ελευθερία διδασκαλίας και ανάπτυξης θρησκευτικής και ευρύτερης πολιτισμικής συνείδησης, περιχαρακωμένης βεβαίως στα πλαίσια του «μιλιέτ», και έχοντας ως υποκείμενο της τις κοινότητες και όχι τα άτομα καθαυτά.

Συνεπώς ο ανικανοποίητος πόθος όλων των υπηκόων για εξέγερση και ριζική αλλαγή του ημιφεουδαρχικού συστήματος δεν στόχευε στην αντικατάσταση της ηγεσίας μιας χώρας από μια άλλη που θα προέρχεται από άτομα της «εθνικής ομάδας» των εξεγερμένων.

Κάτι τέτοιο δεν θα είχε κανένα νόημα, δεδομένου ότι αρκετοί Ρωμιοί Φαναριώτες συμμετείχαν ενεργά στη διαχείριση της εξουσίας στο πλευρό του σουλτάνου την ίδια στιγμή που εκατομμύρια Τούρκοι υφίσταντο την ίδια πολιτική περιθωριοποίηση με τους Ρωμιούς, μη έχοντας ούτε πρόσβαση στα κέντρα εξουσίας ούτε φυσικά δικαίωμα ψήφου.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips


Ο πολυεθνικός ξεσηκωμός αποσκοπούσε κυρίως στην επίτευξη ενός περιζήτητου (και «εθνικά ουδέτερου») αγαθού που τα μεταγενέστερα δυτικά συντάγματα αποκάλεσαν εύστοχα «λαϊκή κυριαρχία» («Βουλγάροι κιι Αρβανήτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί, Αράπηδες και άσπροι, με μια κοινήν ορμή»). Το αίτημα του ’21 ήταν η πολιτική ελευθερία ως δυνατότητα αυτοδιακυβέρνησης δίχως ετεροκαθορισμό από τη σουλτανική εξουσία, και όχι η εν στενή εννοία «εθνική απελευθέρωση», αφού η οθωμανική αυτοκρατορία δεν ήταν δομημένη πάνω σε ένα σύστημα διακρίσεων λόγω εθνικότητας.

Οι εξαιρέσεις σε αυτό τον κανόνα αφορούσαν μάλλον ζήλο, διαφθορά ή αυταρχισμό συγκεκριμένων εκπροσώπων της εξουσίας παρά το δομικό προφίλ του ίδιου του μοντέλου διακυβέρνησης. Επιπλέον, οι Ρωμιοί άρχισαν να σφυρηλατούν συνείδηση αυτοπροσδιορισμού τους ως οντότητας που επιθυμεί τη δική της «πολιτειακή συγκρότηση» (με βάση τις νέες αξίες της ανερχόμενης αστικής τάξης) μόνο κατά τη διάρκεια των χρόνων του αγώνα, καθώς πρωτύτερα υπήρχαν απλώς διαφορές λόγω θρησκεύματος και γλώσσας, πράγμα σύνηθες και αδιάφορο μέσα στις αχανείς εκτάσεις της εποχής.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Άλλωστε, επί φεουδαρχίας το «έθνος» θεωρούνταν ως στοιχείο που «ενώνει» τους «από κάτω» συμβάλλοντας στην ανατροπή παρωχημένων θεσμών. Έπρεπε να κυλήσουν μερικές δεκαετίες για να γίνει αντιληπτό το δηλητηριώδες περιεχόμενο που φωλιάζει μέσα σε έναν τέτοιο φαντασιακό όρο.

Επομένως, το αίτημα για πολιτική ελευθερία, αποσυνδεδεμένο πλήρως από γελοίες ερμηνείες περί «εθνεγερσίας» (λες και ήταν στο ψυγείο ένα «έθνος» και κάποιος άνοιξε την πόρτα), είναι το μοναδικό στοιχείο που πρέπει να συγκρατήσει η αριστερά, προκειμένου να αντιπαρατεθεί στις σύγχρονες απόπειρες κατάλυσης της λαϊκής κυριαρχίας μέσω επιβολής δημοσιονομικής δικτατορίας από ανεξέλεγκτα θεσμικά κέντρα, που απειλούν κοινωνικές κατακτήσεις χωρίς οι λαοί να έχουν δυνατότητα να πάρουν πολιτικές αποφάσεις για θέματα που τους αφορούν.

Όμως τα κέντρα αυτά είναι επικίνδυνα και αυταρχικά όχι επειδή είναι «αλλογενή» και «ξένα», αλλά επειδή είναι καπιταλιστικά.

* Ο Νάσος Θεοδωρίδης είναι μέλος του ΣΥΝ και της Αντιεθνικιστικής Κίνησης.

και όποιος έπιασεν έπιασεν

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

O MΠΟΥΚΟΥΡΑΣ ΚΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΕΙ ΝΑ ΧΑΣΚΟΓΕΛΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 40 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

9΄17 όπως γράφτηκε πολύ σωστά κάπου κόμμα έχουν κάνει και οι παιδεραστές στην Ολλανδία ή στο Βέλγιο (σε κάποια πολύ δημοκρατική χώρα).Μήπως πρέπει να τους καλούνε και σε εκδηλώσεις εθνικών εορτών να καμαρώνουν τα υποψήφια θύματά τους;Δηλαδή ο κάθε εκλεγμένος είναι και κοινωνικά αποδεκτός;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Για την Χριστιανική θρησκεία καταρχάς οι τελευταίοι που θα έπρεπε να μιλάνε, είναι οι χρυσαυγίτες, που ασπάζονταν τον νεοπαγανισμό, τις θεότητες του θορ, τον Απόλλωνα και άλλα μεταφυσικά και υπερβατικά, που με αυτά γαλουχήθηκαν τρεις δεκαετίες, από την πρώτη έκδοση του "Απολλώνειου φώς" και των εντύπων τους όπως η "Αντεπίθεση". Τώρα η κωλοτούμπα για ψηφοθηρικούς λόγους, με τον εναγκαλισμό των θρησκευτικών τελετών στην Ελλάδα των νεοναζί, δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τις πραγματικές προθέσεις τους.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

9.47- ASE TON MPOUKOURA KAI TA MOUSEIA STHN GERMANIA , DEN PAS ESI STON MELIGALA,STO VITSI, STON GRAMO, STON AXLADOKAMPO KLP, KAI AN THELIS KAI EDO STHN KORINTHIA, KSEREIS EXOUME KATI PHGADES STIN STIMAGA, STO AGIONORI KLP, NA KATATHESETE KANA STEFANI S AFTOUS POU PETHANAN GIA NA EXIS ESI TO ELEFTHERO SIMERA NA LES M----ES EDO MESA XORIS NA SE PIRAKSI KANENAS OPOS GINETE-V KOREA-KLP, KAI GINOTAN OPOU ITAN ARISTERS KYVERNISEIS? KAI KATSE SKEPSOU GIATI STIN KORINTHIA TO KKE PERNI ENA APO TA 3 XEIROTERA POSOSTA STHN ELLADA..?? GIA PSAKSE..SINXORESAME MA DEN KSEXASAME, MH PROKALITE.. VAGELIS

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μετά την ξεφτίλα των χρυσαύγουλων στο ΛΟΥΤΡΆΚΙ, ήρθε και η είδηση ότι χρυσαυγίτισα μαχαίρωσε δημοτικό σύμβουλο στην Ρόδο και μιλάτε που δεν τους άφησαν εδώ να καταθέσουν στεφάνι και τους κυνηγήσανε; Kαλά να τους κάνανε και ν΄αγιάσουν και τα χέρια τους.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τωρα επιστρατευσατε την ολλανδια. Τελος παντων, ας παιξω το παιχνιδακι σας λοιπον :-) Να μου πεις λοιπον τα ποσοστά του κόμματος των παιδεραστων και αν ειναι εκλεγμενο κομμα στην Βουλή και να το συγκρινουμε ευχαριστως με το ποσοστο της χρυσης αυγής (το οποιο δινουν 3ο κομμα οι δημοσκοπησεις, διαφωνουμε σε αυτο??) και αν δεν θελουμε να πιστεψουμε της δημοσκοπησεις (γιατι εχει βάλει το πνευμα του χιτλρ το χερακι του και διαστρεβλωνει τα στοιχεια) ας πιστεψουμε το 12% του νομου κορινθιας, το 12% του νομου μεσσηνιας (στο περίπου αυτά) Γιατι οταν η χρυση αυγη ηταν 0,....% δεν εμφανιζοταν πουθενα οπως σωστα ειπε καποιος αλλος κυριος. Τωρα με 500.000 ελληνες (τουλαχιστον) στην πλατη τους εχουν το δικαιωμα να πανε οπου θελουν.
Επίσης με ποια λογική παει καποιος να καταθέσει στεφανι σε καποιον νεκρο και εσυ (γενικα μιλαω) του το απαγορευεις! Παραλογα πραγματα παιδια! Αντι να σχολιαζετε τις μπουνιες που επεφταν μπροστα στα πιτσιρικια και ξεφτιλιστικαμε πανελλαδικα, συνεχιζετε τις φανφαρες! Μιλάω και για τις δυο εμπλεκομενες ομάδες. Οι εθνικες μας γιορτες δεν ειναι αλάνα!!!!
Υπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

θείτσα το τρίτο κόμμα, από τα πρόβατα που ψηφίζουν στις εκλογές, μπορεί με ποσοστά πάλι της πλάκας να είναι οι νεοναζί, αλλά το 48% του Ελληνικού λαού ψηφίζει τον "κανέναν"

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Θειτσα? χαχαχαχα..εστω :-) Mιας και εγω ειμαι θειτσα και εσυ παιδαρελι, στο σχολειο μικρο μου θα σου εμαθαν για τα ΄κοινα΄ και την υποχρεωση μας να συμμετεχουμε στα κοινα! Τωρα το πως σε κανει να αισθανεσαι μαγκας να μην βαζεις το χερακι σου στις εκλογες, ωστε να μπορεις να κατηγορεις τους αλλους σαν τον Ποντιο Πιλατο (καπως ετσι την σκαπουλαρε και αυτος...ετσι νομιζε τουλαχιστον) Οτι απέχεις σε κάνει χειροτερο απο αυτον που ψηφιζει λάθος. Πολιτικοι σωστοι υπάρχουν, μαζευτειτε λοιπον το 48% να κάνετε την διαφορα αναδεικνυοντας τους οχι κοιτωντας απο μακρια το καραβι να βουλιαζει, λεγοντας μετα εγω δεν εκανα τιποτα. Τι ανωριμη συμπεριφορα...
Θεια Υπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

θείτσα, αν οι χρυσαυγίτες δεν είναι αμοιβάδες ασπόνδυλα, ούτε ναζί και ρατσιστές και δεν διαθέτουν φασιστική ιδεολογία, τότε η ένταξή τους σε ένα τέτοιο κόμμα, αποδεικνύει ότι έχουν σοβαρά προβλήματα ψυχικής και διανοητικής φύσεως. Αλλά η προπαγάνδα των ΜΜΕ, την μέρα της Εθνικής εορτής της πατρίδας μας, αποφάσισαν να πνίξουν, το πισώπλατο μαχαίρωμα του δημοτικού συμβούλου στην Ρόδο, από χρυσαυγίτισα.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πιτσιρίκο, με σπονδυλική στήλη μου επιτρεπεις να ρωτήσω κάτι? Το συμπερασμα πως ηταν χρυσαυγιτισσα πως το βγάλαμε??? Κρατουσε ελληνική σημαια μηπως?? Περιγραφεται παντου σαν μια 50χρονη σε ομαδα ΄αγανακτισμένων' πολιτων που έβριζαν πολιτικους. Αντε θα σε παρω στα σοβαρα, και θα περιμένω μια αξιοπιστη απαντηση (εγκυρες πηγες, you know..και δεν εννοω τα indymedia)
Φιλάκια μικρέ
Υπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Να τα βλεπρις ομως ολα...λοιπον δες και τον κουμμουνιστη δημοσιογραφο πολυεκατομυριουχο Μακη ο οποιος ειναι Ι5 με τρελοχαρτο και νομιμα οπλοφορει δηλαδη εχει αδεια παρανομα αλλα εχει.....

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger