Google Analytics

Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2016

Τι λέει ο Τατούλης για τον Προαστικό στο Λουτράκι;

Με πρωτοβουλία της πλειοψηφίας του Περιφερειακού Συμβουλίου και της Νέας Πελοποννήσου αναδείχθηκε το θέμα της επέκτασης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι» τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και πρόσθεσε ότι το ενδιαφέρον της Περιφερειακής αρχής ήταν αυτό που οδήγησε να ετοιμαστεί η νέα μελέτη από τον ΟΣΕ, ώστε η διατομή της γραμμής να είναι πάνω από 1 μέτρο και να ενταχθεί η ηλεκτροκίνηση...


«Αναμένουμε τη διατύπωση της θέσης της Δημοτικής αρχής, η οποία φαίνεται να διαφοροποιείται από την προηγούμενη και εμμένουμε στην πρότασή μας το έργο να ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ή στα συγχρηματοδοτούμενα έργα, όπως θα καθοριστεί το φθινόπωρο» δήλωσε ακόμη ο κ. Τατούλης, διευκρινίζοντας ταυτόχρονα ότι η ένταξη στο ΠΕΠ Πελοποννήσου δεν ήταν εφικτή, αφού δεν υπήρχε σχετικός κωδικός, αλλά και ότι η Κυβέρνηση δεν το έχει μέχρις στιγμής εντάξει σε κανένα πρόγραμμα.

«Τόσο ο προαστιακός του Λουτρακίου, όσο και η διασύνδεση της κεντρικής γραμμής με τη βιομηχανική περιοχή των Αγίων Θεοδώρων, συνιστούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της περιφερειακής μας οικονομίας, με ταυτόχρονη προστασία του περιβάλλοντος» σημείωσε στη συνέχεια ο κ. Τατούλης και ζήτησε τη «σύμμαχη θέση όλων των βουλευτών για τη διεκδίκηση αυτή της Περιφέρειας…

34 σχόλια :

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον από την περιφερειακή αρχή σταματήστε να κοροϊδεύετε τον κόσμο.
Οι μελέτες έγιναν σε συνεργασία των έγκριτων συγκοινωνιολόγων της πρωτοβουλίας πολιτών για τον προαστιακό με τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου Λουτρακίου και των υπηρεσίων του ΟΣΕ.
Ο περιφερειάρχης πελοποννήσου πέτρος τατούλης και η παρέα του χρησιμοποίησαν το συγκεκριμένο έργο εξαγγέλλοντας το ( και μάλιστα με χρονοδιάγραμμα που ήθελε στο τέλος του Δεκέμβρη του 2014 να έχει ολοκληρωθεί) δηλαδή το χρησιμοποίησε προεκλογικά για να κορόιδεψε τους ψηφοφόρους και να υφαρπάξει την ψήφο τους ...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα άλλο πέρα από τις μελέτες οι οποίες όπως έχει παραδεχτεί δημόσια ο γιώργος γκιώνης είναι εναρμονισμένες στην επέκταση του νέου ΓΠΣ.
Αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό είναι το οτι η δημοτική αρχή γκιώνη δεν έχει καμία δημοκρατική νομιμοποίηση να αλλάξει τίποτα από τον ορθό σχεδιασμό του έργου καθώς στο πρόγραμμά της έβαλε σταθμό προαστιακού στο Λουτράκι και στον Ισθμό ενώ πουθενά δεν ανέφερε τον βασιλόπουλο. Η έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι είναι πλέον νόμος του ελληνικού κράτους...και κάθε διαφορετικη απόφαση θα ήταν παράνομη...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αν ο Τατούλης δεν λέει ψέμματα για να βγάλει τις ευθύνες από πάνω του, και η δημοτική αρχή έχει διαφοροποιηθεί από αυτό που θέλει όλη η πόλη, τότε όχι μόνο ο Γκιώνης, αλλά και οι 16 του σύμβουλοι "να ψάξουν λαγούμι για να κρυφτούν", που λένε και στα Μπίσα.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τι σχεσι εχει η σταση στην θεση βασιλοπουλου με αυτο που θελουν καποιοι να παει στο λουτρακι.εδω μιλαμε γισ σταση στην υπαρχουσα γραμμη αθηνα κιατου.και ας παει στο λουτρακι να κανει σταση και στους καταρακτες ακομη.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Mr. 11.30,λες ο ΟΣΕ να κάνει δύο στάσεις στον Ισθμό; Μία στη διακλάδωση προς Λουτράκι όπως προβλέπει η μελέτη που έκανε ο ίδιος ο ΟΣΕ και μία στον ΑΒ όπως θέλουν τα οικονομικά συμφέροντα;Αν γίνει στον ΑΒ δεν πρόκειται ποτέ να μπει στο Λουτράκι.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τώρα που δήλωσε και επίσημα ο Πετράκης ότι δεν μπορεί να ενταχθεί στο ΠΕΠ ,να μην τολμήσει να πει ότι ξαφνικά μπόρεσε να βρει κονδύλια ώστε να φτιάξει στάση στον ΑΒ ,εκεί δηλαδή που έχει ιδιοκτησία ο "φίλος" του συνδυασμού του που κολλούσε προεκλογικά αφίσες του.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Οχι φιλε δεν λεω να γινει μια σταση στον βασιλοπουλο και μια στον παλιο σταθμο.λεω να γινει σταση στον βασιλοπουλο στην υπαρχουσα γραμμη...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ρε σεις όταν εσείς οι Λουτρακιώτες τα τακιμιάζατε με τους Κορίνθιους ήταν καλά;;; Τώρα γιατί διαμαρτύρεστε;;;
Γιατί δεν ασκήσατε πίεση να κατασκευαστεί σταθμός του Προαστιακού στον Ισθμό και από κει να εξυπηρετεί Δημοτική Συγκοινωνία;;;
Γιατί πολύ απλά προσκυνήσατε τους Κορίνθιους που δεν ήθελαν να τους κόψει ο Προαστιακός τις μετοχές του ΚΤΕΛ.
Τώρα γιατί χτυπιέστε;;; Λουστείτε τα Κορινθιακά τερτίπια. Υποβαθμίστε την πόλη σας για χάρη των Κορινθίων. Αλλά σταματήστε να διαμαρτύρεστε εσείς που καταδικάσατε την πόλη σας σε παρακμή.

Γιώργος Φατσούπας

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Είχα εκφράσει την άποψή μου σε άλλη ανάρτηση σχετικά με τον προαστιακό ακριβώς όπως παρακάτω και όπως πάντοτε βρέθηκε ο εξυπνάκιας να αντικρούσει τα επιχειρήματα αποκαλώντας τα "ηλιθιότητες".
Το εύκολο είναι να του επιστρέψω τους χαρακτηρισμούς αλλά δεν θα μπώ στον πειρασμό να το κάνω καθ' ότι ακόμα και οι πλέον χαζοί άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να έχουν την άποψή τους.
Αν υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι ο ΟΣΕ στα σημερινά του 18 δρομολόγια προαστιακού θα προσθέσει άλλα 8 !!!! την ημέρα μόνο για το Λουτράκι τότε μάλλον στερούνται λογικής . Επίσης αν υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι υπάρχουν 1.500.000 επισκέπτες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για το Λουτράκι μέσω προαστιακού ωστε να γεμίσουν τα νέα δρομολόγια τότε η κατάστασή τους είναι μάλλον ανίατη.
Φυσικά οι τεχνικές μελέτες είναι άρτιες καθ' ότι αφορούν το πως θα γίνει ένα έργο και ΟΧΙ αν είναι αναγκαίο.
Μην λοιπόν σας αρέσει να λέτε και να ξαναλέτε ψέμματα μόνο και μόνο για να χαιδεύετε τα αυτιά των αυριανών σας ψηφοφόρων.

"Εξακολουθώ να επιμένω για να γίνει κατανοητό από όλους μας .
Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ προαστιακός είναι ένα τρένο υψηλών ταχυτήτων με τελικό προορισμό την Πάτρα. Δηλαδή τι φανταζόμαστε ότι θα μπαίνει στο Λουτράκι και μετά θα πηγαίνει πίσω στον Ισθμό για να συνεχίσει για Κιάτο κλπ; Αυτή είναι μια επιδίωξη που μπορεί να μας αρέσει σαν προεκλογική υπόσχεση αλλά δυστυχώς ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ γιατί αλλοιώνει την ουσιαστική υπόσταση του προαστιακού. Με την ίδια λογική γιατί να μην μπαίνει μέσα στην Κόρινθο ώστε να συνδέει το λιμάνι; Αν η κεντρική ιδέα είναι να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στο Λουτράκι τότε αυτό μπορεί κάλλιστα να γίνει με σταθμό στον Ισθμό (που είναι από μόνος του αξιοθέατο) και σταθερά προγραμματισμένη τοπική συγκοινωνία με αρκετές στάσεις που θα συνδέει τον σταθμό με την πόλη. Αν θέλουμε δε να προσφέρουμε ακόμη πιό προσιτές υπηρεσίες στους δημότες αλλά και στους μελλοντικούς επισκέπτες ας είναι και δωρεάν.
Οι μελέτες που όλοι επικαλούνται ξέρετε πολύ καλά ότι μπορούν να φτιαχτού με τρόπο που να εξυπηρετούν ότι ιδέα θέλετε και ότι προεκλογική εξαγγελία θέλει ο κάθε υποψήφιος δήμαρχος. Εδώ στο Λουτράκι ξέρουμε όλοι τι θα πεί σοβαρή μελέτη από τις αντικρουόμενες μελέτες για την μαρίνα που η μία έβγαζε ψεύτικη την άλλη.Ακόμη και για την αξιοποίηση της παραλίας τσακώνονται ακόμη με τις υποτιθέμενες αντικρουόμενες μελέτες του Πολυτεχνείου !!!
Ας αφήσουμε λοιπόν τις περισπούδαστες μελέτες και ας δούμε επιτέλους κατάματα το θέμα της αύξησης επισκεπτών χωρίς προεκλογικές υποσχέσεις που μόνο "χαιδεύουν " αυτιά.

13 Ιουλίου 2016 - 4:44 μ.μ.
Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips Reply To This Comment
Απορώ πως προβάλετε ηλιθιότητες σαν αυτή του 4:44.Ο ΟΣΕ θέλει ξεχωριστή γραμμή Αεροδρόμιο-Λουτράκι με 8 δρομολόγια την ημέρα σε κάθε κατεύθυνση και όπως ανέφερε και κάποιος πιο πάνω θέλει τη γραμμή επειδή προβλέπει ενάμισι εκ. επισκέψεις ετησίως.Που τις άκουσε αυτές τις ηλιθιότητες ότι θα μπαίνει στο Λουτράκι και θα γυρίζει πίσω στον Ισθμό για να πάει στο Κιάτο;

13 Ιουλίου 2016 - 9:13 μ.μ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΞΙΑ ΤΑ ΑΔΕΙΑΝΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ !

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

κύριοι διαχειριστές του λουτράκι blog σας παρακαλώ πολύ θέλω να γράψω ένα εμπεριστατωμένο σχόλιο, επιτρέψτε μου για να καταλάβει ο κόσμος τι γίνεται τελικά με αυτό το τόσο σοβαρό θέμα.

Σε άλλο ιστολόγιο λουτρακίου από τι φαίνεται ο δημοσιογράφος που το έχει γράψει έχει κάνει ρεπορτάζ και αυτό το συμπεραίνω γιατί δεν βγήκε κανένας από τη δημοτική αρχή να το διαψεύσει, κάποιοι ισχυρίζονται στη δημοτική αρχή του γκιώνη ότι αν έρθει ο προαστιακός στο Λουτράκι θα μας πιούν το νερό οι Αθηναίοι και οι τουρίστες!!!

Συνεπώς με βάση την δικιά τους επιχειρηματολογία δεν πρέπει να γίνει κανένας σταθμός του προαστιακού στην ευρύτερη περιοχή του λουτρακίου και τουρισμού γιατί ελλοχεύει ο κίνδυνος ακόμα και από τον βασιλόπουλο να έρχεται από κει κόσμος και να μας πιεί το νερό.
Και εγώ ρωτάω εάν αυτό είναι ένα τεκμηριωμένο στοιχείο γιατί να κάνετε επέκταση του νέου ΓΠΣ στο λιβαδάκι και να ανοιχτούν καινούργιοι δρόμοι και να δοθούν άδειες για να χτίσουν καινούργια σπίτια και με αυτό τον τρόπο ελλοχεύει ο κίνδυνος να μετεγκατασταθεί πληθυσμός από την αθήνα και να μας και πιεί το νερό.

Και επειδή αυτά προφανώς είναι προφάσεις εν αμαρτίαις (την στιγμή που όπως διαβάζουμε σε όλο τον τοπικό τύπο έχουν εκπονηθεί οι οριστικές μελέτες) , για να μην γίνει η επέκταση του προαστιακού στην οδό αιγαίου στο Λουτράκι αλλά για αρχή να γίνει σταθμός στο βασιλόπουλο στο σημείο που υποδεικνύουν συγκεκριμένοι επιχειρηματίες που όλως τυχαίως είναι από την Αρκαδία. Και επειδή προχτές διάβασα ένα εύστοχο σχόλιο κάποιο αναγνώστη to λουτράκι μπλοκ πράγματι ανέτρεξα σε χάρτη του προαστιακού στο google και όντως δεν υπάρχει σταθμός προαστιακού στο βασιλόπουλο και ο σχεδιασμός δείχνει καθαρά την επέκταση και το Λουτράκι.
Συνεπώς αν η δημοτική αρχή κάνει πράξη αυτό που είπε ο περιφερειάρχης στο προηγούμενο περιφερειακό συμβούλιο θα μιλάμε για ν θα μιλάμε για ένα σκάνδαλο που δεν θα έχει ξαναγνωρίσει ο τόπος.
Και που φυσικά δεν έχει καμία δημοκρατική νομιμοποίηση μιας και το πρόγραμμα το δεν έχει καμία δημοκρατική νομιμοποίηση μιας και το πρόγραμμά του ο γιώργος γκιώνης ξεκάθαρα για σταθμό προαστιακός στο λουτράκι και δεν υπάβασιλόπουλος βασιλόπουλος.

Ευχαριστώ πολύ το λουτράκι μπλοκ που μου επιτρέπει να κάνω ένα δίκαιο πιστεύω σχόλιο...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

8:16 π.μ. είσαι συγκοινωνιολόγος; προφανώς όχι αλλα μαλλον είσαι άδικο αλλα μαλλον είσαι αυλικός της δημοτικής αρχής Γκιώνη.
Και για να στο αποδείξω αποσιώπεις αυτό που ξέρουν οι πάντες στο λουτράκι δηλαδή πως η μελέτη η οριστική της επέκτασης του προαστιακού προς το λουτράκι είναι έτοιμη μαζί με τα τεύχη δημοπράτησης και το ευρώ είναι προ της ένταξης. Όλα αυτά με τη σύμφωνη γνώμη της της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου.
Δεν ξέρω αν είσαι λουτρακιώτης πάντως εγώ σαν λουτρακιώτης δεν δέχομαι να στερηθεί ο τόπος ένα μεγάλο έργο για λογαριασμό μερικών επιχειρηματιών αρκάδων και φίλων του πέτρου τατούλη.
Ο οποίος παρεμπιπτόντως με το να δηλώσει πως δεν υπήρχε κωδικός χρηματοδότησης του έργου παραδέχεται ότι τέσσερα χρόνια κορόιδευε την κοινωνία του λουτρακίου για να της αποσπάσει την ψήφο.
Και πολύ σωστά γράφει και παραπάνω μη τυχόν βγει τώρα ποιος βρήκε λεφτά για τον βασιλόπουλο γιατί θα γίνει το σώσε.
Η χώρα έχει καταστραφεί και αυτοί συνεχίζουν το χαβά τους δουλίτσες

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Λουτράκι μπλοκ μια πολύ σοβαρή επισήμανση.
Θέλω οπωσδήποτε να γίνει μεγάλο θέμα το γεγονός και το πως εκπονήθηκε μία μελέτη από τον οσε για την επέκταση του προαστιακού στο λουτράκι δίχως προηγουμένως να έχει εξασφαλιστεί η απαιτούμενη χρηματοδότηση. Ο ΟΣΕ είναι ακόμα κρατικός και το κόστος των μελετών το έχουμε πληρώσει εμείς οι πολίτες από το υστέρημά μας.
Γιατί με αυτή τη δήλωση του ο περιφερειάρχης παραδέχτηκε ότι εν γνώση του κορόιδευε την κοινωνία και βάλε τον ΟΣΕ να κάνει τη μελέτη χωρίς να έχει κονδύλη και λεφτά για το έργο.
Και με αυτά που είπε ο περιφερειάρχης στο προηγούμενο περιφερειακό συμβούλιο δικαιώνει όλους όσους τον κατηγορούσαν ότι κοροϊδεύει τον δήμο Λουτρακίου Περαχώρας, Αγίων θεοδώρων...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το έργο είναι an blog δεν κόβεται σε κομμάτια 11:30! Αν γίνει τώρα
Σταθμός προαστιακού στο Βασιλόπουλο στο Λουτράκι δεν θα έρθει ούτε σε 10 χρόνια... Θα σου λένε έχετε σταθμό στου βασιλόπουλου τραβάτε εκεί...
Αν έρθει ο προαστιακός τώρα στην οδό αιγαίου εγώ δεν έχω πρόβλημα μετά να κάνω που θέλουν σταθμό στον Ισθμό. Πρώτα όμως στο Λουτράκι και μετά στα καζίνα και στα σούπερ μάρκετ όπως θέλουν οι συντεχνίες και οι κλίκες

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Την τεχνική υπηρεσία και τις μελέτες οπου τους συμφέρει τις θυμούνται... αρκεί να εξυπηρετούνται οι σκοπιμότητες τους έτσι έκαναν και το υδροθεραπευτήριο από 8 εκατομμύρια 20 κατά χρέωσαν το δήμο...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Re ti thrasos exete merikoi akou na min erthei o proadtiakos sto loutraki kai na paei sto oikopedo tou tripolitsoti filou tou tatouli ti einai ayta re pou zoume...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Περιμένετε εσείς καλό από τον Γκιώνη;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Άσε μας ρε τατούλη από το 2011 έλεγες πως θα κάνεις το έργο... Και όλο εβρισκες μία δικαιολογία για να μην το κάνεις...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Η αλήθεια είναι μία ο Γιώργος Γκιώνης από υπέρμαχος του προαστιακού το 2007 εγινε πολέμιος γιατί ο ΟΣΕ δεν του έκανε το χατίρι να κατασκευάσει τερματικό σταθμό προαστιακού δίπλα από το καζίνο αυτή είναι η αλήθεια που η πολη δεν έχει ακόμα προαστιακο...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πάλι καλά που υπάρχει κάτω λουτράκι μπλοκ για να μαθαίνουμε καμιά αλήθεια γιατί με τους κωλοτοπες, τους ψεύτες και τους απατεώνες που έχουμε μπλέξει δεν θα ξεραμε τίποτα από οσα πανε να κανουν κατά του Λουτρακίου και των δημοτών...Λες και είναι δικιά τους η πόλη...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αντιπολίτευση υπάρχει στον δήμο ή όλοι παίζουν το παιχνίδι του Γκιώνη;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Είσαι εκτός τόπου και χρόνου12:34! Και φυσικά δεν είσαι ούτε ΟΣΕ ούτε συγκοινωνιολόγος και το έργο αυτό ανήκει και είναι αρμοδιότητα του οσε κανενός άλλου. Και τα στοιχεία λένε:
1) η χωρητικότητα της γραμμής Αθηνών Κορίνθου, επιτρέπει ακόμα και ένα τρένο κάθε 5 λεπτά. Ενώ υπάρχει και σύστημα αμφίδρομης σηματοδότησης τηλεδιοίκησης εξασφαλίζει την κίνηση των συρμών, συνεπώς ουδέν πρόβλημα για να χωρέσουν άλλα 10 δρομολόγια για λουτράκι όπως είναι ο σχεδιασμός!
Υπάρχει είδη το παράδειγμα της χαλκίδας που έχει σαράντα δρομολόγια από αθήνα για χαλκίδα και αντίστροφα
2) υπάρχει μελέτη σκοπιμότητας και λειτουργικότητας στα πλαίσια της επέκτασης του κλάδου του προαστιακού για την κορινθία που συμπεριλαμβάνει το λουτράκι και δείχνει την κερδοφορία της γραμμής.
3) το Λουτράκι θα έχει αυτόνομα σιδηροδρομικά δρομολόγια, οπως ήδη έχει η χαλκιδα.
4) η γραμμή Ισθμός- Λουτράκι είναι γραμμή τοπική και δεν είναι γραμμή υψηλών ταχυτήτων όπως ο άξονας αθήνα- κόρινθος - πάτρα που αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες. Κάτι σαν το παράδειγμα της εθνικής οδού και της επαρχιακής οδού από τον Ισθμό στο Λουτράκι. Δηλαδή όποιος ισχυρίζεται ότι επειδή υπάρχει εθνική οδος δεν μπορεί να φτιαχτεί επαρχιακή οδός για μία πολ για μία πόλη όπως το λουτράκι απλά δεν είναι στα κτου. του
Τις ηλιθιότητες τις λες εσύ που δεν έχεις ούτε ένα στοιχείο για να αποδείξεις τα λεγόμενά σου και απλά θέλεις να αποπροσανατολίσεις τον κόσμο για να κάνεις ζημιά στην πόλη σαν τους φίλους σου της δημοτικής αρχής.
Δεν πρόκειται να σας αφήσουμε όμως ούτε εσένα ούτε τους βάλτους φίλους σου για να κάνετε με τέτοιες ηλιθιότητες στοθμό στου βασιλόπουλο περιμένετε και θα δείτε τα αποτελέσματα...

Και τέλος αν ο ΟΣΕ ήθελε σταθμός του βασιλόπουλου θα το είχε κάνει από το 2005 που κατασκευάζε τους άλλους σταθμούς του δικτύου όπως π χ άγιοι θεόδωρο όπως π χ αγιοι θεοδωροι και λοιπά.
Το υπουργείο σε τέσσερα έγγραφα του λέει ότι ο σταθμός του βασιλόπουλου εμφανίστηκε ως ιδέα από τις αντιδράσεις της δημοτικής αρχής Γκιώνη για την χωροθέτηση του τερματικού σταθμού στο λουτράκι που όλως τυχαίως το ήθελε στην οδό παπανικολάου σε χώρο κοντά στο καζίνο.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αίσχος, ντροπή για αλλη μια φορά ξεφτίλα και επίθεση κατά των πολιτών δεν θα βρεθεί κάποιος να τους πάει στον εισαγγελέα επιτέλους αφού υπάρχουν τα στοιχεία...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τελος παντων ας γινει η σταση στοην θεση Βασιλοπουλου που ειναι και γρηγορη και ελαχιστα χρηματα χρειαζονται και οσον αφορα το λουτρακι στην αιγαιου βριτετα με τον οσε.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Για οσους υποστηρίζουν εσφαλμένα πως δεν υπάρχουν χρήματα για την επέκταση του προαστιακού στο Λουτράκι:

Η ευρωπαϊκή ένωση με την απάντηση του επιτρόπου περιφερειακής πολιτικής κ Hahn ( E-007367) άρθρου 117 του κανονισμού του ευρωκοινοβουλίου μας γνωστοποιεί οτι: " το συγκεκριμένο έργο είναι δυνητικά επιλέξιμο για χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά προγράμματα αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό του προγράμματος προσβασιμότητας των Eλληνικών αρχών! "

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Για οσους εν γνώση τους ψευδέστατα μιλούν για υψηλές ταχύτητες του προαστιακού μέσα στο Λουτράκι, ώστε να προκαλέσουν σύγχυση στους πολίτες:

Τα χαρακτηριστικά του σιδηροδρομικού κλάδου ισθμός λουτράκι δεν θα είναι ανάλογα γραμμής υψηλής ταχύτητας λόγω της τοπικής σημασίας της διακλαδώσης και άρα θα υπάρχουν προστατευόμενες ισόπεδες διαβάσεις από ΑΣΙΔ. Παρέκκλιση που επιτρέπουν οι τεχνικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας για τα διευρωπαϊκά σιδηροδρομικά δίκτυα όταν συντρέχουν οι τοπικοί πολεοδομικοί λόγοι πολλώ δε μάλλον τοπικής σημασίας κλάδων όπως το ισθμός λουτράκι.
Το τελευταίο τμήμα της γραμμής αιγαίου-παπανικολάου, μήκους περίπου ενάμισι χιλιομέτρου θα φτιαχτεί με χαρακτηριστικά ήπιας σιδηροδρομικής διέλευσης και χαμηλής ταχύτητας ( όπως συμβαίνει στις περιπτώσεις σύγχρονου τραμ ή ελαφρού μέτρο) η γραμμή που θα βρίσκεται εντός της νησίδας στο τμήμα αυτό θα είναι αντιθορυβική και αντικραδασμική και θα έχει αμφίπλευρη χαμηλή καλαίσθητη περίφραξη ασφαλείας στα όρια της δουλειάς της η οποία θα λύεται στα σημεία των ισόπεδων διαβάσεων πεζών ή πεζών και οχημάτων!
Στις διαβάσεις αυτές θα τοποθετηθεί ο ειδικός τάπητας τύπου strail που έχει εφαρμοστεί και σε άλλες ισόπεδες διαβάσεις του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου και εντός των αστικών περιοχών για την απρόσκοπτη διάσχιση των γραμμών

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητό loutrakiblog,

Τα συμφέροντα είναι ισχυρά, γι' αυτό και ο Προαστιακός, παρότι προβλεπόταν στην αρχική μελέτη, δεν έφτασε ποτέ στο Λουτράκι. Και οι κολαούζοι του Γκιώνη, επίσης πολλοί, που λένε ότι όσοι πιστεύουμε τις διαδοχικές μελέτες των ειδικών, ότι στη γραμμή Αεροδρόμιο - Λουτράκι θα υπάρχει ένα δρομολόγιο κάθε δύο ώρες, με 1,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ επισκέπτες ετησίως, πάσχουμε από ανίατη ασθένεια.
Το θέμα είναι τι θα κάνουν οι σύμβουλοι του Γκιώνη. Θα αντιδράσουν, ή θα τους παρασύρει στον πολιτικό του κατήφορο, και θα τους φτύνει για χρόνια όλο το Λουτράκι;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΜΕΛΕΤΗ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ( ΕΠΙ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΚΙΩΝΗ) ΣΤΗΝ ΟΝ TRACK:

ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΠΑΤΡΩΝ;
• σήμερα είναι σημαντικό το συγκοινωνιακό έλλειμμα εξυπηρέτησης που προκύπτει για το θέρετρο του λουτρακίου λογότυπο της μίμησης σύνδεσης του με την αθήνα διαμέσου του προαστιακού.
Τη στιγμή μάλιστα από το λουτράκι απέχει από την νέα αρτηριακή γραμμή μόλις 6 χιλιόμετρα και διαθέτει έναν έτοιμο σιδηροδρομικό διάδρομο που πολύ εύκολα και με έργα χαμηλού κόστους μπορεί να αξιοποιηθεί άμεσα.
Επί του παρόντος φαίνεται ότι αμιγώς θεσμικοί λόγοι δυσχεραίνουν την ενιαία υλοποίηση του έργου αυτού!
Αυτή η σύνδεση είναι ζωτικής σημασίας για την πόλη του λουτρακίου δεδομένου ότι πέρα από τις προφανείς λόγους συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης υπάρχουν και ισχυροί λόγοι που αφορούν την εμβέλεια και ελκυστικότητα του λουτρακίου ως μεγάλου διεθνούς τουριστικού θερέτρου και προορισμού.
Είναι φανερό ότι θα πρέπει να προχωρήσει το ταχύτερο δυνατόν η επέκταση του νέου προαστιακού σιδηροδρόμου προς το λουτράκι με βάση το σχεδιασμό του ΟΣΕ.

Με το έργο αυτό το λουτράκι και η ευρύτερη περιοχή μετατρέπεται σε ένα κατεξοχήν προνομιακό προάστιο της αθήνας με καταλυτικές συνέπειες στην αύξηση γης και ακινήτων και με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας επενδυτικών ευκαιριών μέσω δημιουργίας υπερτοπικών πόλος έλξης δραστηριοτήτων.
Ανάπτυξη περιοχών πρώτης κατοικίας υψηλής ποιότητας.
Διευκόλυνση προσέλκυσης τουριστικής κίνησης από το διεθνές αεροδρόμιο ελευθέριος βενιζέλος και κίνησης επισκεπτών εσωτερικού τουρισμού από την πρωτεύουσα της χώρας χωρίς δυσμενείς συνέπειες κυκλοφοριακής συμφόρησης και επιδείνωσης του προβλήματος στάθμευσης στα κορεσμένα αστικό κέντρο και θέρετρο
Η οδική μετακίνηση στην απόσταση έξι χιλιομέτρων μεταξύ σταθμού ίσθμού και πολης λουτρακίου, είναι αποθαρρυντικό ως παράγοντας για τη χρήση του τρένου από το επιβατικό κοινό.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα στη χώρα μας που δείχνουν ο σισέ δρόμοι και σταθμοί που απέχουν παρόμοιες αποστάσεις από το πλησιέστερο οικιστικό κέντρο που καλούνται να εξυπηρετήσουν σταδιακά απαξιώνονται και παρουσιάζου και παρουσιάζον ελαχιστη κίνηση, όπως π.χ. ο σταθμός των μεγάρων αλλά και ο σταθμός στο κορωπί ο οποίος εξυπηρετείται από τον προαστιακό και από το μέτρο και απέχει μόλις 2 χιλιόμετρα από τον ομώνυμο οικισμό στα μεσόγεια της αττικής.

Τροφοδοτική λεωφορειακή συγκοινωνία αδυνατεί να ικανοποιήσει τον υψηλό φόρτο των επιβατών από και προς την αθήνα αεροδρόμιο αφού το λουτράκι χρειάζεται συρμούς μοναδιαίας χωρητικότητας τουλάχιστον 300 θέσεων!
Τη δεκαετία του 90 οι συρμοί της παλιάς μετρικής γραμμής Αθήνων- Λουτρακίου, αναχωρούσαν τις μέρες και ώρες αιχμής από το λουτράκι υπερπλήρης με τριπλές συνθέσεις αυτοκινήταμαξών. Μολονότι τότε ο χρόνος διαδρομής μέσω της μονής μετρικής γραμμής για αθήνα ήταν 2 ώρες και επιπλέον υπήρχαν και τα δρομολόγια του κτελ που επίσης κυκλοφορούσαν με υψηλή πληρότητα.
Με τα σημερινά δεδομένα αυτός ο φόρτος επιβατών θα χρειαζόταν convoy λεωφορείων στην οδό ισθμού-λουτρακίου
Οι οποίοι θα έφταναν στον σταθμό του ισθμού με λεωφορεία και επιπλέον θα υπόκεινται στην ταλαιπωρία να πρέπει να ταξιδέψουν όρθιοι μέχρι την αθήνα κάτι που σταδιακά θα απαξιώσει εντελώς την επιλογή του προαστιακού.
Κάτι τέτοιο θεωρειται ποινή για τις μετακινήσεις και αποτελεί παράγοντα χρονοκαθυστέρησης.
Συμπερασματικά η μόνη βιώσιμη περίπτωση εξυπηρέτησης του δήμου λουτρακίου είναι κατασκευή του κλάδου κανονικής γραμμής ισθμού λουτρακίου και η διαμόρφωση των τριών σταθμών όπως αναφέρονται στις μελέτες του οσε...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Που είστε γυμνοσάλιαγκες της δημοτικής αρχής γιατί δεν μιλάτε τώρα βγάλτε τα στοιχεία σας να δούμε τι έχετε.
Έτσι βούβα, μόνο βλακείες για να δικαιολογήσουμε τα σκάνδαλα μπας και κοροϊδέψουμε κανένα πνευματικά ανάπηρο...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ο γκιώνης τι είναι συγκοινωνιολόγος;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το Λουτράκι εγηνε η πολη της πο@στι@ς...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ο Γκιώνης τον προηγούμενο μήνα ήταν τροχονόμος, αυτό τον μήνα είναι συγκοινωνιολόγος, και τον άλλό μήνα θα κάνει τον ψυχίατρο για να μας βγάλει όλους τρελούς, που τον κατηγορούμε για διαπλοκή...χαχαχαχα πλακα που έχουν οι αχυράνθρωποι...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Εγώ ρωτάω με ποιό δικαίωμα οι κυριοι αυτοί της ομάδας Γκιώνη, ξηλώνουν τις πινακίδες από τους επισκέπτες, δίνουν τις υποδομές του δήμου σε φίλους και ημέτερους αντί πινακίου φακής αφού πρώτα τις απαξιώσουν, με ποιο δικαίωμα να σταματήσουνε ένα πολύ μεγάλο αναπτυξιακό έργο οπως ο προαστιακός και να το κάνουν όπως συμφέρει παραφυάδες συμφερόντων; Γιατί ποτέ δεν διεκδίκησαν την μαρίνα που χρωστάει το καζίνο και στέρησαν από τον τόπο ακόμα ένα αναπτυξιακό έργο. Τελικά ποιοι είσαστε εσείς και με πιο δημοκρατικό έρεισμα καταστρέφετε τη ζωή χιλιάδων δημοτών ανθρώπων που έχουν κινητικά προβλήματα ανθρώπων που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν αυτοκίνητα για να μετακινηθούν και για ποιό λόγο εμποδίζεται τους τουρίστες στο Λουτράκι;.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΤΗ ΠΟΛΗ, ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΙΡΕΤΟΣ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 100% ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger