Google Analytics

Τρίτη, 12 Ιουλίου 2016

Ποσειδών Λουτρακίου: Είμαστε υπέρ της έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου

Σώμα της κοινωνίας του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας  Αγίων Θεοδώρων , σάρξ εκ της σαρκός της, κατά συνέπεια ταυτισμένος μαζί της δεν μπορεί να μην είναι ο Α.Ο Ποσειδών Λουτρακίου, πούφροντίζει για το ¨σώματι υγιές¨ των παιδιών του τόπου μας...


Ως αναπόσπαστο μέλος αυτής , ταυτίζεται με όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες που φέρνουν ανάπτυξη και συμβάλλουν στο υγιές μέλλον της τοπικής μας κοινωνίας και την βελτίωση των συνθηκών για τις σημερινές και τις επόμενες γενεές. Έτσι είμαστε σύμφωνοι και ταυτιζόμαστε με την αναγκαιότητα έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου που προωθεί αόκνως η ¨Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στο Λουτράκι¨ και θα συμβάλει στην στενότερη, συντομότερη σύνδεση του τόπου μας με την πρωτεύουσα, πρωτίστως δε, γιατί οι μετακινήσεις όλων μας θα μπορούν να πραγματοποιούνται με την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια.

Οδεύουμε προς το κλείσιμο της δεύτερης  δεκαετίας του 21ου αιώνα και ακούγεται αδιανόητο το πλέον ασφαλέστερο και οικονομικότερο συγκοινωνιακό μέσο της εποχής μας , να περνάει έξω από την πόρτα μας και εμείς να μην έχουμε φροντίσει να μπαίνει και στην πόλη μας. Όσον αφορά τον αγαπημένο μας Όμιλο με τα οκτώ {8} αθλήματα που καλλιεργεί και τους υπεράνω των εξακοσίων {600} εν ενεργεία  αθλητών του με τις αμέτρητες επιτυχίες , η έλευση του Προαστιακού στην πόλη μας θα επιφέρει πρόσθετη επισκεψιμότητα που θα είναι και προς όφελος των αθλητικών δράσεων μας αλλά και της τοπικής κοινωνίας γενικότερα.

Ο ¨Ποσειδώνας¨ δεν μπορεί να μην ταυτιστεί με την γενικότερη επιθυμία της πόλης μας , όλους ανεξαιρέτως τους τοπικούς και επαγγελματικούς φορείς , πρωτίστως δε με το κορυφαίο θεσμικό όργανο του τόπου μας , το Δημοτικό Συμβούλιο , πού έχει λάβει τρείς {3} φορές απόφαση επί του θέματος αυτού .                                                                    

Για το Δ.Σ.

Ο   ΠΡΟΕΔΡΟΣ                    Ο. ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Χαράλαμπος Γεωργίου           Δημήτριος Σακελλάρης
                        

29 σχόλια :

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τι νομιζετε οτι ειναι ο προαστιακος λεωφορειο της γραμμης η τραμ; η καλυτερη λυση και πιο συμφερουσα ειναι να γινει στον ΙΣΘΜΟ στην θεση ΒΑΙΛΟΠΟΥΛΟΥ.Θα γινει δηλαδη μια σταση,και απο εκει θα υπαρχει γραμμη ΙΣΘΜΟΣ-ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΙΦΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙ-ΙΣΘΜΟΣ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τι σχέση έχει με το προαστιακό ένας αθλητικός σύλλογος

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ο σιδηροδρομικός διάδρομος που υπάρχει από τον Ισθμό στο Λουτράκι μπορεί εύκολα να γίνει γραμμή προαστιακού.
Οι οριστικές μελέτες έχουν ολοκληρωθεί. Τωρα όποιος υποστηρίζει αντίθετη άποψη από το να έρθει ο προαστιακός στο Λουτράκι ή δεν είναι καλά στα μυαλά του ή εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα.
Σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι όμως συγκοινωνιολόγος.
Ο κοσμος ψήφισε μέσα από τα προεκλογικά προγράμματα των παρατάξεων ελευση του προαστιακού στο Λουτράκι. Κανένας δεν έχει ψηφίσει σταθμό στου Βασιλοπουλου και ούτε προβλέπεται από τον σχεδιασμό.
Για του λόγου το αληθές βάλτε στο google χάρτης προαστιακού και θα δείτε πως δεν υπάρχει στάμος στο βασιλόπουλος αλλά στο Λουτράκι.
Ζωντανό παράδειγμα υπάρχει και λειτουργεί και στον άλλο κλάδο του προαστιακού για Χαλκίδα.

Υ.Γ. Μπράβο στον ποσειδώνα Λουτρακίου που μαζί με όλους τους άλλους φορείς τάσσεται υπερ των συμφερόντων της πόλης

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Βγάλτε τις μελέτες του προαστιακού για το Λουτράκι στο φως για να το βουλώσουν οι ντελάληδες των οικονομικών συμφερόντων, που θέλουν να αποπροσανατολίσουν.
Μελέτες οι οποίες έχουν ολοκληρωθεί με τις κατευθύνσεις της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου!
Μπράβο και στους ο άνθρωπος του Ποσειδώνα δείχνουν υπευθυνότητα και σοβαρότητα για όλο το κοινωνικό σύνολο του δήμου...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Άσχετος, βλαξ, ή φωνή των οικονομικών συμφερόντων του Ισθμού ο 10:43; Η μελέτη του έργου είναι έτοιμη, λέει το τρένο να έρθει μέσα στο Λουτράκι και εμείς θα το διώξουμε;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ο συχωρεμένος ο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ έλεγε "είναι παγκόσμια πρωτοτυπία να μην θέλουμε το τρένο στην πόλη μας".

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το ζήτημα του προαστιακού είναι αρκετά σύνθετο και με πολλές πλευρές. Δεν πρέπει ένας καθαρά αθλητικός σύλλογος να μπλέκεται με εκτός δικαιοδοσίας του θέματα γιατί χάνει την σοβαρότητά του. Με αυτή τη λογική ο κάθε φορέας θα δικαιούται να έχει άποψη επί παντός θέματος ; Δεν νομίζω ότι η ευαισθησία μετριέται με το να μπλέκεσαι στα πάντα. Ας κάνει ο καθένας την δουλειά που ξέρει με τον πιό καλό τρόπο και αυτή θα είναι η καλύτερη συμβολή στην κοινωνία.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΕΠΕΙΔΗ Ο ΓΚΙΩΝΗΣ ΠΑΡΑ ΟΣΑ ΕΛΕΓΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ,ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑΨΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ,ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το ζήτημα του προαστιακού δεν είναι καθόλου σύνθετο,όλοι οι συνδυασμοί ήταν υπέρ και το είχαν στο πρόγραμμα τους στις εκλογές.Ο Γκιώνης έχει στείλει και επιστολή στον Τατούλη για το πόσο απαραίτητο είναι το έργο.Δεν υπάρχει άνθρωπος στο Λουτράκι που να μην το θέλει.Ο 6.23 έχει δίκιο.Είναι η τελευταία ευκαιρία της πόλης,όποιος το θάψει δεν θα μπορεί να κυκλοφορήσει στην πόλη.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ξυπνήστε! Πάνω από 500 νέοι Λουτρακιώτες, δικά μας παιδιά, σπουδάζουν ή δουλεύουν στην Αθήνα και θα ήθελαν να μένουν στο Λουτράκι μας αντί να πληρώνουν σπίτια στην Αθήνα. Αυτά τα λεφτά θα έμεναν στο Λουτράκι αντί να πηγαίνουν στην Αθήνα. Ξυπνήστε!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ρε μας δουλέυετε;Ποιο θέμα είναι σύνθετο;Η μελέτη του ΟΣΕ είναι έτοιμη και λείπει μια υπογραφή για να γίνει το έργο που θα φέρει 1,5 εκατομμύριο επισκέψεις (όπως λέει η ίδια η μελέτη) το χρόνο στο Λουτράκι με ένα δρομολόγιο κάθε δύο ώρες και μεις το συζητάμε;Έσοδα για τους επαγγελματίες,δουλειές για τα παιδιά μας.Και 5 ευρώ να ξοδεύει καθένας που έρχεται για ένα σουβλάκι και έναν καφέ είναι λογαριασμός για την πόλη.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πέτρου Παναγιώτης , Βλάσσης Ευάγγελος , Γεωργίου Αθανάσιος , Θύμης Μιχάλης , Θύμης Φίλιππος , Πρωτοπαππά Μαρία , Ράτης Σπυρίδων , Ρουμελιώτης Γεώργιος , Κορδαλή Σωτηρία , Νικολάου Σωτήριος , Παντελέου Κωνσταντίνος , Παπαθανασίου Αθανάσιος , Πέρρας Σωτήριος , Σακελλαρίου Αναστάσιος , Σπύρου Κωνσταντίνος , Στάμου Γεώργιος είναι οι σύμβουλοι του Γκιώνη.Ελπίζω να φοράνε παντελόνια (το γράφω μεταφορικά και ισχύει και για τις γυναίκες) και να τηρήσουν αυτό που έλεγε το πρόγραμμα που μοίραζαν προεκλογικά στο δήμο.Ελπίζω...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ.ΟΞΥΓΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ.ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ;ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο LTO;ΜΟΝΟ Ο "ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ" ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Φιλαράκο 1.11 και στον Ισθμό θα ανοίξουν οι δουλειές. Όχι για τον πολύ κόσμο αλλά για όποιον αναλάβει τη μεταφορά των επιβατών από τον Ισθμό στο Λουτράκι. Τι λέτε, θα ενδιαφερθεί ο "φίλος" της δημοτικής αρχής;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το μυαλο σας τι θα παρετε απο τους Αθηναιους;ειναι δυνατον ο ΙΣΘΜΟς να μην εχει σταση του προαστικου το μεγαλυτερο εργο,οπου ερχονται τουριστες απο ολα τα μηκη και πλατη του πλανιτη;Τι γνωριζουν νομιζετε το λουτρακι;ΤΟΝ ΙΣΘΜΟ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

9:27 η ολοκληρωμένη μελέτη του οσε που φτάνει μέχρι το λουτράκι συμπεριλαμβάνει σταθμό προαστιακού στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό του ισθμού.
Οπότε μην αποπροσανατολίζεις το έργο είναι έτοιμο και ολοκληρωμένο για να υλοποιηθεί

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ:
Ο Γιώργος ο Γκιώνης που ήταν υπέρμαχος του προαστιακού στο Λουτράκι το 2007-2008, ( μάλιστα έχει παραγγείλει ο ίδιος μελέτη στην ontrack) εγινε τωρα πολέμιος του προαστιακού γιατί ο οσε δεν συμφώνησε να γίνει ο τερματικός σταθμός σε χώρο κοντά στο καζίνο στην οδό παπανικολάου όπως ήταν η πρώτη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Αρ.απ.244, και 245 του 2007...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Mpravo sto Poseidona to istoriko somatio mas pou vazei platy gia ena megalo ergo tou loutrakiou pou orismenoi to katantisan anakalipsi ths amerikis

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πόσο ποταποί ήσαστε μερικοί και κατευθυνόμενοι. Αντί να τα χώνετε στους διαπλεκόμενους που προσπαθούν να κάνουν μεγάλη ζημιά στο λουτράκι τα βάζετε με αυτούς που προσπαθούν να υπερασπιστούν το γενικό καλό.
Και όλα αυτά τη στιγμή που με τις τεχνικές κατευθύνσεις της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου μας είναι έτοιμες οι οριστικές μελέτες του έργου έχουν εγκριθεί οι περιβαντολογικοί όροι και το έργο είναι έτοιμο για ένταξη και υλοποίηση.

Ο λαός του λουτρακίου και όλου του δήμου επέλεξε την παράταξη του γκιώνη που προεκλογικά είχε συμπεριλάβει την έλευση του προαστιακού στο λουτράκι με βάση τις μελέτες και πουθενά στο πρόγραμμά της δεν είχε σταθμό στου βασιλόπουλου.
Εκτός αυτού ο προαστιακός στο λουτράκι είναι ενταγμένο στο νέο ρυθμιστικό σχέδιο της αθήνας και πλέον είναι νόμος του Ελληνικού κράτους. Και αν δεν εφαρμοστεί ο νόμος θα μπλέξουμε με εισαγγελείς.
Τα αστεία τελείωσαν με αυτό το θέμα αρκετή ζημιά κάνετε στο λουτράκι με την απεμπόληση της μαρίνας χάθηκε ο προαστιακός τώρα για μερικούς ψωμοζήτες και πολιτικούς απατεώνες...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΤΕ.....ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2019 ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ......
ΟΛΑ ΙΣΙΩΜΑ !!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

3 ΣΤΑΘΜΟΥΣ προβλέπει η μελέτη του ΟΣΕ - Ισθμός για να εξυπηρετούνται Ίσθμια, Κυρά Βρύση - Φανάρια Σχολής Μηχανικού για να εξυπηρετούνται Λειβαδάκι,και η περιοχή πάνω από την Λ. Αθηνών και Αιγαίου για να εξυπηρετούνται το Λουτράκι και οι τουρίστες.Αυτά τα λένε οι ειδικοί συγκοινωνιολόγοι του ΟΣΕ.Είναι ύποπτο ο καθένας άσχετος να προτείνει κάτι διαφορετικό.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αν και σας διαβάζω αρκετό καιρό είναι η πρώτη φορά που γράφω στο μπλογκ σας.Είμαι έξαλλη με αυτά που ακούω.Σε όλη την Ευρώπη για να μην πω σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το τρένο για τις μεταφορές τους και έχουν σταθμούς σε κάθε πόλη ,τις περισσότερες φορές στο κέντρο της πόλης.Τον Γκιώνη δεν τον ψήφισα ούτε το 06 ούτε το 10 ,τον ψήφισα το 14 , εκνευρισμένη από το Λογοθέτη ,μήπως είχε μάθει από τα λάθη του και επειδή είχε πολλά νέα και αξιόλογα παιδιά στο ψηφοδέλτιο του.Αν αληθεύουν αυτά που ακούω ότι όλα είναι έτοιμα για να έρθει ο προαστιακός και αυτός δεν το θέλει ,κάτι περίεργο συμβαίνει.Διαβάζω και τα πιο πάνω σχόλια.Αν δεν αντισταθούν οι σύμβουλοί του και κυρίως οι έμπειροι αντιδήμαρχοι (Μπισμπίκης,Πρωτόπαπα) και ο προαστιακός δεν φτάσει στην Αιγαίου θα είναι συνένοχοι στο μεγαλύτερο έγκλημα που έχει γίνει ποτέ στο Λουτράκι.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και κάντε και εσείς κάτι με τη δύναμη που έχετε σαν ΜΜΕ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Προς άρση των ανακριβειών και των ψεμάτων που διατυπώθηκαν από τους γνωστούς αυτοδημιούργητους και αυτόκλητους συγκοινωνιολόγους:

Η οριστική μελέτη του εν λόγω έργου περιλαμβάνει:
Α) κατασκευή σιδηροδρομικού σταθμού στον υφιστάμενο σταθμό Ισθμού
Β) στάση στο καζίνο Λουτρακίου τύπου τραμ
Γ) Και τερματική στάση τύπου τραμ στο Λουτράκι ( οδό Αιγαιου)

Στην μελέτη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής ισθμού λουτρακίου προσαρμόστηκαν όλα τα στοιχεία της μελέτης αντιπλημμυρικής προστασίας του δήμου Λουτρακίου.
Στο σχεδιασμό του έργου έχει ληφθεί επίσης υπόψη η κάλυψη με αυτόματα συστήματα φύλαξης όλων των ισόπεδων διασταυρώσεων που θα προκύψουν από την εφαρμογή του προς έγκριση ρυμοτομικό σχέδιο Λουτρακίου.

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Κατά τον σχεδιασμό του έργου χρησιμοποιήθηκαν οι ακόλουθες προδιαγραφές:
• οι οδηγίες εκπόνησης μελετών
• ο νέος κανονισμός ο νέος κανονισμός επιδομής γραμμής κανονικού πλάτους του οσε
• οι γερμανικοί κανονισμοί RAS-L-1/84, RAS-K-1/88
• Οι Ο.Μ.Ο.Ε.

Υπογραμμίζεται ότι: για τον σχεδιασμό των τεχνικών Τ11 και Τ5 έχουν ληφθεί υπόψη οι μελέτες αντιπλημμυρικής προστασίας που έχουν εκπονηθεί από τον δήμο λουτρακίου περαχώρας και τα εν λόγ και τα λογω τεχνικά υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις των παροχών.

ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ Χ.Θ.4+150-Χ.Θ.6+406,41
Η χαράξη στο τμήμα αυτό υπαγορεύτηκε από:
√ την κατασκευασμένη επαρχιακή οδό Ισθμού- Λουτρακίου
√ Το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο Λουτρακίου
√ την οριστική μελέτη αποχέτευσης ομβρίων της περιοχής του νέου σχεδίου Λουτρακίου
√ τις υψομετρικές μελέτες οδών του ρυμοτομικού σχεδίου Λουτρακίου

Ακολούθως στην οριστική μελέτη παρουσιάζεται υπό μορφή πινάκων οι επιμετρήσεις και και προμετρήσεις των υλικών της κύριας γραμμής.

Κατά μήκος του έργου και σε όλες τις ισόπεδες διαβάσεις θα τοποθετηθούν στη φωτό σημάτων και σημάτων κίνησης για πεζούς και οχήματα.

1) δημιουργία σιδηροδρομικής στάσης καζίνο:
( χ.θ. 5+200) κατασκευή αποβάθρας επιβίβασης αποβίβασης μήκος 150 μέτρα δεξιά της γραμμής και πλάτος και πλάτος 2,5 μέτρα με ηλεκτροφωτισμό και υπόστεγο

2) δημιουργία σιδηροδρομικής τερματικής στάσης Λουτρακίου( Χ.Θ. 6+350)
Κατασκευή από βάθρων δεξιά της κύριας γραμμής μήκους 160 μέτρα.
Στην αποβάθρα θα κατασκευαστούν τα στέγαστρα μήκος 30 μέτρα και ύψους 2 και 20 μέτρα γυάλινη κλιματιζόμενη αίθουσα αναμονής και αυτόματοι πωλητές εισιτηρίων...

Το έργο συμπεριλαμβάνεται στο νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Αθήνας ( Νόμος 4277/2014 ΦΕΚ Α-167)

Η έκκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου της επέκτασης του προαστιακού προς το Λουτράκι έχει εγκριθεί από το υπουργείο περιβάλλοντος ενέργειας και κλιματικής αλλαγής με το υπ.αριθ (ΥΠΕΚΑ/ΕΥΠΕ /172249/14-12-13)

Τέλος η τεχνική υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου με το υπ αριθμού 26 888 έγγραφό μας ενημερώνει ότι:

" σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού, σας γνωρίζουμε ότι με τον υπάρχοντα σχεδιασμό ΔΕΝ υπάρχουν στοιχεία που να πιστοποιούν την ύπαρξη προβλημάτων στο νέο ΓΠΣ από την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι έως την οδό Αιγαίου.
Άλλωστε οι όποιες ενδεχόμενες επιπτώσεις από την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου αντιμετωπίζονται στην 170257/ απόφαση του υπουργείου περιβάλλοντος και κλιματικής αλλαγής ειδική υπηρεσία περιβάλλοντος...


Παρακαλώ πολύ το Λουτράκι μπλοκ, για την δημοσιοποίηση των στοιχείων του έργου που για πρώτη φορά βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ο προαστιακός από τον αρχικό του σχεδιασμό είναι μια ταχεία συγκοινωνία που θα φτάσει μέχρι την Πάτρα. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να έρθει στο κέντρο του Λουτρακίου όταν σε ΟΛΕΣ τις πόλεις του κόσμου οι κόμβοι συγκοινωνιών γίνονται στην άκρη. Με σταθμό στον Ισθμό και άμεση σύνδεση με ειδικά λεωφορεία με στάσεις έως το Λουτράκι νομίζω ότι η εξυπηρέτηση θα είναι εξαιρετική. Δεν είναι απαραίτητη η διέλευση μέσα από την πόλη . Άλλωστε ακόμη και στην Κόρινθο το Κιάτο τους Αγ. Θεοδώρους τα Μέγαρα και την Αθήνα δεν μπαίνει στο κέντρο . Απλώς όλες οι πόλεις έχουν συντονίσει λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν.Εμείς δεν καταλαβαίνω γιατί
σε εμάς ο τρόπος που ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΧΕΙ ΠΕΤΥΧΕΙ σε όλες τις πόλεις θα πρέπει να αλλάξει;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μην τα μπερδεύεις 12:27 αλλο η γραμμή υψηλών ταχυτήτων Αθηνας Πατρας, και άλλο ο τοπικός προαστιακός κλάδος όπως είναι του Λουτρακίου. Υπάρχει και το ζωντανό αντίστοιχο παράδειγμα της χαλκίδας.
Κυβέρνηση απόληξη του προαστιακού στην οδό αιγαίου εξασφαλίζει την απρόσκοπτη και χωρίς άλλα μεταφορικά μέσα μετακίνηση των επιβατών.
Όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους που δεν έχουν καμία επιστημονική υποστήριξη και υποκρύπτουν άλλου τύπου σκοπιμότητες.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τα πρόσωπα που αναφέρατε, δηλ τους
αντιδημάρχους και συμβούλους, τους
ξέραμε και πρίνκαι τώρα, ένα τίποτα
είναι, όχι παντελόνια δεν φορούν, αλλά
ούτε ασε μη μιλήσω, τους ξέρω καλά

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Εξακολουθώ να επιμένω για να γίνει κατανοητό από όλους μας .
Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ προαστιακός είναι ένα τρένο υψηλών ταχυτήτων με τελικό προορισμό την Πάτρα. Δηλαδή τι φανταζόμαστε ότι θα μπαίνει στο Λουτράκι και μετά θα πηγαίνει πίσω στον Ισθμό για να συνεχίσει για Κιάτο κλπ; Αυτή είναι μια επιδίωξη που μπορεί να μας αρέσει σαν προεκλογική υπόσχεση αλλά δυστυχώς ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ γιατί αλλοιώνει την ουσιαστική υπόσταση του προαστιακού. Με την ίδια λογική γιατί να μην μπαίνει μέσα στην Κόρινθο ώστε να συνδέει το λιμάνι; Αν η κεντρική ιδέα είναι να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στο Λουτράκι τότε αυτό μπορεί κάλλιστα να γίνει με σταθμό στον Ισθμό (που είναι από μόνος του αξιοθέατο) και σταθερά προγραμματισμένη τοπική συγκοινωνία με αρκετές στάσεις που θα συνδέει τον σταθμό με την πόλη. Αν θέλουμε δε να προσφέρουμε ακόμη πιό προσιτές υπηρεσίες στους δημότες αλλά και στους μελλοντικούς επισκέπτες ας είναι και δωρεάν.
Οι μελέτες που όλοι επικαλούνται ξέρετε πολύ καλά ότι μπορούν να φτιαχτού με τρόπο που να εξυπηρετούν ότι ιδέα θέλετε και ότι προεκλογική εξαγγελία θέλει ο κάθε υποψήφιος δήμαρχος. Εδώ στο Λουτράκι ξέρουμε όλοι τι θα πεί σοβαρή μελέτη από τις αντικρουόμενες μελέτες για την μαρίνα που η μία έβγαζε ψεύτικη την άλλη.Ακόμη και για την αξιοποίηση της παραλίας τσακώνονται ακόμη με τις υποτιθέμενες αντικρουόμενες μελέτες του Πολυτεχνείου !!!
Ας αφήσουμε λοιπόν τις περισπούδαστες μελέτες και ας δούμε επιτέλους κατάματα το θέμα της αύξησης επισκεπτών χωρίς προεκλογικές υποσχέσεις που μόνο "χαιδεύουν " αυτιά.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Απορώ πως προβάλετε ηλιθιότητες σαν αυτή του 4:44.Ο ΟΣΕ θέλει ξεχωριστή γραμμή Αεροδρόμιο-Λουτράκι με 8 δρομολόγια την ημέρα σε κάθε κατεύθυνση και όπως ανέφερε και κάποιος πιο πάνω θέλει τη γραμμή επειδή προβλέπει ενάμισι εκ. επισκέψεις ετησίως.Που τις άκουσε αυτές τις ηλιθιότητες ότι θα μπαίνει στο Λουτράκι και θα γυρίζει πίσω στον Ισθμό για να πάει στο Κιάτο;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

μακάρι να γίνει σταθμός και μέσα στο λουτράκι και στον ισθμό,μόνο καλό θα κάνει στην περιοχή!
αλήθεια τα συριζάκια τι λένε,θα αφήσουν να γίνει?

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger