Google Analytics

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2016

Λουτράκι: Σιγήν ιχθύος για το θέμα του Προαστιακού

Έχουν περάσει ακριβώς 9 ημέρες από τότε που ο δήμαρχος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων, Γιώργος Γκιώνης αναφέρθηκε στο θέμα της έλευσης του Προαστιακού στην πόλη του Λουτρακίου, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι θα φέρει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο προς συζήτηση, εκφράζοντας παράλληλα τις επιφυλάξεις του...


Όπως είναι γνωστό, απόφαση για την έλευση του Προαστιακού στο Λουτράκι, υπάρχει από το Δημοτικό Συμβούλιο και μάλιστα, ομόφωνη. Και το καλύτερο; Η απόφαση αυτή, πάρθηκε το 2008, όταν δηλαδή δήμαρχος ήταν και πάλι ο Γιώργος Γκιώνης. Άραγε τι άλλαξε σε σχέση με τότε;

Εντύπωση, βέβαια, προκαλεί σε πολλούς, η στάση που έχουν επιλέξει να κρατήσουν όλοι αυτοί που έχουν ταχθεί ανοιχτά στο παρελθόν υπέρ του έργου και μάλιστα σε συγκεκριμένο σημείο. Και δεν είναι λίγοι... Περιμένουν να έρθει το θέμα προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για να εκφράσουν την αντίθεσή τους; Μήπως τότε θα είναι αργά;

Θυμηθείτε εδώ τι είπε ο Δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης για το θέμα της έλευσης του προαστιακού στο Λουτράκι.

15 σχόλια :

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ένας άνθρωπος που κάθε τόσο με τέτοια ασταθή επιχειρήματα, φληναφήματα και αποκυήματα της νοσηρής του φαντασίας, καταφέρεται συχνά πυκνά κατά ενός έργου που προεκλογικά είχε υποσχεθεί στο εκλογικό σώμα και που τον βοήθησε να εκλεγεί δήμαρχος, είναι φανερό πως δεν υλοποιεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου και διαπράττει κραυγαλέα παράβαση καθήκοντος και απιστία εις βάρος του δήμου για λογαριασμό τρίτων.
Επίσης είναι απορίας άξιον πως ο κύριος Γκιώνης, χωρίς να έχει το κατάλληλο επιστημονικό υπόβαθρο, εισέρχεται σε τεχνικές λεπτομέρειες κόντρα στις εισηγήσεις της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου και του αρμόδιου φορέα- μελετητη που είναι ο ΟΣΕ, και που εχουν δώσει λύση σε όλα τα θέματα, και δημιουργεί σύγχυση στο δημοτικό συμβούλιο και την τοπική κοινωνία. Το έργο διαθέτει περιβαντολογική αδειοδότηση από το υπουργείο περιβάλλοντος.
Θυμίζουμε ότι η διασπορά ψευδών ειδήσεων αλλά και οι δηλώσεις που ενέχουν ρατσισμό και κοινωνικό αποκλεισμό τιμωρείται με βάση τον νόμο.

Αλλά έχουσιν γνώση οι φύλακες όλα αυτά θα αναλυθούν στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου!

Το ανώτατο θεσμικό όργανο του δήμου δεν μπορεί να το εκβίασει, να το τρομοκράτησει και να το παραπλανήσει κανείς για να πάρει την απόφαση που συμφέρει τον ίδιο και τις παραφυάδες οικονομικών συμφερόντων που κρύβονται πίσω από τις κουρτίνες του παρασκηνίου! Και το δημοτικό συμβούλιο λαμβάνει πολιτικές αποφάσεις και δεν υπεισέρχεται σε τεχνικές λύσεις που είναι αρμοδιότητα των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου!

Ο προαστιακός του Λουτρακίου είναι ενταγμένος στο νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Αθήνας και έχει γίνει νόμος του Ελληνικού κράτους, και είναι αρμοδιότητας του οσε όπως πολύ σωστά τόνισε ο περιφερειάρχης πελοποννήσου στο περιφερειακό συμβούλιο που έγινε στην Κόρινθο, ενώ ειναι ενταγμένος και στο προεκλογικό πρόγραμμα του κυρίου Γιώργου Γκιώνη και της παράταξής του, μάλιστα υπάρχει επιστολή προς τον περιφερειάρχη με υπογραφή του σημερινού δημάρχου, που ζητούσε την έλευση του προαστιακού μέχρι την οδό Αιγαίου αναγνωρίζοντας πως η μελέτη του ΟΣΕ είναι εναρμονισμένη στην επικείμενη επέκταση σχεδίου πόλης και πως το έργο αυτό είναι ακραιφνώς απαραίτητο για την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας.
Συνεπώς κάθε απόφαση του δημοτικού συμβουλίου πού θα σταματούσε έμμεσα το συγκεκριμένο έργο, είναι παράνομη και δεν έχει καμία δημοκρατική νομιμοποίηση από το εκλογικό σώμα!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Στην αθέατη πλευρά των πολιτών οι ελευταίες πληροφορίες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι πως ο τέως αντιπεριφερειάρχης κορινθίας και νυν γραμματέας του υπουργείου υποδομών Γιώργος Δέδες, ο οποίος βρίσκεται σε προφανή συνεννόηση με τον δήμαρχο Λουτρακίου και αποτελεί την τελευταία εφεδρεία του για να σταματήσουν το έργο, απεργάζονται καταχθόνια σχέδια απεμπόλησης του συγκεκριμένου έργου και εξηγώ:
Πασχίζουν να πάρουν το έργο από τον οσε και να το μεταβιβάσουν σε μία πολύ αμφιλεγόμενη επιτροπή ελέγχου της εργοσε με τελικό στόχο να βγάλουν την οριστική μελέτη του οσε ανεπαρκή για να σταματήσουν την υλοποίηση του.
Έχουν ενημερωθεί όλοι οι κυβερνητικοί βουλευτές του νομού κορινθίας και η αρμόδιος γραμματέας του υπουργείου υποδομών και γίνονται υπεράνθρωπες προσπάθειες να μην συμβεί αυτό που θα στείλει στις καλένδες το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο του Λουτρακίου, που είναι ακραιφνώς απαραίτητο και για την συγκοινωνία και προσπελασιμότητα της ιστορικής μας λουτρόπολης.
Θυμίζουμε στους συμπολίτες μας, που δεν ξέρουν όλες τις λεπτομέρειες, πως το έργο τη σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο τον καιρό που ήταν στην εργοσε είχε κόστος 25 εκατομμύρια ευρώ ενώ με τις παρεμβάσεις των έγκριτων συγκοινωνιολόγων που συνεργάστηκαν αφιλοκερδώς με την πρωτοβουλία πολιτών και φορέων έλευσης του προαστιακού στο Λουτρακί, διαθέτει αυτή τη στιγμή προϋπολογισμόςλ 11 εκατομμυρίων ευρώ πού μέ της αναλογίας έκπτωσης, εκτιμάται πως δεν θα ξεπεράσει τα 7,5 εκατομμύρια το κόστος κατασκευής.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

...Ένα καζίνο υπό την επαπειλούμενη χρεοκοπία δεν είναι το δικό μας ζητούμενο αντίθετα για εμάς ένας εύρωστος οικονομικά εταίρος σημαίνει όφελος για το δήμο και τους δημότες μας.
Επομένως το να διασφαλίσουμε την ομαλή συνέχιση του καζίνο σημαίνει ότι διασφαλίζουμε τις εκατοντάδες οικογένειες που εργάζεται στην επιχείρηση και κατ επέκταση ένα συνεχές αμφίδρομο οικονομικό όφελος ανάμεσα στο δήμο από τους εταίρους μας!
Από το προεκλογικό πρόγραμμα της παρέμβασης πολιτών.

Στην ημερίδα της 5/7/2009/ που έγινε στο πνευματικό κέντρο της πόλης για τον προαστιακό, ο τότε διευθυντής του καζίνο Αντώνης Στεργιώτης, είχε αναγνώρισει τη μεγάλη σημασία και αναγκαιότητα του συγκεκριμένου έργου και πολύ σωστά κι έξυπνα είχε εξαγγείλει την πρόθεση της επιχείρησής του καζίνου, να μισθώνει βαγόνια στα δρομολόγια του προαστιακού για την μεταφορά της πελατείας του!

Ερμηνεύοντας τα γεγονότα:

Όποιος παρακωλύει, εμποδίζει την υλοποίηση μιας υποδομής που εξασφαλίζει την προσβασιμότητα και διανέμει την τουριστικότητα στο Λουτράκι, όχι μόνο κινείται εκτός νόμου, και εκτός δημοκρατικών διαδικασιών, αλλά αυτόματος επιδιώκει την χρεοκοπία όχι μόνο του καζίνο αλλά όλων των επιχειρήσεων του Λουτρακίου.
Παράλληλα επιδιώκει να στείλει στην ανεργία χιλιάδες ανθρώπους, και φυσικά όταν δεν έχει οικονομικό όφελος το καζίνο δεν θα έχει και ο δήμος που είναι συνέταιρος στη συγκεκριμένη επιχείρηση, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να υλοποιηθούν αλλά έργα και ο τόπο μας να βρίσκεται εγκλωβισμένος στον αναχρονισμό και την υστέρηση.
Λόγω του πλήγματος στην επισκεψιμότητα της πόλης μας, οι υπεραστικές συγκοινωνίες για την αθήνα μόνο πωλούνται προς όφελος του μοναδικού φορέα και εις βάρος των πολιτών και του ανταγωνισμού.
Ενώ οι ακριβοπληρωμένες δημοτικές υποδομές όπως λ.χ. το υδροθεραπευτήριο αλλά και οι καταρράκτες αυτή τη στιγμή δίνονται αντί πινακίου φακής σε ιδιώτες.
Επιπλέον ο δήμος σπάταλά πολύτιμο δημοτικό χρήμα, σε ιδιώτες επιχειρηματίες, για αμφιλεγόμενες τουριστικές προβολές που μέχρι στιγμής δεν δείχνουν πως έχουν βοηθήσει τον τόπο μας!

Το Λουτράκι βάζει τέρμα σε αυτούς που το θέλουν απομονωμένο για να κερδίσουν οι ίδιοι και όσοι κρύβονται πίσω τους και να χάνει ολόκληρο το κοινωνικό σύνολο.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

O προαστιακος στο Λουτρακι περισοστερο κακο θα κανει παρα καλο δεν θα το κανουμε το Λουτρακι μια μικρη Ειδομενη επειδη 100 ατομα πανε διακοπες το χειμωνα εξωτερικο και τους πειραζει το ταξι που τους παει στο αεροδρομιο και επεισης παλια που δνε ειαχμε κριση και υπηρχαν πιο πολλα ειχα ερθει Λουτρακι με το τρενακι ξερετε ποσ ατομα ειχε μεσα ολοκληρο τρενο φανταοσυ τωρα ολοκληρο προαστιακο να ερχεται με 20 ατομα μονο

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το πρόβλημα είναι αυτοί που θα πάρουν ταξί, ή οι άνθρωποι που ενώ έχουν σπίτι στο Λουτράκι αδυνατούν να έρθουν με το κόστος της βενζίνης στα ύψη + τα διόδια??Γιατλο χρειάζεται ο προστιακός!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Έχουμε γράψει όλοι μας και πολλές φορές για το ίδιο θέμα τόσο που πλέον έχει εξαντληθεί. Προσωπικά το μόνο που θα ήθελα να ΞΑΝΑΤΟΝΙΣΩ είναι ότι όλοι συμφωνούμε ότι η ευκολία του προαστιακού θα βοηθήσει το Λουτράκι.
Όμως το πραγματικό ερωτηματικό εξακολουθεί να είναι :
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Η ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΟΝ ΙΣΘΜΟ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΛΕΟΦΩΡΙΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ;;;;
Άλλωστε όλες οι πόλεις (Μέγαρα- Κόρινθος - Κιάτο- Αγ. Θεόδωροι ) έχουν ακολουθήσει την δεύτερη λύση .
Μην λοιπόν τρωγόμαστε σε λάθος ερώτηση του ύφους : ναι η όχι στον προαστιακό γιατί όλοι είμαστε του ΝΑΙ.

Γιώργος Παπανίκος

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να βρει ένα αρνητικό στο να έρθει ο προαστιακός στο Λουτράκι.
Με τα χίλια να ρθει..και γρήγορα.
Έργα ανάπτυξης τα θέλουμε..ελεος.
Επιχείρηματα αντίθετα..ειναι να χαμε να λέγαμε.
Κύριοι δημαρχαιοι και όσοι είναι υπεύθυνοι για αυτό..καντε το αυτονόητο.Προαστιακος και στο Λουτράκι.
Φτιάξτε τα πάρκα..βοηθηστε το πολίτη.Ενδιαφερθειτε για τον τόπο μας..Ανοίξτε τα νερά και βοηθήστε το καζίνο να πάρει τα πάνω του.
Ανάπτυξη θέλουμε..και αυτά είναι ανάπτυξη.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Επί παντός επιστητού ο Γ. Παπανίκος. Δεν υπάρχουν ούτε ερωτηματικά(!!!), ούτε, όπως προφανώς εννοεί, ερωτήματα. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. ΑΒ Ισθμού δεν υπάρχει πουθενά στα σχέδια του ΟΣΕ. Υπάρχει μόνο Λουτράκι και οδός Αιγαίου. Αν θέλουμε ΑΒ, θα περιμένουμε άλλα 15 χρόνια τον Προαστιακό να έρθει στο Λουτράκι. Για τις πόλεις που αναφέρει, σε καμία ο σταθμός δεν είναι 5 χλμ. απόσταση από το κέντρο της. Ας σταματήσουν επιτέλους την προπαγάνδα σε βάρος της πόλης.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Καταλαβαίνω την αντίθετη άποψη όσων υποστηρίζουν την έλευση του προαστιακού στην Αιγαίου όπως του κ. 1:34. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι την άρνηση να κάνουν ουσιαστικό διάλογο επιχειρημάτων. Ακούστε λοιπόν και χαρείτε λογική:
1)Ο Παπανίκος έχει άποψη επί παντός επιστητού !!! Ε και; Συνήθως θέλουμε οι πολίτες να έχουν άποψη που να στηρίζεται σε λογική επιχειρημάτων. Εκτός αν εννοούμε να έχουν άποψη αρκεί να συμφωνεί με την δική μας.
2) Δεν υπάρχουν ερωτήματα!!! Αλήθεια δεν υπάρχουν η επειδή δεν έχει σοβαρή ούτε καν σοβαροφανή απάντηση αγνοεί το ερώτημα;; Συνήθως αυτή την τακτική την αποκαλούν στρουθοκαμηλισμό.
3) Να σταματήσουν την προπαγάνδα σε βάρος της πόλης!!! Αλήθεια πότε η διαφωνία με την δική σου προσέγγιση μετατράπηκε σε "κακό " της πόλης;; Έχεις το προνόμιο να είσαι ο μόνος που νοιάζεσαι για το καλό του Λουτρακίου;
Τέλος για άλλη μια φορά . Όλοι λέμε ΝΑΙ στον προαστιακό . Κάποιοι υποστηρίζουν ΜΕΣΑ στη πόλη και κάποιοι άλλοι λέμε ας το κάνουμε όπως ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ .
Επιτέλους ας ακουστούν και άλλες απόψεις χωρίς κατάρες και αφορισμούς.

Γιώργος Παπανίκος

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το να είσαι ημιμαθής είναι ένα κακό. Το να μην θέλεις να μάθεις, είναι χειρότερο. Όταν σου λένε ότι υπάρχουν μελέτες για το έργο, που όλες συμφωνούν για οδό Αιγαίου, όταν το ίδιο λέει ο ΟΣΕ, όταν το ίδιο υποσχέθηκαν όλοι οι συνδυασμοί εκτός από το ΚΚΕ, όταν το ίδιο λέει η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, όταν το ίδιο ζητάνε οι φορείς, όταν για το έργο έχουν βγει τα τεύχη δημοπράτησης, κι εσύ λες ότι υπάρχουν ακόμα ερωτήματα, καλά κρασιά. Οι ενεργοί πολίτες, αν θέλουν να έχουν άποψη, πρέπει να είναι και ενημερωμένοι, ώστε να μην κινδυνεύουν να γίνουν "μαϊντανοί".

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Άντε πάλι με τις ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ. Μας έχετε πρήξει με την ύπαρξη τεχνικών μελετών του ΟΣΕ και της τεχνικής υπηρεσίας . Αυτές οι μελέτες απαντούν στο ερωτηματικό ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ. Το πραγματικό ερωτηματικό είναι αν το χρειαζόμαστε μέσα στην πόλη η έξω. Αν ανήκεις σε εκείνους που φαντάζονται ότι η περιουσία τους θα πάρει αξία λόγω προαστιακού απατάσαι οικτρά. Όλες οι περιοχές της ΕΛΛΑΔΑΣ που οι συγκοινωνίες περνάνε το κέντρο έχουν υποβαθμιστεί. Το επιχείρημά σου ότι το υποσχέθηκαν οι συνδυασμοί μόνο σοβαρό δεν είναι αφού οι πολιτικοί και οι πολιτικάντηδες μπορούν χωρίς ντροπή να υπόσχονται τα πάντα (Τσίπρας) . Η ημιμάθεια δεν είναι κακό αλλά η επιμονή σ' αυτήν είναι χειρότερη. Μήπως να κοιταχτείς λοιπόν λίγο στον καθρέφτη ;;; Δεν είναι δυνατόν επειδή κάποιοι παρήγγειλαν τεχνικές μελέτες που ολοκληρώθηκαν με επιτυχία να γίνει ένα έργο που σε τελευταία ανάλυση υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις. Τέλος και πάλι αποσαφηνίζω οτι η προσωπική μου ένσταση αφορά το Μέσα στην πόλη η ακριβώς έξω;
Στην αναγκαιότητα της εξυπηρέτησης του Λουτρακίου μέσω προαστιακού λέω ΝΑΙ.

Γ. Παπανίκος

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ.ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΤΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Όσο συνεχίζει να γράφει αυτός ο Παπανίκος τόσο εκτίθεται και δημιουργεί υποψίες για το ρόλο που παίζει. Έχει διαβάσει τη μελέτη του ΟΣΕ, για να διαπιστώσει ότι δεν λέει μόνο αν γίνεται και πώς το έργο, αλλά περιγράφει τα πάντα, από τα δρομολόγια μέχρι την επισκεψιμότητα; Το ξέρει ότι τα ίδια περιγράφει και η μελέτη της ON TRUCK;
Αν τις έχει διαβάσει, τότε εξυπηρετεί τα συμφέροντα που κατονομάστηκαν στο δημοτικό συμβούλιο και δεν θέλουν να μπει ο Προαστιακός στο Λουτράκι. Αν δεν τις έχει διαβάσει, ας σταματήσει να γράφει ανοησίες.
Είναι προφανές ότι η αξία των ακινήτων στο Λουτράκι θα ανέβει. Επειδή είναι άσχετος, ας ρωτήσει οποιονδήποτε μεσίτη. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό. Είναι ότι θα έρθει περισσότερος κόσμος και ότι τα παιδιά μας που φεύγουν για δουλειά και για σπουδές στην Αθήνα θα μπορούν να μείνουν στο Λουτράκι και με 150 ευρώ το μήνα να πηγαινοέρχονται σε 45' με τον Προαστιακό. Ενστάσεις υπάρχουν μόνο από συμφέροντα, οτιδήποτε άλλο είναι ψευδές. Ελεεινό ψέμα και ότι υποβαθμίστηκαν οι περιοχές που πέρασαν συγκοινωνίες. Το αντίθετο ακριβώς έγινε. Περιοχές που φεύγουν οι συγκοινωνίες και ειδικά από το κέντρο τους, ερήμωσαν.
Επαναλαμβάνω: η επιμονή ενός άσχετου με το θέμα, το οποίο το έχουν λύσει ειδικοί επιστήμονες είναι τουλάχιστον ύποπτη.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Και πάλι ο γνωστός και εύκολος αφορισμός .Ο άσχετος!!! Ο Ημιμαθής!!! Ο εκπρόσωπος συμφερόντων!!! Τα ελεεινά ψέματα!!! Τι άλλο θα βγεί από την φαρέτρα σας;;; Καμία αναφορά γιατί ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ επέλεξαν να μην μπεί στο κέντρο ο προαστιακός !!! Είναι όλοι ανεξαιρέτως ψεύτες - άσχετοι- ημιμαθείς και επιπλέον ελεεινοί.
Εσείς παραμυθιάζετε τον κόσμο εξακολουθόντας να μεταφέρετε την συζήτηση στο ερώτημα ναι η όχι στον προαστιακό . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. Το πραγματικό θέμα είναι : Στο κέντρο η στην είσοδο της πόλης. Επιτέλους έχετε στήσει ολόκληρη Γκαιμπελική προπαγάνδα όπου απαγορεύεται να υπάρχει άλλη άποψη. Δεν με ενδιαφέρει ποιανού οικόπεδα θα πάρουν αξία γιατί απλά δεν έχω. Εσείς όμως γιατί καίγεστε; γιατί κάνετε σαν τρελοί να μην ακουστεί διαφορετική προσέγγιση;Μήπως αφορά τις δικές σας περιουσίες;
Τα επιχειρήματα περί του δήθεν αριθμού επισκεπτών είναι ανακριβή (1.500.000 επισκέπτες στο Λουτράκι) 8 δρομολόγια την ημέρα!!! Έχει ξαναγραφτεί εδώ στο blog πόσο ανακριβή είναι.
Τέλος γιατί κόπτεστε να μεταφερθεί το θέμα της συζήτησης από το μέσα η έξω από το κέντρο της πόλης στο πλασματικό θέμα :ναι η όχι στον προαστιακό;;
Απαντήστε πάλι με βρισιές και προσβλητικά σχόλια μπας και πείσετε τους εαυτούς σας. Απαντήστε ζητώντας να "δείξω το πτυχίο του συγκοινωνιολόγου" λες και εσείς έχετε αντίστοιχο.

Γ. Παπανίκος

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Σκόπιμα και κουτοπόνηρα, όπως τα σχόλιά σου, δεν απαντάς επί της ουσίας, λέγοντας ΨΕΜΑΤΑ, για να αποπροσανατολίσεις!!! Ποιες πόλεις ΕΠΕΛΕΞΑΝ κιόλας να μην μπει στο κέντρο τους ο Προαστιακός; Για πες μας ονόματα που το ΕΠΕΛΕΞΑΝ κιόλας! Δηλαδή, ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΟΛΗ τους είπαν να σταματάει στο κέντρο της και αυτοί είπαν ΟΧΙ; Για πες μας, σε ποια πόλη ή χωριό ο Προαστιακός σταματά 6 χιλιόμετρα από το κέντρο της, όπως θέλεις εσύ να γίνει με το Λουτράκι; Στους Αγ. Θεόδωρους, στη Νέα Πέραμο, στην Κινέτα, στο Κιάτο ή στην Κόρινθο;
Ανακριβή τα αποτελέσματα των μελετών; Γιατί, έχεις κάποιες άλλες να μας δείξεις; Άσχετοι οι επιστήμονες, που αναφέρουν για 8 δρομολόγια και 1,5 εκ. επισκέπτες;
Ποιος κάνει λοιπόν προπαγάνδα, και μάλιστα αισχίστου είδους; Ποια συμφέροντα εξυπηρετείς, σε βάρος της πόλης, των κατοίκων και των επαγγελματιών της; Οι συγκοινωνιολόγοι μίλησαν. Μίλησαν οι φορείς. Μίλησαν οι δημοτικές παρατάξεις. Έχουν μαζευτεί υπογραφές. Εσύ έχεις κάποια άλλη μελέτη; Τότε πώς μιλάς; Εκτός κι αν είσαι εσύ συγκοινωνιολόγος, οπότε δικαιολογημένα σου ζητούν να δείξεις το πτυχίο σου.
Όσο κι αν δεν το θέλεις, το ερώτημα είναι ΝΑΙ ή ΟΧΙ στον Προαστιακό. ΟΧΙ στην Αιγαίου σημαίνει ΟΧΙ στο Λουτράκι. Τα επιχειρήματα έχουν αναλυθεί δεκάδες φορές και δεν πρόκειται να επανέλθω, γιατί πάλι θα δώσεις τις γνωστές κουτοπόνηρες απαντήσεις σου και θα κλαις σαν τη Μάρθα Βούρτση, λέγοντας ότι σε αφορίζουν και ότι σε βρίζουν.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

«Το Δημοτικό Συμβούλιο Λουτρακίου - Περαχώρας με την υπ' αριθ. 303/8-10-2009 απόφαση του, που ελήφθη επί των ημερών της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών, ως δημοτικής αρχής, έχει καθορίσει τη θέση του, όσον αφορά την έλευση του Προαστιακού στο Λουτράκι: στάση στην διακλάδωση του Ισθμού και την οδό Παπανικολάου και τερματισμός στην οδό Αιγαίου.
Σήμερα, με την θετική στάση της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία λαμβάνει, πλέον, υπόψη της και προσαρμόζεται με την επέκταση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου, διαμορφώνονται οι προϋποθέσεις, προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την υλοποίηση του έργου.
Θεωρούμε ότι η σύγχρονη σιδηροδρομική σύνδεση για το Λουτράκι είναι απαραίτητη υποδομή, για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη όλης της περιοχής. Στην κατεύθυνση αυτή, εργάσθηκε, αποτελεσματικά, η Πρωτοβουλία Πολιτών για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, έχοντας κοντά της ειδικευμένους συγκοινωνιολόγους. Από την άποψη αυτή, αν αποφασίσετε να προωθήσετε το συγκεκριμένο έργο, όπως σας ζητούμε, προσθέτετε στον τόπο μας ένα σημαντικό έργο υποδομής, αναδεικνύοντας, ταυτόχρονα, τον ευρύτερο συμβολισμό της κοινωνίας των πολιτών.»

Γ. Γκιώνης - Δήμαρχος Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger