Google Analytics

Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2016

Σκάνδαλο μεγατόνων θεωρείται το ξεπούλημα της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ

«Οικονομικό έγκλημα» σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου ετοιμάζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, σε αγαστή συνεργασία με τους διεθνείς τοκογλύφους της χώρας μας. Συγκεκριμένα, η «Εγνατία Οδός», το μόνο πλήρες και ολοκληρωμένο οδικό έργο της Ελλάδας, θα περάσει σύντομα στα χέρια ιδιωτών, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, και μάλιστα με ένα ελάχιστο τίμημα σε σχέση με τα οικονομικά οφέλη που αποφέρει......

Από το κόστος των 6,5 δις ξεπουλάνε την Εγνατία Οδό μόνο 100.000.000

Η προκήρυξη της παραχώρησης, που αποτελεί ένα από τα 15 προαπαιτούμενα που εκκρεμούν για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης, εγκρίθηκε πριν λίγες ημέρες από το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ και αναμένεται να γίνει στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Αν και οι λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει γνωστές για την ώρα, σύμφωνα με ρεπορτάζ της «Εφημερίδας των Συντακτών», το τίμημα έχει καθοριστεί στα 100 εκατομμύρια και η παραχώρηση θα γίνει για 40 χρόνια!

Κοινώς, ένα «σκάνδαλο μεγατόνων» βρίσκεται προ των πυλών, καθώς αυτή τη στιγμή το κράτος ετοιμάζεται να παραχωρήσει έναντι 100 εκατομμυρίων για 40 χρόνια ένα δρόμο που αποφέρει αυτή τη στιγμή μέσω των διοδίων περισσότερα από 50 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο!

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω έσοδα υπολογίζονται με γνώμονα τους ήδη λειτουργούντες σταθμούς διοδίων, ενώ η παραχώρηση θα φέρει στον οδικό άξονα 15 νέους σταθμούς, που θα προστεθούν στους επτά υπάρχοντες.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο παραχωρησιούχος θα προβεί και σε αυξήσεις των τιμών των διοδίων

Με απλά λόγια, η «Εγνατία Οδός» θα παραχωρηθεί «τζάμπα», καθώς όποιος αναλάβει τελικά τη διαχείριση θα κάνει «απόσβεση» μέσα σε δύο χρόνια το πολύ, ενώ την ίδια στιγμή θα γίνει... πλουσιότερος σε βάρος των Ελλήνων πολιτών, διπλασιάζοντας τον αριθμό των σταθμών διοδίων και αυξάνοντας την τιμή διέλευσης.

Υπενθυμίζεται ότι τα έργα στον αυτοκινητόδρομο, ο οποίος ενώνει την Αλεξανδρούπολη με την Ηγουμενίτσα και διαθέτει τρεις κάθετους άξονες που εξυπηρετούν τη σύνδεσή του με τις γειτονικές χώρες στα Βαλκάνια, κόστισαν 6,5 δισ. ευρώ! Το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης εξασφαλίστηκε από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, καθώς και από δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), που δόθηκε με χαμηλό επιτόκιο και μακροχρόνια περίοδο εξόφλησης.

Και το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος: Τα 100 εκατ. ευρώ που θα εισπραχθούν θα κατατεθούν κατ' ευθείαν στο ταμείο του εξωτερικού για την εξυπηρέτηση του χρέους και μόνο ένα ποσοστό από τα ετήσια έσοδα των διοδίων θα δίνεται στο Δημόσιο!

ΤΑΙΠΕΔ: Η συζήτηση για το μοντέλο παραχώρησης της Εγνατίας Οδού δεν έχει καν ξεκινήσει

Στο μεταξύ, το ΤΑΙΠΕΔ διαψεύδει κατηγορηματικά το δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών».

Σύμφωνα με το Ταμείο, «οι ισχυρισμοί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, καθώς η συζήτηση για το μοντέλο παραχώρησης της Εγνατίας Οδού δεν έχει καν ξεκινήσει».

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger