Google Analytics

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2016

Το πόρισμα του τραγικού ατυχήματος του Παντελή Παντελίδη - Πόσο έτρεχε, ποιός οδηγούσε

Μέσα σε 200 σελίδες οι πραγματογνώμονες της τροχαίας περιγράφουν τις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος του Παντελή Παντελίδη στις 18 Φεβρουαρίου 2016...


Στο πόρισμα, σύμφωνα με το protothema.gr, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 15/11/2016 και εντάχθηκε στην δικογραφία, φαίνεται ότι το μαύρο Mercedes έτρεχε με 118 χιλόμετρα την ώρα, δεν υπήρχαν ίχνη φρεναρίσματος και πως το όχημα έφυγε από το δρόμο χωρίς να υπάρξει κάποια παρεμβολή άλλου αυτοκινήτου. Ως αιτία του δυστυχήματος παρουσιάζεται ο ανθρώπινος παράγοντας και όχι κάποια μηχανική βλάβη ή κατασκευαστικό λάθος του δρόμου.

«Το τροχαίο δυστύχημα, οφείλεται μόνο σε ανθρώπινο παράγοντα και συγκεκριμένα σε όποιον οδηγούσε το ΙΚΥ- 4245 Ι.Χ αυτοκίνητο τη στιγμή του δυστυχήματος. Όποιος οδηγούσε, αφού αρχικά εκινείτο επί της γέφυρας εξόδου του πρώην ανατολικού αερολιμένα Αθηνών προς τη λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς Αθήνα για κάποιο λόγο έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και συγκρούστηκε με τον εμπρόσθιο δεξιό τροχό πάνω στο υπερυψωμένο τσιμεντένιο τοιχίο», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Οι πραγματογνώμονες μέσα από μαθηματικές πράξεις και κρίνοντας από τον τρόπο με τον οποίο παραμορφώθηκε το αυτοκίνητο του τραγουδιστή κατέληξαν στο ποια ήταν η ελάχιστη ταχύτητα που είχε αναπτύξει.

Αναφέρουν: «Έχοντας υπόψη όλα τα παραπάνω υπολογίστηκε ότι η ελάχιστη ταχύτητα με την οποία κινούνταν το αυτοκίνητο τη στιγμή του δυστυχήματος ήταν 118 χιλιόμετρα την ώρα. Από τον λεπτομερή μακροσκοπικό – οπτικό έλεγχο προκειμένου να εξεταστούν τα συστήματα διεύθυνσης, ανάρτησης και λοιπά συστήματα για να διαπιστωθεί αν αυτά λειτουργούσαν κανονικά πριν το δυστύχημα δεν διαπιστώσαμε ότι υπήρχαν προβλήματα στα συστήματα του αυτοκινήτου».

Λένε επίσης ότι ο οδηγός δεν προσπάθησε να φρενάρει και ότι για τον δρόμο: «Δεν διαπιστώσαμε στοιχεία ούτε υπήρχαν ευρήματα όπως φθορές, ρηγματώσεις, λακούβες ή ανωμαλία επί του οδοστρώματος που να μας οδηγούν στην ακαταλληλότητα ή επικινδυνότητα του οδοστρώματος για την κυκλοφορία των οχημάτων».

Τα λάστιχα του αυτοκινήτου ήταν σε καλή κατάσταση και από την έκθεση των κεντρικών της Mercedes στη Γερμανία που περιλαμβάνεται στο πόρισμα δεν φαίνεται να υπήρξε κάποια εμπλοκή στη λειτουργία του αυτοκινήτου.

Τι μπορεί όμως να έβγαλε το αυτοκίνητο από την πορεία του;

Ως πιθανά αίτια αναφέρονται:

1) Κάποιο πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον οδηγό όπως ξαφνικό πρόβλημα υγείας, ζάλη, καρδιακό επεισόδιο, επιληπτικό επεισόδιο, κατανάλωση ποσότητας αλκοόλ, χρήση απαγορευμένων ουσιών.

2) Κόπωση ή υπνηλία του οδηγού, στιγμιαία απόσπαση προσοχής όπως κινητό τηλέφωνο, τυχόν ακατάλληλη ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο οδηγός.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger