Google Analytics

Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017

Πώς τα Χανιά, βάζουν τα γυαλιά στο Λουτράκι

Τα παράπονα τους στον δήμαρχο με ένα "κλικ" θα μπορούν πλέον να κάνουν οι πολίτες στα Χανιά, μέσα από μια εφαρμογή για "έξυπνα" κινητά που παρουσίασαν σήμερα ο δήμαρχος, Τάσος Βάμβουκας και ο γενικός γραμματέας του Δήμου, Δημήτρης Φραγκάκης...


Παράλληλα, μέσω της ίδιας εφαρμογής, οι χρήστες της θα μπορούν να ενημερώνονται για τους ελεύθερους χώρους στάθμευσης, για τις εκδηλώσεις που γίνονται και να λαμβάνουν δεκάδες χρηστικές πληροφορίες. Η εφαρμογή "Δημότης Χανίων" για tablet και κινητά, διατίθεται δωρεάν για κατέβασμα σε λειτουργικό σύστημα ios και android και είναι απλή στη χρήση της.

"Βασικότερη παράμετρος της εφαρμογής είναι η δήλωση προβλημάτων καθημερινότητας που αντιμετωπίζουν οι δημότες. Κάθε πολίτης θα μπορεί πολύ εύκολα από το κινητό του να στέλνει οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζει στη γειτονιά του (καθαριότητα, φωτισμός κλπ) φωτογραφία του προβλήματος και το ακριβές σημείο. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούν οι υπηρεσίες να επεμβαίνουν το ταχύτερο δυνατό για να το αντιμετωπίζουν" τόνισε κατά την παρουσίαση ο δήμαρχος Χανίων.

Όπως ακόμα ανέφερε, ο Δήμος Χανίων, μαζί με τον Δήμο Ηρακλείου, είναι από τους πρώτους στην Ελλάδα που λειτουργούν στην πράξη μία τέτοια εφαρμογή, η οποία εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο δράσεων και έργων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

"Η εφαρμογή αυτή είναι μέρος ενός ευρύτερου πλαισίου δράσεων. Κεντρικός μας στόχος η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών μας. Είναι μία προσπάθεια, που ξεκίνησε αρχικά με την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Δήμου Χανίων, ενώ αντίστοιχη προσπάθεια έχει γίνει στην Πολεοδομία, με την ψηφιοποίηση μέρους του αρχείου της, τη σταδιακή εφαρμογή της ηλεκτρονικής υπογραφής, ενώ πολλές δράσεις και έργα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης περιλαμβάνονται επίσης και στα 4 προγράμματα Interreg, που καταφέραμε να διασφαλίσουμε για τον Δήμο μας. Είμαστε ο μόνος Δήμος στη χώρα, που κατάφερε να εξασφαλίσει τέσσερα τέτοια προγράμματα" κατέληξε στην τοποθέτηση του ο κ. Βάμβουκας.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του Δήμου, Δημήτρης Φραγκάκης, τόνισε ότι για άλλη μία φορά ο Δήμος Χανίων καινοτομεί, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες, για να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους δημότες. «Με το application που παρουσιάζουμε σήμερα, ο πολίτης αποκτά τη δυνατότητα μέσα από το κινητό του τηλέφωνο να εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από τις υπηρεσίες του Δήμου. Βελτιώνουμε την καθημερινότητα στην πράξη» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.

Τον τρόπο λειτουργίας της εφαρμογής παρουσίασε η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Πληροφορικής Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου Χανίων, Σεβαστή Πολυχρονάκη.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

1 σχόλια :

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ. ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ.

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

Δημοφιλέστερες Αναρτήσεις

Δημοφιλέστερες Αναρτήσεις

Loutrakiblog-όσφαιρα και γείτονες

Φιλικά Ιστολόγια

 
Powered by Blogger