Google Analytics

Παρασκευή, 9 Ιουνίου 2017

Το Σωματείο Εργαζομένων Καζίνο Λουτρακίου ανοιχτά ΥΠΕΡ του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου

Ταυτισμένο με την άποψη της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου ότι η οικονομική τουριστική και πολεοδομική ανάπτυξη του τόπου μπορεί να επιτευχθεί μέσω του σύγχρονου τραίνου, είναι το Σωματείο Εργαζομένων Καζίνο Λουτρακίου (ΣΕΚΑΛ)...


Πρόκειται για το πολυπληθέστερο φορέα του δήμου Λουτρακίου, που πέραν των 1.300 εργαζομένων που το συγκροτούν, όλοι τους ενδιαφέρονται για την διατήρηση των θέσεων εργασίας τους -το ψωμί δηλαδή των οικογενειών τους- στην σημερινή αρνητική οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα.
Όπως είναι αυτονόητο, οι εργαζόμενοι αντιλαμβάνονται όπως και ο κάθε άνθρωπος με στοιχειώδη νου, ότι η μόνιμη σύνδεση του Λουτρακίου με την Αθήνα μέσω του προαστιακού, ως φυσική συνέπεια θα έχει και την αύξηση των μεταβάσεων προς το καζίνο Λουτρακίου, γεγονός που θα συμβάλλει στην επιβίωση της επιχείρησης.

Ειδικότερα, στο πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης του ΣΕΚΑΛ, αναφέρονται τα ακόλουθα:
«Το έργο της σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, έχει την αποδοχή της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών όλων των φορέων και των σημαντικότερων αθλητικών συλλόγων της πόλης μας, ενώ υποστηρίζεται και από τρεις ειλημμένες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, του δήμου Λουτρακίου.

Κατά κοινή ομολογία επιστημόνων, ειδικών, επιχειρηματιών, πρόκειται για έργο αποφασιστικής σημασίας όσον αφορά την ιστορική μας λουτρόπολη, καθ’ ότι θα λειτουργήσει ως εφαλτήριο και θα της προσδώσει μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα για την οικονομική τουριστική και πολεοδομική ανάπτυξη της!

Το σημερινό συγκοινωνιακό έλλειμμα του Λουτρακίου, η λειτουργία σε ορίζοντα τριετίας νέου καζίνου μέσα στο λεκανοπέδιο της Αττικής, στο Ελληνικό, αλλά και τα καταστροφικά αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης, κάνουν πιο επιτακτική από ποτέ, την ανάγκη της υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου και την απευθείας σύνδεση του Λουτρακίου με την Αθήνα δια της διακλάδωσης του Ισθμού.

Έτσι όπως προβλέπεται από:
- την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου (υπ’ αριθ. 27826),
- την οριστική μελέτη με τα τεύχη δημοπράτησης του έργου από τον ΟΣΕ,
- τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις του αρμόδιου υπουργείου Περιβάλλοντος (αρ. πρωτ. 170257) που συμπεριλαμβάνονται και διαμόρφωσαν την προαναφερόμενη μελέτη,
- τον Ν. 4277/ ΦΕΚ-156, που αφορά το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας, στον οποίο συμπεριλαμβάνεται η επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου προς το Λουτράκι.

Ως εκ τούτου και το Σωματείο Εργαζομένων Καζίνο Λουτρακίου, που εκπροσωπεί τους 1.300 εργαζόμενους στο καζίνο Λουτρακίου, θέλει να ισχυροποιήσει την εμβέλεια και την ελκυστικότητα του Λουτρακίου ως διεθνούς τουριστικού θερέτρου και προορισμού, ταυτιζόμενο με τις άοκνες προσπάθειες που καταβάλλει η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου.

Γι’ αυτό το Σωματείο Εργαζομένων Καζίνο Λουτρακίου, ζητάει από τους βουλευτές του νομού Κορινθίας, τον γραμματέα του υπουργείου Υποδομών Γιώργο Δέδε και το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, την άμεση χρηματοδότηση για την υλοποίηση του εν λόγω έργου, που εκκρεμεί αδικαιολόγητα περισσότερα από δύο έτη!»

4 σχόλια :

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

το ιστολογιο σας περαν της δημοσιεύσεως αυτης καλο είναι να αποτανθει ΕΓΓΡΑΦΩΣ προς τους αρμοδιους ώστε να εξηγησουν γιατι ΔΕΝ εντάσσεται ένα εργο το οποιο πασιφανως θα φερει εσοδα στην πολη (μη μου πειτε ότι δεν μπορει να γινει μια στοιχειωδης οικονομοτεχνικη μελετη ώστε να φανει το προσδοκομενο τουριστικο εσοδο αρα και τα φορολογικα προσοδα εξ αυτου?)Πχ μια αυξηση ΝΕΩΝ αλλοδαπών τουριστων κατά 10000 ετησίως εστω και με 500Ε δηλαδή 2000 το μηνα από μαιο εως σεπτεμβριο (τους θελουν στο λουτρακι ? οι κορίνθιοι παντως τους θελουν- κι ο Λατσης στο ελληνικο τους θελει)διδει 5.000.000 εσοδα η περιπου 1.500.000 φορους. Ο προαστιακος κατά την πρωτοβουλια θα κοστισει περιπου 8.000.000 δηλαδή η αποσβεση για το κρατος θα συμβει ηδη στα 5!!! μολις χρονια.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν πατε καθολου καλα καλυετρα να μην ερθει ποτε ο προαστιακος στο Λουτρακι μια χαρα ειμαστε χωρις τρενακι και προαστιακο

Αμπέμπε Λελέκουα είπε... Best Blogger Tips

Αν τους είναι δύσκολο τεχνικά να έρθει μέχρι μέσα στο Λουτράκι ο προαστιακός ας τον κάνουν επιτέλους τον σταθμό στον Ισθμό στο ήδη υπάρχον έτοιμο δίκτυο. Θα εξυπηρετήσει ταυτόχρονα και τα Ίσθμια, τη Γαλότα, την Κυρα βρύση κλπ. Και αυτές περιοχές του Δήμου μας είναι. Δεν κατουρήσαν στο πηγάδι! Εννοείται ότι το Λουτράκι θα εξυπηρετείται ωραιότατα από μίνι μπας με τακτικά δρομολόγια. 5-10 λεπτάκια απόσταση είναι!
ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ.
ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΙΣΘΜΟ!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μια χαρά είστε εσείς εμείς επειδή έτυχε να επενδύσουμε σε ακίνητα στην πόλη σας (εάν βέβαια είστε κάτοικος Λουτρακίου) δεν είμαστε καθόλου καλα

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger