Google Analytics

Κυριακή, 11 Ιουνίου 2017

Ανοικτή επιστολή: «Είμαι μαθήτρια της Γ’ Λυκείου, όχι μηχανή»

Μία μαθήτρια από τα Χανιά έστειλε γράμμα στην επιτροπή επιλογής θεμάτων των Μαθηματικών προσανατολισμού εκπροσωπώντας κάθε εξεταζόμενο μαθητή που, την περασμένη Παρασκευή, μέσα σε τρεις ώρες αισθάνθηκε ότι εξανεμίστηκε η προσπάθεια δύο ετών....

Ο βαθμός ουσιαστικά καθορίζει το άμεσο μέλλον της ζωής της, αλλά σε αυτή τη φάση είναι το λιγότερο που την απασχολεί. Αισθάνθηκε ότι την πάτησαν κάτω, της έκοψαν τα φτερά. Κατά τη διάρκεια των τριών ωρών που είχε στη διάθεσή της για να λύσει τα θέματα των Μαθηματικών κατεύθυνσης ένιωσε ότι εξανεμίστηκε όλη η προσπάθεια που έκανε τα τελευταία δύο χρόνια.

«Αυτό που καταφέρατε είναι να πατήσετε κάτω κάθε μαθητή-μαθήτρια. Να του κόψετε τα φτερά. Να τον κάνετε να αισθανθεί πως ο κόπος που κατέβαλε ήταν άχρηστος -μιας και με τα θέματά σας τον εξετάσατε ελάχιστα γι’αυτόν», γράφει. Μία μαθήτρια της Γ’ Λυκείου από τα Χανιά, απέστειλε ανοικτή επιστολή προς την επιτροπή επιλογής θεμάτων των Μαθηματικών προσανατολισμού για την εξέταση της Παρασκευής.


«Προς την επιτροπή θεμάτων Μαθηματικών προσανατολισμού.

Είμαι μια μαθήτρια της Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ, η οποία εξεταζόταν χθες στο μάθημα των Μαθηματικών προσανατολισμού. Είμαι μια μαθήτρια που δεν σταμάτησα να διαβάζω όλη τη χρονιά και τα Μαθηματικά ήταν η προτεραιότητα μου. Και σας ρωτώ, με τα θέματα σας τι καταφέρατε; Πιστεύετε ότι εξετάσατε τις γνώσεις μίας μαθήτριας λυκείου -και όποιου άλλου μαθητή- που αγωνίστηκε αυτή τη χρονιά για το στόχο της/του; Αν θεωρείτε πως με τα θέματά σας καταφέρατε να προτάξετε τη γνώση πάνω από καθετί, είστε αβάσιμοι.

Αυτό που καταφέρατε ωστόσο, είναι να πατήσετε κάτω κάθε μαθητή-μαθήτρια. Να του κόψετε τα φτερά. Να τον κάνετε να αισθανθεί πως ο κόπος που κατέβαλε ήταν άχρηστος -μιας και με τα θέματά σας τον εξετάσατε ελάχιστα γι’αυτόν. Αν νομίζετε πως τα θέματά σας ήταν προσιτά από την πλειονότητα των μαθητών των δημόσιων σχολείων, μάλλον δεν περάσατε ποτέ από αυτά τα θρανία ή ίσως λησμονείτε την δυσκολία αυτής της χρονιάς.

Είμαι μια μαθήτρια της Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ. Δεν είμαι υπολογιστική μηχανή ώστε να μπορώ σε τρεις ώρες να σκεφτώ και να λύσω τα άπιαστα θέματά σας (αναφέρομαι στα υποερωτήματα του Θέματος Γ’, Δ’).

Και σας ρωτώ, σε ποια ύλη βασιστήκατε; Οφείλετε ή όχι να στηριχτείτε στα ζητήματα του σχολικού βιβλίου; Αν θεωρείτε πως εξετάσατε τον μέσο διαβασμένο μαθητή, είστε πραγματικά αιθεροβάμονες.

Αυτό που καταφέρατε, για μία ακόμη χρονιά, είναι να αποδείξετε περίτρανα ότι δεν ενδιαφέρεστε για τον συνεπή μαθητή. Μήπως τελικά ψάχνετε για διάνοιες και μαθηματικά ταλέντα; Διότι τότε οι πανελλαδικές εξετάσεις δε θα έπρεπε να είναι το μέσο αναζήτησής σας, αλλά οι μαθηματικές ολυμπιάδες. Ποιός πιστέυτε ότι θα επιλέξει τις μετέπειτα χρονιές να διδαχτεί το μάθημα αυτό;

Κάνετε κάθε μαθητή να στραφεί εναντίον του μαθήματος και μάλιστα να αισθάνεται απέχθεια για οτιδήποτε το θυμίζει.

Επαναπροσδιορίστε λοιπόν τους στόχους σας και προσπαθήστε να θυμηθείτε κάθε φορά που πιάνετε το στυλό σας για να γράψετε τα θέματά σας, πως απευθύνεστε σε μαθητές λυκείου και όχι σε ανθρώπους του πανεπιστημιακού κλάδου. Να θυμηθείτε και να εκτιμήσετε τον προσωπικό μόχθο κάθε μαθητή και να μην τον καταρακώνετε με τα σκληρά θέματα που επιλέγετε. Και τέλος, προς τι αυτή η εντατικοποίηση σπουδών, αφού στη συνέχεια μας περιμένει μία ακόμη θέση στα ταμεία ανεργίας;

Μια υποψήφια».

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Εισαιαξια συγχαρητηριων κοπελα μου το
Ιδιο συνεβη και στον ανηψιο μου
Επειδη τα θεματα που εβαλαν οι ανεγκεφαλοι
Δεν ειναι σε ολο το ευρος της διδακτικης υλης
Ειναι απαραδεκτοι θα πρεπει να ξεσηκωθουν
Οι γονεις και να προβουν σε μηνυσεις
Υπαρχουν νομοι και να πανε στον αγυριστο

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πρεπει νε επεμβει αμεσα η δικαιοσυνη
Παραβιαση σχολικων θεματων εκτος υλης
Να παραιτηθει ο Υπουργός ο πρωθυπουργοςρρρρ
Και οσι εβαλαν τα ανελεητα θεματα

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger