Google Analytics

Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου 2018

Σπίρτζης: Το τρένο επιστρέφει στο Λουτράκι

Το τρένο φαίνεται πως θα επιστρέψει στο Λουτράκι μετά από 12 και πλέον χρόνια. Ο σχετικός διαγωνισμός της ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να ξεκινήσει τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με όσα δήλωσε χτες στην ΕΡΤ1 ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης....


Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, ο διαγωνισμός προϋπολογισμού 11,5 εκατ. ευρώ αφορά στη μετατροπή της υφιστάμενης μονής μετρικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου σε κανονικού εύρους ηλεκτροκινούμενη γραμμή και στη τελική σύνδεσή της με την υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή του προαστιακού σιδηροδρόμου, που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Αεροδρομίου. Σημειώνεται πως οι κύριες εργασίες για τη σύνδεση των δύο γραμμών έχουν ήδη γίνει και αυτό που απομένει είναι το στρώσιμο των σιδηροτροχιών. Το έργο περιλαμβάνει επίσης την ανακαίνιση του σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και την κατασκευή δύο σιδηροδρομικών στάσεων: Καζίνο (Μηχανικού) και Λουτρακίου.

Η μετρική σιδηροδρομική γραμμή Ισθμού – Λουτρακίου λειτούργησε από το 1954 μέχρι τη δεκαετία του 60 και από το 1991 έως το 2006 οπότε και καταργήθηκε. Από τότε, υπήρξαν εξαγγελίες για έργα κανονικοποίησης και ηλεκτροδότησης της γραμμής και ένταξής της στο δίκτυο του Προαστιακού, ωστόσο μέχρι σήμερα τίποτα δεν έχει προχωρήσει.

Νέα δρομολόγια στον Προαστιακό από 1 Φεβρουαρίου

Στην ίδια συνέντευξη, ο υπουργός προανήγγειλε πως από την 1η Φεβρουαρίου τα δρομολόγια του Προαστιακού από το Αεροδρόμιο, όπως και τα δρομολόγια προς Κιάτο και Χαλκίδα θα επεκταθούν ως τον Πειραιά, αφού έχουν ολοκληρωθεί τα έργα της ηλεκτροκίνησης. Σε κάθε περίπτωση, η ανακοίνωση των νέων δρομολογίων αναμένεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ο υπουργός αναφέρθηκε και σε άλλα σιδηροδρομικά έργα, όπως την παράδοση του τμήματος Τιθορέα – Λιανοκλάδι, όπου τα δοκιμαστικά δρομολόγια ξεκίνησαν αυτή την εβδομάδα, ενώ τα πρώτα επιβατικά δρομολόγια αναμένονται και εκεί από την 1 Φεβρουαρίου, αρχικά με ντιζελοκίνητους συρμούς. Η παράδοση και του τελευταίου τμήματος του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη (Λιανοκλάδι – Δομοκός) αναμένεται τον Ιούνιο οπότε και η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα μπορεί να γίνεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά.

Στην Πελοπόννησο, το τμήμα Κιάτο – Αίγιο (Ροδοδάφνη) θα είναι έτοιμο, σύμφωνα με τον υπουργό, το φθινόπωρο, ενώ η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα αυτό αναμένεται σε δύο χρόνια (ο σχετικός διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη). Ο υπουργός επίσης προανήγγειλε πως μέσα στον Φεβρουάριο θα ξεκινήσουν άλλοι δύο διαγωνισμοί της ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση των γραμμών Λάρισα – Βόλος και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.

Ο υπουργός δεν αναφέρθηκε στα έργα της υπογειοποίησης και κατασκευής τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια (τμήμα Σταθμός Λαρίσης – Τρεις Γέφυρες) τα οποία αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στη χρονιά. Ανάδοχος στο σχετικό διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ αναδείχθηκε η INTRAKAT. Επίσης, εκτός απροόπτου, μέσα στο 2018 αναμένεται και ο διαγωνισμός για τη β΄φάση των έργων του σταθμού Λαρίσης. Τον προηγούμενο μήνα, ο υπουργός είχε επίσης αναφερθεί στην πιθανότητα να τεθεί σε κυκλοφορία τμήμα της παλιάς μετρικής γραμμής σε Ασπρόπυργο και Ελευσίνα.

https://www.athenstransport.com

11 σχόλια :

Αντρέας Λέκκας Ουαλία είπε... Best Blogger Tips

Πάμε για 30αρα σχόλια χαλαρά

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τι σας έλεγε ο αντιπερειφεριαρχης;Προαστιακο;Πάρτε το τρενακι τώρα φάτε τη παραμυθα χρόνων και όλα μια χαρα.Κορόιδα αν και οι περισσότεροι τοπικοί παράγοντες το ήξεραν.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

6μμ ετσι θελουμε να μπει το "τρενακι " μες την πολη οσοι δε θελουν καλη ..σουηδια

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ελάτε κόσμε, σωθήκαμε, τώρα το Λουτράκι θα πήξει από κόσμο!!! Δεν θέλω άλλα παράπονα τώρα. Όλα θα βαίνουν καλώς από εδώ και πέρα.

Αντρέας Λέκκας Ουαλία είπε... Best Blogger Tips

Καλό θα κάνει έστω και το τραίνο αντί προαστιακού. "Αυτοι"που θέλουν να έρθουν από αεροδρόμιο στο Λουτράκι θα την βρουν την λύση. Θέλεις όμως και αυτούς που μένουν Αθήνα και πηγαίνουν Αθήνα που το τραίνο θα είναι βολικό!!μαζευε και ας είναι ρωγες λεγαν οι παλιοί

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μακαρι να μπει, κι ας μιλαει ο greenguard για μαζουτ και καρβουνο απο το τραινο, τρομαρα του...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Όσοι δε θέλουν το τρένο μέσα στο Λουτράκι, καλή Ουαλλία...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ε, ε, ερχεται!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αντρέας Λέκκας Ουαλία είπε... Best Blogger Tips

ΈΛΑ με το τρενο ουαλλια έχω φτιάξει χαλβά να σε κεράσω .μήπως είσαι αλλεργικός στα αμύγδαλα γιατί έχω βάλει στο χαλβά?!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

'Αλλο καλό που έγραψες, Αντρίκο, και πάλι σταματώ για να σε τιμήσω. Το καλό και έξυπνο θα το παραδέχομαι, θα το τονίζω και θα το επαινώ!

Αντρέας Λέκκας Ουαλία είπε... Best Blogger Tips

Θα σου στείλω και σένα χαλβά με τον άλλον που θα έρθει ουαλλια. Εγώ αδερφε σχολιάζω τόσο καιρό στο μπλοκ για να κάνω πλακιτσα με τα πατριωτακια μου που "νοερά"μου κανουν παρέα εδώ στη ξενικη. Τώρα άμα αρπαζωμε καμιά φορά με τους ξυνους και αυτό στο πρόγραμμα. Σατυρικές πρέπει να ήταν οι αντιπαράθεσεις και τα κακός κείμενα όχι φαγωμαρα

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger