Έρχονται οι ψηφιακοί μας κλώνοι…

2010-07-07T01:43:39+03:0007 Ιούλ 2010 | 01:43|Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία|Ετικέτες: , |0 Σχόλια

  “Oι αντικαταστάτες μας είναι πλέον πραγματικότητα και μπορούν να κάνουν πολλές από τις δουλειές μας. Σε 4-5 χρόνια πιστεύω πως οι ψηφιακοί μας κλώνοι θα μπορούν να σκέφτονται όπως εμείς και να μας αντικαθιστούν με απόλυτη επιτυχία όπου εμείς επιλέξουμε”, δήλωσε στην εφημερίδα τα ΝΕΑ  ο κ. Γάννης Ζάκος, δημιουργός του ψηφιακού κλώνου του ανθρώπου.

Τι μπορεί να κάνει ο “ψηφιακός κλώνος” μας;
Η πρωτοποριακή εφεύρεση ανήκει στην εταιρεία CyberTwin και εδώ και λίγες ημέρες ο κλώνος μιλάει πλέον ελληνικά. Αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον είναι οι δυνατότητες του ψηφιακού μας “εαυτού”. Μεταξύ άλλων λοιπόν μπορεί να απαντά στο κινητό, να διαβάζει και να οργανώνει τα email μας, αλλά και να δίνει πληροφορίες για μπαρ, εστιατόρια και κέντρα διασκέδασης που βρίσκονται στην περιοχή που εμείς βρισκόμαστε!
   Αν και ο κλώνος μας δεν μπορεί – για την ώρα τουλάχιστον!- να μαγειρέψει, έχει την δυνατότητα να μας δώσει μια σειρά από συνταγές δανεισμένες από τις κουζίνες διαφόρων χωρών, για όλα τα γούστα!
   Όλα τα παραπάνω δεν γίνονται σαν να προέρχονται από κάποιο τυποποιημένο ρομπότ, με μηχανική φωνή και προγραμματισμένη συμπεριφορά. Κάθε άλλο! Όπως εξηγεί ο ελληνοαυστραλός δημιουργός του, “το CyberΤwin μαθαίνει βασικά συστατικά της συμπεριφοράς και της γνώσης μας, προσαρμόζεται στην ουσία του χαρακτήρα μας να μπορεί να δίνει ακριβείς απαντήσεις στις ερωτήσεις που δέχεται”.

Μπορεί να συνεννοηθεί και με εξωγήινους! 

  Ο “κλώνος” μας  μιλάει για την ώρα, 12 γλώσσες, εργάζεται ήδη σε 1.000 εταιρείες ανά τον κόσμο, ενώ είναι πανέτοιμος να απαντήσει σε τυχόν απορίες των εξωγήινων για τον γήινο πολιτισμό! Και το πλούσιο βιογραφικό του δεν σταματάει εδώ!
  Το 2007 το CyberTwin ταξίδεψε στο Διάστημα αφού η κατασκευάστρια εταιρεία του συνεργάστηκε με την Nasa. Ποια ήταν η διαστημική του αποστολή; “Δάνεισε” την φωνή του στο διαστημόπλοιο Φοίνικα το οποίο ταξίδεψε στον Άρη!

Πόσο κοστίζει ο κλώνος μας.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο που μπορεί να κάνει σύνθετες εργασίες, δηλαδή να ανοίξει  κουβέντα, να οργανώσει  επαγγελματικά πλάνα και να διαχειριστεί τις πληροφορίες που του δίνουμε, ξεκινάει από τα 200.000 ευρώ και μπορεί να φτάσει αρκετά υψηλότερα ανάλογα με τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη του.

  Η μορφή αυτή ονομάζεται Εnterprise CyberΤwin και μέχρι στιγμής την προτιμούν μεγάλες επιχειρήσεις – κυρίως τράπεζες- αφού μπορεί με ακρίβεια να δώσει πληροφορίες για δάνεια, καταθέσεις, ομόλογα κλπ.

Αποκτήστε τον δικό σας ψηφιακό κλώνο, δωρεάν.
  Πέρα όμως από την ακριβή έκδοση, η CyberTwin προσφέρει σε όλους την δυνατότητα να αποκτήσουν εντελώς δωρεάν το δικό τους ψηφιακό αντίγραφο, το οποίο έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται την ηλεκτρονική αλληλογραφία και να απαντάει στο κινητό! Η δημιουργία του γίνεται σε δέκα περίπου λεπτά και περιλαμβάνει ζωντανό είδωλο ή στατική εικόνα. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να το εκπαιδεύσουμε ώστε να εκφράζεται όπως εμείς, να συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο να μιμείται τη φωνή μας και να αποκτήσει τις γνώσεις που επιθυμούμε.

Θα δουλεύει αντί για εμάς ή θα μας πάρει τη δουλειά

  To ψηφιακό αντίγραφο του εαυτού μας είναι ουσιαστικά  μια τεχνολογία που δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργήσει έναν “κλώνο” του. Η θετική όψη του νομίσματος είναι ότι μπορεί κάποια στιγμή το αντίγραφό μας να εκτελεί όλες τις δουλειές μας , ενώ εμείς θα απολαμβάνουμε τον καφέ μας σε μια ηλιόλουστη παραλία! Από την άλλη όμως γεννιούνται και κάποια ερωτήματα ως προς την πιθανότητα οι ψηφιακοί  εργαζόμενοι να εξαφανίσουν σταδιακά όλους εμάς! Ήδη δύο από τις μεγαλύτερες τράπεζες στην Αυστραλία και 1.000 εταιρείες σε ΗΠΑ  και Ασία χρησιμοποιούν το CyberTwin για να δουλεύουν 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο δίνουν πληροφορίες στους πελάτες για  τα τραπεζικά προϊόντα, δάνεια, πιστωτικές κάρτες, καταθέσεις, ομόλογα. Χωρίς ρεπό, χωρίς ασφάλιση, χωρίς καν διάλειμμα για… κατούρημα και κυρίως καμμία άλλη υποχρέωση από την πλευρά του εργοδότη!
  Και τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δύσκολα αν διαβάσει κανείς τα επίσημα στοιχεία που παρουσιάζει η εταιρεία και λένε ότι συγκρινόμενο με τον άνθρωπο, ο βαθμός της επιτυχίας του “κλώνου” είναι 89%-95% όταν καλείται να δώσει πληροφορίες και να εξυπηρετήσει πελάτες, ενώ του υπαλλήλου είναι 81%, αφού απαντά άμεσα και με ακρίβεια.
  Ο κ. Ζάκος πάντως, εμφανίζεται καθησυχαστικός : “Συνήθως αυτό που γίνεται είναι οι υπάλληλοι να είναι ελεύθεροι να χρησιμοποιηθούν σε άλλες εργασίας. Πολλές φορές το CyberΤwin θα κάνει δουλειές με τις οποίες δεν θα ασχολούνταν άνθρωποι”.
   Το μέλλον θα δείξει!!

Πηγή: pyles.tv

Αφήστε ένα σχόλιο