Αφήνει κατά μέρος τις συμβατικές μεθόδους ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, ο οποίος δήλωσε την Τρίτη (19/10) πως πια όχημα για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος θα γίνει το διαδίκτυο.
Στο συνέδριο της ΣΕΤΕ, ο υπουργός είπε πως η Ελλάδα θα ..
..ξεκινήσει την διαφημιστική της εκστρατεία για την προσέλκυση τουριστών από το Νοέμβριο κιόλας, χωρίς όμως τα σποτάκια να αποτελούν την “κορωνίδα” της εκστρατείας.

Έτσι λοιπόν, “βασιλιάς” του τουριστικού marketing θα αναδειχθεί το Internet και όλα τα σύγχρονα εργαλεία που το διέπουν.

“Για κάποιους μπορεί να μην έχει γίνει αυτό αντιληπτό, αλλά το διαδίκτυο και το λεγόμενο word of mouth μέσα από τα social media είναι το πεδίο που πρέπει άμεσα να κατακτηθεί”, είπε ο υπουργός.

Παράλληλα ο κ. Γερουλάνος ανακοίνωσε 3 προγράμματα, που θα πλαισιώσουν τις δράσεις τουριστικής προβολής της Ελλάδας.

Το πρώτο πρόγραμμα είναι η ανάπτυξη του περιεχομένου των 90 εμπειριών, ένα πρόγραμμα που αφορά σε όλη την Ελλάδα με εμπειρίες που μπορούν να αναδειχθούν ως ολοκληρωμένα τουριστικά προϊόντα, με το διαγωνισμό να έχει ήδη προκηρυχθεί.

Το δεύτερο πρόγραμμα αφορά την προβολή της Θεσσαλονίκης και φέρει την ονομασία «Σταυροδρόμι Πολιτισμών», και το τρίτο είναι ένα πρόγραμμα που θα προβάλει όλες τις δραστηριότητες που συμβαίνουν σήμερα στην Αθήνα.

Κλείνουν γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό

Ο υπουργός τόνισε ότι όπου η παρουσία των γραφείων είναι αναποτελεσματική, θα κλείσουν.

“Εκεί που αφορά στην προβολή της Ελλάδας θα αφήσουμε λίγο προσωπικό το οποίο θα μπορεί να λειτουργεί στην Πρεσβεία, στα γραφεία τύπου ή ακόμη και στο Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού.

Εκεί που χρειάζονται μεγαλύτερα γραφεία αλλά δεν χρειάζεται παρουσία μας με «βιτρίνα» θα κλείσουμε τα ακριβά μαγαζιά που νοικιάζαμε και θα πάμε σε φθηνότερα γραφεία.

Και εκεί που η παρουσία μας πρέπει να είναι ενισχυμένη θα κάνουμε τα γραφεία μας κέντρα πολιτισμού και τουρισμού για να αναδείξουμε όλο τον πλούτο της χώρας μας”, είπε ο υπουργός.
cosmo.gr