Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

“Πρώτα θέλουμε ένα καλό σχολείο και ύστερα ένα πολυτελές δημαρχείο”

- Advertisement -

Μεγάλα και έντονα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές του Λουτρακίου. Σύμφωνα με όσα καταγγέλουν οι ίδιοι, τα προκάτ κτίρια στα οποία αναγκάζονται να κάνουν μάθημα, δεν είναι σχολεία, αλλά παράγκες που δεν μπορούν να στεγάσουν ούτε καν ζώα και δεν αξίζουν στους μαθητές του Λουτρακίου. Δείτε το video.

- Advertisement -

42 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ολο το ζήτημα είναι οι δύο προκάτ αίθουσες δηλαδή;
    Τα υπόλοιπα ποιός τα έχει διαλύσει μπορείτε να μας πείτε;Για το ότι οι γονείς σας σκάνε ένα περίδρομο ευρώ στα φροντιστήρια γιατί στα σχολειά πάτε μόνο για την παρουσία δεν έχετε να πείτε κάτι;
    Πριν κάποια χρόνια ,ιδιωτικό σχολείο πήγαιναν τα προβληματικά και χωρίς καμία φιλοδοξία παιδιά…
    Τι έφταιξε και τώρα τα πράγματα ήρθαν τούμπα…για σκεφτείτε το λιγάκι….

  2. Καλά τα λέει ο νεαρός Κώτσης, αλλά ποιός τον ακούει!!! Οι κ.κ. πρώην Δήμαρχοι προτίμησαν πολυτελές δημαρχείο χωρίς θέσεις πάρκινγκ παρά να αγοράσουν το οικόπεδο που εδώ και δεκάδες χρόνια έχει χαρακτηριστεί ως χώρος λυκείου στο Λειβαδάκι (κοντά στην ταβέρνα αλκυονίδες).

  3. 6.52 εσυ απο ολο το ντορο που εγινε αυτο καταλαβες?Οτι το θεμα ειναι οι 2 προκατ?.Ειναι κατι αποψεις σαν και τη δικη σου, που εχουν αφησει πισω συτη τη χωρα.Ντροπη να μεταβιβαζεις τις ευθυνες στα παιδια.Δεν φταινε τα παιδια και οι γονεις τους που το συστημα στην παιδεια και γενικα το συστημα της μπουρδελοχωρας μας ειναι σαθρο.Πρεπει να φτιαχτει το νεο λυκειο ΤΩΡΑ και ας κοψουν το λαιμο τους ολοι οι πολιτικοι, απο τον πρωτο μεχρι τον τελευταιο υπευθυνο για να το υλοποιησουν.Αλλιως να παραχωρησουν το δημαρχειο και να το κανουν σχολειό.Ελεος πια!!!

  4. αμά θέλανε να διαβάσουν θα διαβάζανε και σε μία στάνη!!!!!!!!!!!!!!!!αλλά δεν φταίνε τα παιδία οι γονείς φταίνε που δεν τα μαζεύουν!!!!!!!!
    penny

  5. Μου φαινεται penny ότι εχεις την εξης εντυπωση:Τα παιδια μας ειναι ζωα(προβατα), και κατα την αποψη σου πρεπει να τα μαζεψουμε σε μια στανη.Λοιπον ακου:Η μαθητιωσα νεολαια παντα ειχε αποψη και κριση.Αλοιμονο αν τα παιδια δεν ειχαν κριση και υποκινουνταν απο άλλους.Σημερα θα ειχαμε μια κοινωνια έρμαιων.Ευτυχως που καποτε καποιοι μαθητες και καποιοι φοιτητες επαναστατησαν.Καποιοι φασιστες της εποχης ελεγαν"Φταινε οι γονεις που δεν τα μαζευουν".To θεμα λοιπον δεν ειναι αν θα διαβασουν και που, αλλα τιθεται θεμα υγιεινης,υγειας και αξιοπρεπειας.Αλλα ισως εχεις δικιο.700 ανθρωποι στιβαγμενοι σε ενα σχολειο (ο Θεος να το κανει)ειναι σαν τα ζωα στιβαγμενα σε μια στανη.

  6. "To σύστημα"……όταν παραδεχθείτε ότι είστε μέρος του προβλήματος τότε μπορεί ίσως κάποια στιγμή να λυθούν τα προβλήματα αυτής της έρμης χώρας…
    Για τα γκράφιτι και τα κάθε είδους καντήλια που είναι γραμμένα παντού θα έπρεπε να πληρώνουν για την αποκατάστασή τους οι γονείς των καλόπαιδων,αλλά ξέχασα φταίνε οι εξωσχολικοί.
    Είναι εκπληκτικό πάντως που όλοι διαμαρτύρονται για τους τοίχους και όχι ότι αναγκάζονται να πληρώνουν χρυσά τα αγγελούδια τους στα φροντιστήρια….Τι να πεί κανείς….

  7. Τα παιδιά έχουν δίκιο σε ότι έχει να κάνει με τις επισκευές των τάξεων.Δεν είναι τωρινό να γίνει καινούργιο σχολείο ,και αυτό μια χαρά είναι.Από τη φράση του μαθητή που λέει "αξίζει στους μαθητές καινούργιο σχολείο" θα πρόσθετα οτι αξίζει στα παιδιά σωστούς καθηγητές πουτ δεν την κοπανάνε για να κάνουν συνελεύσεις (ας τις κάνουν απόγευμα).Γιατί πάντα ότι κάνουν οι καθηγητές το κάνουν ώρα μαθήματος;;;;; Επίσης γιατί ΠΟΤΕ οι καθηγητές δεν συμμετέχουν στα δίκαια αιτήματα για σωστές αίθουσες;;;; Γιατί απλούστατα όταν οι μαθητές έχουνε κατάληψη ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.Αν έκαναν και οι ίδιοι κατάληψη ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΟΥΣΑΝ. Τώρα καταλαβαίνουμε όλοι γιατί πάντα βάζουνε μπροστά τους μαθητές. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.

  8. @7:32, σιγά ρε φίλε μή ζήταγαν 5.000.000 ευρώ οι ιδιοκτήτες πριν από 10 χρόνια. Καλά καλά ούτε ευρώ δεν είχαμε!!! Οι σωστοί δήμαρχοι την παιδεία την βάζουν σε πρώτη προτεραιότητα και μετά κοιτάνε να βάλουν τον κ@@λο τους σε χρυσές πολυθρόνες και χρυσά δημαρχεία. Αλλά ξέχασα ο κ.Παύλου μόνο τον εαυτούλη του κοίταγε. Και τα παιδάκια του αν δεν κάνω λάθος στην Κόρινθο τα πήγαινε σχολείο, σιγά μη νοιαζόταν να αγοράσει οικόπεδο για Λύκειο, ΩΣ ΟΦΕΙΛΕ!!!!!!!

  9. Οι γονεις πληρωνουν για τις οποιεςδηποτε ζημιες…αν υπηρχε η νυχτερινη φυλαξη δεν θα υπηρχαν αυτα τα προβληματα,αλλα δυστηχως προτιμουν τα spa και τα κολυμβητηρια…πανω απο ολα η παιδεια και μετα ολα τα αλλα!!!!!

  10. ntropi sas!!!!!!!!!!pou milate etsi gia tous mathites tou sugkekrimenou sxoleioy to na dikaioumaste kati kalitero einai kalo mprosta se tosa alla pou exoun kanei se auton to dimo pisteuw oti den eimaste anagkasmenoi na kanoume ekei mathima…oyte kai eseis tha thelate na eiste se auto to meros gia 7 oloklires wres kai na ginete mathima alla emeis eimaste KOLOPAIDA epeidi theloyme kati kalitero gia sxoleio alla etsi einai e3w apo ton xoro oloi xoreuete gia mpite mesa amesos na mas katigorisete NTROPIS sas kai pali

  11. τι ειναι τα παιδια μας κυρια Πεννυ να τα μαζεψουμε?κοτες η προβατα?ειμαι μητερα και ειμαι περηφανη που ο γιος μου ελαβε μερος στην καταληψη κατι που ισως να επρεπε να ειχαμε κανει εμεις οι γονεις για την κατασταση που βρισκονται τα σχολεια μας!!!τοσοι εργολαβοι μεσα στην πολη μας θα μπορουσαν με δικη τους εργασια και με δωρεα απο καποια μαντρα υλικων να εινα διορθωσει τις αιθουσες αφου ο δημος δεν ειναι αξιος περα απο το φτιαχνει παρκινγκ!!βλεπετε υπαρχουν ατομα στην εξουσια που δεν αγαπουν τον τοπο τους ποσο αλλωστε τα παιδια αυτου του τοπου!!!λυπαμαι που τα ποκαλουν ορισμενοι "κολοπαιδα"ειναι πολυ καλα παιδια και αν χρειαστει να μπουνε οι γονεις σε αυτον τον αγωνα τους θα χαιρομαουν να ημουν μαζι τους!!για αυτο να μαζεψετε το στομα σας και αντι να μιλατε να καταπινετε!!!!!!!!

  12. @10:36
    aftin tin timi file tin eipe o k. Lohs proxtes stin sinantisi me tous mathites sto sxolio…
    tora an o k. Lohs einai asxetos … entaxi…
    dite to video me tis dilosis tou k. Loh pou milaei kai leei OLES tis alithies gia to neo sxolio..
    pros diaxiristes
    parakalo vrite kai valte to video giati edo mesa telika o kathenas leei to makri kai to konto tou xoris na gnorizi.
    toulaxiston as mathoun prota

  13. Ρεεεεεε δεν σας μαθαίνουν οι τοίχοι γράμματα…ξυπνάτε ρεεεεεεεεε.
    Γιατί πάτε όλη μερα φροντιστήριο ρεεεεεεεεε;
    Θέλετε να διαμαρτυρηθείτε για το κτιριακό πρόβλημα του σχολείου;Εντάξει…σύμφωνοι αλλά με την κατάληψη στρέφεστε εναντίον σας,δεν το καταλαβαίνετε αυτό;Γιατί δεν κάνετε μια πορεία μέσα στο Λουτράκι καταλήγοντας στο Δημαρχείο,αποκλείοντας το κιόλας και να καταθέσετε τα αιτήματά σας εκεί.Δεν νομίζεται ότι έτσι είναι πιο ουσιαστικός ο αγώνας σας από το να κλείνετε για ένα & δύο μήνες τα σχολεία χωρίς να νοιάζεται κανείς για αυτό;

  14. ΡΕ 11:10 ΠΟΣΑ ΚΗΛΑ ΒΛΑ…..Σ ΕΙΣΑΙ ΟΧΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΝΑ ΡΗΜΑΔΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΦΗΛΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΕΣΤΩ ΕΝΑΑΑΑΑΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΣΜΟ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΒΑΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΗΣΑ ΣΤΗ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΥΤΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΡΩΤΑΤΕ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΣΑΣ Η ΣΥΛΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ A/C ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ?????????????? ΜΗΧΑΛΗ ΒΑΛΤΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ.

  15. Για τους κυρίους των 4:06 και 6:34,ερώτημα: πόσες
    ώρες κάθε μέρα είναι αυτά τα παιδιά μέσα σ΄αυτές
    τις αίθουσες;;; Εγώ λέω ότι είναι περισσότερες
    από ότι στο σπίτι τους. Εσείς κύριοι δεν θα
    θέλατε ένα καλλίτερο χώρο στον οποίον περνάτε ένα
    μεγάλο μέρος της ζωής σας;;; Μήπως θέλετε να
    γυρίσουμε στην εποχή των σπηλαίων;;;

    Και για να μη μηλήσουμε γιά τις ευθύνες της
    επίσημης πολιτείας,που άλλη ένοια δεν είχε και
    δέν έχει,παρά πως θα αναθεωρήσει τη Συνταγματική διάταξη για Δημόσια και δωρεάν
    παιδεία.

    Δηλαδή φταίνε τα παιδιά που ζητούν το αυτονόητο
    ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΘΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΕΚΤΟΞΕΥΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ;;;

    Αίσχος σας και ντροπή σας. Και ύστερα κλαψουρίζετε γιατί αυτός ο τόπος δεν πάει μπροστά.

    Αλλά ξέχασα, επειδή εσείς όταν ήσασταν μαθητές,
    άν ήσασταν,δεν είχατε το θάρος να ξεμυτήσετε
    από γονείς,παπάδες,και καθηστεριμένο κοινωνικό
    σύνολο,τα βάζετε με τα παιδιά,γιατί ζηλευετε.

    Αϊ σιχτήρ κθηστεριμένα ανθρωποειδή.

  16. Εγώ παιδιά βλέπω μετά λύπης μου ότι από ορθογραφία σκίζετε όλοι, μαθητές ή όχι. Και αντί καταρχήν το θέμα να είναι η παιδεία και η αναβάθμιση μαθησιακά του Λυκείου, επικεντρωνόμαστε σε θέματα μείζονος σημασίας μεν αλλά όχι κυρίαρχης. Εκτός των εγκαταστάσεων, θα πρέπει να αναλογιστούμε γιατί λειτουργούν (φουλ) τα ιδιωτικά, τα φροντιστήρια και γιατί αρκετοί Λουτρακιώτες προτιμούν τα 2 Λύκεια Κορίνθου.

  17. pros κθηστεριμένo aνθρωποειδή re blaka ego toulaxiston den xero gia tous allos milao gia tous gonis pou eides re noymero thn epithesi sta paidia giati kala thn doulevete thn karamela gia na apothevgete tis apantiseis ante noymero poy tha mas peis kai ai sixtir mathe prota na diavazeis

  18. osoi einai enantion mas na mhn asxolountai mazi mas dioti an vriskontousan se tetoies sun8hkes 8a klapsourizan san mwrakia….mou vgalane kai kefali autoi pou voleuoun ton pisino tous se poluteleis polu8rones!!!!!upokrites e upokrites….pou na vre8eite se anti3oes sun8hkes kataramenoi!!!!!!!!!!!!….ma8htes ennomenoi pote htthmenoi!!!!!!!!!

  19. προς @ 11:21

    Μάθε πρώτα να μιλάς και να γράφεις την Ελληνική
    γλώσσα,κι΄ύστερα πάρε και θέση και βρίσε,αφού
    τόσο πολύ το γουστάρεις…

    Τα γκρήκλις μας μαράνανε!!!

  20. Επείδή δεν είχα πρόσβαση στο διαδίκτιο για 2 μέρες και μπαινοντας βλεπω ότι έγινε χαμός και μου την πέσατε όλοι, να πω ότι: και εγώ από αυτό το σχολείο πέρασα και σε χειρότερες καταστάσεις ,όταν τις αίθουσες τις χώριζαν με νοβοπαν και "έμπαζε" το κρύο απο πάντου!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αλλά εμάς μας ένοιαζε το πώς θα μάθουμε σε αυτ'ο το σχολείο με αυτές τις συνθήκες όσα περισσότερα μπορούσαμε!Εγώ εξέφρασα την άποψη μου και θα το πώ πάλι,το δικό μου το παιδί αν ήταν στην κατάληψη θα το κούρεβα και θα εκλεινα σπίτι και πές τε με όσο θέλετε" φασίστρια", Τελικά σε αυτ'η την χώρα η πολλή δημοκρατία κάνει κακό γιατι την ερμηνεύουν λάθος!!!!!!!!!!!!!!!

    penny

  21. Κυρια μου ειστε απλα μια κυρατσα χωρις καν αξιοπρεπεια…γιατι να μην ειναι οι δημαρχοι σε τσαντιρια και να ειμαστε εμεις???αν προχωρουσαμε με το μυαλο σας θα μεναμε ακομα σε καλυβια…δεν ειναι θεμα δημοκρατιας η φασισμου αλλα μαλλον ειστε απο εκεινους που ουτε καν αντιλαμβανονται οτι αντιδρα καποιος οχι επειδη ειναι κομουνιστης η αναρχικος η δεν ξερω εγω τι αλλο,οπως θεωρειτε εσεις,αλλα πολιτης με δικαιωματα…και ναι,εγω δεν δεχομαι να εχουμε τετοια σχολεια οταν οι πολιτικοι εχουν υπερπολυτελειας κτηρια…κριμα για τα μυαλα σας…θα το κουρευα???τι ειναι αυτο???ουτε στο χωριο μου δεν τα λεγαν αυτα…αν ζουσατε υπο εχθρικο ζυγο,θα ησασταν απο εκεινους που λεγαν καλα ειμαστε και ας μην ηταν καλα…ε οχι,αυτη η χωρα εχει μια ιστορια,μια παραδοση,εναν πολιτισμο,ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να τα σεβαστουμε…

  22. Στην@6:42.

    Συγχαρητήρια για το επάγγελμα, ,που
    διαλλέξατε.Κανονικά έπρεπε να διαλλέξετε,ή
    του πιλοποιού,,η της μοδίστρας,για να φτιάχνετε
    καπέλα με κουκουβάγιες,- θάχαν και ζήτηση – ή τις
    καλογερικές ποδιές!!!!!!!!!!!!

    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ

    Κατά τα άλλα δεν είστε καθόλου φασίστρια,
    αχαχαχαχαχαχαχαχα

  23. egw ena exw katalabei…, to gegonos to katalypsewn einai plewn moda.., kathe xrono prin twn eortwn twn xristougennwn xtypame kai mia katalypsh.., alla pou to problhma to diabasma synexizetai sta fronthsthria giati ekei ontws ginetai, anti na antidrazoun sthn parapedeia (fronthstiria) pou eiparxoun iokogeneies pou adhnatoun na plhrwnwn gia na mporesoun ta paidia tous na morfothoun asxolounte me thn arxitektwnikh tou xtiriou den lew na ftiaxtei kianourgio sxoleio kaneis den lei oxi alla as synexisei h mathhtikh ergasia sto nyn sxoleio kai siga siga na kanoun tis swstes energeis gia anarthsh neou xtyriou…mia erwthsh krisews to apogeyma pane fronthstiria???

  24. ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ενα οργανωμενο συνολο ανθρωπων που σθμμβιωνουν σ'εναν τοπο…μμμμ..περισσοτερο ζουγκλα μου θυμιζετε παρα κοινωνια..μου θυμιζετε μια ζουγκλα με αγρια ζωα τα οποια προσπαθουν-οπως ειναι και στην φυση τους-να φαει το ενα το αλλο με σκοπο την επιβιωση τουσ.ΑΛΗΘΕΙΑ??ΑΥΤΟ ΕΙΣΤΕ???προσπαθουμε να επιτευξουμε ενα ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ ο οποιος θα οφελησει και τις επομενες γενεες και εσεις το μονο που κανετε ειναι να ΚΡΙΝΕΤΕ ο ενας τον αλλον και να γραφετε κοσμητικα επιθετα απο το να συμβαλετε στη καλυτερευση του σχολειου ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ???ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΤΕ??ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ?ΛΟΓΙΚΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!

  25. Loipon egw eimai enas ma8hths tou sxoleiou Loutrakiou!Apo oti vlepw Polu mas katalavenoun alloi pali Oxi…Mas apokaleitai "kwlopaida" enw emeis valame ta dunata mas wste t sxoleio kata tin katalhpsh na einai idio opws k prin k kalutero akoma…Oloi eseis p mas krazete Kai kala Oti dn phgame sto dhmarxeio dn shzhthsame DEN KANAME DEN KANAME MONO AUTO LETE NIWSTE OTI MENETE STA SPITIA SAS K STIS DOULIES SAS T PRWI K MEIS KANOUME MA8HMA ME PONTIKIA KAI MES STO KRUO MAS AKSIZEI LOIPON N MAS KATAKRINETE I NA EISTE MAZI MAS GIA ENA KAINOURIO SXOLEIO??? APANTHSTE WS GONEIS SE ENA KWLOPAIDO P APLA 8ELEI N KANEI MA8HMA SE KANONIKO SXOLEIO!!PISTEVW NA SAS KALUPSA OLOUS TOUS "KRAXTES"…KAI TO OTI EMEIS SHKWSAME KEFALI K KANAME KATALHPSH GIA TO DIKIO MAS MAGIA MAS!ESEIS 8A KLAIGATE SAN KLAPSOMOUNIA (sorry gia thn ekfrash) OPWS KAI MALLON KANATE OTAN EISASTAN MA8HTES! AUTA APO MENA APO ENA "KWLOPAIDO" ELPIZW NA SAS TA EIPA KALA

  26. megale.. prwta na thn les thn brisia kai meta na zhtas "sorry" den leei tipota… apo tote pou bghke to syggnwmh xathike to filotimo….., sthn ekfrash sou"valame ta dunata mas wste t sxoleio kata tin katalhpsh na einai idio opws k prin k kalutero akoma.."… ti thes na mou peis oti katharisate thn taksh kai to grapsate ston toixo gia na to doume?????.., sou apantaei kapoia pou to makrino 1992 ekane katalhpsh ma gia logous sabaroterous kai as kaname mathhma se aithouses mou empaze to kryo xwrismenes me novopan kai xwris katharistries……..zhthste ta dikaiwmata sas me allous tropous … katebhte kai kleiste thn plateia me pano……
    E.A

  27. Καλησπέρα σας,
    Είμαι μαθητής του Λυκείου Λουτρακίου.
    Σε πρώτη φάση θα ήθελα να σας κοινοποιήσω τα 'παράπονα-αιτήματα' μας,όπως ακριβώς συγκεντρώθηκαν,δακτυλογραφήθηκαν και χρησιμοποιήθησαν για την συλλογή των υπογραφών της κατάληψης(220/280 μαθητές υπέρ).Αξίζει να σημειωθεί πως το 15μελές συμβούλειο του σχολείου μας,όπου αξιολόγησε τα έγγραφα παράπονα όλων των εκπροσώπων των τάξεων του λυκείου,τα παρέταξε σε 3 σελίδες,όπου παρέδωσε 1μιση μήνα νωρίτερα στην διεύθυνση του λυκείου και στο σύλλογο καθηγητών,και έπειτα από επίσκεψη στο Δημαρχείο και ακρόαση από τον Αντιδήμαρχο κο.Κοφινά,το έγραφο πρωτοκολήθηκε και παρέμεινε στο δημαρχείο.Αξιολογήστε και μόνοι τα παράπονα μας,σχετικά με τις συνθήκες όπου ΕΜΕΙΣ βιώνουμε καθημερινά,όπως και οι καθηγητές μας.Δόθηκε ένα περιθώριο 1μιση μήνα αφού κοινοποιήθηκαν ικανοποιητικώς τα προβλήματά μας,όμως καμία αλλαγή ούτε για τα πιο εφικτά ως προς τη διόρθωση τους προβλήματα,δεν είδαμε.

  28. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
    ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ
    ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
    2010-2011

    Με αφορμή την συγκέντρωση έγγραφων παραπόνων από μαθητές όλων των τάξεων του Γενικού Λυκείου Λουτρακίου και το γενικότερο αίσθημα δυσφορίας σχετικά με αυτά ,παρατίθεται παρακάτω το μεγαλύτερο και κυριότερο μέρος των προβλημάτων που καθημερινά αντιμετωπίζουν οι μαθητές στο σχολείο μας και κατά πάσα πιθανότητα όλο το προσωπικό που εργάζεται σε αυτό.

     Η καθυστέρηση στην έλευση βιβλίων από τους αρμόδιους φορείς καθυστερεί και δυσχεραίνει τη διαδικασία των μαθημάτων, ακόμα και σε διδακτικές ώρες υψηλής βαρύτητας και σημασίας όπως αυτές της Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου.

     Όσο αφορά τις λυόμενες αίθουσες που βρίσκονται στην αρμοδιότητα και κυριότητα του Λυκείου ,πέντε(5)στον αριθμό ,υπάρχει σωρεία παραπόνων και πιο συγκεκριμένα:

    • Οι λυόμενες αίθουσες έχουνε ΛΗΞΕΙ σαν κτιριακή εγκατάσταση ,και αφού η προβλεπόμενη ημερομηνία χρήσης του χώρου έχει ξεπεραστεί ,θεωρούνται ακατάλληλες προς χρήση ,πόσο μάλλον για τη διαμονή και εκπαίδευση ανήλικων μαθητών στο χώρο αυτό .Επίσης ,καμία επισκευαστική διαδικασία δεν έλαβε χώρα ,ούτε αναθεώρηση της ημερομηνίας λήξεώς τους μέσω επισκευαστικών έργων σε αυτές.
    • Οι λυόμενες αίθουσες δεν καθαρίζονται επαρκώς από το προσωπικό καθαριότητας του χώρου ,με αποτέλεσμα να παραμένουν απορρίμματα στην αίθουσα .Αμφίβολη είναι η χρήση απορρυπαντικών προιόντων για την απολύμανση του χώρου.
    • Δεν σκιάζονται επαρκώς ,λόγω μη ύπαρξης ή ελλατωματικών κουρτινών,οι οποίες πολλάκις έχουν δημιουργήσει αλλεργικό σοκ σε μαθητές.
    • Δεν έχουν(ή/και υπολειτουργούν)κατάλληλες εγκαταστάσεις κλιματισμού(θέρμανσης).
    • Έχουν εξαιρετικά μικρό μέγεθος ,πράγμα το οποίο δυσκολεύει τη διαβίωση σε αυτά .Το πρόβλημα γίνεται οξύτερο όταν για λόγους παρακολούθησης μαθημάτων Κατευθύνσεων στη λυόμενη αίθουσα συγκεντρώνονται περισσότεροι μαθητές.
    • Οι πρίζες που βρίσκονται στο εσωτερικό του είναι είτε ακατάλληλες είτε χαλασμένες ,με αποτέλεσμα να αποτελούν προφανή κίνδυνο για τους ανήλικους μαθητές που παραμένουν στο χώρο αυτό. Εκτός αυτού ,το γεγονός αυτό καθιστά αδύνατη την πιθανότητα χρήσης κασετόφωνου για τα Ξενόγλωσσα μαθήματα η οποιασδήποτε άλλης συσκευής που θα βοηθούσε στην καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος.
    • Έχουν ακατάλληλους πίνακες ,με φθορές ,ενώ στη θέση τους θα έπρεπε να είχαν τοποθετηθεί πρότυποι πίνακες ,ώστε να αποφευχθεί η χρήση της κιμωλίας ,όπου είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για την υγεία των μαθητών .Ακόμη και αν αντικαταστάθηκαν ορισμένοι πίνακες , η βλαβερή επίδραση στην υγεία των μαθητών από τη χρήση της κιμωλίας παραμένει .Επίσης ένα άλλο βλαβερό συστατικό είναι ο Αμίαντος ο οποίος εμπεριέχεται στα υλικά κατασκευής των αιθουσών ,πράγμα το οποίο έχει απαγορευτεί με πανευρωπαικές αποφάσεις σχετικά με την παρουσία του σε δημόσιους χώρους.
    • Τα καιρικά φαινόμενα ,όπως η βροχή ,έχουν άμεσες επιπτώσεις σε τέτοια κτίρια ,ιδιαίτερα δε όταν είναι εκτός κατασκευαστικών προδιαγραφών και ημερομηνιών .Σε αυτά οφείλεται η εξαιρετική δυσοσμία που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι μαθητές που εκπαιδεύονται στις λυόμενες αίθουσες.
    • Δεν έχει γίνει οποιαδήποτε απεντόμωση με αποτέλεσμα να υπάρχουν τρωκτικά και ζιζάνια στις αίθουσες.

  29. Ας μην ξεχνάμε πως οι λυόμενες αίθουσες πρόκειται για χώρους όπου στεγάζονται μαθητές ,ανήλικα παιδιά ,με σκοπό την παρακολούθηση μαθημάτων .Το γεγονός και μόνο πως η λειτουργικότητα και καταλληλότητα των χώρων αυτών έχει παρέλθει ,λόγω της ΛΗΞΗΣ τους ,αποτελεί ένα ΑΚΡΩΣ επικίνδυνο στοιχείο για την υγεία και τη σωματική ακεραιότητα των προσώπων που εισέρχονται και παραμένουν σε αυτό.
    Αν μη τι άλλο, είναι απογοητευτικό και απαράδεκτο να στεγάζονται οι μαθητές σε ένα χώρο ο οποίος είναι άκυρος προς χρήση και ακατάλληλος.
    Οι μαθητές δεν είναι προιόντα ,είναι άνθρωποι και δικαιούνται σε κάθε περίπτωση καλύτερες ,τουλάχιστον έγκυρες ,συνθήκες διαβίωσης κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο σχολικό περιβάλλον.
    Θα έπρεπε κάθε αρμόδια αρχή να αναρωτηθεί τι επιπτώσεις και κυρώσεις μπορεί να έχει εις βάρος της ,κάθε τραυματισμός ή προσβολή της σωματικής ακεραιότητας φυσικού προσώπου που εισέρχεται στις αίθουσες αυτές από τυχόν ατύχημα που θα προκληθεί από υλική ανεπάρκεια ή κακή συντήρηση της κτιριακής μονάδας .Στην περίπτωση ενός ατυχήματος ,πως θα μπορέσει να δικαιολογηθεί οποιαδήποτε κατασκευαστική αβλεψία εφόσον ο χώρος θεωρείται ΛHΞΑΣ ,και η παραμονή σε αυτόν είναι αν μη τι άλλο έκθεση σε αναμενόμενο κίνδυνο;

     Η έλλειψη αθλητικών ειδών ,όπως μπάλες κ.α. ,δυσχεραίνουν το μάθημα της Φυσικής Αγωγής όπου είναι ήδη σημαντικά υποτιμημένο.
     Οι τάξεις στο κτίριο όπου στεγάζεται το Λύκειο παρουσιάζουν ελαττώματα στις υποδομές θέρμανσης(καλοριφέρ).
     Οι τουαλέτες του Λυκείου καθαρίζονται ανεπαρκώς ,υπολειτουργούν ,δεν έχουν κανέναν απαραίτητο εξοπλισμό στη διάθεση των μαθητών(σαπούνι ,αντισηπτικό υγρό ,χαρτί υγείας) και σαφώς είναι ακατάλληλες προς χρήση. Ορισμένα καζανάκια δεν λειτουργούν ή υπολειτουργούν.

  30. Στο προαύλιο χώρο του σχολείου δεν έχει προβλεφθεί προσωπικό καθαριότητας ,ή τουλάχιστον δε φαίνεται η δράση του. Ο χώρος βρίσκεται σε άθλια κατάσταση ,με απορρίμματα ,πρόβλημα το οποίο το σχολείο αδυνατεί να διευθετήσει χρόνια τώρα.
     Οι εγκαταστάσεις και το υλικό της αίθουσας της πληροφορικής ,είναι ανεπαρκείς με αποτέλεσμα οι μαθητές να μην έχουνε καμία ευκολία στην εκπαίδευσή τους στο μάθημα αυτό και στη κατανόηση και απόκτηση σχετικών δυνατοτήτων .Οι υπολογιστές είναι ακατάλληλοι και το υλικό δε συμβαδίζει με τα απαραίτητα και δεδομένα πρότυπα.
     Οι τιμές στο Κυλικείο έχουν αυξηθεί και η υγιεινή τους είναι αμφίβολη .Οι τιμές δεν αναλογούν στην ποιότητα των προιόντων τα οποία κατά κύριο λόγο είναι κατεψυγμένα και χαμηλής διατροφικής αξίας.Επίσης έχουν υπάρξει φαινόμενα ελλατωματικών προιόντων όπως μπουκάλια νερού τα οποία δεν ήταν σφραγισμένα και είχαν δυσάρεστη οσμή.
     Η αγορά των βιβλίων για την διδασκαλία των ξένων γλωσσών βαρύνει τους μαθητές ,ενώ θα έπρεπε σαφέστατα να παρέχονται με δαπάνη του Υπουργείου Παιδείας ή άλλων παραγόντων και σε καμία περίπτωση η αγορά τους δε θα έπρεπε να βαρύνει τους μαθητές .Αν μπορούμε να μιλάμε για παροχή δωρεάν δημόσιας παιδείας.

     Η ανεπαρκής εώς ανύπαρκτη φύλαξη του περιβάλλοντος χώρου του σχολείου ,τόσο τις βραδινές ώρες όσο και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων ,είναι ένα φαινόμενο το οποίο και στο παρελθόν και στο παρών δημιουργεί σωρεία προβλημάτων και δυσχερειών.
    • Η είσοδος εξωσχολικών στοιχείων στο σχολείο είναι πιθανό να προκαλέσει ηθικές ή σωματικές βλάβες στους μαθητές του σχολείου μας και αυτή η κατάσταση σε καμία περίπτωση δεν βρίσκεται κάτω από τον έλεγχο κανενός υπευθύνου παράγοντα του σχολείου μας.
    • Οι βανδαλισμοί ,τα υβριστικά και απρεπή συνθήματα τα οποία αναγκαζόμαστε να αντικρίζουμε καθημερινά στους τοίχους του σχολείου μας ,τα οποία θίγουν επώνυμα πρόσωπα ,είναι απόρροια της μη ορθής φύλαξης του σχολικού περιβάλλοντος και ειδικότερα της ώρες που δεν λειτουργεί. Η ύπαρξη συριγγών από την συνεχή παραμονή τοξικομανών στο περιβάλλοντα χώρο του σχολείου είναι αναμφισβήτητα ένα επικίνδυνο φαινόμενο για την ακεραιότητα των μαθητών οι οποίοι εκτίθενται σε άκρως επικίνδυνα μολυσμένα ιατρικά σκεύη ,τα οποία μπορεί εν αβλεψία τους να έρθουν σε επαφή μαζί τους .Είναι απαράδεκτη ακόμα και αυτή η πιθανότητα τη στιγμή που προαυλίζονται μαθητές ακόμη και ηλικίας 12 ετών.
    • Το ότι δεν επιτηρείται η κεντρική είσοδος του σχολείου μας μπορεί να αφήσει ανενόχλητο κάθε εξωσχολικό μαθητή να εισέλθει σε αυτό ,όπως επίσης και να επιτρέψει σε κάθε ανήλικο μαθητή να βρεθεί εκτός σχολείου και πιθανόν να τραυματιστεί από κάποιο διερχόμενο όχημα.

  31. Η κρίση είναι δική σας,κάθε αναγνώστη,κάθε ενδιαφερόμενου.Δεν ζητάμε την αναγνώρισή σας,ούτε την επικρότηση,ούτε επιθυμούμε την δυσαρέσκεια κανενός.
    Είμαστε ευτυχείς που ΈΧΟΥΜΕ σχολείο,όμως,θα ήταν ανούσιο να σωπάσουμε σε τόσο μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει.Το νέο σχολείο είναι ένα έργο πλέον απαραίτητο,αφού ο Δήμος έχει 3 Δημοτικά σχολεία.Αυτά τα παιδιά;Που θα πάνε;
    Μήπως ένα νέο σχολείο,σύγχρονο,που θα συμβαδίζει με την εικόνα του Δήμου μας,είναι ένα εξευτελιστικό και αναρχικό αίτημα;
    Τα μεγαλεπίβολα έργα,γίνονται καλώς ή κακώς.Όμως γιατί γυρνάτε την πλάτη στη βάση;Στο σχολείο;Όπου τόσο έχει υποτιμηθεί…Και από εμάς τους ίδιους δεν αντιλέγω,όμως ο Δήμος οφείλει να δρομολογήσει ότι δεν έχει κάνει εδώ και χρόνια.

    Οσα αναφέρουμε είναι πέρα για πέρα αληθή,μια επίσκεψη στο σχολείο μας θα σας πείσει από την πρώτη στιγμή.

    Όσοι είστε γονείς,σκεφτείτε,πως οι άνθρωποι που ελπίζουμε να ακούσουν το πρόβλημα μας,στέλνουν τα παιδιά τους,σε σχολεία ιδιωτικής φροντίδας.

    Σας ευχαριστώ,παραμένω ανώνυμος γιατί όσα σας γράφω είναι ήδη δημοσιευμένα μέσα από βίντεο και λοιπά.

    Καλή συνέχεια..

  32. Εγω παντως παιδια ειμαι μαζι σας και κατανοω απολυτα τα προβληματα σας.Εχετε δικιο και θα ειμαι στο πλαι σας εγω και πολλοι αλλοι γονεις.Αν δεν ικανοποιηθουν τα αιτηματα σας, συμφωνω με καποιον που ειπε να σας παραχωρησουν το Δημαρχειο για σχολειο και να μεταφερθουν οι υπηρεσιες και το γραφειο του δημαρχου στο λυκειο.Να δουμε θα τους αρεσει?Οσον αφορα την κ.penny εχω να πω το εξης.Λυπαμαι τα παιδια σας, αν εχετε.Αν δεν εχετε παιδια, σε ενα βαθμο μπορω να καταλαβω τη θεση σας.Εξω απο το χορο…που λεμε.Ζειτε ομως σε λαθος εποχη, επρεπε να ζειτε την δεκαετια του 60, τοτε που εφαρμοζαν το νομο 4000.Ντροπη!!!!!

  33. to paidi einai ena biblio me kenes selides…… h oikogeneia to periballon pou to peritrygirizei kai io ekpedeythkoi (apo to nhpeio mexri kai to panephstimio) einai autoi pou kalounte na grapsoun mesa se ekeino…… giati psiasxoune loipon na broume pws katanthse h koinwnia mas etsi apo thn stigmh pou den eimastan eis thesh na gemisoume swsta tis selides tou????…..symfwnw mazi tous.. na ftiaxtei neo sxoleio..alla den to diekdikoun swsta kata thn apopsh mou.. alla ena exw na pw to sxoleio einai gia olous… ekeina ta paidia pou den symfwnoun me thn katalhpsh poios o logos na tous arnhtai h didaskaleia.. auto io synadelthpoi mathhtes den to skeftontai??? kai mhn mou phte oti to pososto twn yper ths katalhpsews einai megalhtero giati to oti einai megalhtero den shmainei oti oi energeies tous einai io swstoteres… eyxaristw.
    E.A

  34. Φίλε ανώνυμε Ε.Α
    Εάν έχεις κάποια καλύτερη πρόταση σχετικά με τη διαμαρτυρία των μαθητών ας την προτείνεις.
    Τα πρόσωπα όπου δεν συμφώνησαν με την κατάληψη,δεν ήταν μαθητές που δεν συμμερίζονταν τα προβλήματα,ήταν απλά μαθητές που είτε φοβούνταν ότι θα χαθούν σχολικές εκδρομές(όπως έγινε εις γνώσην των μαθητών),είτε φοβούνταν να υπογράψουν για να μην φανεί η προθυμία τους για την μορφή αυτή διαμαρτυρίας.
    Το ότι εσύ και εγώ γράφουμε ελεύθερα εδώ είναι όσο δημοκρατικό όσο και η δύναμη της συντριπτικής πλεοψηφίας,καλώς η κακώς.

  35. Ean dn Kaname katalhsph Den 8a kerdizame Tpt APOLUtws…Opws mas grafane apo tote p imoun prwth gumnasiou etc 8a mas grafane k twra….Ara dn nomizw na kaname kati la8os…Kai oso gia thn vrisia p eipa…Den exw provlhma na stin pw k mesa sthn mourh s….Kai an dn dexese to sugnwmh m den me niazei na s pw thn ali8ia…! Bb!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog