Δεν γίνεται συχνά, αλλά μερικές φορές έχουμε την ανάγκη να ξεσκάσουμε, να βγούμε, να χορέψουμε, να πιούμε λίγο παραπάνω και κατά συνέπεια να ξενυχτήσουμε, ακόμα και αν η επόμενη μέρα είναι εργάσιμη…

Καλό το γλέντι, αλλά πώς θα τα βγάλουμε πέρα για οκτώ ώρες στο γραφείο;
Καφές ή guarana
Κάποια συστατικά όπως η καφεΐνη, το ginseng, η guarana κ.ά. µπορούν να µας βοηθήσουν να τονώσουμε τον οργανισμό μας έστω και προσωρινά.
Συχνά µικρά γεύµατα
Η συχνή πρόσληψη τροφής µπορεί επίσης να βοηθήσει. Προτιµήστε τους υδατάνθρακες, που µπορούν να µας δώσουν γρήγορα ενέργεια.
«Όχι» στο λίπος
Μελέτες δείχνουν ότι όσοι δεν κοιµούνται αρκετά αναζητούν λιπαρές και έντονα γευστικά τροφές. Καλό είναι να αποφεύγετε όμως γλυκά, αλλαντικά κ.λπ., εκτός και αν θέλετε να σας πάρει ο ύπνος µπροστά στον υπολογιστή.
Αν έχετε πιει…
Αν όχι απλώς ξενυχτήσατε αλλά ήπιατε και ένα ποτηράκι παραπάνω, το καλύτερο φάρµακο είναι η αυξηµένη κατανάλωση υγρών, κυρίως νερού και χυµών.
*newsbomb.gr