Δείτε πραγματικά απίστευτες φωτογραφίες από τον ισθμό της Κορίνθου:
Ο ισθμός της Κορίνθου είναι ένα μοναδικό μέρος…
όπου μπορείτε να παρατηρήσετε τόσο στο Αιγαίο όσο και τις θάλασσες του Ιονίου.
Η ιδέα να δημιουργήθει ένας ισθμός υπήρχε από την αρχαιότητα. Ο Μέγας Αλέξανδρος, ο Ιούλιος Καίσαρας και ο Καλιγούλας είχαν όλα τα σχέδια για να σκάψουν το μέρος και οι κατασκευαστικές εργασίες είχαν ξεκινήσει από το 67 μ.Χ., αλλά διακόπηκαν από το θάνατο του αυτοκράτορα στο 69 μ.Χ.
όπου μπορείτε να παρατηρήσετε τόσο στο Αιγαίο όσο και τις θάλασσες του Ιονίου.
Η ιδέα να δημιουργήθει ένας ισθμός υπήρχε από την αρχαιότητα. Ο Μέγας Αλέξανδρος, ο Ιούλιος Καίσαρας και ο Καλιγούλας είχαν όλα τα σχέδια για να σκάψουν το μέρος και οι κατασκευαστικές εργασίες είχαν ξεκινήσει από το 67 μ.Χ., αλλά διακόπηκαν από το θάνατο του αυτοκράτορα στο 69 μ.Χ.
Εκτός από τη δημιουργία ενός ταχύτερου δρόμου μεταφορών, ο ισθμός της Κορίνθου, επίσης, έγινε ένα τοπικό ορόσημο για την προσέλκυση τουριστών από όλο τον κόσμο.
Ο ισθμός είναι 6343 μ. (20.810 πόδια) μήκος, το πλάτος κυμαίνεται από 25 ως 21 m (82 έως 69 πόδια) και το ύψος από το ανώτερο σημείο του στην επιφάνεια του νερού είναι 90 μέτρα (295πόδια).
Επιτρέψτε μου μία διόρθωση!
Ο ρωμαίος αυτοκράτορας που συνέλαβε το σχέδιο για τη διάνοιξη του ισθού ήταν ο αυτοκράτορας Νέρων (και όχι Καλιγούλας), όταν το έτος 67 μ.Χ ήρθε στην Ελλάδα για να πάρει μέρος σε αθλητικούς αγώνες.
Ο ισθμός του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας- Αγίων Θεοδώρων
"Ο ισθμός είναι στενή λωρίδα εδάφους που συνδέει δύο όχθες (συνήθως θαλασσών) και με τη σειρά του συνδέει δύο μεγαλύτερες μάζες εδάφους. Μορφολογικά είναι το αντίθετο του πορθμού (ή γενικά του αμφίγειου) ο οποίος χωρίζει δύο μάζες εδάφους.
Οι ισθμοί είναι από γεωγραφικής άποψης καλές θέσεις για να κατασκευαστούν κανάλια. Το κανάλι του Παναμά (ή διώρυγα του Παναμά), π.χ., συνδέει τον Ατλαντικό και τον Ειρηνικό ωκεανό, με αποτέλεσμα να μειώνει αισθητά το χρόνο πλεύσης μεταξύ των ακτών ανατολικής και δυτικής Αμερικής."
"Ο Ισθμός της Κορίνθου είναι μια στενή λωρίδα γης που ενώνει τη Στερεά Ελλάδα με την Πελοπόννησο ενώ η διώρυγα που έχει διανοιχθεί σε αυτόν ενώνει το Σαρωνικό με τον Κορινθιακό κόλπο. Έχει πλάτος 6 περίπου χιλιόμετρα και το πιο στενό σημείο είναι εκεί όπου έχει κατασκευαστεί η διώρυγα της Κορίνθου (1880-1893)."
Συνεπώς οι φωτο είναι απο την όντως εντυπωσιακή (παρότι εγκαταλελειμμένη) διώρυγα και όχι απο τον Ισθμό. Και καλώς ή κακώς εχει γίνει γνωστή ως "διώρυγα της Κορίνθου" και όχι "Λουτρακίου- Αγίων Θεοδώρων" όπως ειναι η επισημη ονομασία του Δημου. Διοτι αν θέλετε να βαλουμε και την Περαχωρα στην ονομασία, γιατι να μη βάλουμε και τα Πισια, Ισθμια, Σχοίνο και λοιπούς οικισμούς της περιοχής. Οταν αλλαξει η ονομασία του Δημου, να βαλουμε και την Περαχώρα.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ.
ΙΣΩΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΒΑΣΙΛΗΣ