Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

«Βράχος» του Ακρόπολις

- Advertisement -

Εκεί που Λάτβαλα, Χιρβόνεν και Σόλμπεργκ «κλάταραν», ο Σεμπαστιάν Λεμπ δεν πτοήθηκε. Ο Αλσατός οδηγός ήταν ο μεγάλος νικητής στο Ράλι Ακρόπολις για τρίτη φορά στην καριέρα του φτάνοντας τις 71 νίκες στο WRC και διατηρώντας την πρωτοπορία στο φετινό πρωτάθλημα έχοντας πλέον διαφορά 30 βαθμών από τον δεύτερο…

Το 1-2 έκανε για τρίτη φορά φέτος η Citroen, με τον Μίκο Χιρβόνεν να τερματίζει δεύτερος.

Τόσο άνετη επικράτηση δεν θα μπορούσε να φανταστεί ο Σεμπαστιάν Λεμπ, στο δύσκολο ράλι Ακρόπολις. Ο Αλσατός οδηγός ανέβηκε στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης την πρώτη ημέρα του αγώνα και έμεινε εκεί μέχρι την ολοκλήρωση των 22 ειδικών.

Ο οχτώ φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε έξι από τις ειδικές, ενώ είχε εύκολο έργο λόγω των ατυχιών – που χτύπησαν για ακόμη μια φορά – το δίδυμο της Ford.

Αρχικά, εκτός μάχης και ενώ βρίσκονταν μόλις 2,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ, ο Γιάρι Λάτβαλα είδε το ελαστικό του να κλατάρει με αποτέλεσμα να πρέπει να το αντικαταστήσει, χάνοντας πολύ χρόνο και τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη, για να πλασαριστεί τελικά στην τρίτη θέση.

Την ατυχία του Λάτβαλα, εκμεταλλεύτηκε ο έτερος οδηγός της Ford, Πίτερ Σόλμπεργκ. Ο Νορβηγός οδηγός, τη δεύτερη ημέρα του αγώνα πέρασε δεύτερος και κατάφερε να μαζέψει τη διαφορά του από τον Λεμπ από τα 20 δευτερόλεπτα στα 10, αφήνοντας ανοιχτούς λογαριασμούς με τον Παγκόσμιο πρωταθλητή για την τρίτη και τελευταία ημέρα.

Ωστόσο, η τύχη είχε άλλα σχέδια για τον Νορβηγό, καθώς στην πρώτη ειδική της τελευταίας ημέρας εγκατέλειψε.

Το κλατάρισμα του Σεμπαστιάν Λεμπ στην 20η ειδική, μπορεί να μείωσε τη διαφορά του Αλσατού από τον δεύτερο Χιρβόνεν, ωστόσο δεν τον άγχωσε…

Ξανά βάθρο ο Χιρβόνεν!

Την παράδοση που τον θέλει να αναβαίνει στο βάθρο του Ακρόπολις, συνέχισε ο Μίκο Χιρβόνεν. Ο Φινλανδός οδηγός εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των Λάτβαλα και Σόλμπεργκ, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης από την οποία τερμάτισε.

Ο επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος, θα γίνει 22-24 Ιουνίου στη Νέα Ζηλανδία.

Αναλυτικά η γενική κατάταξη:

1. Λεμπ, Citroen, 4:42:03.3
2. Χιρβόνεν, Citroen, + 0:40
3. Λάτβαλα, Ford, +3:04.8
4. Όστμπεργκ, Adapta Ford, +6:16.4
5. Πρόκοπ, Czech Ford, +7:46.5
6. Νεβίλ, Citroen Junior, +9:41.4
7. Οζιέ, Skoda Fabia S 2000, +12:59.9
8. Αλ Ράτζι, Ford Fiesta S 2000, +20:12.2
9. Tανάκ, M-Sport Ford WRT Fiesta, +23:18.9
10. Αλκουάρι, Seashore Qatar WRT MINI John Cooper, +28:40.5

H βαθμολογία των οδηγών

1. Σεμπαστιάν Λεμπ 119
2. Μίκο Χιρβόνεν 89
3. Μαντς Όστμπεργκ 80
4. Πίτερ Σόλμπεργκ 73
5. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα 45
6. Εβγκένι Νόβικοφ 43
7. Μάρτιν Πρόκοπ 36
8. Νασέρ Αλ Ατίγια 23
9. Τιερί Νεβίλ 22
10. Σεμπαστιάν Οζιέ 22

Νικητές ειδικών:

SS1: Λάτβαλα
SS2: Λάτβαλα
SS3:Λάτβαλα
SS4: Π. Σόλμπεργκ
SS5: Χιρβόνεν
SS6: Λεμπ
SS7: Λάτβαλα
SS8: Π. Σόλμπεργκ
SS9: Λάτβαλα
SS10: Λεμπ
SS11: Λάτβαλα
SS12: Λάτβαλα
SS13: Λεμπ
SS14: Λεμπ
SS15: Π. Σόλμπεργκ
SS16: Π. Σόλμπεργκ
SS17: Π. Σόλμπεργκ
SS18: Λάτβαλα
SS19:Λεμπ
SS20: Λάτβαλα
SS21: Λάτβαλα
SS22: Λεμπ

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog