Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Συσκέψεις για την τουριστική προώθηση της Πελοποννήσου

- Advertisement -

Σύσκεψη για την υλοποίηση ενός σύγχρονου σχεδίου marketing, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου, πραγματοποιήθηκε στην έδρα της περιφέρειας, με τη συμμετοχή της αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης, εκπροσώπων της αναδόχου εταιρείας, καθώς και των προέδρων των κατά τόπους φορέων τουρισμού της Πελοποννήσου…

Από την πλευρά της περιφέρειας επισημάνθηκε η αναγκαιότητα του έργου που υλοποιείται, για τη δημιουργία μιας σύγχρονης μελέτης που θα τεκμηριώνει και θα προτείνει τις απαιτούμενες δράσεις προβολής, οι οποίες θα έχουν το μέγιστο ανταποδοτικό όφελος για την Πελοπόννησο.

Στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου marketing, θα ακολουθήσουν αρκετές διαβουλεύσεις με τους φορείς τουρισμού της Πελοποννήσου, τους δήμους, τα Επιμελητήρια, αλλά και έρευνα πεδίου στους επισκέπτες της περιφέρειας Πελοποννήσου.

Οι εκπρόσωποι των φορέων τουρισμού, εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τη συνεργασία τους με την περιφέρεια Πελοποννήσου, χαιρέτισαν την πρωτοβουλία για τη διαβούλευση, έτσι ώστε οι προτάσεις τους και οι παρατηρήσεις τους να ληφθούν υπόψη για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο marketing.

To στρατηγικό σχέδιο marketing αποτελεί μέρος μιας σειράς υποστηρικτικών δράσεων που υλοποιεί αυτή την περίοδο η περιφέρεια Πελοποννήσου και όπως αναφέρθηκε, ήδη ολοκληρώνεται η διαγωνιστική διαδικασία για την ανάδειξη αναδόχου, με αντικείμενο τη δημιουργία μιας ενιαίας ταυτότητας (branding) για την Πελοπόννησο, η καταγραφή και φωτογράφιση του συνόλου του τουριστικού κεφαλαίου και οι προδιαγραφές για την θέσπιση ενός Πελοποννησιακού Σύμφωνου Ποιότητας.

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog