Δεν το αντέχω ρε γαμώτο! Αυτό δεν μπορώ να αντέξω! Όλα τα άλλα εντάξει, αυτό όμως όχι! Δεν μπορώ να ακούω ότι ο γέροντας δεν μπορεί να πάρει τα φάρμακα του και ο καρκινοπαθής μένει χωρίς θεραπεία! Για όλα τα άλλα εντάξει…
Το ξέρω ότι φταίω και ξέρω ότι μου αξίζει, όσο και αν δεν το παραδέχομαι, να μου μειώσουν τον μισθό, να δουλεύω περισσότερο με λιγότερες αποδοχές, να πάρω σύνταξη αργότερα, ακόμα και να μείνω άνεργος. Έχω εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μου, θα πέσω αλλά θα ξανασηκωθώ. Θα κουραστώ αλλά στο τέλος θα τα καταφέρω.
Όμως ο γέροντας και ο καρκινοπαθής τιμωρούνται πέρα από κάθε όριο. Το παραξευτιλίσαμε! Δεν είμαστε άνθρωποι. Είμαστε τέρατα της φύσης. Πραγματικά νοιώθω μίσος πλέον για όλους μας, με πρώτο τον εαυτό μου. Εγώ θέλω να μην μου κόψουν τον μισθό μου, και χάσω την βόλεψη μου. Εσύ θέλεις να βάλουν χλοοτάπητα στο γήπεδο της Περαχώρας, ο άλλος θέλει να κάνει γιορτές και πανηγύρια στον δήμο, ο καθένας μας το κοντό του και το μακρύ του. Το μικροσυμφεροντάκι μας πρώτα και τα υπόλοιπα έξω από την πόρτα. Και όλα αυτά που ο καρκινοπαθής μένει χωρίς θεραπεία. Για όσους πιστεύουν σε Θεό έχω να πω ότι θα πέσει φωτιά και θα μας κάψει. Σε όσους πιστεύουν στον άνθρωπο έχω να πω ότι οι ίδιοι δεν είναι άνθρωποι.
Αν δεν καταλάβουμε σε ποια εποχή ζούμε, δεν έχουμε καμία ελπίδα!

Μαζί σου Μπετόβλακα! Έχουμε χάσει εντελώς το αίσθημα του δικαίου και των προτεραιοτήτων. Λίγη ανθρωπιά επιτέλους βρε παιδιά! Αν είμαστε άνθρωποι… Ας αφήσουμε λίγο την πάρτη μας στην άκρη κι ας ιεραρχήσουμε τις ανάγκες του τόπου μας. Αν δεν προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τους εαυτούς μας κατ' αρχήν, δεν θα μπορέσουμε ποτέ να φτιάξουμε την κοινωνία μας, την κοινωνία που θα μεγαλώσουν αύριο τα παιδιά μας!!!
ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ,ΠΕΡΑΝ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΙΕΣ,ΜΙΛΗΣΕΣ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ……..
καλα για τους γεροντες και τους καρκινιπαθεις αλλα γιατι οσοι ακομα δουλευουν αξιζει να κοπει και αλλο ο μισθος ? για να γινουν οι φτωχοι φτωχοτεροι και οι πλουσιοι πλουσιοτεροι οπως γινεται ειδικα τα 2 τελευταια χρονια?εκτος αν εννοεις μονο τον εαυτο σου.
υ.γ οι εφοπλιστες εβγαλαν το 2011 14 δις ευρω χωρις να πληρωσουν καθολου φορο για τα κερδη τους. και οι βιλες και τα κοτερα ειναι σε οφσορ για να μην πληρωνουν ουτε για αυτα τιποτα.
@ανώνυμε 01.34 'ΚΑΛΑ για τους γεροντες και τους καρκινιπαθεις ΑΛΛΑ…' οχι δεν είναι καλά! επισης δεν υπάρχουν κατ εμέ ΑΛΛΑ!
Σε αυτή την ανάρτηση βρίσκεται η διαφορά του Μπετόβλακα από τον Φλογίδα , ο πρώτος ίσως κάποια στιγμή αμφισβητήσει και κάνει την αυτοκριτική του .
Ο δεύτερος ο Φλογίδας μοιάζει να είναι εντεταλμένος εκκολαπτόμενος άτσαλος επαγγελματίας με συγκεκριμένη αποστολή από το κόμμα του .
Ξέρεις Φλογίδα το nikname στο διαδίκτυο μπορεί να κρύβει την ταυτότητα μας , αλλά μπορεί να καεί και να χάσει την αξιοπιστία και το ειδικό βάρος της γραφής του και να πάει στράφι η αποστολή .
Τότε ποιος ακούει το αφεντικό σου …
Υ.Γ.
Διογένη συνέχισε να ψάχνεις με ανοιχτό και ελεύθερο μυαλό.
ΠΑΝΘΗΡΑΣ
http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg
s-spinos:
Έχεις δίκιο που οργίζεσαι και θαρρώ πως δεν είναι το μόνο που σε εξοργίζει.
Δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Το θέμα βρίσκεται στο ερώτημα. Σε προηγούμενη ανάρτησή σου έχω διατυπώσει τη γνώμη μου, προς το παρόν δεν έχω κάτι νεώτερο. Πάντως εξακολουθώ να επιμένω η ελπίδα βρίσκεται στις πλατείες και στους δρόμους.
Όχι κύριοι, το μήνυμα του μπετόβλακα είναι παρ΄ότι φαίνεται κατ' αρχήν ανθρωπιστικό είναι απόλυτα πεσιμιστικό και μας ζητάει μεν να σκεφτούμαι τα γηρατιά και τους άρρωστους αλλά μας γεμίζει με ενοχές που δεν θέλουμε να κοπεί ο μισθός μας και η βόλεψή μας. Λες και άμα εμείς φτωχύνουμε θα ανέβουν οι συντάξεις. Εν πάσι περιπτώσει δεν κατακεραυνώνει τους κυρίαρχα υπεύθυνους, την χθεσινή και την σημερινή ιδίως κυβέρνηση που νοιάζονται μόνο για τα "δίκια" των τοκογλύφων και οχι των Ελλήνων πολιτών……
Μπετόβλακες της χώρας αφού σκουπίσετε τα δάκρυα για τους καρκινοπαθείς αναλογιστείτε ότι αυτά είναι τα αποτελέσματα της Ευρωπαϊκής πολιτικής που επιβάλλεται στην χώρα.
Είναι ένοχοι οι ευρωλάγνοι για την παντελή έλλειψη σεβασμού στους γονείς και τους παππούδες μας. Αυτοί που δεν βλέπουν μέλλον μακρυά από την ''πολιτισμένη'' Ευρώπη. Τους ''γιατρούς'' χωρίς σύνορα. Οι ίδιοι που δυο χρόνια μας λέτε για την ανάγκη να τακτοποιήσουμε τον οίκο μας με σκληρά αλλά δίκαια μέτρα. Και πόσο λαμόγια είμαστε όλοι μας. Και όταν μπαίνουν σε εφαρμογή χύνετε κροκοδείλια δάκρυα για τους καρκινοπαθείς που δεν παίρνουν τα φάρμακα τους. Ντροπή σας.
@πανθηρα σε ευχαριστω
@s-spinos γνωρίζεις πόσο σέβομαι τις απόψεις σου αλλα διαφωνω για τους δρόμους και τις πλατείες. Θα σου εξηγήσω την άποψη σε άλλη ευκαιρία διότι δεν θέλω να πολιτικολογισω σε αυτη.
@ανωνυμε 05.34 αφορμή για την ανάρτηση ήταν ότι έβλεπα στις ειδήσεις ότι οι καρκινοπαθεις διακόπτουν την θεραπεία τους γιατι δεν μπορούν να πληρώσουν το κόστος, ταυτόχρονα διάβαζα στο loutrakiblog για τον χλοοτάπητα στην Περαχωρα. Εκείνη την ώρα ένοιωσα απαίσια…. Ελπίζω μετα απο αυτο να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω μέσα απο κείμενο μου.
Esy Mpetovlaka den exeis katalavei se ti epoxi zoume gia ola auta pou grafeis na ksereis oti eisai kai sy synergos kai synnenoxos se ola ayta pou epidi eisai kalovolemenos se para polly kali thesi logo kommatos tous ipostirizeis akoma kai twra kai ti nomizeis me auto pou egrapses oti tha eksilewthis de nomizw kai pina kia ftwxia den exeis perasei pote sti zwi sou giana ksereis pws einai afou eixes pada to komma na s evoleyei gia auto silans silvouple
s-spinos o lysi einai o arxigos tou kommatos pou ipostirizeis simera na paraitithi apo ti vouli kai mono etsi tha pesei i kyvernisei an exei o arxigos tou kommatos sou megala kakala as to kanei alladen nomizw na exei olo logia einai kai kata ta alla agapaei kai autos tin Ellada kai koptetai
s-spinps:
Κατ΄αρχήν 6:26 μ.μ. ας ξεκαθαρίσω ακόμα μια φορά και για σένα, γιατί από ότι φαίνεται μάλλον είσαι καινούριος επισκέπτης του μπλογκ, ότι δεν ανήκω σε κανέναν αρχηγό. Και μάθε,τουλάχιστον σε ότι με αφορά είμαι πολέμιος του 'ΑΝΉΚΕΙΝ'
Όσον αφορά την πρότασή σου, επειδή είναι η δεύτερη φορά που τη διατυπώνεις, στα κάκαλά του το σύστημα αν παραιτηθεί και αποχωρήσει από τη βουλή ο Τσίπρας.
Εξ άλλου έχει απαντηθεί αναλυτικά σε παλαιότερες αναρτήσεις το ατελέσφορο αυτής της πρότασης, ακόμα και από μεριάς συνταγματικής τάξης.
Τώρα για το αν έχει ή δεν έχει κάκαλα ο Τσίπρας, τι να σου πω, δεν τον έψαξα, εκτός αν εσύ τον έψαξες και διαπίστωσες ότι δεν έχει, τότε να συμφωνήσω μαζί σου.
Και κάτι ακόμα αν θέλεις ξανά απάντηση από μένα σε όποιο επόμενο σχόλιό σου, εάν είναι γραμμένο στα γκρήκλις αποκλείεται να σου απαντήσω γιατί 99% δεν θα το διαβάσω.
Οποιος επιτείθεται στον Μπετόβλακα,απλά δεν καταλαβαίνει τι θέλει να πεί.Νομίζω πως ο μπετόβλακας εμπλουτίζει το LB με τις αναρτήσεις του.
Να και η ευαίσθητη πλευρά του Μπετόβλακα… Μπράβο! Πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι και όχι δεξιοί, αριστεροί Πακιστανοί, Έλληνες κτλ κτλ. Όλα τα παραπάνω είναι ταμπέλες που εφευρίσκουμε ή μας δημιουργούν για να τσακωνόμαστε, να πλακωνόμαστε, να πολεμάμε, να σκοτωνόμαστε. Μακάρι, να το συνειδητοποιήσουμε όσο το δυνατόν πιό γρήγορα. Μπετόβλακα, αν και διαφωνώ με το 99% των αναρτήσεών σου, είμαι υπερήφανος που υπάρχεις στο blog και μας παραθέτεις τις απόψεις σου. Η διαφωνία είναι υγεία εφ' όσον βρίσκεται σε πλαίσια ήρεμα και φιλικά. Είσαι ένας εκπληκτικός άνθρωπος και το απέδειξες με αυτή σου την ανάρτηση. Υ.Γ.1 Μην το πάρεις πάνω σου και αρχίσεις από αύριο τα ίδια (ξέρεις εσύ) Υ.Γ.2 Χαίρομαι που σε αυτή την "ιδιαίτερη" ανάρτηση βλέπω σχόλια από ιδιαίτερα άτομα.
Kι από εμένα,μπράβο…Alex,απέκτησε και άλλο διαδυκτιακό μέσο επικοινωνίας…κατάλαβες,πιστεύω…χάχαχαχα !!! ΠΟΛΕΜΟΣ !!!
Ναι, το ξέρω. Έχω και τους κωδικούς του. Μπορούμε να του το χακάρουμε…
Φίλοι και φίλες.
Ένα 'καλό-κακό' που έχω,
είναι να ξαναδιαβάζω 'θέματα' όταν έχουν περάσει 24 ώρες,
…και αφού έχουν 'εντοπιστεί' στην μνήμη μου,
να 'ξαναγυρνάω', για να το τσεκάρω, τελειωτικά!
Χωρίς να έχω διαβάσει τα .
σχόλια στην ανάρτηση του Μπετόβλακα(θα τα διαβάσω αφού στείλω το σχόλιό μου)θεωρώ το άρθρο του πολύ ζεστό,πολύ αληθινό για να είναι πραγματικό!
Είναι μια ομολογία αισθημάτων που βγάζουν και από μας πολλά στοιχεία,άσχετα αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε.
Σκεφτείτε ότι είναι πολύ πιο πολλά αυτά που πρέπει να μας ενώνουν,παρά αυτά που 'είναι'να μας χωρίζουν..
Τώρα,
όσον αφορά τα σχόλια που είναι δημοσιευμένα σε αυτήν την ανάρτηση,(πέρα από τα γκρίκλις που δεν τους δίνω σημασία)
συμφωνώ με ΑΖ, αλλά συγνώμη που θα το πω,
θεωρώ το σχόλιο του Πάνθηρα(μετά την πρώτη ενότητα)άκαιρο και άστοχο για την ανάρτηση.
Το θέμα εδώ φίλε Πάνθηρα δεν είναι ο Φλογίδας αλλά μια καταπλητική κατάθεση ψυχής του Μπετόβλακα..
Αυτό είναι το θέμα,μην γίνεσαι και συ ''μπομπολαίος'' αγορίνα μου..
Τι τσιμπάτε. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έχουν δείξει τις τακτικές τους χρόνια. Έχουν χτίσει πάνω στις αντιδράσεις του κοσμου και παίζουν με αυτες.
Τι κάνει λοιπόν ο Μπετόβλακας (όνομα και πράγμα)? Δίνει ένα ανθρώπινο πρόσωπο σε αυτά που εκπροσωπεί, για να γίνουν συμπαθή και ανεκτά και τα υπόλοιπα που εκπροσωπεί και υποστηρίζει μετά βδελυμίας.
Γνωστή η παραμύθα, αλλά πια έχουμε δει τον δράκο και ξέρουμε Μπετόβλακα.
Μιχάλη , είμαι υπέρ της διαλλακτικότητας , του καθαρού μυαλού και της δεκτικής σκέψης χωρίς παρωπίδες .
Είμαι όμως κάθετα αντίθετος με την κατευθυνόμενη ξύλινη επαγγελματική κομματική προπαγάνδα με αναδημοσιεύσεις και αποφυγή διαλόγου σε επιχειρήματα που αντιτάσσονται λες και δεν υπάρχει ή δεν είναι σεβαστή η αντίθετη άποψη που επιχειρηματολογεί .
Ο Φλογίδας έχει μια αποστολή , την μείωση των ποσοστών του ΣΥΡΙΖΑ στην περιοχή , είναι όμως τόσο άγαρμπη η προπαγάνδα του που ακυρώνει και την αποστολή του και το ίδιο του το nikname , ας καταλάβει ότι δεν απευθύνεται σε ιθαγενείς .
Ο ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑΣ , πιστεύει κάποια πράγματα , έχει τις δικές του εμπειρίες τη διαμορφωμένη σκέψη του, τα δικά του κριτήρια και δεν αποφεύγει τον διάλογο, αντίθετα τον ζητά θα λεγα τον ενδιαφέρει η αντίθετη άποψη, ψάχνεται …αυτοσαρκάζεται και ίσως κάνει και αυτοκριτική .
Η λεπτή γραμμή που έχω αναφέρει και σε προηγούμενο σχόλιο μου που τους διαχωρίζει δεν είναι στο τι πιστεύουν αλλά στο τι σκοπό έχουν. Ο ένας έχει την ωμή επιλεκτική προπαγάνδα και ο άλλος κάνει διάλογο με επιχειρήματα και πάνω από όλα σέβεται τους συνομιλητές του και την αντίθετη άποψη που την παλεύει με τα δικά του επιχειρήματα .
Και οι δύο έχουν δεχθεί επιθέσεις γιατί λίγο πολύ υποστηρίζουν τα ίδια , το σχόλιο μου είχε σαν σκοπό να κάνει τον διαχωρισμό ανάμεσά τους να σεβαστώ και να υπερασπιστώ την αντίθετη από τη δική μου άποψη του ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ.
Αλλά να κάψω την κατευθυνόμενη επαγγελματική κομματική προπαγάνδα του ΦΛΟΓΙΔΑ .
ΠΑΝΘΗΡΑΣ
http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg
"Δεν το αντέχω ρε γαμώτο! Αυτό δεν μπορώ να αντέξω! ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ.. {χαχαχαχχαχα εδώ γελάμε ή κλαίμε, ή τα συνδυάζουμε} αυτό όμως όχι! Δεν μπορώ να ακούω ότι ο γέροντας δεν μπορεί να πάρει τα φάρμακα του και ο καρκινοπαθής μένει χωρίς θεραπεία! ΓΙΑ ΟΛΑ Τ' ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ… Το ξέρω ότι φταίω και ξέρω ότι μου αξίζει, όσο και αν δεν το παραδέχομαι, να μου μειώσουν τον μισθό, να δουλεύω περισσότερο με λιγότερες αποδοχές, να πάρω σύνταξη αργότερα, ακόμα και να μείνω άνεργος. Έχω εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μου, θα πέσω αλλά θα ξανασηκωθώ. Θα κουραστώ αλλά στο τέλος θα τα καταφέρω…"
Δηλαδή: μετατρέψτε ~με τις ευχές μου~ τους ανθρώπους σε ζωντανούς νεκρούς-δούλους και πηδήξτε τους ασάλιωτα, αλλά ας μην τους κόψουμε και τα δάχτυλα βρε παιδιά, αυτό παραπάει!!!!
—–>> Μ'αρέζει που κάποιοι τον εκθειάζουν κιόλας στα σχόλια… την "ευαίσθητη πλευρά" του Μπ3Τ0Βλ@κ4. Μπράβο ρε 'σεις. Λιώνω…
Το μόνο που γουστάρω απ' αυτό το κειμενάκι, γιατί τα άλλα με φαίνονται… ας μην πω πώς με φαίνονται…
—–>> "Πραγματικά νοιώθω μίσος πλέον για όλους μας…"
http://4.bp.blogspot.com/-vp-iAVgI5-o/UEmiRyTxtCI/AAAAAAAAAkM/C9qzyRaYRKw/s1600/kid%252Bgiving%252Bthe%252Bfinger.jpg
Πανθηρα δυστυχώς και εσύ χάνεις το δίκιο σου με την εμμονή σου κατά των συντακτών των αναρτήσεων. Έχεις συμβάλλει στον ιστοχώρο με υψηλοτάτου επιπέδου σχόλια και αναρτήσεις, με τα οποία έχεις δημιουργήσει μια πολύ σοβαρή εικόνα την οποία απαξιώνεις ο ίδιος.
s-spinos:
…απλά , να συμπληρώσω στο σχόλιο του ΠΑΝΘΗΡΑ ότι ο Φλογίδας ένεκα έλλειψης δικών του επιχειρημάτων καίγεται από μόνος του.
όβερ εντ άουτ βαρέθηκα.. τελικά δεν είμαι και τοσο tenacious όσο έγραψα… XD XD XD XD πάω να βολτάρω με το νασούλι στα βουνά και στα λαγκάδια….
Εγώ ξέρω ότι έχουμε στο σπίτι άνθρωπο με βαριά αναπηρία και κόβουν κι άλλο το επίδομα αναπηρίας με αποτέλεσμα να μην υπάρχει δυνατότητα να καλυφθούν ούτε τα άξοδα για πάνες, ενώ είμαι εργαζόμενος με απολαβές κάτω από 400 ευρώ.
Γνωρίζω ότι αυτό συμβαίνει σε χιλιάδες σπίτια σε όλη την Ελλάδα και τα 300 λαμόγια πολιτικοί απολαμβάνουν μισθούς και προνόμια και αγωνιούν για την κομματική τους κυριαρχία.
Μόνον ο δρόμος μας μένει και στις επόμενες εκλογές να μην πάει ο λαός στην κάλπη, να κάνει εκλογική απεργία.
Και θα πάνε δέκα taliban οποιουδήποτε κόμματος και θα βγάλουν με πλήρη αυτοδυναμία και ποσοστό ρεκόρ την κυβέρνηση που θέλουν. Και για να το καταλάβεις καλύτερα: Έστω ότι είναι 5 άτομα. Ψηφίζουν τα 2 ΠΑΣΟΚ, τα άλλα 2 Νέα Δημοκρατία και ο ένας ΣΥΡΙΖΑ. Ποσοστά μέχρι στιγμής: ΠΑΣΟΚ 40%, ΝΔ 40%, ΣΥΡΙΖΑ 20%. Αποφασίζουν λοιπόν οι 2 του ΠΑΣΟΚ να μην πάνε ακολουθώντας αυτό που προτείνεις. Οι υπόλοιποι ξαναψηφίζουν το ίδιο. Τα νέα ποσοστά έχουν ως εξής: ΝΔ: 66%, ΣΥΡΙΖΑ 33%. Τι καταφέραμε; Και θα σου πω και κάτι άλλο που έχω ξαναγράψει: Όσο αδιαφορούμε οι επιλογές μας μαθηματικά θα χειροτερεύουν. Και όσο ψηφίζω τον λιγότερο χειρότερο, οι επιλογές μεταξύ των οποίων θα έχω να διαλέξω στην πορεία του χρόνου, ολοένα και θα χειροτερεύουν.
Με λίγα λόγια φίλε 2:54, το πολίτευμα είναι αυτό που είναι. Οι νόμοι δεν αλλάζουν. Ένας μόνο να πάει να ψηφίσει, θα βγάλει κυβέρνηση. Έτσι και μόνο έτσι έχουν τα πράγματα. Δυστυχώς… Αν ζητάς να αλλάξει ο εκλογικός νόμος, τότε αυτό είναι άλλη κουβέντα.
11:57 , μιλάς στον πληθυντικό , λες κατά των συντακτών των αναρτήσεων κατ επέκταση των διαχειριστών , κάνεις λάθος το γενικεύεις άθελα σου θέλω να πιστεύω , είναι ενικός και είναι μόνο ένας συντάκτης , ένας διαχειριστής .
Όλοι κρινόμαστε στις τοποθετήσεις μας , η απαξίωση ή όχι ενός nikname είναι μέσα στο παιχνίδι στο οποίο συμμετέχω, οπότε αναλαμβάνω το ρίσκο να απαξιώσω ή να απαξιωθώ .
ΠΑΝΘΗΡΑΣ
http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg
s-spinos:
Μπατόβλακα, μην το προσπεράσεις χωρίς να το διαβάσεις και χωρίς να δεις το βίντεο που ακολουθεί, ειλικρινά στο λέω αξίζει.
http://www.ramnousia.com/2012/09/dca.html#.UEn2XVFu5Wk
για αυτο δεν προκειτε να παει ποτε μπροστα η ελλαδα . Μια απο τις ωραιοτερες αναρτησεις και μαλωνετε για τα κομματικα
Ρε συ Αλέξανδρε όμως τι προτείνεις για να αποδυναμωθεί και να καταρρεύσει επιτέλους αυτό το σίχαμα που ονομάζεται προεδρευόμενη κοινοβουλευτική δημοκρατία; Ή μήπως δεν το θεωρείς σίχαμα;
Ως πότε θα εκλέγουμε διάφορες σάπιες και χοντροπληρωμένες πολιτικές ελίτ να παίρνουν αποφάσεις για το δικό μας το μέλλον, το μέλλον των νέων, το δικό μου, το δικό σου, της Μαρίας, του γλυκού Νασουλακίου;
Πότε θα πάρουμε το μέλλον της ζωής μας στα χέρια μας και πότε θα σταματήσουμε να το εναποθέτουμε ~μέσω της ψήφου "ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ"~ στα γέρικα και τρεμάμενα χέρια πολιτικών εκτρωμάτων με ανώμαλες βλέψεις, δίψα για εξουσία και δόλια συμπεριφορά;
Δηλαδή γκρινιάζουμε για πράγματα στα blogs, στα πηγαδάκια… ΓΙΑΤΙ ΓΚΡΙΝΙΆΖΟΥΜΕ ΌΜΩΣ; Έχουμε το δικαίωμα να γκρινιάζουμε; Πριν λίγους μήνες γίνηκαν εκλογές τι βγήκε πάνω το ξεχνάμε; Ποιος τους έβγαλε αυτούς τους καριόληδες πάνω που αποφασίζουν και διατάζουν μέτρα "in your face" και "γύρνα μπρούμυτα να στον φορέσω"; Μονάχοι τους βγήκαν ΠΑΝΩ αυτοί;
Ως πότε οι ΚΑΤΩ ΘΑ εκλέγουν βδέλλες που τους ρουφάνε λίγο-λίγο το αίμα με μανία και οι οποίοι μάλιστα δηλώνουν σωτήρες και μας κοροϊδεύουν μες στα ίδια μας τα μούτρα;
Πότε θ' αρχίσουμε να ηγούμαστε;
Πότε θα σταματήσουμε να είμαστε τυφλοί και πιστοί ακόλουθοι σιχαμένων πολιτικάντηδων που ξερνάνε ψέμα, κατάθλιψη, σκουριά, σίψη και στάσιμα νερά;
Πότε θα γίνουμε πρωταγωνιστές στο ίδιο μας το έργο;
Πότε θα σταματήσομε να είμαστε κομπάρσοι;
Ως πότε θα υπάρχουν οι ΠΑΝΩ και οι ΚΑΤΩ;
Ως πότε θα διαλέγουν οι ΠΑΝΩ τι χρώμα βρακί θα φοράνε οι ΚΑΤΩ και αν θα φοράνε;
Ξέρω πολλά ερωτήματα… και θα μου πεις "εγώ θα σου απαντήσω ρε μαλάκα;" και με το δίκιο σου…
Πιστεύω όμως το παιδί στο 7 Σεπτεμβρίου 2012 2:54 μ.μ. τα είπε όλα με το σχόλιό του κι είναι πολύ σωστός κι εγκρίνω κι επαυξάνω κι άμα τον είχα και μπροστά μου θα τον αγκάλιαζα και θα τον φίλαγα για την κουβέντα του, γιατί είναι φουλ συνειδητοποιημένος, τον γουστάρω και έγραψε ουσίας πράγματα χωρίς διανοουμενίστικες φαμφάρες που φτύνουν διάφοροι υπερόπτες διαβασμένοι αναρχοπατέρες κατα καιρούς και που πρέπει ν' ανοίξεις 10 διαφορετικά λεξικά για να τους καταλάβεις:
"ΜΟΝΟΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ και στις επόμενες εκλογές να μην πάει ο λαός στην κάλπη, να κάνει εκλογική απεργία…"
Δε πετάει απλώς ένα "εκλογική αποχή" και σταματάει. Συνεχίζεται αυτό.. θέλει φαντασία όμως. Δεν είναι καθόλου ουτοπικό αυτό. Μπορεί να πραγματοποιηθεί! Απλώς θεωρώ είναι λίγο μακρυνό. Όχι όμως άπιαστο. Όλα από μια σκέψη μες στις κούτρες μας ξεκινάνε και γίνονται αποτέλεσμα.
http://4.bp.blogspot.com/-vp-iAVgI5-o/UEmiRyTxtCI/AAAAAAAAAkM/C9qzyRaYRKw/s1600/kid%252Bgiving%252Bthe%252Bfinger.jpg
WeAreTheDOLLARSandCENTS, μέχρι πριν 2-3 χρόνια, πίστευα ότι η προεδρευόμενη δημοκρατία είναι ένα καλό σύστημα. Όχι το καλύτερο, μιας και είμαι φίλος της άμεσης δημοκρατίας, αλλά αρκετά καλό και υπό συνθήκες δίκαιο. Μέχρι που είδα άλλα πρόσωπα στην εξουσία και άλλο πρωθυπουργό από ό,τι είχε ψηφίσει ο λαός. Τότε, έγραψα και στο loutrakiblog, ότι το κάθε σύστημα εξαρτάται απόλυτα από τα άτομα που έχει στις πλέον κρίσιμες θέσεις. Κάνε αυτό το πείραμα: Ονειρέψου, το καλύτερο σύστημα… Το πιό ακριβοδίκαιο. Τώρα, τοποθέτησε ένα λαμόγιο σε μια καίρια θέση. Μόλις κατέστρεψες το καλύτερο σύστημα…
http://3.bp.blogspot.com/-XPJf2s16z-k/Tmk9QgeNNWI/AAAAAAAAAqU/QIlfJLXJY7g/s1600/Funny_crazy_middle_finger_guy.jpg
s-spinos:
Alex και WeAreTheDOLLARSandCENTS, πόσες και πόσες φορές έχουμε πει ότι τη λύση θα τη δώσουν οι πλατείες και οι δρόμοι;;;
Βλέπετε να κινείτε τίποτα; Όλο κάτι μικρής κλίμακας κινητοποιήσεις και αυτό είναι όλο. και αυτές ελεγχόμενες είτε από τους εργατοπατέρες είτε από το σύστημα του παρακράτους.
Ελάχιστες ήταν γνήσιες λαϊκές, π.χ. Κερατέας.
Οι υπόλοιπες κάτι σαν βαλβίδες εκτόνωσης του συστήματος από την πίεση.
Μπορεί να γίνει όλη η Ελλάδα Κερατέα; Αν ναι, τότε μπορεί να δούμε να ξημερώνει κάποια διαφορετική μέρα.
Σε τι άλλο μπορεί να ελπίσεις; Πότε οι πολιτικοί θα βάλουν κάτω από την ηγεσία τους τη Γουώλ στρητ;
Άραγε το θέλει κανένας τους;;;
Έστω και αν βρεθούν μερικοί, θα τους αφήσουν;;;
Αυτοοργάνωση από τα κάτω, και στους δρόμους, άλλη συνταγή δεν υπάρχει.
S-Spino, φοβάμαι ότι για μια ακόμα φορά οι αρχαίοι μας πρόγονοι επαληθεύονται, αφού μεγαλούργησαν μόνο όταν υπήρχες Αριστοκρατεία (Κράτος των Άριστων), ήτοι μια Δημοκρατία πραγματικά άξιων οι οποίοι έχαιραν εκτίμησης.
Σήμερα;
Είναι δυνατόν να θεωρούμε δημοκρατία όποιας μορφής τον φασισμό ενός εκλογικού συστήματος όπου το 21% αποφασίζει για το ποιός κυβερνά.
Είναι δυνατόν να θεωρούμε πολίτευμα όποιας μορφής το σχήμα όπου δωτοί και μη εκλεγμένοι οι οποίοι έχουν κάνει τεράστιο κακό (π.χ Στουρνάρας επί ΟΟΣΑ, Παπαδήμος ΤΤΑ, Προβόπουλος ΤΤΑ και ΕΤΕ), μπορούν και αποφασίζουν αντισυνταγματικά για το μέλλον των επόμενων 10 γεννεών και για το ξεπούλημα της χώρας μας.
s-spinos:
Geo Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτό που λες για τους αρχαίους μας γιατί δεν ήταν πάντα έτσι, οι περισσότεροι από τους ιστορικά γνωστούς αιώνες πέρασαν με ολιγαρχικά καθεστώτα και με τυράννους, εκτός από κείνη την περιλάλητη Αθηναϊκή Δημοκρατία που ανάθεμά με αν κράτησε καμιά σαρανταριά χρόνια.
Και πουθενά και ποτέ δεν αναφέρεται ο μεγάλος ρόλος των δούλων, αυτών που αποτελούσαν και την συντριπτική πλειοψηφία του τότε πληθυσμού, αυτών δλδ που δουλεύανε για να φιλοσοφούν οι αφεντάδες στην αγορά ή στους περιπάτους και στις παλαίστρες.
Άστο καλύτερα, αλλά άμα θέλεις το συζητάμε.
Σήμερα; Μόνο σήμερα;
Από γεννησιμιού του το κράτος μας, παρόμοιες αυταρχικές και δικτατορικές κυβερνήσεις το κυβερνούσαν και ξένοι το διαφέντευαν,
Κοντεύουμε δύο αιώνες (παρά 9 χρόνια) υποτίθεται ελεύθεροι τρομάρα μας, και ακόμα ξένοι διαφεντεύουν τα του οίκου μας, είτε καλυμμένοι στα παρασκήνια είτε ωμά και ξετσίπωτα.
Θες παραδείγματα;;; Υπάρχουν μπόλικα, τα γνωρίζεις δεν χρειάζεται να αναφερθώ.
Και δυστυχώς όπως λες και συ μας κυβερνά το 21% και από αυτούς οι χειρότεροι που μπορεί να επιδείξει η κοινωνία μας.
Γιατί πάντα αυτοί οι αχρείοι που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν φρόντιζαν με περισσή επιμέλεια να κρατούν το λαό στο σκοτάδι,ανιστόρητο, απαίδευτο, αμόρφωτο, με την παιδεία σταλμένη στα τάρταρα, και όποτε βρέθηκε κάποιος να την βγάλει από το σκοτάδι ή τον αφορίσανε ή τον στήσανε στον τοίχο ή τον έβγαλαν στο περιθώριο.
Βλέπε τι γίνεται σήμερα με το ζήτημα της παιδείας, φωτοτυπίες αντί για βιβλία, παράγκες αντί για αίθουσες διδασκαλίας, και πολλές φορές με τεράστια έλλειψη δασκάλων και καθηγητών, και πόσα άλλα ακόμα που δεν φαίνονται εκ πρώτης όψεως.
Υπάρχει τρόπος να διορθωθεί αυτό το σύστημα;;;
Υπάρχει, τον είπα στο προηγούμενο σχόλιο, όμως δυστυχώς ελάχιστοι είναι εκείνοι που θα οργανωθούν και θα βγούν στους δρόμους και στις πλατείες.
s-spinos:
Alex και WeAreTheDOLLARSandCENTS, ωραίες οι φωτό των λινκ που παραθέσατε όμως μια άλλη που υπάρχει σε αυτό το λινκ θαρρώ πως είναι όλα τα λεφτά:
http://mamoufi.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html
πρώτον δεν έχω τα μέσα ούτε τις κατάλληλες τεχνικές γνώσεις για την αντιγραφή της,
και δεύτερον πιθανόν να υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα και δεν θα ήταν ηθικό να δυσαρεστήσουμε την κυρία που έχει το μπλογκ.
s-spinos μάθε λοιπόν ότι γράφω σχόλια πολλύ καιρό στο LB και διαβάζω
AZ σοβαρά τα λέει σωστά ο Μπετόβλακας κατάλαβα είσαι και σύ καλοβολεμένος όπως και εκείνος
Μπετόβλακα ξέρεις γιατί γίνονται όλα αυτά τόσο καιρό στην Ελλάδα ξέρεις πραγματικά τη είναι όλοι αυτοί που μας κυβερνάνε ακόμα και σήμερα γιατί αν ξέρεις τότε είμαι σίγουρος ότι την soul σου την έχεις sell εκεί που την έχουν sell αυτοί.
s-spinos:
@5:35 9/9/12 εντάξει με αυτό, ακόμα αν βέβαια το κρίνεις σκόπιμο, βάλε και ένα ψευδώνυμο για να ξέρουμε ότι μιλάμε με το ίδιο πρόσωπο,χωρίς να αιωρείται η αμφιβολία είναι δεν είναι ο ίδιος. Δεν νομίζεις πως θα είναι καλύτερα;