Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

ΣΟΚ στο Λουτράκι!Mια μεγάλη μπαρούφα η γνωμοδότηση Τσοβόλα;

- Advertisement -

Από τις αρχές της διακυβέρνησης Λογοθέτη στον τιμόνι του νέου Καλλικρατικού δήμου ”κάποιοι κύκλοι” επιμένουν να θέλουν στην επιφάνεια  το περίφημο πόρισμα Τσοβόλα,μια γνωμοδότηση που περιέπλεκε σχεδόν ΟΛΟΥΣ τους πολιτικούς του πρώην δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας καθώς και ηγετικά στελέχη της Club Hotel Casino….

Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά σε όλη αυτή την πονηρή ιστορία και σε αυτό συνηγόρησαν πολλές απόψεις έγκριτων νομικών αφού το περίφημο πόρισμα είχε μοιραστεί σε αρκετό κόσμο στην πόλη.Μόνο στα περίπτερα δεν το έβρισκες εκείνη την εποχή!

Ήρθε λοιπόν το πλήρωμα του χρόνου να σταματήσουν οι αμπελοφιλοσοφίες για να μπορέσει ο κόσμος να δει μόνος του το απόσπασμα της έκθεσης επανελέγχου που απορρίπτει πανηγυρικώς αυτούς που μίλαγαν για φυλακές,εξορίες σε ξερονήσια και σπάσιμο πέτρας σε κάτεργα..

ΥΓ:Αύριο στο Lb ένα έγγραφο σοκ που τελειώνει οριστικά το περίφημο πόρισμα Τσοβόλα

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
ΤΗΣ   ΕΚΘΕΣΗΣ  
ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΥ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
 ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ  ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ  ΤΗΣ 
ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
 ΔΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΑΙΤΙΑ
ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΥ
          Ο επανέλεγχος διενεργήθηκε συνεπεία
των κατωτέρω εγγράφων που κοινοποιήθηκαν  στην  ελεγκτική υπηρεσία  ΔΕΚ 
ΑΘΗΝΩΝ .
          Α) Του με αριθμό πρωτ. ΕΜΠ 8730/25-10-2010 εγγράφου του Σ.Δ.Ο.Ε
της Περ/κής Δ/νσης Αττικής (σχετ. ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ 1883/11-8-2010),
με το οποίο διαβιβάστηκε στην υπηρεσία μας , η με αρ.πρωτ. ΕΜΠ6141/6-8-2010 – Σ.Δ.Ο.Ε Αττικής αίτηση του Κου Περικλή Μπαλοδήμου-
Δικηγόρου Κορίνθου (προς το ΣΔΟΕ Αττικής , την Δ/νση Ελέγχων του Υπουργείου
Οικονομικών και τον Γενικό Δ/ντή Επιθεώρησης του Υπουργείου Οικονομικών
)
με συνημμένο επικυρωμένο αντίγραφο σε αυτήν, την από 3-2-2010 αναφορά του προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου , σχετική με
την ελεγχόμενη κ/ξία.
( με αξιολόγηση των ανωτέρω εγγράφων , τόσο  της αναφοράς , όσο και της αίτησης ),
          Β) Του από 21-2-2011 εγγράφου Διευκρίνισης του κου Περικλή Μπαλοδήμου
Δικηγόρου Κορίνθου , προς τον Εισαγγελέα
του Αρείου Πάγου , τον κο Πρωθυπουργό , τον κο Υπουργό Οικονομικών και την
Τουριστική Λουτρακίου Α.Ε. Ο.Τ.Α Λουτρακι
. Το ανωτέρω έγγραφο το οποίο
έλαβε αρ. πρωτ. 1757/3-3-2011 από
την Υπηρεσία μας , αποτελεί συνέχεια της από 3-2-2010 αναφοράς του στον
Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου με συνημμένο το υπ΄αριθμ. 11086/13-6-2006 έγγραφο
του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας . (Κατωτέρω ακολουθεί αξιολόγηση του ανωτέρω
έγγραφου Διευκρίνισης )
Γ)
Του από 3-4-2011 εγγράφου γνωστοποίησης
προς την Υπηρεσία μας (έλαβε αριθμό πρωτ 2706/11-4-2011 από την Υπηρεσία μας ) του κ. Περικλή Μπαλοδήμου – Δικηγόρου
Κορίνθου , στο οποίο επισυνάπτεται , η από 1-3-2011
ΕΙΣΗΓΗΣΗ – ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ (ΑΡ.ΠΡΩΤ. 88/2011
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Α.Ε. Ο.Τ.Α)
του Νομικού Συμβούλου της Τουριστικής Λουτρακίου Α.Ε., Ο.Τ.Α (Πρώην Δ.Α.Ε.Τ. –
μέλος της κ/ξιας ) κ. Γεωργίου Πέτρου
. Η ανωτέρω από 1-3-2011 ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ , κοινοποιείται επίσης προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου , τον κο
Πρωθυπουργό , τον κο Υπουργό Οικονομικών και την Τουριστική Λουτρακίου Α.Ε.
Ο.Τ.Α Λουτράκι
και αποτελεί συνέχεια της από 3-2-2010 αναφοράς του στον
Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
Στην
συνέχεια , με το υπ αριθμ 3294/2-5-2011
έγγραφο του ΔΕΚ Αθηνών
ζητήθηκε από
τον υποβάλλοντα
κ. Περικλή Μπαλόδημο Δικηγόρο Κορίνθου όπως , εντός 10
ημερών , θέσει στην διάθεση του
ελέγχου όλα τα στοιχεία που διαθέτει
ή πρόκειται να λάβει , ή εκκρεμούν ,
σχετιζόμενα με την ανωτέρω υπόθεση (όπως αναφορές , καταγγελίες , επώνυμες ή
ανώνυμες , πληροφοριακά κέντρα έγγραφα , εισηγήσεις , γνωμοδοτήσεις ,
διευκρινίσεις , αναρτήσεις στο διαδίκτυο κ.λ.π) , προκειμένου να ολοκληρωθεί ο
εν λόγω έλεγχος
.
Σε
απάντηση του υπ΄αριθμ. 3294/2-5-2011 εγγράφου του ΔΕΚ Αθηνών με το οποίο
ζητήθηκε από τον κ. Περικλή Μπακοδήμο – Δικηγόρο Κορίνθου , όπως θέσει στην διάθεση του ελέγχου όλα τα
στοιχεία που διαθέτε
ι , έλαβαν από αυτόν , το από 11-5-2011 έγγραφο Συμπληρωματικής Γνωστοποίησης , το οποίο έλαβε αρ.
πρωτ. 3294/13-5-2011 από την οικεία Υπηρεσία
( ΔΕΚ ) .     
          Κατόπιν
των ανωτέρω , επιδόθηκε στην ελεγχόμενη κοινοπραξία Πρόσκληση Ελέγχου με την οποία ζητείται από αυτή , να επιδείξει και θέσει στη διάθεση του
φορολογικού επανελέγχου , τα προβλεπόμενα από τον Κ.Β.Σ. (Π.Δ.186/92) βιβλία
και στοιχεία , χρήσεων 2000 έως και 2008.
          Με 
βάση τις επιμέρους αναφορές  και παραδοχές
 που  περιέχονται 
στην  έκθεση ελέγχου ,
αναφορικά  με  την  εν
 προκειμένω  εφαρμοζόμενη 
νομοθεσία , επί τη  βάση των  αποδιδόμενων 
κατατγγελιών  και  των 
επιμέρους  ισχυρισμών  και αναφορών , η αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία
εκθέτει  αιτιολογημένα ( συνοπτικά )
τα  κάτωθι .  
Η κοινοπραξία επιτηδευματιών θεωρείται
«επιτηδευματίας» για την εφαρμογή των διατάξεων του Κ.Β.Σ.
Καταλήγοντας
, το απαντητικό έγγραφο του Νομικού
Γραφείου του Υπουργείου Οικονομικών προς το Σ.Δ.Ο.Ε Πελοποννήσου με αρ.πρωτ.
3658/19-11-1998 αναφέρει:
«…..Κατά
συνέπεια εκ του συνόλου των προαναφερθέντων η εν λόγω παραχωρησιούχος Κ/ξία αυτή
καθεαυτή και μόνο,
αποτελεί κατά νόμο τον αποκλειστικό εκμεταλλευτή του
Καζίνο Λουτρακίου
συνακολούθως δε τον επιτηδευματία – φορολογικό
υποκείμενο και υπόχρεο τηρήσεως των διατάξεων του Κ.Β.Σ.  και των λοιπών φορολογιών για την λειτουργία
της επιχειρήσεως αυτής..»
          Οι
Άδειες Οικοδομής χορηγήθηκαν στην ελεγχόμενη κ/ξία κατόπιν σχετικών αιτήσεων
αυτής .
          Σύμφωνα λοιπών με τα ανωτέρω , η ελεγχόμενη κ/ξία εφαρμόζοντας υποχρεωτικά
το Ελληνικό Γενικό Λογιστικό Σχέδιο (Π.Δ.1123/1980) , τήρησε μητρώο παγίων
περιουσιακών στοιχείων
, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στην παράγραφο
2.2.103 του Γενικού Λογιστικού Σχεδίου (άρθρου 7 του Π.Δ.186/92).
          Έτσι λοιπόν η ελεγχόμενη κ/ξία , για τη διαχειριστική – λογιστική παρακολούθηση
της αξίας κτήσεως και των αποσβέσεων και γενικότερα της τύχης του κάθε πάγιου
στοιχείου της , διενέργησε αποσβέσεις κάθε έτος .
          Από τα ανωτέρω , συνάγεται σαφώς , ότι το
αξιολογούμενο έργο κατασκευής τόσο του ΚΑΖΙΝΟ
όσο του ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
, μέχρι την χρήση 2008 , χρηματοδοτήθηκε από μη
αναληφθέντα μερίσματα του κοινοπρακτούντος μέλους – εταιρείας ‘’
CLUB HOTEL LOYTRAKI A.E
‘’
και νομίμως οι πληρωμές διενεργήθηκαν
από τα ταμεία της κ/ξίας
, δεδομένου ότι : τα φορολογικά στοιχεία εκδίδοντο προς την κ/ξία , οι κατασκευές των
ακινήτων εμφανίζονται στα βιβλία και στις Οικονομικές  καταστάσεις της κ/ξίας και η κ/ξία θεωρείται
«επιτηδευματίας» για την εφαρμογή των διατάξεων της φορολογικής νομοθεσίας .
          Η εκκαθάριση
των λογ/σμων κατασκευής των ακινήτων
της ελεγχόμενης κ/ξίας, έναντι οφειλών της από τα μη αναληφθέντα
μερίσματα
, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο από 28-4-1995 συμφωνητικό της Κοινοπραξίας ( με αριθμό καταθ.
Δ.Ο.Υ Κορίνθου 297/4-5-1995) εναπόκειται
στα συμβαλλόμενα μέρη και δεν είναι αντικείμενο του ελέγχου.
Επίσης
το θέμα της επιβάρυνσης των αποσβέσεων
αφορά τα κοινοπρακτούντα μέλη 
(διευθέτησης μεταξύ των μελών) και δεν είναι αντικείμενο του ελέγχου.
          Συνεπώς , νομίμως οι πληρωμές διενεργήθηκαν από τα ταμεία της κ/ξίας , δεδομένου
ότι τα φορολογικά στοιχεία εκδίδοντο προς την κ/ξία , οι κατασκευές των
ακινήτων εμφανίζονται στα βιβλία και στις Οικονομικές καταστάσεις της κ/ξίας
διότι η κ/ξία θεωρείται  «επιτηδευματίας»
για την εφαρμογή των διατάξεων της φορολογικής νομοθεσίας, ως ορίζεται στο
άρθρο 2 του Π.Δ. 186/92 ( σχ. εγκ ΥΠΟΙΚ 1118148/ΠΟΛ.3/1992
.
Κατόπιν
τούτων νομίμως οι λογ/σμοί χρηματικών
διαθεσίμων  (Τράπεζες – λογαριασμοί όψεως
, προθεσμίας κ.λ.π) καταχωρούντο στα βιβλία της ελεγχόμενης κ/ξίας ,

δεδομένου η κοινοπραξία επιτηδευματιών θεωρείται επιτηδευματίας και έχει όλες
τις υποχρεώσεις του Κ.Β.Σ. (τήρηση βιβλίων, έκδοση- λήψη στοιχείων , κλπ).
Επίσης από τον έλεγχο μεταφοράς των
πιστωτικών τόκων στα αποτελέσματα της κ/ξίας, δεν προέκυψαν διαφορές
.
Το γεγονός ότι στους ανωτέρω λογαριασμούς Τραπεζών, μέχρι και την χρήση 2006,
ήτο δικαιούχο το μέλος της κ/ξίας,
CLUB HOTEL
LOYTRAKI A.E (ως
επιχ/ση μόνη και αποκειστική διαχειρίστρια της Κοινοπραξίας , τακτοποιήθηκε
σχετικώς από την χρήση 2007.
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ  ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΥ :
Σύμφωνα
με το πόρισμα του αρχικού φορολογικού
ελέγχου χρήσεων 2000-2004
αναφέρεται ότι :
«Κατόπιν
των ανωτέρω και δεδομένου ότι από τον έλεγχο των βιβλίων και στοιχείων των
διαχειριστικών περιόδων 1/1-31/12/2000,
1/1-31/12/2001, 1/1-31/12/2002, 1/1- 31/12/2003 και 1/1-31/12/2004 δεν
διαπιστώθηκαν πράξεις ή παραλήψεις οι οποίες να καθιστούν αυτά ανεπαρκή ή
ανακριβή
σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 3 & 4 του ΚΒΣ (Π.Δ.186/92), ο έλεγχος αποδέχεται τα αποτελέσματα που
προκύπτουν από αυτά όπως αναμορφώθηκαν παραπάνω κατά χρήση , με την προσθήκη
των λογιστικών διαφορών.» Συνεπώς για την χρήση 2000 τα βιβλία και στοιχεία
της κοινοπραξίας κρίθηκαν από το Ε.Θ.Ε.Κ. ως επαρκή και ακριβή.    
Από
τον επανέλεγχο , σύμφωνα με την οικεία έκθεση , διαπιστώθηκαν επίσης  τα ακόλουθα:
          Οι σχετικές επιμέρους αναφορές –
ισχυρισμοί στο από 21-2-2011 έγγραφο
Διευκρίνισης , του κ. Περικλή Μπακοδήμου
Δικηγόρου Κορίνθου , είναι αόριστες δεδομένου ότι , δεν ετέθησαν υπόψη του ελέγχου
συγκεκριμένα στοιχεία
, ούτε
προέκυψαν κατά τη διάρκεια του επανελέγχου άλλα τέτοια συμπληρωματικά νέα
στοιχεία από τα οποία να αποδεικνύεται διαφοροποίηση στο ύψος αυτών
.
Σημειώνεται δε, ότι δεν επιτρέπεται
στην φορολογική αρχή και στα διοικητικά δικαστήρια να ελέγχουν της σκοπιμότητα
και το προσήκον μέτρο των δαπανών . (Σχετ. αποφάσεις ΣτΕ 3735/1988 και
3802/1988).
Με το ενδεχόμενο ολικής
ανάληψης των δικαιούμενων χρηματικών διαθέσιμων ως μερίσματα,
εκ μέρους
του κοινοπρακτούντος μέλους
CLUB HOTEL LOYTRAKI A.E
(με το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής στην κ/ξία), η κοινοπραξία θα είχε
απολέσει την επιθυμητή χρηματική ρευστότητα προς χρηματοδότηση των κατασκευών
των παγίων της .
Από τα ανωτέρω , συνάγεται
σαφώς , ότι το προαναφερόμενο έργο κατασκευής  τόσο του ΚΑΖΙΝΟ όσο του ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ , μέχρι
την χρήση 2008, χρηματοδοτήθηκε από μη αναληφθέντα μερίσματα του
κοινοπρακτούντος μέλους
CLUB HOTEL LOYTRAKI A.E
και νομίμως οι πληρωμές διενεργήθηκαν από τα ταμεία της κ/ξίας ,

δεδομένου ότι τα φορολογικά στοιχεία εκδίδοντο προς την κ/ξια , οι κατασκευές
των ακινήτων εμφανίζονται στα βιβλία και στις Οικονομικές καταστάσεις της
κ/ξίας και η κ/ξία θεωρείται «επιτηδευματίας» για την εφαρμογή των διατάξεων
της φορολογικής νομοθεσίας.
Η ανωτέρω πράξη
, της μη ανάληψης μέρους των
δικαιούμενων μερισμάτων από το κοινοπρακτούν μέλος
CLUB HOTEL LOYTRAKI A.E , ΔΕΝ  ΣΥΝΙΣΤΑ ΔΑΝΕΙΟ, είτε της κοινοπραξίας προς το
κοινοπρακτούν μέλος ή αντιστρόφως.
Το σύνολο των λογαριασμών
χρηματικών διαθέσιμων στις Τράπεζες , όπως λογαριασμοί όψεως και προθεσμίας
κ.λ.π. της Κοινοπραξίας

, τηρούνται στο όνομα της
CLUB HOTEL LOYTRAKI A.E
, η οποία σύμφωνα με τις διατάξεις του
κοινοπρακτικού και της ομόφωνης απόφασης του 1ου Διαχειριστικού
Συμβουλίου
(25-11-1995), καθώς και αυτού της 13-12-2000 με απόφαση του
οποίου εκπρόσωποι της εξελέγησαν ως διαχειριστές
, είναι η μόνη και
αποκλειστική διαχειρίστρια της Κοινοπραξίας .
          Από τον επανέλεγχο προέκυψε ότι οι ανωτέρω λογαριασμοί Τραπεζών, όπως
λογαριασμοί όψεως , προθεσμίας κ.λ.π. ήταν νομότυπα
καταχωρημένοι στα βιβλία της ελεγχόμενης κ/ξίας και συγκεκριμένα στους
υπολογ/σμούς του κύριου «38 ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ»
με δικαιούχο το μέλος
της
CLUB
HOTEL
LOYTRAKI A.E, ως μόνη και αποκλειστική διαχειρίστρια της
Κοινοπραξίας
, σύμφωνα με τις ανωτέρω σχετικές αποφάσεις του Διαχειριστικού
Συμβουλίου .
          Ο επανέλεγχος
προέβη σε σχετικές επαληθεύσεις
, χρήσεων 2000-2006 , από τις οποίες προέκυψε
ότι οι πιστωτικοί τόκοι των ανωτέρω Τραπεζικών λογαριασμών οι οποίοι
ήταν καταχωρημένοι στα βιβλία της ελεγχόμενης κ/ξίας με δικαιούχο το μέλος
CLUB HOTEL LOYTRAKI A.E , μεταφέρθησαν και
εμφανίστηκαν στα αποτελέσματα χρήσεως της ελεγχόμενης κ/ξίας
.Το γεγονός ότι στους ανωτέρω
λογαριασμούς Τραπεζών, μέχρι και την χρήση 2006, ήτο δικαιούχο το μέλος της
κ/ξίας
CLUB
HOTEL
LOYTRAKI A.E (ως
επιχ/ση μόνη και αποκλειστική διαχειρίστρια τση Κοινοπραξίας ), τακτοποιήθηκε σχετικώς από την χρήση 2007
και έτσι από την χρήση 2007, δικαιούχος των λογ/σμων αυτών είναι η ελεγχόμενη
Κοινοπραξία
         
Οι
ανωτέρω αναφορές – ισχυρισμοί στο από 21-2-2011 έγγραφο Διευκρίνισης , του Κου
Περικλή  Μπαλοδήμου Δικηγόρου Κορίνθου , περί υπέρογκων δαπανών εξωτερικού ,
διάφορους τρίτους
των οποίων η σκοπιμότητα και το ύψος τους αμφισβητείται
είναι αόριστες , δεδομένου
ότι, δεν ετέθησαν υπόψη του ελέγχου
συγκεκριμένα στοιχεία , ούτε προέκυψαν κατά τη διάρκεια του επανελέγχου άλλα
τέτοια συμπληρωματικά νέα στοιχεία από τα οποία να αποδεικνύεται διαφοροποίηση
στο ύψος αυτών.
ΠΟΡΙΣΜΑ  ΕΛΕΓΧΟΥ :
          Η ελεγχόμενη
κοινοπραξία
έχει κάνει εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 12 παρ.5 του Ν.3888/2010 , διότι ότι
έχει ήδη ελεγχθεί με ΤΑΚΤΙΚΟ
φορολογικό έλεγχο για τις χρήσεις 2000-2008
και έχει εξοφληθεί το σύνολο της οφειλής που προέκυψε από τον έλεγχο για
τις χρήσεις 2000-2005 και  δεν
είναι
υπόχρεη κατά το άρθρο 21 του Κ.Β.Σ. , σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 12
παρ.5 του Ν.3888/2010 , δεδομένου ότι έχει εξοφληθεί το σύνολο της οφειλής που
πρόεκυψε από τους αρχικούς ελέγχους , για τις χρήσεις 2000-2005.
Ο
διενεργηθείς επανέλεγχος , για τις
ελεγχόμενες χρήσεις μέχρι και το 2005 , στηρίζεται , σε άλλα πρόσφορα στοιχεία
όπως : εκθέσεις προηγούμενων φορολογικών ελέγχων , οικονομικές καταστάσεις ,
υποβληθεισες δηλώσεις , λοιπά έγγραφα, συμφωνητικά κια λοιπό αποδεικτικό υλικό
από το υπάρχον αρχείο της ελεγχόμενης που ζητήθηκαν και δόθηκαν . Για τις
χρήσεις 2006 ,  2007 και 2008 ο
διενεργηθείς επανελέγχος στηρίζεται στα επίσημα τηρηθέντα βιβλία και στοιχεία
από την ελεγχόμενη κ/ξία και τα οποία προσκομίστηκαν κια επεδείχθησαν για
επανέλεγχο.  
Κατόπιν
του επανελέγχου των βιβλίων και
στοιχείων ,
χρήσεων 2000-2008 ,
και λαμβάνοντας υπόψη ο επανέλεγχος τα δεδομένα και στοιχεία που τέθηκαν υπόψη
αυτού,  κρίνει ότι:
Α) Δεν διαπιστώθηκαν παραβάσεις οι οποίες
να συνιστούν ουσιώδεις ανεπάρκειες ή ανακρίβειες , που να θίγουν το κύρος και
την αποδεικτική δύναμη των  βιβλίων και
στοιχείων ή να καθιστούν αδύνατο τον λογιστικό προσδιορισμό των αποτελεσμάτων
και συνεπώς δέχεται τα βιβλία και στοιχεία ως επαρκή και ακριβή και τα προκύπτοντα
από αυτά αποτελέσματα , όπως είχαν αναμορφωθεί από τους αρχικούς ελέγχους και
Β) Δεν προέκυψαν φορολογικές διαφορές από άλλες
φορολογίες ή φορολογικά αντικείμενα (χ/μα 
κ.λ.π) .
- Advertisement -

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. να δω που θα κρυφτουν τωρα οι παρακατω:
    1. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΝΤΟΣ πρωην αντιπροεδρος ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ
    2. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΚΑΒΑΣ πρωην μελος ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ
    3. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΔΟΣΑΡΑΣ πρωην μελος ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ που αποδεδειγμενα εσυραν τον ΔΗΜΑΡΧΟ σε αυτη τη διαδικασια σπιλωσης 50 και πλεον ανθρωπων, τοσο δημοτικων συμβουλων, οσο και απο την αλλη πλευρα (Καζινο). Περιμενω με αγωνια να δω τι θα πραξουν ολοι αυτοι που ετσι και ασκησουν αγωγες, δε φτανει ουτε ολος ο Κορινθιακος για να τους ξεχρεωσουν!

  2. Ρε συ ΜιFi την γνωμοδότηση Τσοβόλα την έβρισκες στα περίπτερα, όπως λες, το "απόσπασμα" της έκθεσης επανελέγχου, που ούτε στο ΔΣ της Λουτράκι ΑΕ δεν δόθηκε όλο, που το βρήκες; Τα μεγάλα αφεντικά στην παραχώρησαν;
    Το παραπάνω απόσπασμα λοιπόν έχει και διαφορετική ανάγνωση απ' αυτήν που με το τίτλο σου θέλεις να δώσεις. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ την γμωμοδότηση Τσοβόλα και σαφώς θα πρέπει να προσκομιστεί από τον πρόεδρο της Λουτράκι ΑΕ και Δήμαρχο στον εισαγγελέα να συνεκτιμηθεί με την γνωμοδότηση Τσοβόλα.

  3. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΙΒΕΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΎΨΕΙ ΤΩΡΑ??? Ο ΕΓΚΡΙΤΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ??? ΑΣΕ Ο ΠΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ!!!!

  4. Να δώ που θα κρυφτούν αυτοί που δουλεύουν και σένα ανώνυμε 8:29, όταν θα προσκομιστεί η πραγματική ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ του ΠΕΚ,που ουσιαστικά αφορά φορολογικά θέματα και ΟΧΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ των Κοινοπρακτούντων. Τότε θα μπείς και συ στην τρύπα σου από ΝΤΡΟΠΗ και μόνο παπαγάλε της ΙΆΣΟΝΟΣ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog