Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Εργατικό Κέντρο Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων: ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ: ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ, ΤΙΜΗΣ & ΑΓΩΝΑ

- Advertisement -

Το Εργατικό Κέντρο απευθύνει προσκλητήριο ενότητας και αγώνα προς όλους τους εργαζόμενους, τους Συνταξιούχους, τους Άνεργους καλώντας τους σε μαζική συμμετοχή στην πρωτομαγιάτικη απεργιακή συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο…

Προσκλητήριο ενότητας και αγώνα στη μάχη για έναν κόσμο δικαιότερο, χωρίς φτώχεια, εκμετάλλευση, καταπίεση και εξαθλίωση. Για ένα κόσμο ισότητας, ευημερίας, αλληλεγγύης και κοινωνικής δικαιοσύνης.

Αυτή την ιστορική μέρα της 1ης Μάη οι Έλληνες εργαζόμενοι, ενώνουμε τη φωνή μας με τους εργαζόμενους σ’ όλο τον κόσμο που παλεύουν ενάντια στη φτώχεια και στην εξαθλίωση, στις αδικίες, στις κοινωνικές διακρίσεις, στη ξενοφοβία, στο ρατσισμό. Το μέγεθος της επίθεσης που έχουμε δεχτεί στα εργασιακά και ασφαλιστικά μας δικαιώματα επιβάλει σε ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους να ενώσουμε τις δυνάμεις μας ώστε να ανατρέψουμε τις μνημονιακές πολιτικές που κατέστρεψαν ότι με κόπο αποκτήσαμε τα τελευταία εκατό χρόνια.

Η 1η Μάη 2014 βρίσκει τους Έλληνες εργαζόμενους, σχεδόν ολόκληρη την ελληνική κοινωνία εξαθλιωμένη από τις αδιέξοδες και καταστροφικές κυβερνητικές και τροϊκανές πολιτικές. Αντιμέτωπη με την ανεργία την φοροεπιδρομή, την επίθεση σε θεμελιώδη κοινωνικά δικαιώματα.
Απέναντι σ’ αυτές τις πολιτικές, η απάντηση των εργαζόμενων πρέπει να είναι μια και μοναδική:
ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΝΕΡΓΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Οι εργαζόμενοι και τα Συνδικάτα συνεχίζουν τη μάχη ώστε να ανατρέψουν τις συνταγές, της ύφεσης, των απολύσεων, της ανεργίας, των ανατροπών των ασφαλιστικών και κοινωνικών μας δικαιωμάτων, του αποκλεισμού των πολιτών από τα Κοινωνικά Αγαθά, των ιδιωτικοποιήσεων των Δημοσίων Υπηρεσιών και Οργανισμών, της υποταγής της χώρας στα «θέλω» και στις απαιτήσεις των αγορών, στα συμφέροντα των ισχυρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των εργοδοτών και των τραπεζιτών.

Τιμώντας τους πρωτοπόρους αγωνιστές του εργατικού κινήματος, όλους εκείνους που θυσιάστηκαν διαχρονικά για τα μεγάλα και ιερά δικαιώματα της τάξης μας, όλους εκείνους που υπερασπίστηκαν με την ίδια τη ζωή τους τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, τη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, την ΙΣΟΤΗΤΑ, την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και την ΕΙΡΗΝΗ οφείλουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να δώσουμε αγωνιστικό-απεργιακό παρόν το πρωί της Πέμπτης, 1η Μάη, έξω από το Εργατικό μας Κέντρο.

Παλεύουμε και Απεργούμε για την ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών, για να διασφαλίσουμε και να διευρύνουμε τα εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά μας δικαιώματα, όπως μας αξίζει και δικαιούμαστε!

Οι προκλήσεις και τα προβλήματα είναι τεράστια και σοβαρά γι’ αυτό και η ενότητα όλων των δυνάμεων της εργασίας είναι απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε, για να αντιπαλέψουμε και να ακυρώσουμε αυτές τις πολιτικές.

Με ΕΝΟΤΗΤΑ και ΑΓΩΝΑ προωθούμε τα αιτήματα μας, διασφαλίζουμε τα δικαιώματα μας.

ΖΗΤΩ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Όλοι στην συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου Λουτρακίου- Περαχώρας- Αγίων Θεοδώρων           την ΠΕΜΠΤΗ 1η ΜΑΗ  στις 11 το πρωί

- Advertisement -

10 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πριν ακριβώς 100 χρόνια, το 1914, οι έμμισθοι μπράβοι του Ροκφέλερ δολοφόνησαν τον έλληνα μετανάστη, συνδικαλιστή ηγέτη των ανθρακωρύχων Λούη Τίκα – τον ρεθυμνιώτη Ηλία Σπαντιδάκη.

    Η άνανδρη δολοφονία του Τίκα, την Δευτέρα του Ελληνικού Πάσχα, και μαζί δεκάδων γυναικόπαιδων, οδήγησε στην εξέγερση των ανθρακωρύχων που έμεινε στην ιστορία ως «ο πόλεμος του κάρβουνου».
    από τον "πιτσιρίκος"

    Κατά τα άλλα ο Μεταξάς …-με τους πολλούς αγώνες του υπέρ των εργαζομένων καθιέρωσε την πρωτομαγιά-… χα χα χαχα αχα.

  2. ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ…ΚΥΡΙΕ?
    ΤΟ Ι.Κ.Α.?
    ΤΟ ΟΚΤΑΩΡΟ?
    ΤΗΝ ΑΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ?
    ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ?
    ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ?…ΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΕ…..Χ.Α.

  3. Δεν απαντώ στο κατάλοιπο υποπροϊόν της μεταξικής δικτατορίας
    και της ακροδεξιάς δημαγωγίας.Είναι γνωστό, βεβαίως, και ιστορικά επαληθευμένο (κατηγορηματικά και τελεσίδικα επαληθευμένο) ότι η ακροδεξιά ρητορική είναι μια δημαγωγία ακραίας κερδοσκοπικής πατριδοκαπηλίας, διαστροφής της πραγματικότητας, ασύστολου ψεύδους και φρενοβλαβούς μαύρης προπαγάνδας.

    Βεβαίως, οι ιστορικές αλλοιώσεις, το πολιτικό ψεύδος και οι παραχαράξεις δεν περιορίζονται μόνο στο «ΟΧΙ». Επεκτείνονται παντού.

    Π.χ., οι υμνητές του Μεταξά επιχειρούν να εμφανίσουν το Μεταξά σαν τον πρωτεργάτη και θεμελιωτή του «Κοινωνικού κράτους».

    Ας δούμε μερικά ενδεικτικά παραδείγματα, πολύ συνοπτικά:

    α). Το οκτάωρο

    Η καθιέρωση του οκτάωρου δεν έγινε από το Μεταξά, όπως ψευδώς ισχυρίζονται τα παρακρατικά υπολείμματα των μεταξικών νοσταλγών.

    Στην Ελλάδα, η καθιέρωση του 8ωρου έγινε με το νόμο 2269 το 1920, με τη νομοθετική κύρωση της Διεθνούς Σύμβασης Εργασίας. Για να εφαρμοστεί σταδιακά χρειάστηκαν οι πολύχρονοι αγώνες των εργατών. Χύθηκε πολύ αίμα στις συγκρούσεις των εργατών με το αστικό κράτος.

    Αργότερα, με Προεδρικό Διάταγμα (ΠΔ) στις 27/6/1932, έγινε η επέκταση και η κωδικοποίηση όλων των διατάξεων που ίσχυαν γι' αυτό μέχρι τότε στους διάφορους κλάδους.

    Αυτό που έκανε η κυβέρνηση Μεταξά ήταν με το βασιλικό διάταγμα 368/24/8/1936 να επεκτείνει την εφαρμογή του και σ' άλλες κατηγορίες μισθωτών.

    Η ιστορική, λοιπόν, αλήθεια είναι ότι ο Μεταξάς δεν καθιέρωσε το 8ωρο, αλλά, απλώς επέκτεινε την εφαρμογή του…

    β). «Ο Μεταξάς καθιέρωσε την Κυριακή αργία».

    Άλλο ψεύδος: Η κυριακάτικη αργία έχει καθιερωθεί από το 1911!!!

    Ο Μεταξάς κατάργησε την Κυριακή αργία και πρόσταξε το κυριακάτικο μεροκάματο να δίνεται στο κράτος για την «Εθνική Άμυνα»…

    γ). «Καθιέρωση αδείας μετ' αποδοχών»: Άλλο χονδροειδές ψεύδος.

    Οι άδειες των εργαζομένων με αποδοχές καθιερώθηκαν επί της δικτατορίας του Κονδύλη το 1935 με τον ΑΝ 539/1935.

    Οι ελεύθερες Συλλογικές Συμβάσεις ήταν μια παλιά εργατική διεκδίκηση. Το 1927 είχε υποβληθεί στη Βουλή νομοσχέδιο για την καθιέρωσή τους, όμως η ψήφισή του δεν έγινε λόγω διάλυσης της Βουλής. Αναγκαστικός Νόμος (ΑΝ) περί Συλλογικών Συμβάσεων ψηφίστηκε στη δικτατορία του Γεωρ. Κονδύλη στις 16/1/1935, που κάθε άλλο παρά ελεύθερες Συλλογικές Συμβάσεις επέτρεπε…

    Ο Μεταξάς μετά την κατάργηση του κοινοβουλευτισμού (4 Αυγούστου 1936), «εγκαθίδρυσε» (με το νόμο 2045/7/9/1936) ένα ανάλογο δικτατορικό καθεστώς «συλλογικών συμβάσεων»: Την υποχρεωτική διαιτησία μεταξύ των κεφαλαιοκρατών και των ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ συνδικαλιστών (κάτι ανάλογο με αυτό που γίνεται στις μέρες μας από τα κατοχικά ανδρείκελα)!!!
    Αυτά τα λίγα για την ιστορική αλήθεια.

  4. Ο "αριστερισμός" 'εχει διαβρώσει ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ την Ελληνική Κοινωνία.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Έχουν μάθει να μισούν τον εργοδότη τους, να μισούν το "μεγάλο ντόπιο και ξένο κεφάλαιο," όπως τους έλεγε ένας αλήτης, να επικροτούν το σλόγκαν της Αλέκας "νόμος είναι το δίκαιο το εργάτη και όχι του κεφαλαιοκράτη" (καθ΄ό ο κεφαλαιοκράτης τίθεται κοινωνικώς εκτός νόμου!), να μη εννοούν ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ να καταργήσουν το άρθρο 106 παρα 3 του Καρaμανλικού Συντάγματος ενός ηλιθίου "σοσιαλισμού" και παρά ταύτα ελπίζουν ότι υπάρχουν ηλίθιοι που θα επιχειρήσουν να κάνουν επενδύσεις στην Ελλάδα και να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας για να τους ταράξουν στις απεργίες και στις απαιτήσεις…ΕΤΣΙ ΕΛΛΗΝΑ ΕΡΓΑΤΗ ΜΕΝΕΙΣ ΕΣΥ ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ…ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΕΡΓΑΤΗ…ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ…..Χ.Α.

  5. s-spinos
    Ίδια είναι τ` αφεντικά
    και μεγάλα και μικρά
    δεξιά κι αριστερά
    ξένα και ελληνικά.
    σας το λέγαμε παλιά,
    μας φωνάζατε φρικιά.
    τώρα κλαίτε σαν παιδιά
    τώρα κλάφτε σαν μωρά…

    Όμως …υπομονή δεν τέλειωσαν όλα.
    Σ΄ αυτή τη ζωή δεν τέλειωσαν όλα,
    ούτε σε μια μέρα,
    ούτε σε μια ζωή.
    Στην άκρη της νύχτας,
    -για σε το λέω απαλπισμένε-
    στην άκρη της νύχτας
    πάνω σε κάποιο κλαρί
    κρέμεται μια ελπίδα…

    Το ίδιο και για σένα.
    Σημασία έχει να παραμείνεις άνθρωπος, όμως ζωντανός, ψάχνωντας το φως.

  6. s-spinos

    κι ακόμα, φασιστάκο Χ.Α., το αίμα αυτών εδώ καθιέρωσε όλα αυτά που επικαλείσαι.

    "Πρωτομαγιά
    με το σουγιά
    χαράξαν το φεγγίτη
    και μια βραδιά
    σαν τα θεριά
    σε πήραν απ' το σπίτι.

    Κι ένα πρωί σε μια γωνιά στην Κοκκινιά
    είδα το μπόγια να περνά και το φονιά
    γύρευα χρόνια μες στον κόσμο να τον βρω
    μα περπατούσε με το χάρο στο πλευρό."

    …νυν και αεί… Ν. Γκάτσος ποίηση, Σ. Ξαρχάκος μουσική, Β. Μοσχολιού τργούδι…

    Σ΄αυτούς, στον μπόγια και το φονιά ανήκεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog