Στην Αρχαία Ελλάδα, η προσβολή των νεκρών ήταν από τα χειρότερα παραπτώματα που μπορούσε να διαπράξει κάποιος. Ο Αχιλλέας πρόσβαλε τον νεκρό Έκτορα, προκαλώντας την μήνη των θεών και τιμωρήθηκε με την εσχάτη των ποινών….
Στην Ελλάδα του 2014, ο εκατομμυριούχος ευρωβουλευτής της αριστεράς, Δημήτρης Παπαδημούλης, αποκάλεσε ναζί, τους άταφους νεκρούς της στυγερής διπλής δολοφονίας στην Καλαμάτα. Αυτός ο εκπρόσωπος της Αριστεράς, πριν λίγες μέρες είχε εξοργιστεί, διότι άνδρες των ειδικών δυνάμεων του στρατού, χρησιμοποιούσαν τραγούδια κατά των Τούρκων και των Σκοπιανών. Σύμφωνα με τον αριστερό αγωνιστή Δημήτρη Παπαδημούλη, οι άνδρες των ειδικών δυνάμεων είχαν προσβάλει τους Τούρκους και έπρεπε να τιμωρηθούν. Μετά από λίγες ημέρες αυτός ο εκλεκτός σύντροφος, με μισθό 20.000€ μηνιαίως, προσβάλει την μνήμη των δύο, άταφων ακόμα, εικοσιπεντάχρονων παιδιών. Σύμφωνα με την αριστερά, οι νεκροί χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Τους δικούς μας και τους άλλους. Έτσι όπως ακριβώς διαχωρίζουν την βία σε καλή και κακή, σύμφωνα με το πώς τους συμφέρει.
Ο ένας εκ των νεκρών ήταν μόνιμος υπαξιωματικός του στρατού. Αυτό το γεγονός προκαλεί αναστάτωση στον επαγγελματία αγωνιστή της αριστεράς, όπως του προκάλεσαν και τα τραγούδια. Δυστυχώς για τον σύντροφο Παπαδημούλη, ο στρατός και η Χωροφυλακή, εμπόδισαν τους ομοϊδεάτες του, να σκυλεύουν νεκρούς, όπως έκαναν στην ΟΥΛΕΝ, και να σφάζουν μωρά όπως έκαναν στον Μελιγαλά. Αυτό δεν μπόρεσαν ποτέ να το ξεπεράσουν οι σύντροφοι, και σε κάθε ευκαιρία συκοφαντούν τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας.
Σκεφτείτε πως θα τΣΥΡΙΖε, ο Παπαδημούλης και οι υπόλοιποι του ΣΥΡΙΖΑ, αν για παράδειγμα, είχε γράψει ακριβώς το ίδιο tweet, ο Μάκης Βορίδης για τον Παύλο Φύσσα. Σκεφτείτε πόσο σιχαμερός και γλοιώδης θα λέγαμε όλοι ότι είναι. Όμως ο εκατομμυριούχος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, που επενδύει τα λεφτουδάκια του σε αυτούς που ο ίδιος αποκαλεί, τοκογλύφους, δεν είναι τίποτα από όλα αυτά.
Είναι απλά ένας αγωνιστής της αριστεράς και της προόδου.
Θα το πω για μια ακόμα φορά. Δεν ξέρω αν τα άκρα είναι δύο. Σίγουρα όμως το ένα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Ακόμα και η χειρότεροι εκπρόσωποι την Πασοκαρίας, επιπέδου Κίμωνα Κουλούρη και Μιμής Λιάνη, δεν μπορούν ούτε καν να προσεγγίσουν την χυδαιότητα των ‘σοβαρών’ του ΣΥΡΙΖΑ.

Α μπραβο! Αμίλεικτος οπως πάντα…Πηρα ποπ κορν και περιμένω τις μη σοβαρες απαντήσεις που θα λάβεις απο τους συντροφους του παπαδημούλη! Για ποια αρχαια ελλαδα τους μιλάς? Κατάλαβαινουν απο τέτοια? Η ιστορία της ελλάδας ξεκινάει για αυτους οταν ιδρυθηκε το ΚΚΕ
Υπατία
Ο επίσημος νεκροθάφτης και καταμετρητής των αυτοκτονιων ΠΑΝΘΗΡΑΣ, θα μας πει κανά γλυκαναλατο επικήδειο ή θα κάνει την Πάπια?
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΠΕΤΟ . ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΙ ΑΣ ΠΟΝΑΕΙ. ΟΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΤΟ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΔΩ.
Εντάξει, τον Μπετόβλακα τον μάθαμε πια, το δηλώνει ο άνθρωπος: Μπετόβλακας… Για την Υπατία τα ίδια… Απλά θα της πω ότι εαν υπήρχε Σαμαράς και Μπετόβλακας στην αρχαία Ελλάδα ακόμα θα αποπληρώναμε Περσικά δάνεια…. Ο νοών νοείτω και ουαί τω ανοήτω…
Οι υπόλοιποι που συμφωνούν, και δεν είναι μέλη της οικογενείας του, που τέλοςπάντων λίγο από ντροπή λίγο από υποχρέωση θα τον υποστηρίξουν, μπορούν να αναρωτηθούν κάτι: Πως γίνεται να προσβάλει ο Παπαδημούλης τους νεκρούς αποκαλώντας τους ναζί, την στιγμή που ο ένας τους είχε σε εμφανέστατο σημείο το ναζίστικο σύμβολο του αγκυλωτού σταυρού; Και για τους όψιμους ιστορικούς που θα σπεύσουν να διευκρινίσουν ότι αποτελεί αρχαιοελληνικό σύμβολο θα θέσω άλλη μία ερώτηση: Και το δελφίνι αποτελεί αρχαιοελληνικό σύμβολο, όπως και η ελιά αλλά και η κουκουβάγια, έτσι για να πούμε λίγα στα γρήγορα… Πως διάολο γίνεται και όλοι οι αρχαιολάτρες του Σ/Κ, νεοεθνικόφρονες της φραπελιάς, και προς θεού όχι ναζί να διαλέγουν το ίδιο "αρχαιοελληνικό σύμβολο" που κατά διαβολική σύμπτωση χρησιμοποίησε και το ναζιστικό καθεστώς; χμμμ…
Ζ.
7.59.. οι δικοι σου παππουδες φοραγαν κουκουλα?
Εντελως αστοχος ο παπαδημουλης.
TaliBan
s-spinos
Σε σχόλιο άλλης ανάρτησης διάβασα το εξής:
"χρη σιγάν ή κρείσσονα σιγής λέγειν".
Αυτό όμως συνέβαινε τότε, πριν ανταλλάξουμε τη σοφία με τη γνώση, προτού ανταλλάξουμε τη γνώση με την πληροφορία.
Κρίμα.
Γιατί τέσσεροι νέοι άνθρωποι θα μπορούσαν να κάνουν τις βουτιές τους σε καμιά όμορφη παραλία -και είχαν αρκετές στα μέρη τους- και να χαίρονται τις ομορφιές της ζωής, κατέληξαν δυο στο χώμα και δυο πίσω από τα καγκελα.
Αν προσπεράσουμε τα σχόλια από τις διάφορες πλευρές για τις πιθανόν πολιτικές τους πεποιθήσεις και τα τυχόν τατουαζ που είχαν τα θύματα και οι θύτες, -άραγε τι νόημα μπορεί να έχουν τώρα πια- καλό θα ήταν να βγάλουμε όλοι μας το σκασμό και να αναλογιστούμε σε τι βάραθρα οδηγείται η νεολαία μας, και το μέλλον της κοινωνίας μας γενικότερα.
Z…… θα ήθελα απλά να σημειώσω ότι για να υπάρξει χρέος κάποιοι πρέπει να δανειστούν και ανάλογα με το πως δανείζονται και χρησιμοποιούν τα δανεικά καταλήγουμε ή όχι να γινόμαστε έρμαια καταστάσεων
το λυπηρό είναι ότι αυτές οι απόψεις σου έχουν συνέπειες και σε εμένα, αποτέλεσμα είναι με τη γέννηση του υιού μου να έχει ένα δυσθεώρητο χρέος κληρονομιά από τις "πρωτοβουλίες" των πολιτικών φιλών σου
Ρε συ TALIBAN θα σου επαναλάβω την ερώτηση του μπετοβλακα. αν για παράδειγμα, είχε γράψει ακριβώς το ίδιο tweet, ο Μάκης Βορίδης για τον Παύλο Φύσσα, θα τον χαρακτηρίζεις απλά "άστοχο " ;
ΚΟΦΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΑ ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ, ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΑΜ ΕΛΑΣ
Σιγά –σιγά ρε Μπετόβλακα….
Το τραβάς πολύ το σχοινί…Δηλαδή όλοι οι κακοί ήσαν οι κομουνιστές
Δηλαδή αυτοί οι χύτες-δωσίλογοι-τσολιάδες αυτή όπου συνεργάστηκαν με τους Γερμανούς…
Αυτούς όπου μας έφεραν την χούντα και συνεργάστηκαν με την χούντα..
Ήσαν κομουνιστές…??
Αυτοί δηλαδή όπου αν επικρατούσε ο Χίτλερ..
ή χούντα θα ήσαν στα πράγματα τώρα..
Ήσαν κομουνιστές…??
Σιγά-σιγά διότι διαστρεβλώνεις πολύ τα πράγματα..
Το πάρα κάνεις…!!
Bin laden
Μπράβο σου.
φιλε 9.03 ναι.. θα τον χαρακτηριζα αστοχο μιας κ ολα τα αλλα επωνυμα τα εχει ακουσει κ δε χρειαζεται επαναληψη.
TaliBan
Εσύ 6:35 ασχολήσου με το εκλογοδικείο …, στο χα πει θα στο κάψω το nikename σου, θα ντρέπεσαι να το χρησιμοποιήσεις … θυμάσαι …?
Συμφωνώ με τον "s-spinos" .
ΠΑΝΘΗΡΑΣ
http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg
Ζ, ενώ αν ήταν ο Παπαδημουλης και ο Τσιπρας στην αρχαια ελλαδα φυσικά και δεν θα πληρωναμε δάνεια, γιατί σαν περσες υπηκοοι που θα ήμασταν..δεν θα τα ειχαμε αναγκη!!
Επίσης, ειναι ελεεινός..τρισαθλιος αυτος ο αξεστος που χαρακτηριζει τοσο απαξιωτικά δυο παιδιά που δολοφονηθηκαν και δεν είχαν θαφτεί. ελπιζω οι οικογενειες τους να τους κανουν αγωγή και ν ατου παρουν και τα σωβρακα αν μπορουν!
Οσοι εχετε παιδια και αριστεροι να ειστε, ειναι αδιανόητο να τον δικαιολογείτε! Στεναχωριεστε δλδ αναλόγως με το τατουαζ που κουβαλαει ο καθένας?? Αν ηταν το δελφινι, θα σου επεφτε βαρύτερος ο φονος?
Υπατία
-μπιν λάντεν καρφώθηκες για την καταγωγή σου ..με το ήσαν .
πολλούς επαναστάτες έχει το Λουτράκι τελικά !φόρτσα επανάσταση !ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ …. είναι ανήθικο να βριζεις νεκρό.ούτε οι μουσουλμάνοι δεν το κανουν αυτο .τι περιμενεις απο αριστερους όμως
ΡΕ ΣΥ Ζ , ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΥΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΥΣ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ – ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ- ΣΥΜΒΟΛΟ -ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΕΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ???? –VAGELIS
Στην ΑΚΤΙΑ 12:54 πμ
Μπράβο είσαι πανέξυπνη…
Αστυνομικό δαιμόνιο θα έλεγα…
Κατάλαβες επειδή είπα ΄΄ήσαν΄΄
Εσύ από που είσαι κοντά στον Πύργο -Καλαμάτα =φασισταριό..??
Εμείς από εδώ είμαστε και αν δεν σας αρέσουμε πηγαίνετε στο χωριό σας…… bl
Παίξτε το παιχνίδι τους, χαΐβάνια!…
Μια χαρά τους βγαίνει το σχέδιο για διχασμό στο Ελληνικό Έθνος!
Εκεί! 70 χρόνια τώρα Αριστερά και Δεξιά, αυτό είναι το πρόβλημα μας…
Συνεχήστε μπας και εξαφανιστούμε, στραβάδια και Κούγιαδες και όπως αλλιώς σας λένε, προδότες!
@ ανωνυμε 06:03 παρακαλώ να απευθύνεστε με μεγυτερο σεβασμό στον ΠΑΝΘΗΡΑ. Τον σεβασμό τον έχει κερδίσει.
@ Ζ. Προφανώς αφού είχε ο ενας σβάστικα δικαιούται ο κάθε εκατομμυριουχος Παπαδημουλης να βρίζει τον νεκρό . Τι να πω …
@ Taliban άστοχος!!! Κάτι είναι και αυτό ! Να σε δώσει να χαρακτηρίζεις απλά άστοχο τον επόμενο κλόουν από δεξιά αυτή την φορά και να πεθάνω !
ε, οχι βρε μπετο.. σ' αφησω εγω να πεθανεις? δεν ειμαι τοσο κακος.
(θα παθουν κ στερηση οι οπαδοι σου λεμε. lol)
αλλωστε οπως κ να χαρακτηρισω τους απο δεξια κλοουν, το προσωνυμιο "προδοτης" θα το κουβαλανε παντα.
TaliBan
ριχτε κ μια ματια σε αυτο… επειδη ειναι πολυ της μοδας το πακισταν.
Η Περαία εξελίσσεται σε «μακεδονικό» προάστιο υποστηρίζει σκοπιανή εφημερίδα. Στα 300-500 ευρώ ανά τετραγωνικό αγοράζουν οι Σκοπιανοί μέσω… Βουλγαρίας…
Το ένα πίσω από το άλλο αγοράζουν ακίνητα στην Περαία Θεσσαλονίκης οι Σκοπιανοί, οι οποίοι σπεύδουν τα εκμεταλλευθούν τις «σκοτωμένες» τιμές, στις οποίες πωλούν οι ιδιοκτήτες, προκειμένου να απαλλαγούν από τη φορολόγηση.
Το παραπάνω υποστηρίζει δημοσίευμα της εφημερίδας Telegraph των Σκοπίων, η οποία, αναφερόμενη στην Περαία, κάνει λόγο για «μακεδονικό» προάστιο που δημιουργείται στη Θεσσαλονίκη, καθώς έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον των «Μακεδόνων», όπως χαρακτηρίζει τους κατοίκους της ΠΓΔΜ, για τα παραθαλάσσια προάστια της πόλης.
Οι μεσίτες της πόλης πάντως δεν βλέπουν πελάτες από την πΓΔΜ για τον λόγο ότι οι υποψήφιοι αγοραστές δεν απευθύνονται στα ελληνικά μεσιτικά γραφεία. Αντιθέτως, προτιμούν τα μεσιτικά γραφεία στην Βουλγαρία που έχουν δημιουργήσει υποκαταστήματα στα Σκόπια και τους προμηθεύουν επίσης και βουλγαρικά διαβατήρια για την αγορά των ακινήτων!
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο λόγος που οι Σκοπιανοί επιλέγουν να αγοράσουν ακίνητο στη Θεσσαλονίκη μέσω… Βουλγαρίας είναι ότι φοβούνται την ενδεχόμενη αναστάτωση που μπορεί να προκληθεί λόγω των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Πγδμ. Εξάλλου, όπως αναφέρεται, οι αγοραπωλησίες μέσω της Βουλγαρίας γίνονται πιο γρήγορα, καθώς στην Ελλάδα η διαδικασία είναι πιο πολύπλοκη και επίσης η συναλλαγή πώλησης πρέπει να γίνεται μέσω τράπεζας, η οποία είναι δυνατόν να απαιτήσει έγγραφο σχετικά με την προέλευση των χρημάτων.
TaliBan
Νδ πασοκ ελιες συριζα κκε καμμενοι χρυσα αυγα πιταμια και κουβεληδες….ολοι πουλημενα ανδρεικελα απατριδες και προδοτες. Διαιρει και βασιλευε λεγεται το κολπο.
Ο υβριστικός χαρακτηρισμός ποιος είναι ρε ζουλάπια 12.55 και σια;
Και καθαριστή VAGELI, εγώ απλά είπα ότι δεν είναι υβριστικό να αποκαλείς κάποιον ναζί όταν έχει τατουάζ την σβάστικα, όπως δεν είναι υβριστικό να πεις κάποιον βάζελο όταν έχει τατουάζ το τριφύλλι του ΠΑΟ… Ούτε είπα καλά τους έφαγαν ή κάτι τέτοιο. Τέλος μην ξεχνάτε ότι δεν τους έφαγαν τίποτα μουτζαχεντίν αριστεροί με την ταυτότητα στα δόντια αλλά, κατά δήλωση τους, οι δράστες ήταν νεοδημοκράτες.
Μην τα κάνετε ρε παιδιά αυτά δεξιοί άνθρωποι, νοικοκυραίοι, στο τέλος θα αυτοεξαφανιστείτε και θα αφήσετε την χώρα έρμαιο των κονσερβοκούτηδων ….
Ζ.
χαχαχαχαχαχα…μιλάς αρχαία ελληνικά η ειναι κάποια διάλεκτος? αν μιλάς αρχαία ελληνικά σου βγάζω το καπέλο παντως και θα σε πω πανέξυπνο εγω ….!
– ζήτω η Επανάστασηηηηηηηη…..ζήτω η αριστερά που εχει κατασφάξει τόσο κοσμοο……..όσοι έχουν τατουάζ με αρχαία σύμβολα είναι ναζι…. αυτό γνωρίζουν οι πανέξυπνοι αριστεροι.
στο χωριό σου ήρθαμε και θα μείνουμε και θα σας αφήνουμε τα λεφτά μας … πλερώνουμε…. ντούκου ! απο χειμώνα συζητάμε πάλι ….
Z,
κατ΄αρχήν μην μας απευθυνεσαι με αλβανικές λεξεις…εχουμε ωραιότατες ελληνικές.
Δευτερον σου είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις οτι οι ΄χαρακτηρισμοί΄ (γενικά) μπορούν να παραληφθούν όταν προκειται για 2 παιδιά 25 χρονων που πεθαναν? Είναι θέμα παιδείας, μην πας να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα! Πως θα σου φαινοταν αν ελεγαν για το δικο του ..να βρουν ποιος σκότωσε το ΄απλυτο΄? Θα βρεθούν παλι καποιοι να πουν κατι τετοιο, αλλα και αυτοι ζωα θα ειναι!
Εντάξει, ποσο ξεφτίλας μπορεί να ειναι κάποιος που αποδίδει σε διπλο φόνο πολιτική χροια?? Γιατί ο παπαδημούλης ΄αφοδευσε΄να το πω ευγενικά για την εξιχνίαση του φόνου..απλά ηθελε κάπου να πει το ΄ναζί'
Σοβαρευτείτε επιτέλους!
Υπατία
ξεφυγε το θεμα.
εκτος απο το να σεβαστουμε τους νεκρους, θα μπορουσαμε να δουμε την πραγματικη ουσια του θεματος που πηρε μεγαλες διαστασεις γιατι δωθηκε πολιτικος χρωματισμος.
πιο πανω, με αρκετη δοση χιουμορ χαρακτηρισα τον παπαδημουλη "αστοχο".
θα μπορουσα να τον χαρακτηρισω κ ντενεκε με μουστακι, κ δεκαδες αλλους χαρακτηρισμους…
μου τη σπαει απιστευτα που η πραγματικη τραγωδια του θεματος μενει ασχολιαστη.
δεν ασχοληθηκε κανεις για το πως κ τι, εφερε αυτο το μακελειο, κ προσπαθουν καποιοι να το πολιτικοποιησουν.
ωραια.. υπηρχε ταττου με σβαστιγγα. ε, και? αμα υπηρχε ταττου με γοργονα? θα εφταιγαν οι καρχαριες?
αν ειχε ταττου του παοκ θα εφταιγαν οι αρειανοι?
τα εχω παρει ασχημα με τον παπαδημουλη. πολυ λεμε! δεν τον κανω κεφι που δεν τον κανω, ηρθε κ το προχθεσινο.
τι δουλεια ειχε να σχολιασει τις πολιτικες πεποιθησεις κ τα πιστευω των δυο νεκρων?
πραγματικα δλδ προσπαθω να σκεφτω τι στα διαλα ειχε στο ξερο του το κεφαλι, κ στο κατα ποσο βουταει τη γλωσσα στο μυαλο πριν μιλησει.
δυστυχως καποιες αποψεις προερχομενες απο μεγαλοστελεχοι του ΣΥΡΙΖΑ γεννουν γεωργιαδηδες, βοριδηδες, κ λοιπα σαρκοφαγα πολιτικα ειδη.
ειμαι σιγουρος οτι η πλειοψηφια των ψηφοφορων του ΣΥΡΙΖΑ αποδοκιμαζει τετοιες αστοχες τοποθετησεις.
φευγω..πα να δω τοπι.
TaliBan
TaliBan,
σίγουρα το γνωρίζεις, "πρόβατα," και όχι μόνο με την ένοια του οπαδού, αλλά και προ πάντων με την ένοια του ψηφοφόρου υπάρχουν πάμπολα σε όλους τους πολιτικούς χώρους..
Λάβε υπ`όψιν σου ότι εάν δεν είχαν αλλάξει τον τρόπο εκλογής των ευρωβουλευτών -τάχα μου να επιλλέξουν με σταυρό προτίμησης ποιον θέλουν οι ψηφοφόροι- ο εν λόγω κύριος όχι ευρωβουλή θα ξαναέβλεπε, αλλά άσε… να μην πω…
Δυστυχώς οι Έλληνες δεν ξέρουν να ψηφίζουν. Πάντοτε δεν ήξεραν. Όλων των κομμάτων οι ψηφοφόροι. Ψηφίζουν τους πιο άχρηστους. Σπάνιες οι εξαιρέσεις. Δυστυχώς ούτε οι ψηφοφόροι της αριστεράς έχουν ξεφύγει από την παγίδα του λάϊφ στάηλ, της αναγνωρισημότητας και του χαϊδέματος αυτιών.
Λυπάμαι αλλά όσο παραμένουμε χάπατα και περιμένουμε σωτήρες, σωτηρία δεν πρόκειται να υπάρξει.
Γεγονός είναι ότι η πολιτική διάσταση που δόθηκε στο ζήτημα είναι άστοχη μιας και για τα αναβολικά μάλωσαν και τελικά σκοτώθηκαν οι αρχαιολάτρες… Επαναλαμβάνω όμως ότι το "ναζί" δεν αποτελεί υβριστικό χαρακτηρισμό σε κανένα λεξικό του κόσμου. Εκεί είναι η διαφωνία μου και πουθενά αλλού…. Το κακό είναι ότι αρχίσαμε " οι νεκροί μας και οι νεκροί σας" και αυτό είναι το προοίμιο…
Όμως αναρωτιέμαι… άρθρα σαν και αυτό δυναμιτίζουν ή όχι ένα τέτοιο κλίμα; Πως η "μαλακία" του Παπαδημούλη βαφτίστηκε "Η αριστερά που δεν αλλάζει"; Πως από το tweet του Παπαδημοπαπάρα έφτασε το άρθρο στο Μελιγαλά και τα σφαγμένα μωρά; Οι γενικεύσεις τέτοιου είδους ενώνουν ή διχάζουν; Είναι δόκιμες ή ποιητική αδεία του Μπετό και σε τι προσφέρουν; Πως τυχαίνει και ο Μπετό δεν κάνει ούτε νύξη για τα εγκλήματα των Γερμανοτσολιάδων του εμφυλίου και νωρίτερα;
Τέλος για τα τραγούδια των ΕΔ θα έπρεπε μπετόβλακα να ξέρεις ότι τόσο με τους Τούρκους, όσο και με τους Αλβανούς και τους Σκοπιανούς είμαστε σύμμαχοι στα πλαίσια του ΝΑΤΟ οπότε τα αιμοβόρικα τραγούδια μάλλον περισσεύουν… http://www.seebrig.org/organization/seebrig-structure.html
Να πω κι άλλα;
Ζ.
Οι Αλβανοί και οι Σκοπιανοι έχουν εδαφικες- πολιτισμικες απαιτησεις. Αν δεν σεβονται την συμμαχια μας, δεν υπαρχει λόγος να την σεβομαστε εμείς. Οσο φτιαχνουν χαρτες με την μεγαλη αλβανια περιλαμβανοντας ελληνικά εδαφη και οι αλλοι απαιτουν τρομαρα τους και τα ευρηματα του ταφου της αμφιπολης, μια χαρα ειναι τα τραγουδια μας!
Ο Μπετόβλακας καλά κανει και τα λεει…επειδη δνε βλεπω τηλεοραση, αναρωτιεμαι αν ειπαν τις γουρουνιες του παπαδημουλη στις ειδησεις! Θα επρεπε, για να ξερει ο κοσμος τι γινεται και ποιους ψηφιζει! Ακόμα και οι χρυσαυγιτες που τους λετε πιθηκους, νεκρους δεν βριζουν! Ουτε να σκεφτομαι δεν θέλω τι εγραψαν τα indymedia!
Yπατία
Αυτό είναι το μεταλλαγμένο τέρας μπετόβλακα που γέννησε ο πρώην υπαρκτός καπιταλισμός που σου έλεγα παλιά… , αυτό σε απειλεί ….στα λεγα και στα λέω ακόμα …και σε όλους τους υπόλοιπους …
( όποιος νομίζει ότι αυτό που υπάρχει σήμερα παγκόσμια είναι καπιταλισμός , είναι άσχετος ) .
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231342255
Αθήνα
Οι δραματικές ανισότητες στην κατανομή του πλούτου παραμένουν το κύριο χαρακτηριστικό του πλανήτη. Σύμφωνα με μελέτη της Boston Consulting Group, την οποία παρουσιάζει Το Βήμα της Κυριακής, οι σούπερ πλούσιοι, που αποτελούν μόλις το 0,7% του παγκόσμιου πληθυσμού, ελέγχουν πλέον το 41% του πλούτου.
Αν σε αυτούς προστεθεί και το 7,7% των απλώς πλουσίων, το 8,3% του πληθυσμού ελέγχει το 83,3% του παγκόσμιου πλούτου.
Από την άλλη, το 68, 7% των απλώς οικονομικά αδύναμων ελέγχει μόλις το 3% του παγκόσμιου πλούτου.
Μάλιστα, οι πλούσιοι έχουν κρυμμένα σε φορολογικούς παραδείσους κεφάλαια αξίας 8,9 τρισ. δολαρίων, ποσό που αντιστοιχεί στο μισό του ΑΕΠ των ΗΠΑ και στο 14% της παγκόσμιας οικονομίας.
Από την κρίση και τη μεγάλη ύφεση του 2008, οι οικονομικές ελίτ κατάφεραν να υπερδιπλασιάσουν την περιουσία τους, ενώ και στην Ελλάδα της εξαετούς ύφεσης περίπου 16.000 οικογένειες φέρεται να διαθέτουν πάνω από ένα εκατ. ευρώ. Επίσης, υπάρχουν 559 Έλληνες που έχουν πάνω από 30 εκατ. δολάρια.
ΠΑΝΘΗΡΑΣ
http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg
Αυτό που κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις Υπατία, είναι ότι το ΝΑΤΟ δεν είναι διημερής συμμαχία που την κάνεις ότι θες… Δεν είναι καν δικό σου και ότι σου πούνε κάνεις όπως αποδείχθηκε σε πλείστες περιπτώσεις. Οπότε άσε τους λεονταρισμούς γιατί ακούγονται νιαουρίσματα….
Μήπως θυμάσαι ποιος μας έβαλε και στο ΝΑΤΟ όπου συμμαχούμε και εκτελούμε ασκήσεις με τους "μισητούς" εχθρούς;
Ζ.
Ζ,
δεν ειναι οτι δεν καταλαβαινω… Αυτό που είπα ηταν σαφές! Δεν γινεται να σεβομαστε μονο εμεις! Οι Τσαμηδες ζητανε περιουσιες, οι δε σκοπιανογυφτοι (αστο καλυτερα).
Ξερεις τι επρεπε να ειχαμε, εναν σαν τον Ερντογαν! Να γραφει κι το ΝΑΤΟ και το Πουντο! Εχουμε βουλιαξει απο την λαθρομεταναστευση και μας ζητανε και αλλα απο πανω! Ολη η Ευρωπη (και η Ασια και η Αφρική) στην δική μας πλάτη! Θα σκυβουμε το κεφαλι παντα εμεις?
Ζητω τα ΟΥΚ και τα ΛΟΚ ρε!
Υπατία
Αυτά πες τα στην αρχηγάρα σας τον Σαμαρά με την καλή την πίτσα την υπεύθυνη και τον Μπετό που δεν θέλει να μας πούνε μπαταχτσήδες, μην τα λες σε μένα…
– Θα σκύβουμε το κεφάλι πάντα εμείς? ρωτά εσύ
– ΝΑΙ! Θα σου απαντήσουν οι υπεύθυνοι πολιτικοί της συγκυβέρνησης και ο Μπετό θα γράψει και ένα άρθρο για τις καταστροφές που θα έρθουν αν τυχόν και πούμε ποτέ όχι…
Ζ.
αγαπητη μου Υπατία ομολογω οτι δεν περιμενα ποτε απο εσενα να υμνεις τον τουρκογυφτο αρχηγο.
ή εχεις νεΒρα ή κατι αλλο θα θελες να πεις.
μιλαμε για τον δημιουργο κ βασιλια του ισλαμικου κρατους.
TaliBan
Z, δεν εχει σχέση το θέμα μας με τα μνημονια! Αφου το φαλιρησαμε το μαγαζι, καποιος έπρεπε να μας δανεισει!Οι συνταξιουχοι και οι εργαζομενοι πρεπει να πληρωθουν…αν υπαρχει αλλος που θα έβρεχε δολλαρια μονος του,να μου πεις ποιος ειναι να τον ψηφίσω και εγω! No money no party!
Εγω με τακτικές να κυρηξουμε πτωχευση και να τρωμε ο ενας τον αλλον, δεν συμφωνω! Εφ οσον τους ψηφισαμε και τα φαγανε (και πολλοι απο εμάς επίσης φαγανε), σκαστε και κολυμπατε τωρα! Δεν σας φταιει ο Σαμαρας!
Τι λες βρε Taliban, ποιον τουρκογυφτο??? Εγω δεν έχω σχεση υτε με τουρκους ουτε με ΄ρομα΄ :p Kάνε το πιο λιανά, γιατί οντως έχω νευρα, δεν σκέφτομαι καθαρά 😉
Yπατία
εγραψες αυτο : Ξερεις τι επρεπε να ειχαμε, εναν σαν τον Ερντογαν!
κ μου κανε εντυπωση αφου.
εχεις νεΒρα ε? ειδες που το καταλαβα? ε? εεεε? :p
πιο πενηνταρακια δεν μπορω να στο κανω. Ο:)
TaliBan
ελεος βρε ταλιμπαν…
ok…ελεος :p
TaliBan
Taliban,
εγώ είμαι αντικειμενική! Ο Ερντογαν είναι μάγκας!Δεν υπολογιζει τίποτα και κανέναν! Ημουν στην Κων/λη οταν γινοταν κάποιες αναταραχες. Στην Ταξιμ τους είπε οποιος παει θα τιμωρηθεί απο τον πρωτο μέχρι τον τελευταίο…Δεν πλησιασε ψυχή! Η αστυνομία εκλεισε τους δρομους και ελεγχε τις τσαντες και στους τουριστες ακομα!
Εδω, οποιος γουσταρει κατεβαινει Συνταγμα για διαδήλωση…Μπατε σκυλοι αλέστε!
Υπατία
Δεν το φαλιρίσαΜε το μαγαζί Υπατία, το φαλιρισαΝέ… Την καραμέλα με τις συντάξεις και τους μισθούς την σηκώνεις από το πεζοδρόμιο και την ξαναπιπιλάς…. Έχουμε πει χρόνια τώρα από τότε που μας τα έλεγε και ο Λόγιος Ιωάννης ο Πρε, με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ότι οι συντάξεις και οι μισθοί πληρώνονταν μια χαρά… Τα ληστρικά επιτόκια των εταίρων σας δεν πληρώνονταν… Είσαι μυρωδιάς από οικονομικά για αυτό τα λες αυτά για πτωχεύσεις κλπ αλλά μην πιάσουμε πάλι αυτή την συζήτηση.
Και μόνο που διαφωνείς με το δικαίωμα του καθενός να διαδηλώσει στο Σύνταγμα αποδεικνύει την ποιότητα και το βάθος της πολιτικής σου σκέψης και επειδή τα βαθειά και μαύρα νερά εγώ τα φοβάμαι λέω να σ' αφήσω να πνιγείς μόνη σου στις νεοφασιστικές ονειρώξεις σου.
Υ.Γ. Ο Σαμαράς δεν έχει τα α@@@δια να τα βάλει με το ΝΑΤΟ…. 3 post στο λέω, πιο λιανά δεν γίνεται… Οπότε για αυτό λέμε ας βρουν κάνα άλλο τραγούδι να λένε τα κομάντα… Προτείνω το ''Αχ, Ευρώπη" του Τζιμάρα..
Ζ.
Αν ειναι μαγκας ο τουρκος τοτε ο Βλαδιμηρος τι ειναι?
οκ.. αντικειμενικα κ εγω μαζι σου. Μαγκας ο τουρκος..ειδικα σε σχεση με τον εδω… πολλα κανταρια.
Τωρα μη μου λες για συνταγμα… εχουμε φαει κ εδω πολυ χημικο.
Η γειτονες εχουν αλλο καθεστως, αλλα κ παλι εγινε της εκδηλωμενης γυναικος κ εκει. Βεβαια θα μου πεις περασε της κυβερνησης…
Σου επαναλαμβανω οτι ο τουρκος ειναι ο βασιλιας του ισλαμ που βλεπεις κ βλεπω, το οποιο σιχαινομαι οπως σιχαινομαι κ τους υποστηρικτες τους γειτονους μας.
Πιστευω να καταλαβαινεις τον τροπο σκεψης μου..
TaliBan
Βρε Ζ,
ολη η ευρωπη παει να βουλιαξει οικονομικά, η ελλαδα θα μας πεις ηταν υπεράνω? Θυμασαι τοτε Ιταλια και Ισπανια επίσης τι γινοταν?Με εναν εργαζομενο σε καθε οικογενεια και εκατομυρρια λαθρομεταναστες μια χαρα ημασταν ε? Τα ασφαλιστικά ταμεία είχαν τινάξει τα πεταλα!!!
Η δική μου πολιτική σκέψη μια χαρα είναι, η δική σου δεν είναι καλή οταν αποποιησε τις ευθύνες σου σαν πολιτης και λές τα φαγαΝΕ!
να μην τους ψηφιΖΕΣ! Με δημοκρατικές διαδικασίες βγηκαν..χαιρετισματα!
Μια χαρα μπορεί να τα βγαλει περα με το ΝΑΤΟ. Αφου μπορουν οι ΑΛβανοι και οι Σκοπιανοι, μπορουμε και εμεις!
Υπατια
Τaliban,
o Ερντογαν προειδοποίησε και εστησε 1000αδες αστυνομικους γυρω γυρω! Ουτε που πλησιασε κανεις. Λιγα λογια και καλα: θα τιμωρηθει απο τον πρωτο εως τον τελευταιο που θα πλησιασει την ταξιμ! Σε άλλες περιοχές εγιναν μικροεπεισόδια, στην ταξίμ μπορουσες να βγαλεις και παιδια βολτα. Εμένα μου έκανε εντυπωση! Εδω οι δικοι μας θα πηγαιναν τσαμπα μαγκες, γιατι ξέρουν πως μετα την συλληψη/προσαγωγη θα πέσει τηλεφωνάκι…
Δεν έχει να κάνει με το Ισλάμ (που ξέρεις ποσο το απεχθανομαι και εγώ)! Απλά έχουν κρατος της προκοπής! Ξερεις ποση ωρα κάνεις να περάσεις τον έλεγχο φθανοντας στο αεροδρόμιο της Κων/λης?? Οι τουρκοι πολίτες σου λεει απο εκεί, οι υπολοιποι ολοι 45 λεπτά στην ουρα για έλεγχο και σφραγιδες! Οταν φευγεις δε απο εκεί περνάς απο τριπλό ελεγχο!
Υπατία
Αγαπητη μου Υπατία…
γνωριζω παρα πολυ καλα τον ελεγχο στα αεροδρομια της τουρκιας.
εχω περασει αρκετες φορες κ εχω τραβηξει απιστευτη ταλαιπωρια.
βεβαια στον πολυ εξονυχιστικο ελεγχο εχω ριξει κ απιστευτο γελιο απο τις φατσες τους, αλλα αυτο δεν μπορω εδω να το πολυπλατιασω…
γενικα σε αυτες τις χωρες ολοι οι ευρωπαιοι θεωρουντε υποπτοι, κ ειδικα Ελληνες κ γιουγκοσλαβοι-σερβοι.
μπορω να σου πω οτι η τουρκια σε συγκριση με χωρες οπως το ισραηλ κ ο λιβανος, μοιαζουν αρνια.
οσο δε σε αστυνομευση? που να δεις τους ισραηλιτες.. με ιππικο κ να σε πηγαινουν συνοδεια.
αυτο που λες για τα τηλεφωνακια ναι.. ξερω δεκαδες περιπτωσεις που εχουν να κανουν με συγγενικα προσωπα πολιτικων… αλλα μη νομιζεις οτι συμβαινει μονο εδω ή μονο σε διαδηλωσεις… παντου υπαρχει βρωμα.
κρατος της προκοπης… με την ευρυτερη εννοια της λεξης εχουν.
μη ξεχνας ομως οτι ειναι παρα πολυ πισω σαν λαος. ειναι εντελως αμορφωτοι κ πλην των περιοχων που ειναι κοντα στα παραλια του Αιγαιου κ της Μεσογειου εχουν μαυρα μεσανυχτα.
δεν ξερουν τι τους γινεται.
εχουν συνηθισει, ή σωστοτερα, τους εχουν επιβαλλει ενα συγκεκριμενο τροπο ζωης-επιβιωσης.
εχεις ακουσει την ιστορια που λεει: εριξε χαλαζι? οι Ελληνες φταινε.
πιστεψε με! ισχυει. το πιστευουν.
φανταζομαι οτι ειδες μονο τα αξιοθεατα της Πολης..σωστα?
πηγες καμμια βολτα μετα την πλατεια τάξιμ (στο α ο τονος..ετσι ειναι το σωστο)? αν πηγες θα ειδες κ τις παραγκες.
δε διαφερουν σε πολλα με τις αναλογες παραγκογειτονιες το ριο, κ του Μπουενος Αϊρες…. μονο το ονομα αλλαζει..στη Λατιν Αμερικη αυτες τις γειτονιες τις λενε φαβελες κ εκει υπαρχουν κ οι αυτοδιδακτοι μουσικοι, οι θρυλικοι κατσαρολερος, του Μπουενος Αϊρες…
στο μονο που διαφερουν ειναι στην ποσοτητα κ την ποιοτητα της ηρωινης…βλεπεις οι γειτονες μας τροφοδοτουν ενα ποσοστο στην αγορα που σαν αριθμος καταλαμβανει ενα πολυ μεγαλο ποσοστο στον πλανητη.
τεσπα.. ξεφυγα εντελως απο το θεμα….εγραψα κ σεντονι λεμε.
TaliBan
Δεν είδα φτωχογειτονιες ειναι η αληθεια. Εντυπωσιαστηκα, απο τα ξενοδοχεια και τα εμπορικά κεντρα!! Η Πολη πεντακαθαρη..λαθρομεταναστες/ζητιανοι πουθενά! Δεν τους το είχα
Mην λες σε μενα οτι δεν μας πανε! Στα συντροφια σου πες το, που τουυς θεωρουν αδερφια σας :p
Υπατία
μπετοβλακας υπατια ταλιμπαν και το κακο συναπαντημα…το διαιρει και βασιλευε σε απολυτη εφαρμογη και εσεις προβατα καθεστε και ασχολειστε μαζι τους, αντι να τους χλευασετε και να τους προσπερασετε….καθηστε και φαγωθητε λοιπον, εχετε οτι σας αξιζει…
Κουβέντα βλέπω για τη σχολιάρα του 9:55. E βέβαια.
Τaliban, μίλα :p
Η σχολιάρα του 9.55 είναι αστεία για αυτο …κουβέντα.
Σιγά μην φαγωνομαστε… Ετσι θέλετε να νομίζετε. εχουμε διαφορετικές πολιτικές αποψεις και τις συζηταμε (πολιτισμένα πάντα). Αυτό λέγεται δημοκρατία. Αν έσεις την πολιτική διαφορετικοτητα την βλέπετε διαιρει και βασίλευε, δικό σας θεματάκι. Δεν θελουμε και δεν έχουμε να χωρίσουμε τιποτα
Ελεος με τα κλισε σας πια
Πειτε και κανα καινουριο να ευθυμήσουμε
Υπατία
σαν τι θα θελες να δεις φιλαρακι 8:59?
αιμα? να σκοτωθω με την Υπατία?
θα σε φτιαχνε>?
TaliBan