Με απόλυτη επιτυχία και μετρήσιμα αποτελέσματα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι στρατηγικές δράσεις ψηφιακής προβολής που υλοποιεί ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου (L.T.O.), με την έμπρακτη υποστήριξη του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων.
Στόχος της στρατηγικής προβολής είναι η ενίσχυση της τουριστικής ταυτότητας της περιοχής και η αύξηση του εγχώριου τουρισμού.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, δημιουργήθηκε πρωτότυπο οπτικοακουστικό υλικό-video reels- τα οποία αναδεικνύουν με δυναμικό και σύγχρονο τρόπο το φυσικό κάλλος, τα αξιοθέατα και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός.
Το περιεχόμενο διανέμεται μέσα από τα επίσημα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του προορισμού @visitloutraki, σημειώνοντας ήδη εντυπωσιακή απήχηση στο κοινό.
Μέσα σε μόλις λίγες ημέρες από την έναρξη της προβολής, τα βίντεο της καμπάνιας έχουν ξεπεράσει τις 270.000 προβολές σε Facebook και Instagram, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ψηφιακής στρατηγικής και την έντονη ζήτηση για ταξιδιωτικές εμπειρίες στο Λουτράκι.
Ο L.T.O συνεχίζει τις στοχευμένες ενέργειες προβολής, με στόχο να καθιερωθεί το Λουτράκι ως κορυφαίος προορισμός στην Ελλάδα, αξιοποιώντας εργαλεία της ψηφιακής εποχής και τάσεις που ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα του σύγχρονου ταξιδιώτη.
Δείτε τα video reels εδώ:
🎥 https://www.facebook.com/reel/1658209454867682
🎥 https://www.facebook.com/reel/1753490642711515
🎥 https://www.instagram.com/reel/DMAEGmIoIop/?igsh=ZnZqYTNhNnJmemxj
🎥 https://www.instagram.com/reel/DMPasGosymU/?igsh=c2lwZXA3dWNubjAx