Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου, 2025

Τελετή βράβευσης του 2ου Διαγωνισμού Ταινιών Μικρού Μήκους Δυτικής Ελλάδας

Η αξιολόγηση των συμμετοχών έγινε από διακεκριμένους επαγγελματίες του κινηματογράφου

- Advertisement -

Φέτος ο διαγωνισμός συγκέντρωσε συνολικά 60 συμμετοχές και πραγματοποιήθηκαν τέσσερα δωρεάν masterclass, με τη συμμετοχή επαγγελματιών του οπτικοακουστικού κλάδου

Με ιδιαίτερη επιτυχία, παρουσία του υφυπουργού Πολιτισμού Ιάσονα Φωτήλα και εκπροσώπων της Πρεσβείας της Ινδίας, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2025, στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών, η τελετή απονομής βραβείων του 2ου Διαγωνισμού Ταινιών Μικρού Μήκους Δυτικής Ελλάδας, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πολιτισμού, Τουρισμού και Απασχόλησης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, το Film Office Western Greece σε συνεργασία με την Karan Creative Media.

Φέτος ο διαγωνισμός συγκέντρωσε συνολικά 60 συμμετοχές και πραγματοποιήθηκαν τέσσερα δωρεάν masterclass, με τη συμμετοχή επαγγελματιών του οπτικοακουστικού κλάδου, καθώς και εργαστήρια κινηματογράφησης σε σχολεία, αναδεικνύοντας τη Δυτική Ελλάδα, ως ένα τόπο πολιτιστικής έμπνευσης, κινηματογραφικής παραγωγής και δημιουργικής εξωστρέφειας.

Η αξιολόγηση των συμμετοχών έγινε από διακεκριμένους επαγγελματίες του κινηματογράφου: την Γεύη Δημητρακοπουλου, σκηνοθέτιδα & σεναριογράφος, την  Βίβιαν Παπαγεωργίου, σκηνοθέτιδα & διδάσκουσα Σκηνοθεσίας, τον Θοδωρή Βουρνά Film /Theatre Director και τoν  Χάρη Τζωρτζάκη, ηθοποιό & διευθυντή της Ανώτερης Ιδιωτικής Σχολής Δραματικής Τέχνης Τεχνών ΕΚΑΤΟ, οι οποίοι με ευαισθησία και εμπειρία ανέδειξαν τις νικήτριες ταινίες.

Η δράση υλοποιήθηκε με την υποστήριξη του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, του Πανεπιστημίου Πατρών, του Επιμελητηρίου Αχαΐας, του Ομίλου Δούβρη και της εταιρείας Rent PhotoVideo, που συνέβαλαν στην ενίσχυση του θεσμού και στη στήριξη των νέων δημιουργών.

Βραβεύσεις:

· Καλύτερη Ταινία (Επαγγελματίες): Julia Florida – Σκηνοθεσία: Panagiotis Kordas (Βραβείο 500 ευρώ).

· Καλύτερη Ταινία (Ερασιτέχνες): Sisyphus – Σκηνοθεσία: Μanos Ladas (Βραβείο 300 ευρώ).

· Καλύτερο Ντοκιμαντέρ (Επαγγελματίες): Looking for beauty – Σκηνοθεσία: Sara Albo (Ενοικίαση εξοπλισμού αξίας 500 ευρώ από την Rent PhotoVideo).

· Καλύτερο Ντοκιμαντέρ (Ερασιτέχνες): The fundamental question of a truck driver – Σκηνοθεσία: Angelos Gourgouletis (Ενοικίαση εξοπλισμού αξίας 300 ευρώ από την Rent PhotoVideo).

Ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης και επικεφαλής του Film Office Δυτικής Ελλάδας Χαράλαμπος Μπονάνος, αφού συνεχάρη τους νικητές και τους συμμετέχοντες του διαγωνισμού τόνισε τα εξής: «Φέτος ο διαγωνισμός μεγάλωσε. Όχι μόνο σε συμμετοχές αλλά και σε περιεχόμενο, σε δράσεις, σε εξωστρέφεια. Μέσα από τον Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους, δίνουμε φωνή στους ανθρώπους του τόπου μας να αφηγηθούν τις δικές τους

ιστορίες και να αναδείξουν τη Δυτική Ελλάδα ως τόπο πολιτισμού, δημιουργίας και έμπνευσης. Φέτος, δώσαμε έμφαση και στην κινηματογραφική εκπαίδευση — μέσα από masterclass και εργαστήρια στα σχολεία — θέλοντας να φέρουμε τη νέα γενιά πιο κοντά στην τέχνη και στη μαγεία του κινηματογράφου. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε πρωτοβουλία που ενώνει τον πολιτισμό με την εκπαίδευση και αναδεικνύει τη δημιουργική ψυχή του τόπου μας».

Χαιρετισμό απεύθυνε και ο εκπρόσωπος της Πρεσβείας της Ινδίας στην Ελλάδα, ο οποίος συνεχάρη τους διοργανωτές για την πρωτοβουλία και εξέφρασε την πρόθεση της Πρεσβείας για μελλοντική συνεργασία με τον κ. Μπονάνο και το Film Office Δυτικής Ελλάδας στον τομέα των οπτικοακουστικών παραγωγών και της πολιτιστικής ανταλλαγής.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, μέσα από το Film Office Western Greece, συνεχίζει να επενδύει με συνέπεια στην κινηματογραφική παιδεία, την καινοτομία και τις διεθνείς συνεργασίες, ενισχύοντας τη θέση της Δυτικής Ελλάδας ως τόπο πολιτιστικής παραγωγής, κινηματογραφικής έμπνευσης και δημιουργικής συνύπαρξης.

FILM_DIAGONISMOS
- Advertisement -

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έχουν την αξία τους και τη βαρύτητά τους τέτοιες καλλιτεχνικές δραστηριότητες και είναι ελκυστικές. Να πω χαριτολογώντας πως αν γινόταν ποτέ remake της παλιάς εκλεκτής κωμωδίας ο μήτρος και ο μητρούσης στην αθήνα, δεν θα υπήρχαν καλύτεροι υποψήφιοι να ενσαρκώσουν τους ρόλους των δύο συμπαθών πρωταγωνιστών θανάση βέγγο και φραγκίσκο μανέλη από τους αγαπητούς τάσο και ανδρέα αντίστοιχα! Πιστεύω και στους ίδιους θα άρεσε η ιδέα με τόσο καλλιτεχνικό περιεχόμενο.

    • Αξιότιμη & αγαπητή κυρία Κωνσταντίνα, όλα καλά και όλα ωραία, αναφορικά δε, και με αυτό που θέτετε & ρίχνετε εσείς, ως σαν μίαν εντελώς πρωτότυπη & ξεχωριστή, καθώς και πολύ πολύ ενδιαφέρουσα & καλή πρόταση & ιδέα, αλλά και ουδεμίαν δε, επί του θέματος αυτού, αντίρρησης & άρνησης, προσωπικώς, υφίσταται & υπάρχει από εμένα, μόνο που εδώ πέρα, ανακύπτει & προκύπτει ένα μικρό (παρουσιαστικό) πρόβλημα, ζήτημα & θέμα: Δεν ομοιάζω (δυστυχώς ή ευτυχώς), ούτε του Μανέλη, ούτε και του Βέγγου -εμφανισιακώς παράταιρος εντελώς, τους είμαι, δηλαδή, εγώ- απ´την άλλην όμως, δεν είμαι εις θέσιν να γνωρίζω και να ξέρω βέβαια, ως προς το εάν αυτό, ισχύει ή και δεν ισχύει, και με τον εκλεκτό και πολύ καλό συμπατριώτη και φίλο μας, τον Αντρέα.

    • Καλο μηνα, καλη εβδομαδα και καλη σας ημερα, αλλα και ολα τα καλα του Θεου! Αγαπητη μου κυρια, εσεις, γνωριζετα & ξερετε, πως ο,τι με γοητευετε, με μαγευετε, με συνεπαιρνετε και με σαγηνευετε, πολυ?!! Και τουτη τη φορα, δεν σας ομιλει κανας αυτοματος τηλεφωνητης, ή και πολυ περισσοτερο δε, και αυτος ο οινος και το κρασι, αλλα του Τάσαρου, αυτη, η καρδια και η ψυχη!! Εξαλλου δε, πολυ πολυ καλα το αναφερατε και το ειπατε, αυτο, εσεις: οτι εχω μεσα μου δηλαδη, φλεβα, νότα & χορδη, λιαν ευαισθητη, συναισθηματικη, εκλεπτυσμενη, εξευγενισμενη, λεπτεπιλεπτη, ρομαντικη, λογοτεχνικη, ποιητικη, & καλλιτεχνικη!

  2. Παρεξηγήσατε αγαπητέ! Δεν αναφέρομαι στην ομοιότητα του προσώπου, αλλά του χαρακτήρα. Και οι δύο γκαφατζήδες, αλλά ο ένας ενεργητικός και δραστήριος, ενώ ο άλλος κοιμήσης και βαριεστημένος.

  3. Καλη σας, ημερα (ολη νυχτα και ολη μερα). Αγαπητη μας κυρια λοιπον, οταν ενας ανθρωπος δεν αφηνεται και εμποδιζεται (για τον οιοδηποτε, καθως και χ.ψ. λογο), να κλεισει ματι, ολη τη νυχτα και ολο το βραδυ, ο ερημος, δολιος & καψερος, ειναι -και σας ερωτω- ποτε βιολογικως εφικτον, κατορθωτον, μπορετόν & δυνατον, να επιβιωσει διχως αναπληρωση & συμπληρωση του χαμενου υπνου του, αυτου, εστω δε, και μες στον ιερο χωρο & περιβαλλον της υπηρεσιας του, της εργασιας του, της δουλεψης του, του κοπου του, του μοχθου του ή -και ενιοτε, δε- και του (ειτε οβαλ, ειτε δε, και κλασικου), γραφειου του, αυτος? Ως εκ τουτου λοιπον, τι περι “κοιμήσης”, αλλα και περι “βαριεστημένος”, μας λετε μεσα εδω, εσεις, τελικως?!

  4. Καλη σας, ημερα (ολη νυχτα και ολη μερα). Αγαπητη μας κυρια λοιπον, οταν ενας ανθρωπος δεν αφηνεται και εμποδιζεται (για τον οιοδηποτε, καθως και χ.ψ. λογο), να κλεισει ματι, ολη τη νυχτα και ολο το βραδυ, ο ερημος, δολιος & καψερος, ειναι -και σας ερωτω- ποτε βιολογικως εφικτον, κατορθωτον, μπορετόν & δυνατον, να επιβιωσει διχως αναπληρωση & συμπληρωση του χαμενου υπνου του, αυτου, εστω δε, και μες στον ιερο χωρο και χαλαρωτικο περιβαλλον της υπηρεσιας του, της εργασιας του, της δουλεψης του, του κοπου του, του μοχθου του ή -και ενιοτε, δε- και του (ειτε οβαλ, ειτε δε, και κλασικου), γραφειου του, αυτος? Ως εκ τουτου λοιπον, τι περι “κοιμήσης”, αλλα και περι “βαριεστημένος”, μας λετε μεσα εδω, εσεις, τελικως?! ΥΓ.: Παντως εξακολουθει, εις το να μου ασκητε, αγαπητη κυρια μου εσεις, μιαν (πως να την χαρακτηρισω και να την πω) -α, θαρρω, πως το βρηκα: (εσωτερικη) υποδορια επιδραση & επιρροη!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog