Παράταση δηλώσεων συμμετοχής για τους 7ους Αγώνες Εργασιακού Αθλητισμού Β. Ελλάδος!

Η παράταση δίνει τη δυνατότητα σε όσους χρειάστηκαν επιπλέον χρόνο να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους

- Advertisement -
Κατόπιν πολλών αιτημάτων σας, σας ενημερώνουμε ότι η περίοδος εγγραφών παρατείνεται έως την Τετάρτη 13/5 
Νέα καταληκτική ημερομηνία:
Τετάρτη, 13 Μαΐου 2026
 Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετέχετε στην μεγάλη γιορτή εργασιακού αθλητισμού Βορείου Ελλάδος
Η παράταση δίνει τη δυνατότητα σε όσους χρειάστηκαν επιπλέον χρόνο να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους χωρίς να χάσουν την ευκαιρία συμμετοχής.
Εγγραφή τώρα
Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες; Η ομάδα μας είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση
σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής. Στοιχεία επικοινωνίας:212 000 2527  |  welcome@hocsh.org
Με εκτίμηση,Η ομάδα του HOCSH
Email ImageEmail ImageEmail ImageEmail ImageEmail Image
- Advertisement -

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καλός ο εργασιακός αθλητισμός και να έχει την ανάλογη επιτυχία και να υπάρχει και μεγαλύτερη συμμετοχή!!Τωρα αν το φιλοσοφήσουμε ο αθλητισμός,ο επαγγελματικός αθλητισμός είναι και αυτό μια δουλειά που την κάνεις καλά και πληρώνεσαι και ο σκοπός σου είναι και η επιτυχία σε ομαδικό ή ατομικό επίπεδο!!Ευγενη σπορ βάρβαρα σπορ τα κονομάνε καλά οι εργαζόμενοι αθλητές ποδοσφαιριστές μπασκετμπολίστες τενίστες κλπ και εάν είναι σε ομαδικά αθλήματα φτάνουν σε τελικούς διοργανώσεων !!Η ΑΕΚΑΡΑ μας πχ στο μπάσκετ θα πάει στον τελικό και θα κυνηγήσει την κούπα!Το ιδιο και ο ολυμπιακός!!Στο ποδόσφαιρο το ίδιο!οι εργαζόμενοι ποδοσφαιριστές της Αρσεναλ της Αστον Βίλα της Ραγιο Βαγεκακο (ΑχΚουλα )της Παρι και της Παλλας πήγαν τις ομάδες τους σε τελικό!!Αυτα τα ολιγα και να δούμε τι φωτογραφίες θα βάλει ο Δημητράκης σήμερα στο ΟΑΚΑ !!Καπου είδα φωτογραφιες του Μπαρζωκα στα καθίσματα του ΟΑΚΑ 😀😀😀Αντε γεια μας

  2. Σήμερα θα σας πω μια ρετρό ιστορία πίσω στο μακρινό 1988 !Σαν σήμερα 8 Μαΐου του 1988 είχε γίνει στο ΟΑΚΑ ο θρυλικός τελικός Κυπέλλου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό με τον τότε πρόεδρο Κοσκωτα και τον Βαρδινογιάννη στα χάι του !!Αγωνας που έμεινε στην ιστορία και αυτός!Ειχε καταφέρει η θεία μου η Χαρά να βρει δυο εισητηρια στην μικτή ζώνη δίπλα στα επίσημα νομίζω από κάποιον στην Μοτορ Όιλ δεν θυμάμαι έχουν περάσει τόσα χρόνια!Ειχαμε βάλει στο αυτοκίνητο της θείας της Χαράς ένα Simca που είχε τότε ένα κασκόλ της ΑΕΚ και ένα του Ολυμπιακού 😀😀🧣Εκεί μετά τα Μεγγαρα ήταν ένας γύφτος με το ντάτσουν και μόλις μας βλέπει άρχιζε να φωνάζει «Φουνες Φουνες «τον Αργεντινό παιχταρα του Ολυμπιακού τότε, Και του απαντάει η θεία μου η Χαρά «Από την ίδια ράτσα είσαστε «😀😀😀Ρε τι έχουμε ζήσει να ξέρατε μερικοί που μου την βγαίνετε με κόκκινο !Ευχαριστω για την δημοσίευση και μην αρχίσουμε τίποτα άλλο τελικό εδώ μέσα

  3. Τέτοια τουρμουά προάγουν το θέαμα, το πνεύμα άμιλλας και την συναδελφική αλληλεγγύη. Η ευγένεια των αθλητικών ιδεωδών σε όλο της το μεγαλείο. Είθε αυτή η πρωτοβουλία να ενισχύσει και τη συχνότητα αναλόγων διαγωνισμών.

  4. Πολύ κομπλέ η ιστορία του 16:42. Την ξέρω κι εγώ, αλλά με μια μικρή παραλλαγή, διότι δεν απάντησε είσαστε, αλλά είμαστε.

  5. Ήσουν και εσύ εκεί και άκουσες την θεία μου την Χαρά να λέει είμαστε και όχι είσαστε ??Για τράβα να της το πεις αυτό να δούμε τι θα σου πει !!Παραλλαγες αλλαγές και ψέματα λες εσύ αλλά είπαμε το μπιπ μαγνήτης που έχω σε τραβάει!!

  6. Τελικά πήγε στην Ισπανία ο Δημητράκης και να δούμε αν τελικά θα μπει στο γήπεδο 😀😀Πάντως μούσμουλα φρέσκα θα φάει που είναι και ονομαστά και αρχίζει και η εποχή τους 🍑Σήμερα έχουμε και τα δύο ματς για τα πλέι οφ!Τις αποδόσεις στα στοιχήματα να δούμε καταλαβαίνουμε τι θα γίνει 😀😀Ας προσέχαμε

  7. Είδα κάτι βιντεάκια με τον Δημητράκη στο ξενοδοχείο της ομάδας που είχαν τραπέζι!Εδωσε το παρών λέει να εμψυχώσει την Παναθα γιατί στο γήπεδο δεν μπαίνει με τίποτα από ότι λένε οι υπεύθυνοι της Βαλένθιας 😀😀Πάντως παρατήρησα ότι στα τραπέζια δεν υπήρχαν μούσμουλα 🍑😀😀Μάλλον θα τα βάλουν στο βραδινό δείπνο της ομάδας 😀😀😀

  8. Η Βαλενθια έκανε το τραπέζι μετά το ματς στην ομάδα του παναθηναϊκού και όπως σας έχω γράψει σε σχόλιο που δεν έχει περάσει ακόμα στο τραπέζι είχε και τα φημισμένα μούσμουλα Βαλένθιας 🍑🍑Δεν υπάρχει περίπτωση να πας στην ωραία πόλη της Βαλένθιας και να μην φας τα μούσμουλα 😀😀είναι δηλαδή σαν να πας στην Καλαμάτα και να μην φας σύκα !!Αυτα όσο αφορά τα εξωαγωνιστικά!Για τα αγωνιστικά να μας γράψει ο σχολιαστής που έλεγε 4τος 11τος κάποτε 😀😀!Οπως ήταν αναμενόμενο ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού που δεν έβαζε γλώσσα μέσα εδώ και καιρό έφαγε την σχετική χασούρα από τους ολυμπιακούς στο διαδύκτιο και μαζί με αυτόν και η ομάδα του παναθηναϊκού που πλήρωσε αυτή τα ρεζιλίκια του προπονητή και του προέδρου της χάνοντας την ευκαιρία να πάει στο ΟΑΚΑ!!Κουραγιο !Μην μας το κόψει το σχόλιο η Χαρά να κάνω και εγώ λίγο πλακίτσα στους φίλους μας τους παναθηναϊκούς!! Και να δείτε πόσο καλός είμαι δεν έγραψα τίποτα για το ποδόσφαιρο ⚽️ και την παραλίγο 5αρα που έπρεπε να χάσουν Άντε γεια μας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα