Το πρώτο τραμ χωρίς οδηγό βγήκε σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας για τις πρώτες δοκιμές του, στους δρόμους της γερμανικής πόλης Πότσνταμ.
Η Γερμανία καινοτομεί στον τομέα των μεταφορών και των συγκοινωνιών, καθώς και την περασμένη εβδομάδα κυκλοφόρησαν στο σιδηροδρομικό της δίκτυο τα πρώτα τρένα στον κόσμο κινούμενα με υδρογόνο.
Το τραμ χωρίς οδηγό ονομάζεται Combino και διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη. Με βάση την «έξυπνη τεχνολογία» στην οποία βασίζεται η κατασκευή του, το αυτόνομο τραμ διαθέτει ραντάρ, αισθητήρες και κάμερες που του επιτρέπουν να «βλέπει» το γύρω περιβάλλον και να αντιδρά ανάλογα.
Η κατασκευάστρια εταιρία είναι η γερμανική Siemens και οι πρώτες αποστάσεις που θα καλύψει είναι μήκους περίπου 6 χιλιομέτρων. Σε αυτές τις πρώτες δοκιμές πάντως, ένας άνθρωπος βρίσκεται πάντα στη θέση του οδηγού έτοιμος να επέμβει, εάν χρειαστεί.
Οι πρώτες δοκιμές έγιναν την περασμένη Παρασκευή στο πλαίσιο της έκθεσης μεταφορών «InnoTrans 2018» στο Βερολίνο, με επιτυχία, «τσεκάροντας» κυρίως το όχημα και την «έξυπνη τεχνολογία» του σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Οι ιθύνοντες βέβαια δεν θα σταματήσουν τις δοκιμές μέχρι το τραμ χωρίς οδηγό να είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στους δρόμους του Πότσνταμ.
Αυτά αγαπητέ Ανδρέα θα έρθουν στην Ελλάδα όταν η Τραπεζούντα ξαναγίνει ελληνική!
Θα τα φέρει η Φώφη όταν θα γίνει κυβέρνηση!!Καλό το σχόλιο σου πάντως. Αντέ και ο προαστιακος που θα έρθει στο Λουτράκι να είναι αυτόματος!!
Ή όταν φτιαχτούν τηλεσκόπια με ανιχνευτές μετάλλων για να ψάχνει ο κόσμος για χρυσό στους πλανήτες του γαλαξία μας.