Πάλι βλάβη στα Στραβά! Πάει το νερό….και χάνεται…

- Advertisement -

ΒΛΑΒΗ ΝΕΡΟΥ ΣΤΡΑΒΑ – ΔΕΥΑΛ

στο ίδιο σημείο με εχτες και ύστερα απο την επισκευή που έγινε απο το συνεργείο της ΔΕΥΑΛ, έχουμε διαρροή κεντρικού αγωγού νερού, έχει ενημερωθεί η ΔΕΥΑΛ να στείλει συνεργείο, ενημερώνει ο Πρόεδρος του τοπικού Συλλόγου «Η ΑΛΚΥΩΝΗ» κ. Νίκος Τσούνης

Διαβάστε το χθεσινό άρθρο Ολα Στραβά στα Στραβά… Χάνεται το νερό

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα