Χωρίς κατηγορία Από πού ξεφύτρωσε πάλι αυτός; 20 Αυγούστου 2010, 14:30 FacebookXEmailCopy URLΤυπώνω - Advertisement - Δείτε το video και θα καταλάβετε τι εννοούμε… Πάντως, αυτός ο DJ, πρέπει να πληρώθηκε πολύ καλά για να κάνει έτσι… - Advertisement - ΕΤΙΚΕΤΕΣnotag 1 ΣΧΟΛΙΟ αν ο dj δεν την βρισκει με τη μουσικη τοτε κανεις δεν θα το κανει… αν και εδω που τα λεμε…. μαλλον το παρακανε λιγο ο μπαρμπας.. αλλα δεν βλεπουμε και τα πιπινια που χορευαν για να του δωσουμε και ενα δικιο, που να παρει Απάντηση ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ακύρωση απάντησης Σχόλιο: εισάγετε το σχόλιό σας! Όνομα: παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ Email: έχετε εισάγει εσφαλμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου! παρακαλώ εισάγετε εδώ την ηλεκτρονική σας διεύθυνση Ιστοσελίδα: αποθηκεύστε το όνομα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τον ιστότοπό μου σε αυτό το πρόγραμμα περιήγησης για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω. Δ Δείτε ακόμα Ελλάδα Γιορτή του Πατέρα 2026: Γιατί γιορτάζεται στις 21 Ιουνίου και πώς καθιερώθηκε Περίεργα Ρασοφόρος ξάπλωσε μπροστά σε άρμα του Pride στη Θεσσαλονίκη φωνάζοντας «Μετανοείτε»! ΤΟΠΙΚΑ Κόρινθος: Ο απολογισμός των πεπραγμένων Σταυρέλη για την προηγούμενη εβδομάδα Λουτράκι Λουτράκι: Πυρκαγιά εκδηλώθηκε σε δασική έκταση στη Σκαλωσιά ΤΟΠΙΚΑ Απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων και παραμονής εκδρομέων σε περιοχές NATURA, δασικά οικοσυστήματα, πάρκα και άλση της Π.Ε. Κορινθίας Σχετικά άρθρα Χωρίς κατηγορία Συνελήφθη 39χρονος που «έτρεχε» με 203 χλμ/ώρα στην Αθηνών – Κορίνθου Λουτράκι Η πρώτη εβδομάδα του HOMO Summer Camp ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία! ΤΟΠΙΚΑ Συνάντηση της Μαριλένας Σούκουλη-Βιλιάλη με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρο Παπασταύρου Χωρίς κατηγορία Τατούλης: Σκληρή κριτική στην Περιφερειακή Αρχή για το αφήγημα «Πελοπόννησος 360»
αν ο dj δεν την βρισκει με τη μουσικη τοτε κανεις δεν θα το κανει… αν και εδω που τα λεμε…. μαλλον το παρακανε λιγο ο μπαρμπας.. αλλα δεν βλεπουμε και τα πιπινια που χορευαν για να του δωσουμε και ενα δικιο, που να παρει Απάντηση
αν ο dj δεν την βρισκει με τη μουσικη τοτε κανεις δεν θα το κανει… αν και εδω που τα λεμε…. μαλλον το παρακανε λιγο ο μπαρμπας.. αλλα δεν βλεπουμε και τα πιπινια που χορευαν για να του δωσουμε και ενα δικιο, που να παρει