Ουρές οχημάτων άρχισαν να εμφανίζονται από το βράδυ του Σαββάτου σε ορισμένα από τα διανυκτερεύοντα βενζινάδικα στο λεκανοπέδιο της Αττικής,

… μετά την απόφαση των ιδιοκτητών βυτιοφόρων και φορτηγών ΔΧ να προχωρήσουν σε απεργία διαρκείας από τη Δευτέρα, διαμαρτυρόμενοι για το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που οδηγεί στο «άνοιγμα» του επαγγέλματός τους.

Οι οδηγοί ζητούν την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου και προαναγγέλλουν πορείες διαμαρτυρίας με τα οχήματά τους σε αρκετές πόλεις της Ελλάδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στους κόλπους των επαγγελματιών του κλάδου επικρατεί εδώ και μέρες αναβρασμός, ιδίως μετά το τελεσίγραφο που τους απέστειλε την περασμένη Τρίτη ο Δημήτρης Ρέππας, προειδοποιώντας τους ότι σε περίπτωση νέων κινητοποιήσεων, η κυβέρνηση την τριετή μεταβατική περίοδο, η οποία προβλεπόταν στο προσχέδιο του επίμαχου νομοθετήματος.

Ωστόσο, οι συνδικαλιστές εμφανίζονται πλέον έτοιμοι να σκληρύνουν τη στάση τους απέναντι στο υπουργείο. Χαρακτηριστική, άλλωστε, είναι η δήλωση, στην οποία προέβη ο πρόεδρος των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Γιώργος Τζωρτζάτος: «Αυτή τη φορά δεν είμαστε διατεθειμένοι να υποχωρήσουμε, ακόμη και αν μας πάρουν τις άδειες».

«Κρυφτούλι» με την επιστράτευση

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι η απόφαση των ιδιοκτητών να προχωρήσουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις ελήφθη, παρά την εντολή επιστράτευσης που εκκρεμεί ακόμη σε βάρος τους.

Σε δηλώσεις τους προς τους δημοσιογράφους μετά τη συνέλευση που πραγματοποίησαν στη Θεσσαλονίκη, αρκετοί συνδικαλιστές δεν χρησιμοποίησαν τον όρο «απεργία διαρκείας», αλλά «παύση εργασιών», προκειμένου να προσδιορίσουν τη μορφή του αγώνα τους.

Τη Δευτέρα, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ξεκινήσει μια τεράστια αυτοκινητοπομπή με τελικό προορισμό την Αθήνα, όπου οι επαγγελματίες αναμένεται να παραδώσουν στο υπουργείο Υποδομών τα κλειδιά των οχημάτων τους και να δηλώσουν ότι θα απέχουν από τα καθήκοντά τους.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η διοίκηση του υπουργείου εμφανίζεται αποφασισμένη να εφαρμόσει κατά γράμμα το νόμο και να εμποδίσει μια νέα «ασφυξία» στη διακίνηση των εμπορευμάτων και τον εφοδιασμό της αγοράς με καύσιμα, όπως ακριβώς είχε σημειωθεί στα τέλη Αυγούστου.

Πηγή: zougla.gr