Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Σήμερα η τελική αναμέτρηση στον πόλεμο των φορτηγών

- Advertisement -
– Σήμερα συνεδριάζουν για να πάρουν τις τελικές αποφάσεις
– Ζητούν γραπτή δέσμευση από Ρέππα σε τρία βασικά αιτήματα
– Εντολή εισαγγελέα: Στο αυτόφωρο όσοι κλείνουν τον δρόμο


Να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, τουλάχιστον έως και σήμερα, αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, στη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, που κράτησε πάνω από τρεις ώρες.

Πάντως, οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφορείς δείχνουν εξαντλημένοι από τις κινητοποιήσεις, ενώ και το γεγονός ότι δεν διαθέτουν την υποστήριξη του κόσμου και ήδη το νομοσχέδιο ψηφίστηκε, όλα αυτά συνετέλεσαν στο να προσανατολίζονται για ανακωχή. Ωστόσο, υπάρχουν φόβοι τόσο σε κυβερνητικό όσο και σε αστυνομικό επίπεδο ότι οι φορτηγατζήδες θα επιχειρήσουν ίσως μία ηρωϊκή έξοδο, κάτι που ίσως σημαίνει έστω και προσωρινά έκτροπα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης διατυπώθηκαν και προτάσεις για αναστολή των κινητοποιήσεων, αλλά οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων δεν θέλησαν να αναλάβουν μεμονωμένα το κόστος μιας απόφασης για αναστολή των κινητοποιήσεων, και έτσι παρέπεμψαν το ζήτημα στην αυριανή κρίσιμη και καθοριστική για το μέλλον των κινητοποιήσεων, Πανελλαδική συνάντηση των Ομοσπονδιών ιδιοκτητών φορτηγών, βυτιοφόρων και γερανοφόρων οχημάτων από όλη την Ελλάδα, προκειμένου ληφθεί μια συλλογική απόφαση που θα αφορά όλο τον κλάδο.

Οι μεταφορείς, πάντως, σύμφωνα με στελέχη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας, φέρονται διατεθειμένοι να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους, εφόσον η κυβέρνηση και συγκεκριμένα το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, τους δώσει γραπτές διαβεβαιώσεις ότι θα υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις του κ. Δημήτρη Ρέππα, για τα τρία βασικά αιτήματα, που είναι η ένταξή του στον αναπτυξιακό νόμο, το ασφαλιστικό και οι φορολογικές ελαφρύνσεις για όσους έχουν πάρει άδεια τα τελευταία χρόνια.

Και στα τρία αυτά αιτήματα αναφέρθηκε και πάλι ο κ. Ρέππας, ο οποίος επανέλαβε τη δέσμευσή του ότι θα υπάρξει νομοθετική πρωτοβουλία από τα αρμόδια υπουργεία, αρχής γενομένης από τον αναπτυξιακό νόμο, που κατατίθεται τον Οκτώβρη στη βουλή και στον οποίο θα ενταχθούν και οι μεταφορείς.

Το αδιαχώρητο επικράτησε εν τω μεταξύ από το απόγευμα στο λιμάνι του Πειραιά. Ιδιοκτήτες φορτηγών εισέβαλαν από την πύλη Ε1 για Δωδεκάννησα στο λιμάνι του Πειραιά προσπαθώντας να αποτρέψουν τον απόπλου του Blue Star.
Ωστόσο, τελικά το καράβι απέπλευσε, αλλά οι ιδιοκτήτες φορτηγών κατάφεραν με το μπλόκο τους να μην επιτρέψουν τα φορτηγά που ήταν να αναχωρήσουν να το πράξουν. Έτσι τα φορτηγά με τόνους ευπαθών προϊόντων που ήταν να φύγουν για Χίο, Μυτιλήνη, Κω και Ρόδο τελικά παραμένουν καθηλωμένα στο λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν τα προϊόντα να σαπίσουν, αλλά και τα συγκεκριμένα νησιά να μην εφοδιάζονται πλέον.

Πηγή: Newsit

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog