Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Μικρέ … μάθαινε!

- Advertisement -

Μπορεί ο Κέισι Στόνερ να ήταν ο νικητής στον αγώνα της Ιαπωνίας, όμως την παράσταση έκλεψε ο Βαλεντίνο Ρόσι.
Στη δεύτερη διαδοχική του νίκη έφτασε ο Κέσεϊ Στόνερ στο ιαπωνικό γκραν πρι στην πίστα Μοτέγκι, αφήνοντας πίσω του τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου έδωσαν οι αναβάτες της Yamaha Ρόσι και Λορένθο, με τον Ρόσι τελικά να τερματίζει τρίτος παραδίδοντας μαθήματα οδήγησης στον τιμ μειτ του.
Ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο περίμενε ο «γιατρός», ωστόσο η απόδοση του θύμισε κάτι από τα παλιά. Ο Βαλεντίνο Ρόσι κατάφερε να βγει νικητής στην εσωτερική μάχη της Yamaha, προσπέρασε τον Χόρχε Λορένθο και ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Στον 17ο γύρο ο Λορένθο ξαναπέρασε τον Ρόσι, πριν ο Ιταλός πάρει πίσω την τρίτη θέση. Στους τελευταίους δύο γύρους άναψε και πάλι η φωτιά με τους δύο αναβάτες να “αγγίζουν” ο ένας τον άλλο.
Οι δύο ομόσταβλοι στους τελευταίους γύρους βρέθηκαν ρόδα με ρόδα, με τον Ιταλό όμως να κρατά πίσω του τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας. Η μάχη τους ήταν όλα τα λεφτά του αγώνα, με έναν Ρόσι να έχει έτοιμη απάντηση σε κάθε προσπάθεια του Λορένθο να του πάρει την τρίτη θέση. Ο Λορένθο πέρασε τον Ρόσι λίγο πριν την στροφή 130R, όμως ο ιταλός στο επόμενο σικέιν που ακολουθεί απάντησε με θράσος. Οι δύο αναβάτες ακούμπησαν σε εκείνο το σημείο και παραλίγο να πέσουν, όμως κανείς δεν ήταν διατεθειμένος να αφήσει τη μάχη. Έτσι, στον τελευταίο γύρο ο Λορένθο πάλι προσπάθησε να περάσει, τα κατάφερε, όμως ο Ρόσι χώθηκε στην εσωτερική ξανά και τελικά πήρε εκείνος το βάθρο. Αυτό είναι το πρώτο βάθρο του Rossi έπειτα από το GP του San Marino.
Ύστερα από τον τραυματισμό του Ντάνι Πεδρόσα, ο Λορέθνο κρατά σχεδόν και με τα δύο χέρια το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Οι 13 βαθμοί της 4ης θέσης που πήρε ο Λορένθο, σήμαναν την διεύρυνση της πρωτοπορίας του στους 69 βαθμούς έναντι του Ντάνι Πεντρόσα, ο οποίος δεν πήρε μέρος στο GP λόγω τραυματισμού στις ελεύθερες δοκιμές.
Αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης της Yamaha χρειάζεται τουλάχιστον μια 10η θέση στην Σεπάνγκ την ερχόμενη εβδομάδα προκειμένου να εξασφαλίσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα, σε περίπτωση βέβαια που ο συμπατριώτης του δεν τρέξει ούτε στον αγώνα της Μαλαισίας, όπως αναμένεται να συμβεί.
Ο επόμενος αγώνας το διήμερο 9-10/10 στην στην αγαπητή σε όλους πίστα Σεπάνγκ στη Μαλαισία.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Στόνερ, Ducati, 43:12.266
2. Ντοβιτσιόζο, Repsol Honda, +3.868
3. Ρόσι, Yamaha, +5.707
4. Λορένθο, Yamaha, +6.221
5. Έντουαρντς, Monster Yamaha, +27.092
6. Σιμοντσέλι, San Carlo Honda, +30.021
7. Μπαουτίστα, Rizla Suzuki, +31.826
8. Σπις, Monster Yamaha, +35.572
9. Ντε Πουνιέτ, LCR Honda, +47.564
10. Αογιάμα, Interwetten Honda, +49.598
11. Μελάντρι, San Carlo Honda, +49.999
12. Χέιντεν, Ducati,+50.703
13. Μπαρμπερά, Paginas Amarillas, +51.422
14. Εσπαργκάρο, Pramac Racing, +52.843
15. Κάλιο, Pramac Racing, +1:14.668

Εγκατέλειψε:
1. Καπιρόσι, Rizla Suzuki

Βαθμολογία πρωταθλήματος:

1. Λορένθο, 297
2. Πεδρόσα, 228
3. Στόνερ, 180
4. Ντοβιτσιόζο, 159
5. Ρόσι, 156
6. Σπις, 139
7. Χέιντεν, 129
8. Ντε Πουνιέτ, 88
9. Σιμοντσέλι, 84
10. Έντουαρντς, 81
11. Μελάντρι, 79
12. Μπαρμπερά, 69
13. Μπαουτίστα, 58
14. Εσπαργκαρό, 52
15. Καπιρόσι, 41
16. Αογιάμα, 35
17. Κάλιο, 34
18. Ντε Άντζελις, 11

- Advertisement -

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Αν το ποδόσφαιρο είναι ο βασιλιάς των σπορ,το Motogp είναι ο βασιλιάς του μηχανοκίνητου αθλητισμού.Με έναν Πεντρόσα μόλις εξελθώντα από το χειρουργείο έγινε ο αγώνας της Ιαπωνίας.Η
    απουσία του αισθητή μιας και βρισκόταν στην καλύτερη φόρμα από όλους τους αναβάτες και την πιό δυνατή μηχανή των αγώνων.Η μόνη του ελπίδα για να μείνει στο κυνήγι του τίτλου ήταν να μην πάρει βαθμό ο άσπονδος φίλος του και συμπατριώτης Λορέντσο ουτοσώστε να μείνει ζωντανό το όνειρο.Αυτό θα γινόταν αν υπήρχε πτώση του Λορέντσο.Πράγμα που όπως εξελίχθηκε ο αγώνας ήταν εφικτό.Σε έναν αγώνα που καθάρισε από τον πρώτο γύρο ο Στόνερ αν και ξεκίνησε από την 3η θέση αφήνοντας στην δεύτερη θέση το Ντόβι.Η τρίτη θέση ήταν όλη η υπόθεση.Αν και στην ίδια ομάδα της Γιαμάχα Ρόσι και ο πλέον παγκόσμιος πρωταθλητής Λορέντσο έκαναν έναν αγώνα μάλλον δεξιοτεχνίας παρά πρωταθλήματος. Αν και ο Ρόσι έκανε τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα δεν κατάφερε να απειλήσει τον δεύτερο Ντοβιτσιόζο.Αυτό δείχνει πως Χόντα και Ντουκάτι
    είναι μακράν οι δυνατότερες και ταχύτερες μηχανές.Αυτό πρέπει να βάλει σε σκέψεις την Γιαμάχα που ίσως από την παρουσία του χαρισματικού Ρόσι επαναπαύτηκε και δεν προχώρησε σε καινοτομίες.Οπότε ήταν θέμα χρόνου
    οι οδηγοί των άλλων εργοστασιακών μηχανών να εξοικοιωθούν με τις βελτιωμένες τους μηχανές τους και να γίνονται άπιαστοι.Σε ένα μπαράζ προσπερασμάτων που θα πρέπει να διδάσκονται στα σεμινάρια Ρόσι και Λορέντσο έφτασαν να "φιληθούνε" πλάι-πλάι με ορατό τον κίνδυνο της πτώσης και των δύο.Ο Ρόσι δεν είχε να χάσει και τίποτα από πιθανή πτώση ενώ ο Λορέντσο έμπαινε σε περιπέτειες μιας και συνέβαινε αυτό ο Πεντρόσα θα έκανε τα πάντα για να βρεθεί στον επόμενο αγώνα της επόμενης εβδομάδας.Ίσως να κατάλαβε το λάθος του ο Λορέντσο και δεν επιχείρησε να ξανακάνει προσπέραση και έμεινε στην 4η θέση σιγουρεύοντας το πρωτάθλημα.Ένα τόσο καθαρό και θεαματικό άθλημα δίκαια αποκτά συνέχεια φανατικούς φίλους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog