Σε κατάληψη το Γυμνάσιο-Λύκειο Αγίων Θεοδώρων

ΚΑΤΑΛΗΨΗ Γ.Ε.Λ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ ,Οκτώβρης 2010
ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΟΝ Α’ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ…

Εμείς, οι μαθητές του γενικού λυκείου Αγίων Θεοδώρων καταλαμβάνουμε το κτίριο, λαμβάνοντας συγχρόνως πλήρως υπόψιν  τη σημασία του ζητήματος. Λαμβάνουμε επίσης την ευθύνη για τη διακοπή μαθημάτων, σεβόμενοι το σχολικό μας περιβάλλον.                                                                                                                                                                             Το κυλικείο του σχολείου μπορεί να λειτουργήσει κανονικά –τις ώρες που του επιτρέπεται- και ο/η υπεύθυνος/η για τη καθαριότητα του σχολικού κτιρίου, μπορεί να επιτελεί το έργο του και αυτός/η καθημερινά , ανενόχλητος/η.
Παρακολουθώντας τα τελευταία χρόνια την  ανισόρροπη πολιτική που μας επιβάλλεται εμάς και των γονέων μας ,κι ενώ η κριτική μας σκέψη ήταν ακόμη πρόχειρη, μαζέψαμε εμπειρίες, σχηματίσαμε απόψεις και γεννήσαμε ιδέες τις οποίες και ήρθε ο καιρός να κάνουμε πράξεις. Πλέον, φτάσαμε σε ένα σημείο οπού οι αναβολές δεν πιάνουν τόπο. Διεκδικούμε τα δικαιώματα μας!
ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ στα παρακάτω ζητήματα, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ απέναντι σε κάθε μορφής εκμετάλλευση και κερδοσκοπία εκ μέρους κάθε ΜΑΘΗΤΗ,ΦΟΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΓΟΝΕΑ.

ΑΙΤΗΜΑΤΑ

ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ στο να κατεδαφίσουμε τα τείχη των καταναγκασμών :του ποινολογίου, των απουσιών, των εσωτερικών κανονισμών του κουδουνιού-τρομοκράτη, του «πέρνα έξω!». Διότι αυτός ο τρόπος αξιολόγησης (λ. χ το ακραίο εξεταστικό σύστημα) αναπτύσσει προφανώς εν αγνοία σας τη βαθμοθηρική διάθεση μεταξύ των μαθητών, προκαλεί ένα έντονο ανταγωνιστικό κλίμα μεταξύ τους, ενώ ταυτόχρονα γεννάει το στρες και κατ΄ επέκταση, συχνά τους στιγματίζει με πρώιμη κατάθλιψη.

  •  …να γκρεμίσουμε τους τοίχους και τον εθνικισμό που αναπαράγει το σχολείο, λόγου χάρη: Έλληνας-Ξένος, χριστιανός-αλλόθρησκος και άλλες παρομοίου τύπου χαριτωμενιές.

ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ : τις παρελάσεις, τα –χριστιανικά- θρησκευτικά, τον εκκλησιασμό και την προσευχή.
Διότι…      ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ      ΜΗΧΑΝΕΣ-ΡΟΜΠΟΤ!

  • Η παροχή ενός Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού έστω στην τρίτη λυκείου όπου καθίσταται αναγκαία, άλλα και γενικότερα στις τάξεις του λυκείου(όπου θα ήταν αποδεδειγμένα εξαιρετικά χρήσιμη)είναι… ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ!
  • ΑΜΕΣΗ ΑΥΞΗΣΗ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ  στο 15% του κρατικού προϋπολογισμού, καθώς οι υλικοτεχνικές υποδομές στα σχολικά κτίρια είναι κι αυτές ανύπαρκτες.

Τα χρήματα δεν επαρκούν στη δημιουργία και συντήρηση των απαραιτήτων κατασκευών που θα θέσουν τα σχολικά κτίρια ικανά να στεγάσουν καθημερινά τους χιλιάδες μαθητές, κυρίως τους μήνες όπου οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς.
– Βελτίωση επομένως, των συνθηκών υγιεινής και ασφαλείας στα σχολεία(υλικοτεχνική υποδομή, εργαστήρια, βιβλιοθήκες, τουαλέτες, καθαριότητα).

  • Είναι  ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η εισαγωγή περισσότερων πολιτικοκοινωνικού περιεχομένου μαθημάτων που θα δημιουργήσουν κυριολεκτικά ενεργούς πολίτες με πραγματική κριτική σκέψη!
  • Ουσιαστική απαγόρευση καπνίσματος και χρήση κινητών ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ,ως προς παραδειγματισμό και σωφρονισμό των νεοτέρων.
  • Να συνεχιστεί η πρόσθετη διδακτική στήριξη-διότι έχουμε…. ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ??
  • Τέρμα στις διακρίσεις από τους καθηγητές όσον αφορά τους μαθητές ,βάσει χρώματος, εθνικότητας, πίστης, ηλικίας, εξωτερικής εμφάνισης και ένδυσης, πολιτικών κι όχι μόνο απόψεων
  • ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ    ελεύθερη διακίνηση/έκφραση ιδεών.
  • Έκδοση νέων βιβλίων και επιμόρφωση καθηγητών, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στη σύγχρονη εποχή.
  • Σύνδεση εκπαίδευσης με τη διεθνή πραγματικότητα .

Αναζητάμε:
α)υγιή πολιτικοκοινωνική και δημόσια συνείδηση.
β)πνεύμα οικουμενικής συνείδησης χωρίς εθνικιστικές αντιλήψεις και προκαταλήψεις .
γ)ανάδειξη και αξιοποίηση των ιδιαίτερων κλίσεων και ικανοτήτων των μαθητών.

  •    Ενάντια στο νομοσχέδιο που θέλει τους μαθητές να παραδίδουν μηχανογραφικό δελτίο πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις (τον Μάρτη δηλαδή)
  • Ενάντια στα σχολεία – φυλακές .
  • Ενάντια στο Δ.Ν.Τ
  • Να μην πληρώσουμε εμείς και οι γονείς μας την οικονομική κρίση ΤΟΥΣ.
  • ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ: πολιτικές  σκοπιμότητες , τάσεις αποπροσανατολισμού της νεολαίας, προπαγάνδα διαφήμιση.
  • ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ:  στείρες γνώσεις (αναχρονιστικές και άχρηστες )  

Υ.Γ. ΟΛΟΙ  ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ!  

                                        Καταληψίες Μαθητές