Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Διαβάστε το μήνυμα των μαθητών του Γενικού Λυκείου Αγ. Θεοδώρων

- Advertisement -

Σε κατάληψη το Γυμνάσιο-Λύκειο Αγίων Θεοδώρων

ΚΑΤΑΛΗΨΗ Γ.Ε.Λ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ ,Οκτώβρης 2010
ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΟΝ Α’ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ…

Εμείς, οι μαθητές του γενικού λυκείου Αγίων Θεοδώρων καταλαμβάνουμε το κτίριο, λαμβάνοντας συγχρόνως πλήρως υπόψιν  τη σημασία του ζητήματος. Λαμβάνουμε επίσης την ευθύνη για τη διακοπή μαθημάτων, σεβόμενοι το σχολικό μας περιβάλλον.                                                                                                                                                                             Το κυλικείο του σχολείου μπορεί να λειτουργήσει κανονικά –τις ώρες που του επιτρέπεται- και ο/η υπεύθυνος/η για τη καθαριότητα του σχολικού κτιρίου, μπορεί να επιτελεί το έργο του και αυτός/η καθημερινά , ανενόχλητος/η.
Παρακολουθώντας τα τελευταία χρόνια την  ανισόρροπη πολιτική που μας επιβάλλεται εμάς και των γονέων μας ,κι ενώ η κριτική μας σκέψη ήταν ακόμη πρόχειρη, μαζέψαμε εμπειρίες, σχηματίσαμε απόψεις και γεννήσαμε ιδέες τις οποίες και ήρθε ο καιρός να κάνουμε πράξεις. Πλέον, φτάσαμε σε ένα σημείο οπού οι αναβολές δεν πιάνουν τόπο. Διεκδικούμε τα δικαιώματα μας!
ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ στα παρακάτω ζητήματα, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ απέναντι σε κάθε μορφής εκμετάλλευση και κερδοσκοπία εκ μέρους κάθε ΜΑΘΗΤΗ,ΦΟΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΓΟΝΕΑ.

ΑΙΤΗΜΑΤΑ

ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ στο να κατεδαφίσουμε τα τείχη των καταναγκασμών :του ποινολογίου, των απουσιών, των εσωτερικών κανονισμών του κουδουνιού-τρομοκράτη, του «πέρνα έξω!». Διότι αυτός ο τρόπος αξιολόγησης (λ. χ το ακραίο εξεταστικό σύστημα) αναπτύσσει προφανώς εν αγνοία σας τη βαθμοθηρική διάθεση μεταξύ των μαθητών, προκαλεί ένα έντονο ανταγωνιστικό κλίμα μεταξύ τους, ενώ ταυτόχρονα γεννάει το στρες και κατ΄ επέκταση, συχνά τους στιγματίζει με πρώιμη κατάθλιψη.

  •  …να γκρεμίσουμε τους τοίχους και τον εθνικισμό που αναπαράγει το σχολείο, λόγου χάρη: Έλληνας-Ξένος, χριστιανός-αλλόθρησκος και άλλες παρομοίου τύπου χαριτωμενιές.

ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ : τις παρελάσεις, τα –χριστιανικά- θρησκευτικά, τον εκκλησιασμό και την προσευχή.
Διότι…      ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ      ΜΗΧΑΝΕΣ-ΡΟΜΠΟΤ!

  • Η παροχή ενός Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού έστω στην τρίτη λυκείου όπου καθίσταται αναγκαία, άλλα και γενικότερα στις τάξεις του λυκείου(όπου θα ήταν αποδεδειγμένα εξαιρετικά χρήσιμη)είναι… ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ!
  • ΑΜΕΣΗ ΑΥΞΗΣΗ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ  στο 15% του κρατικού προϋπολογισμού, καθώς οι υλικοτεχνικές υποδομές στα σχολικά κτίρια είναι κι αυτές ανύπαρκτες.

Τα χρήματα δεν επαρκούν στη δημιουργία και συντήρηση των απαραιτήτων κατασκευών που θα θέσουν τα σχολικά κτίρια ικανά να στεγάσουν καθημερινά τους χιλιάδες μαθητές, κυρίως τους μήνες όπου οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς.
– Βελτίωση επομένως, των συνθηκών υγιεινής και ασφαλείας στα σχολεία(υλικοτεχνική υποδομή, εργαστήρια, βιβλιοθήκες, τουαλέτες, καθαριότητα).

  • Είναι  ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η εισαγωγή περισσότερων πολιτικοκοινωνικού περιεχομένου μαθημάτων που θα δημιουργήσουν κυριολεκτικά ενεργούς πολίτες με πραγματική κριτική σκέψη!
  • Ουσιαστική απαγόρευση καπνίσματος και χρήση κινητών ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ,ως προς παραδειγματισμό και σωφρονισμό των νεοτέρων.
  • Να συνεχιστεί η πρόσθετη διδακτική στήριξη-διότι έχουμε…. ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ??
  • Τέρμα στις διακρίσεις από τους καθηγητές όσον αφορά τους μαθητές ,βάσει χρώματος, εθνικότητας, πίστης, ηλικίας, εξωτερικής εμφάνισης και ένδυσης, πολιτικών κι όχι μόνο απόψεων
  • ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ    ελεύθερη διακίνηση/έκφραση ιδεών.
  • Έκδοση νέων βιβλίων και επιμόρφωση καθηγητών, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στη σύγχρονη εποχή.
  • Σύνδεση εκπαίδευσης με τη διεθνή πραγματικότητα .

Αναζητάμε:
α)υγιή πολιτικοκοινωνική και δημόσια συνείδηση.
β)πνεύμα οικουμενικής συνείδησης χωρίς εθνικιστικές αντιλήψεις και προκαταλήψεις .
γ)ανάδειξη και αξιοποίηση των ιδιαίτερων κλίσεων και ικανοτήτων των μαθητών.

  •    Ενάντια στο νομοσχέδιο που θέλει τους μαθητές να παραδίδουν μηχανογραφικό δελτίο πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις (τον Μάρτη δηλαδή)
  • Ενάντια στα σχολεία – φυλακές .
  • Ενάντια στο Δ.Ν.Τ
  • Να μην πληρώσουμε εμείς και οι γονείς μας την οικονομική κρίση ΤΟΥΣ.
  • ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ: πολιτικές  σκοπιμότητες , τάσεις αποπροσανατολισμού της νεολαίας, προπαγάνδα διαφήμιση.
  • ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ:  στείρες γνώσεις (αναχρονιστικές και άχρηστες )  

Υ.Γ. ΟΛΟΙ  ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ!  

                                        Καταληψίες Μαθητές

- Advertisement -

15 ΣΧΟΛΙΑ

  1. σωστος/η ο/η 1.44
    στην εποχη μου οταν πηγαινα σχολειο και γινονταν καταληψεις ελαχιστα ηταν τα ατομα που εκαναν την καταληψη και μαλιστα θυμαμαι οτι με το ζορι τους ανεχομασταν που διεκοπταν τη ροη των μαθηματων – βεβαια με το ζορι ανεχομασταν και τον τροπο διδασκαλιας και το συστημα εκπαιδευσης που ειναι αναχρονιστικα – ειναι γεγονος οτι η παιδεια στην Ελλαδα πασχει αλλα δεν εχω δει χρονια τωρα αυτες οι τακτικες με τις καταληψεις των μαθητων να βγαζουν καπου οι γονεις μηπως πρεπει να προχωρησουν σε καταληψεις και διαμαρτυριες καλυτερα για να προασπισουν τα συμφεροντα των παιδιων τους που πληρωνουν φροντιστηρια για να ταλαιπωρουνται τα παιδια απο το πρωι μεχρι το βραδυ στους δρομους; οι καταληψεις προσωπικα και μονο πιστευω οτι ειναι κι αυτες απο το συστημα εκπαιδευσης αναχρονιστικες γιατι εαν ειχαν ποτε αποτελεσμα μεχρι τωρα εγω δε θυμαμαι κατι τετοιο

  2. Και κατι ακομα φιλε μου των 1 και 56, οι παρελασεις η πρωινη προσευχη και ο εκκλησιασμος που γινοταν 3 φορες το χρονο ουτε μας χαλασαν ουτε μας εβγαλαν εξω απο τη ροη των μαθηματων και της ζωης μας. Αν ορισμενοι βαριονται να αφιερωσουν 1 ωρα για εκκλησιαμο, 2 ωρες για παρελαση (που συμβαινουν 2 φορες το χρονο) και 2 λεπτα την ημερα πρωινη προσευχη τοτε ειναι αξιοι της μοιρας τους. Αφιερωνουν ωρες ολοκληρες σε χαζομαρες και αλητειες χωρις αντικρυσμα και σκοπο και θεωρουν ασχημα, τις παραδοσεις της πατριδας μας. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ. Αλλα η μεγαλη ντροπη ανηκει πρωτα σους γονεις, επειτα στους δασκαλους και μετα σε ολους εμας.

  3. Eμενα σαν μαθητης αυτα τα ετοιματα μου φενονται περισσοτερο του ΚΚΕ παρα για αιτηματα καταηληψης. απο οτι γνωριζω το σχολειο εκει εχει προβλημα…Και εμεις στο 2 επαλ λουτρακιου εχουμε μεγαλητερα προβληματα αλλα κανουμε ηπομονη.

  4. http://diogenis-press.blogspot.com/2010/10/blog-post_4570.html

    ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ..ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΕΙΣΤΕ??ΠΑΡΟΜΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ Μ ΑΥΤΟΝ ΤΝ ΚΥΡΙΟ??ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΟΙ Κ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ??ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ??Κ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ Τ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ Τ ΚΥΡΙΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ?.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ…

    ΧΑΧΑ..ΚΥΡΙΕ ΓΚΙΩΝΗ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Γ ΤΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΣΑΣ…Κ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ…

    ΠΑΙΔΙΑ..ΥΨΩΣΤΕ ΑΝΑΣΤΗΜΑ..ΓΕΡΑ!!!

  5. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΑΣ – ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ – ΩΣ ΒΟΗΘΟΙ ΑΛΒΑΝΩΝ. Οι συντάκτες αυτών που γράφετε (ως αιτήματα) τα δικά τους παιδιά τα στέλνουν σε καλά ιδιωτικά σχολεία και εσάς σας ετοιμάζουν για ΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥΣ. Ρωτήστε πχ να μάθετε που έστελνε την κόρη του ο συριζαίος Παπαδημούλης.Αλήθεια τα κλειδιά του σχολείου τα κρατάει αλβανός, βούλγαρος τι τελοσπάντων;
    Για ευνόητους λόγους κρατώ την ανωνυμία μου. Ξέρω πολύ καλά με τι ΦΑΣΙΣΤΕΣ έχω να κάνω.

  6. ειμαι ο 1.56 και η τοποθετηση μου δεν ηταν πολιτικη συνεπως δε με ενδιαφερουν οι πολιτικες τοποθετησεις π.χ. του 5.45
    για ολα τα υπολοιπα σχολια απο το δικο μου και μετα συμφωνω και επαυξανω και χαιρομαι που βλεπω και αλλους ανθρωπους να λενε την αποψη τους χωρις να καπελωνονται απο τα ιδια ατομα με τις ιδιες παρωχυμενες αντιληψεις – να ξεκινησουμε ολοι το διαλογο και την ανταλλαγη αντιληψεων και να υπαρχει αντιλογος να μη φοβομαστε!!! δεν ειναι αναγκαιο ολοι να συμφωνουμε και ολοι να προσπαθουμε να επιβαλλομαστε – διαλογος παιδια!!! ας το κανουμε – εστω ας ξεκινησουμε απο εδω και μετα να βγουμε και να τα πουμε κι εξω ο καθενας την αποψη του για να αρχισουμε να υποστηριζουμε και ο ενας τον αλλον

  7. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ.ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΟΣ Η ΟΧΙ.ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΠΩΣ ΠΗΓΕ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ Ο ΝΟΚΑΣ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΗ ΝΑ ΓΙΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.ΝΤΡΟΠΗ.ΚΥΡΙΕ ΓΚΙΩΝΗ ΝΑ ΧΕΡΕΣΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΣΟΥ ΠΡΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ. ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ.ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

  8. Εμείς, οι καταληψίες μαθητές του Γενικού Λυκείου Αγίων Θεοδώρων θέλουμε να δηλώσουμε την ένστασή μας ως προς το άρθρο το οποίο παρουσιάζει τα υποτιθέμενα αιτήματά μας. Δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη ανάρτησής τους εφόσον πρόκειται για ένα μη έγκυρο, και μάλλον με παραπλανητικό σκοπό έγγραφο, το οποίο δεν είναι αναγνωρισμένο από το 15μελές συμβούλιο του σχολείου μας! Ωστόσο, είμαστε πρόθυμοι να στείλουμε τα εκλεγμένα αιτήματά μας έτσι ώστε να αποκατασταθεί η υπόληψη της κατάληψής μας!

  9. "είμαστε πρόθυμοι να στείλουμε τα εκλεγμένα αιτήματά μας έτσι ώστε να αποκατασταθεί η υπόληψη της κατάληψής μας! " να τα στείλετε παιδιά τα εκλεγμένα αιτήματά σας. Ούτε βοηθεί σκουπιδιάρηδων δεν θα γίνετε!!!

  10. ΑΦΗΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ,ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΣΕΙΣ?ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΖΕΤΕ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΧΟΥΝ Ο ΛΥΚΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΕΥΘΗΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΦΑΛΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ.ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog