Από τα μέσα Αυγούστου στο Μπρνο είχε να γευτεί τη χαρά της νίκης ο Λορένθο, ο οποίος παρέμενε μακριά από το πρώτο σκαλί του βάθρου για έξι αγώνες.
Αλλά στο Εστορίλ τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Μετρώντας νίκες και τις δύο προηγούμενες επισκέψεις του στην συγκεκριμένη πίστα ως αναβάτης των MotoGP, ο ισπανός είχε ξεκάθαρα το πάνω χέρι για τη νίκη, παρότι στην αρχή φάνηκε να υστερεί έναντι του Ρόσι.
Ο Γιατρός πήρε από νωρίς την πρωτοπορία, επιβεβαιώνοντας τον καλό ρυθμό στο στεγνό από το warm-up, όπου είχε τον ταχύτερο χρόνο. Παρότι φαινόταν να ελέγχει την κούρσα, στα μισά της κούρσας είδε τον Λορένθο πίσω του να ανεβάζει απειλητικά στροφές, να τον περνάει 12 γύρους πριν από την καρό σημαία και τελικά να παίρνει μια άνετη νίκη με διαφορά 8,5 δευτερολέπτων από εκείνον.
Αυτή ήταν η νίκη Νο8 για τον Λορένθο μέσα στο 2010, μια νίκη χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον για τον Por Fuera, αλλά με μεγάλη αξία όσον αφορά το γόητρο, καθώς ήρθε απέναντι στον μεγάλο του αντίπαλο, Ρόσι.
Πίσω από τις δύο Yamaha η μάχη για την 3η θέση ήταν θεαματική μεταξύ των Ντοβιτσιόζο, Σιμοντσέλι και Χέιντεν. Ο Χέιντεν, ο οποίος στην αρχή του αγώνα βρέθηκε ακόμα και στην πρώτη θέση για λίγο, κρατούσε το προβάδισμα μέχρι και τον 16ο γύρο. Αλλά σε εκείνο το σημείο δέχτηκε προσπέρασμα από τον Σιμοντσέλι, πριν χάσει ακόμα μία θέση από τον Ντοβιτσιόζο.
Οι δύο ιταλοί έμελλε να χαρίσουν στο κοινό μια συναρπαστική μονομαχία στους 8 τελευταίους γύρους. Υστερα από αρκετές εναλλαγές θέσεων μεταξύ τους, ο Σιμοντσέλι πέρασε μπροστά λίγες στροφές πριν από τον τερματισμό, για να έρθει ο Ντόβι να κάνει οριστικά δικό του το βάθρο, προσπερνώντας τον ιταλό συμπατριώτη του με slip streaming στην μεγάλη ευθεία αμέσως μετά την τελευταία στροφή.
Μία θέση στο πόντιουμ διεκδικούσε στην αρχή και ο Στόνερ, ο οποίος έδειχνε ικανός να ακολουθήσει τον ρυθμό των Ρόσι και Λορένθο, πριν χάσει τον έλεγχο της Ducati του στον 5ο γύρο και βρεθεί στην αμμοπαγίδα. Ετσι ο αυστραλός συνέχισε τις “ή του ύψους ή του βάθους” εμφανίσεις του, καθώς στους τελευταίους πέντε αγώνες μετράει τρεις νίκες και δύο εγκαταλείψεις!
Για τον Πεντρόσα τα πράγματα ήταν καλύτερα. Ο ισπανός της Honda κατάφερε να ανέβει μέχρι και την 5η θέση, από την 12η που εκκίνησε, αλλά μετά το μέσον του αγώνα άρχισε να κουράζεται από τον πονεμένο του λαιμό, και έτσι έφτασε 8ος στον τερματισμό.
Ηταν ένα αποτέλεσμα που πάντως εξυπηρετεί τον Πεντρόσα στην προσπάθεια κατάκτησης της 2ης θέσης του πρωταθλήματος. Κι αυτό γιατί θα πάει στην Βαλένθια με 19 βαθμούς προβάδισμα έναντι του Ρόσι, κάτι που σημαίνει ότι του αρκεί μια 12η θέση για να κρατήσει πίσω του τον ιταλό στην τελική κατάταξη.
Παιδιά τρίτος δεν ήρθε ο Μάρκο Σιμοντσέλι αλλά ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο που του στέρησε το πρώτο βάθρο στη μεγάλη κατηγορία πάνω στη γραμμή του τερματισμού.Στην αναλυτική κατάταξη το γράφετε σωστά αλλά στην περιγραφή είναι το λάθος.Σήμερα
κλείδωσε η τρίτη θέση που την κατακτά επάξια ο Ρόσι μιας και ο πάντα υπολογίσημος Στόνερ είχε εγκατάλειψη στον 4ο γύρο.Με έναν ακόμα αγώνα για να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα είναι λίγο δύσκολο να χάσει την 3η θέση ο Ρόσι,αν και τίποτα δεν είναι σίγουρο στα motogp.
Και στην περιγραφη ειναι σωστά φιλε,κατι είδες λάθος μαλλον.
Μάλλον αλλάξατε ολόκληρη σχεδόν την ανάρτηση γιατί στην αρχική δεν υπήρχε καμμία αναφορά στον Στόνερ,ενώ τώρα υπάρχει.Ούτε η αναφορά της εγκατάλειψής του. Φιλικά