AN BPEΘOYME KAΠOY ME AMAΞI ΓIA ΔEYTEPH ΦOPA, ΠANTA ΠAME NA ΠAPKAPOYME ΣTO MEPOΣ ΠOY EIXAME ΠAPKAPEI TH ΠPΩTH, ΛEΣ KΙ EXOYME TH ΘEΣH KABATZΩMENH.

Όταν καποιος αθλητικος σπορκαστερ, ειτε του ραδιοφωνου ειτε της τηλεορασης, βλεπει μια φαση την οποια θελει να ξαναδει λεει παντα «ααα… μια φαση που ασφαλως θα ξαναδουμε».

Μιά γυναίκα που έχει δίκιο είναι σαν τον αρχηγό στην τελευταία πίστα: Δεν υπάρχει κάτι χειρότερο να αντιμετωπίσεις.

Oταν οι τουαλέτες είναι πιασμένες, αυτός που είναι μέσα ονομάζεται πάντα “άλλος”, εκτός από αυτή του σπιτιού μας στην οποία μετονομάζεται σε “εγώ”.

Τα ρέστα που θα πάρεις σε μια καφετέρια ή bar, ποτέ δεν θα είναι ένα και μόνο νόμισμα. Και 50 cent να πρέπει να πάρεις, η σερβιτόρα-ος θα στα σπάσει σε ψιλά…

Πάντα η γλώσσα που μιλάμε είναι η «μητρική μας» και το σπίτι που γεννηθήκαμε το «πατρικό μας». Ποτέ όμως δε συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή η γλώσσα που μιλάμε να είναι η πατρική μας και το σπίτι που γεννηθήκαμε να είναι το μητρικό μας.

Οσοι απο μας παιζουμε στον Οπαπ, οταν χανουμε μια ομαδα κοιταμε ξανα το δελτιο μηπως ειχαμε κανει λαθος στο πρακτορειο και βαλαμε αλλο σημειο…

Όταν υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας σε ζωντανή μετάδωση της κρατικής τηλεόρασης ή ραδιοφώνου, μετά από το πολύ 5 λεπτά το πρόβλημα λύνεται και η ζωντανή σύνδεση αποκαθίσταται. Τότε ο συντονιστής από το στούντιο λέει πάντα, μα πάντα διάολε, ότι: “μετά από πραγματικά ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΕΣ προσπάθειες των τεχνικών ΕΡΤ το προβλημα αποκαταστάθηκε και γυρνάμε στην ζωντανή μας σύνδεση με…”. Αχ αυτά τα υπεράνθρωπα τρίλεπτα…

Ο Nickolas Cage είναι ο ηθοποιός με τη μία γκριμάτσα. Σε όλες τις περιπτώσεις παίρνει αυτήν την ηλίθια απορημένη έκφραση, είτε είναι λυπημένος είτε λιώνει για γκόμενα.

Fightclub.gr