Αντιμέτωποι με ποινές φυλάκισης μέχρι τρεις μήνες θα είναι όσοι αρνούνται να πληρώσουν εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

    Αύριο ή μεθαύριο το Υπουργείο Υποδομών καταθέτει στη Βουλή τροπολογία στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες, με βάση την οποία καθιερώνεται ως πράξη πλημμεληματικού χαρακτήρα η άρνηση πληρωμής εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Οι παραβάτες που θα εντοπίζονται, θα καλούνται να πληρώσουν το διοικητικό πρόστιμο που προβλέπεται ήδη κι αν αρνηθούν, θα διώκονται ποινικά για πλημμέλημα, που επισύρει ποινές μέχρι και τρεις μήνες. Η ίδια τροπολογία θα καθιερώνει ως παράβαση του ΚΟΚ και την άρνηση πληρωμής διοδίων.
Συνέντευξη Τύπου της κίνησης “Δεν πληρώνω διόδια”
“Πολιτική και φρονηματική” χαρακτήρισαν τη δίωξή τους τα μέλη της κίνησης «Δεν πληρώνω διόδια» κατά τη σημερινή συνέντευξη τύπου που έδωσαν ως εκπρόσωποι φορέων και κατοίκων της βορειοανατολικής Αττικής που συμμετέχουν στο Πανελλαδικό Συντονιστικό όργανο του κινήματος, για το θέμα των διοδίων. 

 Υποστήριξαν ότι ο αγώνας τους είναι δίκαιος και πρόσθεσαν ότι δεν πρόκειται να υποχωρήσουν.

 
Ο Κώστας Παπαδάκης, νομικός σύμβουλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής, έκανε λόγο για «κλασική περίπτωση δίωξης πολιτικού λόγου» και μίλησε για νομικό αδιέξοδο από πλευράς των παραχωρησιούχων εταιρειών, αφού όπως είπε, στην περίπτωση των διωκόμενων μελών, δεν υπάρχει αδίκημα. «Γίνεται μια προσπάθεια για ποινικοποίηση του αγώνα των κατοίκων χωρίς κανένα ατομικό ενοχοποιητικό στοιχείο», ανέφερε.

   
Η δημοτική σύμβουλος Ωρωπού Ιωάννα Στεργίου, αφού επεσήμανε ότι στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού υπάρχουν οκτώ σταθμοί διοδίων, έκανε λόγο για παραλείψεις και παρατυπίες από πλευράς της κατασκευάστριας εταιρείας σε σχέση με τις συμβάσεις παραχώρησης έργων.

    «Εκφράζουμε το δίκαιο και το νόμιμο ενάντια στο άδικο και παράνομο», τόνισε από την πλευρά του ο Χρήστος Παναγής, ο οποίος υποστήριξε ότι η σύμβαση θα έπρεπε να έχει καταγγελθεί ήδη από το ίδιο το Δημόσιο, αφού, όπως είπε, πολλά έργα και μελέτες, ενώ έχουν πληρωθεί, δεν έχουν υλοποιηθεί.

   

Παρέμβαση έκανε και η Μαρία Γασπαρινάτου, εκπροσωπώντας το κίνημα «Δεν πληρώνω» για την Αττική Οδό, η οποία υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο πρέπει να παραχωρηθεί στο Δημόσιο, αφού οι εταιρείες έχουν εισπράξει ήδη τα προβλεπόμενα από τη σύμβασή τους κέρδη.