Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Νίκος Κούνδουρος: «Σήμερα ο τρομοκράτης έχει όνομα και ΑΦΜ» .

- Advertisement -

Με περιμένει στην αυλή του σπιτιού του στο Μετς. Είναι ντυμένος, όπως πάντα, στα μαύρα. Περπατά αργά: οι συνέπειες της επίθεσης που δέχθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο σπίτι του, το οποίο λεηλατήθηκε από τέσσερις αλλοδαπούς που παραλίγο να τον σκοτώσουν, είναι εμφανείς.

Ωστόσο ο Νίκος Κούνδουρος νιώθει και δείχνει βράχος. Δεν κρύβει την οργή του, λυπάται για όσους οδήγησαν την πατρίδα του στην κατάντια, αλλά είναι έτοιμος ακόμη και σήμερα να πολεμήσει. Ισως όχι με ένα τουφέκι, όπως έκανε στον ΕΑΜ, αλλά με μια καινούργια ταινία.

– Πριν από μερικούς μήνες ζήσατε
ακόμη μία τρομερή περιπέτεια στην ούτως ή άλλως περιπετειώδη ζωή σας.Κατ΄ αρχάς,πώς αισθάνεστε σήμερα;

«Βράχος. Το συμβάν βέβαια έχει ακόμη την “ουρά” του γιατί τα άτιμα τα πλευρά θέλουν μήνες να κολλήσουν. Επτά-οκτώ μήνες. Κατά βάθος όμως οφείλω να πω ότι χαίρομαι που το πέρασα».

– Για ποιον λόγο μπορεί κάποιος
να χαίρεται που παραλίγο να πεθάνει;

«Το γεγονός με έκανε να δω την πραγματικότητα. Είχα μια ανόητη ευαισθησία και γενναιοδωρία με την είσοδο ή μάλλον την εισβολή των ξένων στην Ελλάδα. Ελεγα ότι της ίδιας γης παιδιά είμαστε, να μπει ο κόσμος στην Ελλάδα, να ευφρανθεί, να νιώσει ασφάλεια, να φάει, να πιει ελληνικό νερό. Ε, από την ώρα του περιστατικού τέρμα όλες αυτές οι εφηβικές μαλακίες. Τέσσερα κτήνη, τέσσερις βάρβαροι που ούρλιαζαν και βρωμούσαν και φορούσαν μάσκες με έκαναν να δω την πραγματικότητα».

– Από εκείνη τη βραδιά τι δεν θα ξεχάσετε
ποτέ;

«Εκείνο το “μην τον κρατάς, πνίξ΄ τον, τον πούστη! ” που φώναζε ο μόνος που άκουσα να μιλάει τσάτραπάτρα ελληνικά. Εγώ πούστης; Καλά το “πνίξ΄ τον”, το “πούστης” τι το θέλανε; Από εκεί κινήθηκε ένας μηχανισμός από σκέψεις μου που πέταξε έξω από την Ελλάδα όλους τους μετανάστες. Δεν είναι σωστό όμως και ως κοινωνική συμπεριφορά η Ελλάδα να ανοίγει τις πόρτες της σαν την πουτάνα που ανοίγει τα πόδια της: 1.400.000 ξένοι μέσα στη χώρα; Το 15% της χώρας μετανάστες; Πόσοι Ελληνες μπορούν να απορροφήσουν αυτό το νούμερο; Και όμως, έγινε. Αυτά είναι συνέπειες του κόμπλεξ κατωτερότητας που έχουν οι Ελληνες. Να ΄ναι καλά οι κυβερνήσεις. Οι Γερμανοί θα έπρεπε να έχουν το κόμπλεξ, όχι εμείς».

– Τι το ιδιαίτερο είχε το
περιστατικό και σας κάνει να αισθάνεστε έτσι;

«Δεν ήθελαν μόνο να κλέψουν. Ηθελαν να σκοτώσουν. Εναν άλλον κύριο εδώ παρακάτω τον έπνιξαν με μαξιλάρι. Εγώ μόλις που γλίτωσα. Κρατούσαν το μαξιλάρι στο πρόσωπό μου και ίσα που ανέπνεα λίγο από το πλάι. Είδα μια εκδικητικότητα φυλετική, ταξική, κοινωνική, εθνική, όπως θες πες το. Ηταν μίσος. Γιατί αυτό που ήθελαν να πάρουν το είχαν πάρει. Τους το έδωσα. Πήγα στο χρηματοκιβώτιο και τους έδωσα ό,τι είχα. Μπήκαν σε ένα σπίτι που για εκείνους ήταν το Λούβρο και εγώ τους πήγα στο χρηματοκιβώτιό μου να τους δώσω ό,τι λεφτά είχα. Από την ταραχή μου δεν μπορούσα να θυμηθώ τον αριθμό του κωδικού και έκανα ένα λάθος. Μου κοπάνησαν το κεφάλι στο ατσάλι. Μια και δυο και τρεις φορές. Επί δεκαπέντε ημέρες το πρόσωπό μου ήταν μαύρο από το σκοτωμένο αίμα».

– Ετυχε να συναντηθείτε με αλλοδαπό
μετά το περιστατικό; Και αν ναι,τι έγινε;

«Μετά το επεισόδιο βρέθηκα συνεπιβάτης στο αυτοκίνητο ενός φίλου δικηγόρου. Ηρθε ένας Πακιστανός να καθαρίσει τα τζάμια. Του λέει ο φίλος “όχι”. Εγώ, που είχα περάσει αυτά που είχα περάσει, του λέω “δώσ΄ του κάτι του νεαρού, δεν πειράζει”. Του έδωσε λοιπόν ένα κέρμα. Το παίρνει ο Πακιστανός, το κοιτάζει και μας το πετά στα μούτρα. Πήδηξα έξω σαν να ΄μουν 18 χρόνων, τον έπιασα από τον σβέρκο και τον έσυρα με μια κακία, με ένα μίσος, στο αυτοκίνητο και του ΄πα “βρες το”. Από πίσω ο κόσμος έβλεπε την εικόνα ενός λευκού που έσουρνε έναν φουκαρά Πακιστανό σαν να ήταν σκύλος. Η εντύπω ση που έδωσα ήταν ότι η λευκή ράτσα ταλαιπωρούσε έναν φουκαρά πακιστανό σκύλο. Και όμως συνέβαινε το ανάποδο. Η παρεξήγηση είναι μέσα στη ζωή μας».

– Θα πρέπει να είναι πολύ παράξενο
για έναν άνθρωπο που έχει δει τόσο πολλά: Εμφύλιο,Κατοχή, εκτελέσεις, εξορία στη Μακρόνησο…

«Θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το περιστατικό που έζησα κακιά στιγμή, αλλά έτσι θα το εξευτέλιζα. Δεν ήταν σαν το τραμ που με πάτησε στον δρόμο εξαιτίας μιας αδεξιότητάς μου. Ηταν το γέννημα ενός στάτους πολύ ευρύτερου που κυριαρχεί σε όλη την Ελλάδα. Η ταπείνωση ενός έθνους σε σημείο να μην μπορεί να κυκλοφορήσει κανείς στον δρόμο χωρίς το καρδιοκτύπι μη τυχόν του τύχει το απρόσμενο κακό. Οπως μου είπε ο αστυνομικός διευθυντής που με βρήκε τότε, “η Αθήνα είναι μια ανοχύρωτη πόλη όπου κυριαρχούν ο φόβος, η ανησυχία και το απρόσμενο”. Ο καθένας μπορεί να κάνει το οτιδήποτε και ο καθένας μπορεί να υποστεί το οτιδήποτε. Η Αστυνομία, σύμφωνα με τα λόγια του, μπορεί να κάνει πάρα πολύ λίγα πράγματα και ακόμη λιγότερα να κυνηγήσει, πόσω μάλλον να καταδικάσει. Και έτσι είναι. Κακό τέλος είχε η ηρωική ελληνική φυλή μετά το αλβανικό, μετά τον ανταρτοπόλεμο, μετά το ασικλίκι, μετά τη νίκη της Δεξιάς, μετά το Μακρονήσι. Ολα αυτά τα πράγματα σφράγισαν το κακό μέρος από τη μοίρα του Ρωμιού. Ισως μας προόριζε η μοίρα για μια καλύτερη ζωή. Για ελευθερία».

– Η Ελλάδα ωστόσο έχει κρατήσει
όλα αυτά τα χρόνια.

«Κρατήθηκε από το αίμα κάποιων που βρέθηκαν φάτσα με φάτσα με τον θάνατο. Και τι είχαν κάνει; Πρόδωσαν, λέει, την πατρίδα. Μα την πατρίδα την προδίδουν κάθε μέρα. Την πατρίδα σήμερα την προδίδουν οι βουλευτές, την προδίδουν οι άνθρωποι με το πολύ χρήμα, την προδίδουν αυτοί οι αθλιότατοι που διαχειρίστηκαν τα εθνικά ταμεία μας- ο Τσοχατζόπουλος, ας πούμε. Τους ξέρουμε όλοι. Σήμερα ο ελληνικός λαός είναι ταπεινωμένος και με σκυμμένο το κεφάλι. Μονάχα η φοβερή πείνα, η οποία κρέμεται πάνω από τα κεφάλια μας και σε μερικούς μήνες θα μετατρέψει τον φόβο σε πανικό, θα σπρώξει κατά τη γνώμη μου τον λαό στον δρόμο. Είδες τι έγινε στην Αγγλία; Θα το κάνουμε κι εμείς, δεν γίνεται αλλιώς. Με τη φωνή “Κάτω οι βάρβαροι”. Οι χρηματιστές, η κυρία Μέρκελ, αυτοί είναι οι βάρβαροι. Εμείς τι φταίμε; Θα μου πεις, δεν υπάρχει άνθρωπος σε μια δημοκρατική κοινωνία που να μη φταίει. Αλλά αν κάνεις σε καθέναν μια ανάλυση θα δεις ότι δεν φταίμε. Εσύ τι φταις; Εγώ τι φταίω; Υπάρχει αυτή η τρομερή γενίκευση. Ολοι τα φάγαμε. Τι πρόλαβες να φας εσύ ή εγώ; Ο ελληνικός λαός είναι αμέτοχος εκ των πραγμάτων. Οχι μόνο δεν τα έφαγε αλλά δεν είχε και τη δυνατότητα να τα φάει γιατί ζει κάτω από τον ζυγό δημοκρατικών κυβερνήσεων, είτε λέγονται Νέα Δημοκρατία είτε λέγονται ΠαΣοΚ. Οι τρομοκράτες του λαού είναι το κράτος. Ποιος είναι περισσότερο τρομοκράτης σήμερα από τον κ. Παπακωνσταντίνου; Ο φουκαράς που τραβά μια τουφεκιά και σκοτώνει έναν άλλον φουκαρά δεν είναι τρομοκράτης. Είναι παιχνίδι. Οι τρομοκράτες δεν είναι πια κάτι αόριστο. Σήμερα ο τρομοκράτης έχει όνομα, έχει επίθετο, έχει ΑΦΜ. Τα έχει όλα».

– Τι κάνει λοιπόν μπροστά στο
αδιέξοδο ένας έλληνας καλλιτέχνης;

«Δεν είναι εύκολο να είσαι Ελληνας αυτή τη στιγμή. Ή πρέπει να αποσυρθείς στο σπίτι σου και απλώς να βλέπεις, σαν παρατηρητής, ή, αν θες να πάρεις μέρος στα πράγματα, θα πρέπει να γίνεις πρόσωπο υπό έλεγχο. Οχι της Αστυνομίας ή της εξουσίας αλλά του γείτονά σου, του αδελφού σου, της Ιστορίας που σε περικυκλώνει. Πρέπει να είσαι συνεχώς υπόλογος. Η δική μου αντίσταση ήταν πάντα να κάνω ταινίες όχι διασκεδαστικές αλλά που ήθελαν να καταθέσουν το άδικο μαρτύριο ενός λαού που προοριζόταν για καλύτερη μοίρα. Και αυτό πρόκειται να κάνω τώρα με την επόμενη ταινία μου, το “Πλοίο”».

Ο πατέρας του Νίκου Κούνδουρου αρνήθηκε τα τρία παιδιά του να γίνουν μέλη της φασιστικής νεολαίας του Μεταξά.«Το πληρώσαμε επί χρόνια»λέει σήμερα ο σκηνοθέτης.«Μετά ήρθαν ο πόλεμος, η Κατοχή, η πείνα, σε κάθε γωνιά βλέπαμε από ένα πτώμα ή και περισσότερα. Από τα 17 μου βρέθηκα στα σπάργανα του ΕΑΜ, στην ένοπλη ομάδα Μπάιρον. Δεν είναι εύκολα όλα αυτά για ένα πιτσιρίκι που αλλιώς μεγάλωσε και αλλιώς αναγκάστηκε να βιώσει τη ζωή. Ηταν φυσικό λοιπόν να διαμορφώσει μια άποψη σε ένα νεαρό παιδί που το μόνο που του έμενε ήταν ή να πάρει ένα τουφέκι και να πάει στα βουνάή να υποταχθεί. Τίποτε άλλο».Το δεύτερο δεν ταίριαζε ούτε στον Νίκο Κούνδουρο ούτε στα αδέλφια του.

Ο σκηνοθέτης μνημονεύει τον Ρήγα Φεραίο: Του Ελληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει.«Δεν ξέρω για σήμερα, αλλά του τότε Ελληνα ο τράχηλος δεν άντεχε την ταπείνωση, την ευτέλεια, το τίποτε μιας παθητικής ζωής. Προτιμούσε την πιο σκληρή διαδικασία, ακόμη και να έρθει φάτσα με φάτσα με τον θάνατο.
Σήμερα ο θάνατος είναι είδος πολυτελείας. Τον συναντάς σε κανένα νοσοκομείο με τρεις νοσοκόμες γύρω σου και με μια “πάπια” να φροντίζει το κορμί σου ώστε να μην ταπεινωθεί. Είναι το ίδιο με το να έχεις έρθει φάτσα με φάτσα με το εκτελεστικό απόσπασμα…

Τη βραδιά της προηγουμένης της εκτέλεσης του Μπελογιάννη το κόμμα μου ζήτησε να φροντίσω τη γυναίκα του χωμένος σε ένα αυτοκίνητο έξω από τις φυλακές της Καλλιθέας περιμένοντας να ακούσουμε τον κρότο έξι-επτά τουφεκιών. Ολα αυτά τα πράγματα δεν μπορείς να τα ξεχάσεις εύκολα και γίνονται ένα με την ως τότε ζωή σου.
Εξοικειώνεσαι και δεν τα βγάζεις ποτέ από μέσα σου».

«Το “Πλοίο” είναι ένα σχέδιο που γεννήθηκε μέσα από κάποιες περίεργες αλήθειες»λέει ο Νίκος Κούνδουρος για την επόμενη ταινία του,η οποία βρίσκεται «στο 12 παρά ένα για να γυριστεί». Θα είναι αγγλόφωνη και με άγνωστους ηθοποιούς στη διανομή.

«Πριν από περίπου δύο χρόνια μάθαμε ότι ένα πλοίο μαύρο σαν την Κόλαση, που κουβαλούσε στάριήρθε από την Αμερική,άραξε κάπου εδώ στις θάλασσες του Ιονίου και στη συνέχεια έφυγε για το Ισραήλ που,ως γνωστόν,δεν παράγει στάρι.Αργότερα μάθαμε ότι όχι μόνο στάρι δεν είχεαλλά το φορτίο του ήταν τελειότατος πολεμικός εξοπλισμός.Παράλληλα γίνονταν οι καινούργιες επιθέσεις του Ισραήλ κατά των Παλαιστινίων».

Ολα αυτά ήταν γραμμένα στα ρεπορτάζ των εφημερίδων και πέρασαν απαρατήρητα.Ο Κούνδουρος πήρε το δημοσιογραφικό υλικό και έφτιαξε το σενάριο μιας μυθοπλαστικής ταινίας με τη φιλική συνεργασία δύο συγγραφέων.Ενδιαμέσως η ταινία θα γεμίζει και με άλλα περιστατικά,επίσης αληθινά.

«Σε δύο κτίρια,ένα στην Κρήτη και ένα στην Πελοπόννησο,διάφοροι επιτήδειοι μαζεύουν κορίτσια από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και τους υπόσχονται δουλειές για να τις κάνουντελικά πόρνες.Υπάρχει επίσης μία ακόμη στοά μασόνων,οι μεσάζοντες ανάμεσα στους Αμερικανούς και στους Ισραηλινούς».

Ο Θεόφιλος Τσάφος είναι ένας εγκληματίας που έχει εκπαιδευτεί για να εξευτελίσει την ανθρώπινη ύπαρξη ξεκινώντας από τον εαυτό του.Πρώτα καίει στην πυρά του φανατισμού την καρδιά του.Στη συνέχεια, άκαρδος,ψάχνει να βρει θύματα για να ολοκληρώσει τη Μυστική Αποστολή του.Τα χέρια του γίνονται φονικά όπλα και τελικά πνίγει τη μοναδική γυναίκα που αγάπησε στη ζωή του την ώρα της ερωτικής πράξης. Αυτές τις ημέρες το Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης φιλοξενεί το έργο «Η απολογία του Θεόφιλου Τσάφου»,έναν μονόλογο που έγραψε πριν από 38 χρόνια ο Νίκος Κούνδουρος αλλά δεν είχε ανεβεί ως σήμερα στη σκηνή.Σκηνοθετημένο από τηΓιώτα Κουνδουράκη, πραγματεύεται την περίπτωση ενός εγκληματία που έχει εκπαιδευθεί για να εξευτελίσει την ανθρώπινη ύπαρξη καταστρέφοντας τα πάντα- από τον εαυτό του ως τον έρωτα.Ο «Θεόφιλος Τσάφος» γράφτηκε στο Λονδίνο επί χούντας.Η ιστορία είναι εμπνευσμένη από αληθινό γεγονός το οποίο είχε διαβάσει εκείνη την εποχή στις εφημερίδες:«Με ενδιέφερε,το έψαξα καλά και το έγραψα.Ημουν πολύ πιο νέος τότε,αλλά πιστεύω ότι το έργο για την εποχή του περιέχει μια αντίσταση».
πηγή :  tovima.gr

- Advertisement -

18 ΣΧΟΛΙΑ

  1. κύριε Νίκο μας,μιά ζωή γραφικός ήσουν,δεν έγινες τώρα ,για να ανησυχήσουμε…πρέπει να είσαι ο μοναδικός που εξαργύρωσε το ξύλο και την εξορία σε καρριέρα,τόσο πολύ…ούτε πολιτικός…αν πίστευες αυτά που έλεγες τόσα χρόνια,δεν θα άλλαζες σε μιά μέρα επειδή έπεσες θύμα ληστείας…υποτίθεται ότι είχες φάει ξύλο για πολύ πιο σοβαρούς λόγους,όπως διακύρηττες,τουλάχιστον…

  2. Eίναι αλήθεια πως πολλοί άνθρωποι αλλάζουν τις απόψεις τους όταν αντιμετωπίσουν ένα προσωπικό βίωμα και ειδικά αν το βίωμα είναι δυσάρεστο η αλλαγή αυτή είναι εντονότερη,όμως ο Κούνδουρος λέει κάποιες αλήθειες που ίσως είναι ταμπού ακόμα αλλά πρέπει κάποτε να τις κοιτάξουμε κατάματα και χωρίς ιδεοληψίες να ψάξουμε να βρούμε λύσεις.Λυσεις ρεαλιστικές και άμεσα εφαρμόσιμες.
    Δέν ξέρω τι είπαι ο προηγούμενος AV και τον έκοψες αλλά αν δέν δράσουμε άμεσα σαν χώρα τότε απλά σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουμε.

  3. AZ,o κύριος Κούνδουρος έχει κάνει καρριέρα,μιλώντας για την αριστερά και χωρίς να τον έχει ορίσει κανείς εκπρόσωπο…πίστεψε με,υπάρχουν άνθρωποι κι από την δεξιά που είναι σταθεροί στα πιστεύω τους και τους τρέφω απόλυτο σεβασμό…άλλωστε θεωρώ ανόητο το να μιλάμε για δεξιά και αριστερά την σήμερον ημέρα,που όλες οι ιδεολογίες έχουν καταποντιστεί…ο κύριος Κούνδουρος,όμως,υποτίθεται ( και δεν ξέρω ειλικρινά πώς θεώρησε ότι του παραχωρήθηκε,δεδομένου ότι όποτε μιλούσε,αρλούμπες έλεγε),τόσα χρόνια παρίστανε τον διανοούμενο και τον αγωνιστή και όλη του η παρουσία σε αυτό βασιζόταν…συγγνώμη κιόλας,αλλά υπήρξαν κι άλλοι καλιτέχνες(με όλη την σημασία της λέξης) που και μεγαλύτερο έργο έχουν να επιδείξουν και περισσότερους αγώνες έκαναν και λιγότερο μίλησαν…και δεν τα λέω αυτά θεωρώντας ότι τα στερνά τιμούν τα πρώτα …και με τον Μίκη διαφώνησα για αυτό που είπε για τους Εβραίους,αλλά αυτό δεν αναιρεί τον απόλυτο σεβασμό που έχω προς το άτομο του…όσο για την ανάρτηση που έκοψα,ήταν για τους γνωστούς λόγους,που κάποιοι εδώ μέσα θεωρούν ότι μπορούν να χρησιμοποιούν ό,τι λέξη θέλουν και οι υπόλοιποι να την τρώνε στην μάπα…όχι πιά ,όμως…

  4. Τα καλλιτεχνικά τα γνωρίζεις καλύτερα απο εμένα av και προφανώς ο άλλος θα έβριζε οπότε καλά έκανες και τον έκοψες.Πάντως η κατάσταση χειροτερεύει και η κοινωνία θα εκραγεί και τότε πολλά και δυσάρεστα γεγονόντα θα αναδυθούν.Ισως κάποιοι να επιθυμούν τον εκτροχιασμό.

  5. AZ,αυτό είναι το μόνο σίγουρο…το μεγάλο ζητούμενο είναι να δείξουμε τώρα την συνοχή μας σαν κοινωνία…αλλιώς,το παιχνίδι είναι χαμένο από τα αποδυτήρια,όπως λένε και οι ποδοσφαιρόφιλοι…

  6. Α ρε γραφικέ Κούνδουρε. Τόσα χρόνια δεν είχαν ανακαλύψει την γραφικότητά σου. Τέτοιος γραφικός και ρατσιστής είσαι. Αντί να κάτσεις να απολαύσεις το ξύλο και το ενδεχομένως «πή….μα», εσύ τόλμησες να αντισταθείς και να κτυπήσεις τις ταλαίπωρες ψυχές ( όπως θ’ λεγε και ο Χρυσοχοίδης – ο ΠΡΟΠΟ).
    Ένας γνήσιος «προοδευτικός» οφείλει να παραχωρήσει και την κόρη του ακόμα, προκειμένου να καλύψουν τις σεξουαλικές τους ανάγκες οι ταλαίπωροι μετανάστες.
    – Πάντως ακόμα ακροδεξιό και ναζιστή δεν σε είπαν ακόμα οι τέως σύντροφοί σου, που έχουν δώσει τέτοιους και τόσους αγώνες ( στον ύπνο τους ) που εσύ δεν τους έχεις ακόμα ονειρευτή.
    — Σε κανένα δεν εύχομαι να έχει την εμπειρία του Κούνδουρου. Επίσης δεν εύχομαι να καεί το σπίτι κάποιου για να δει πως είναι η φωτιά. Αρκούν και οι φωτιές στα σπίτια των γειτόνων.
    Πρόοδος σημαίνει αλλαγή και ο Κούνδουρος άλλαξε. Οι πάσης φύσεως συντηρητικοί που αρνούνται να δουν μπροστά από τη μύτη τους, είναι επόμενο να ενοχλούνται. Αγκυλωμένοι στη χρόνια – πολιτική θρησκοληψία τους – θα μείνουν μόνιμα «ιδεολογικά απολιθώματα». Έτσι σαν τα μάρμαρα στα μουσεία.

  7. Οτι και να λένε οι διάφοροι γραφικοί υπερασπιστές της ανομίας και της διάλυσης αυτό που είναι να γίνει θα γίνει αλλά δυστυχώς όχι αναίμακτα.Οποιος δεν καταλαβαίνει ότι θα πρέπει να υπάρξει το ταχύτερο δυνατόν λύση στο πρόβλημα των μεταναστών στην ουσία στρέφεται εναντίον αυτών που θέλει να υπερασπίσει…δεν θέλει και πολύ μυαλό…

  8. Και όταν η καυτή αλήθεια βγαίνει απο έναν δικό τους τότε πονάει πιο πολύ, τους χαλάει τον ονειρικό τους κόσμο στον οποίο ζούνε και έτσι κόβουν και κανενα σχόλειο που τους ενοχλεί.Κοιμηθείτε ήσυχα όλα είναι ρόδινα και ωραία μόνο κατι παλιορατζιστές υπάρχουν.

  9. Αν είχαν επιτεθεί Έλληνες στον Κούνδουρο (και ο Κούνδουρος είχε αντιδράσει – λέγοντας ότι τον χτύπησαν ακροδεξιοί ) προφανώς θα το είχατε σημαία αγαπητά μου "μπουμπουκάκια". Ξέρετε, για να προχωρήσει σε διαδικασίες θεραπείας κάποιος πρέπει να αποδεχτεί ότι είναι άρρωστος.
    * το μπουμπουκάκια είναι δικιά σας φρασεολογία

  10. και ως εκ θαύματος το σχόλιο δημοσιεύτηκε…δεν ήταν και πολύ δύσκολο,τελικά,ε;;;…το επόμενο στάδιο είναι να μάθουμε ορθογραφία και το αμέσως επόμενο,ορολογία…

  11. Η ειρωνία πάει σύννεφο αλλά ξέρεις κάτι δεν πείθετε κανέναν, .Ολοι εσείς η δήθεν αριστεροί του καναπέ που αναμασάτε ότι σας σερβίρουν αρκεί να είναι αντεθνικό απλά περνάτε στη σφαίρα του γραφικού. Είναι δα τόσο βαθιά η λοβοτομή που δεν ξυπνάτε με τίποτα.Μα με τίποτα.Καλυνήχτα σας και ονειρα γλυκά βαθύτατοι Δημοκράτες.

  12. και είστε και τόσοι πολλοί και πολύ πατριώτες,στην κλίμακα μέτρησης που μόνο εσείς έχετε…δεν πειράζει,εδώ θα είμαστε και ο χρόνος θα δείξει ποιοί είναι οι γραφικοί…

  13. Λυπάμαι πολύ για ότι συναίβει στον κ.Κούνδουρο,θα μπορούσε να
    το έχει πάθει και από οιονδήποτε αλήτη ελληναρά,και έχουμε
    πάμπολλα τέτοια κρούσματα.

    Όμως λυπάμαι ακόμη περισσότερο γιατί ο κ.Κούνδουρος δεν κατάφερε να αντισταθεί στην άβυσσο ξεπεσμού ενός συστήματος
    στερημένου από κάθε συναίσθημα που να τιμά την ανθρώπινη
    φύση και αξιοπρέπεια.

    Λυπάμαι γιατί παρασύρθηκε στον εξευτελιστικό υποβιβασμό όλης
    της ηθηκής υπόστασης των ανθρώπων,ενός κράτους και ενός
    συστήματος που ηδονίζεται να βασανίζει και να ταπεινώνει αξίες και ανθρώπους.

    Δεν μπορούμε να σ΄ακολουθήσουμε στο δρόμο της κατρακύλας
    που διάλλεξες,παράτα μας λοιπόν και μην ασχοληθείς μαζί μας.
    Ηλίας

  14. Ηλία,ποτέ δεν τον έπαιρνε κανείς στα σοβαρά…και μάλλον αποδεικνύει ότι δεν ξέρει και για ποιούς λόγους δήλωνε αριστερός…γιατί οι γνήσιοι αριστεροί δεν άλλαξαν στάση ζωής όταν τους περιποιούνταν στα νησιά που έκαναν "κοινωνικό τουρισμό"…όχι αν έπεφταν θύματα ληστείας…

  15. Οι a.v και Ηλίας προφανώς προτείνουν. Να πείσουμε την αδελφή μας ή την κόρη μας αν πέσει θύμα βιασμού ή ληστείας από μελαψούς απλά να σκεφτεί «θα μπορούσε να ήταν και Έλληνας», να χαλαρώσει και να το απολαύσει.
    Όταν έχετε φτάσει στο σημείο τέτοιων εμετικών απόψεων για άνθρωπό που έφτασε στον τάφο και γύρισε, όταν για σας ακόμα και η ανθρώπινη ζωή είναι αντικείμενο χλευασμού, όταν δεν έχετε «ούτε ιερό ούτε όσιο», αναπαυθείτε καλά στη σπηλιά του «σκοτισμού σας» γιατί το φώς προφανώς σας πειράζει.
    Είσαστε πλέον στον πάτο.
    Θα ήταν ενδιαφέρων και δημοκρατικό να στείλετε τις απόψεις σας στον Κούνδουρο.
    Και κάτι περί αριστεράς. Με τι «ένσημα» μιλάτε εσείς περί «πραγματικών αριστερών».
    Πάντως θα κάνω τα πάντα να ενημερώσω τον κάθε Κούνδουρο για τους «αριστερούς» του Λουτρακίου.

  16. θα σου ανεβάσω ένα video…σε παρακαλώ,μπες στον κόπο να το δεις,γιατί για να συζητήσουμε,το βλέπω λίγο δύσκολο…από την μιά αποκαλείτε τους αριστερούς "ληστοσυμμορίτες" ( αν δεν συμφωνείς,πάρε δημόσια θέση για τις δηλώσεις πατέρα Πλεύρη "περί κομμουνιστών-ληστοσυμμοριτών" ) και από την άλλη ,όταν σας βολεύει,χρησιμοποιείτε άτομα του χώρου ,που οι υπόλοιποι τους ξέρουν απ'έξω κι ανακατωτά , λες και ανήκετε στον ίδο χώρο και τους ξέρετε και χρόνια…καλό θα ήταν να βουτάς την γλώσσα στο μυαλό σου πριν γράφεις οτιδήποτε,γιατί εγώ ,προσωπικά (και ο Ηλίας επίσης,αλλά θα σου απαντήσει από την μεριά του),ποτέ δεν μίλησα για αυτά που μου καταλογίζεις…μέσα στο παραλήρημα σου,μην βάζεις λόγια στο διαδυκτιακό στόμα μου,που ποτέ δεν έχω πει…επίσης,ποτέ δεν δήλωσα αριστερότερος κανενός και πάντα σέβομαι τον αγώνα που κάνει κάποιος…αλλά και πάλι,τί να κάτσω να σου εξηγήσω για τον κύριο Κούνδουρο,σάμπως ανήκετε στον ίδιο χώρο για να καταλάβεις τί εννοώ ;;;…και ειλικρινά,περιμένω με πολύ αγωνία να μου πείς τα επιχειρήματα σου και αν θες ακόμα να δημοσιεύσω ανακοίνωση σου,που να τα παραθέτεις,για την αριστερά και για το τί πρεσβεύεις ιδεολογικά…πολύ ευχαρίστως να το κάνω,αν είναι σε κόσμια επίπεδα…

  17. Η αλήθεια φίλε δεν έχει χρώμα. Τώρα αν εσύ βλέπεις τα γεγονότα με χρωματιστά γυαλιά, το πρόβλημα είναι δικό σου. Όταν το ίδιο γεγονός το αντιμετωπίζεις με "άλλα μέτρα και άλλα σταθμά" ανάλογα με το ποιός είναι το θύμα ή θύτης, επίσης δικό σου είναι το πρόβλημα. Προτιμώ να ανήκω στον εαυτό μου και να χειρίζομαι τον εγκέφαλό μου εγώ και όχι άλλοι. Αυτό ίσως κάποιοι να μην το αντέχουν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog