Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Η κρίση χτύπησε τους Κροίσους!

- Advertisement -

Λίγους μήνες πριν και οι Έλληνες εφοπλιστές και επιχειρηματίες διαβλέποντας την οικονομική κρίση και όλα αυτά που θα έρχονταν ο ένας μετά τον άλλον αποφάσισαν να επιστρέψουν τα liar jet που είχαν αγοράσει με leasing.


Τρείς μήνες μετά η συνέχεια θα δινόταν στις μαρίνες της Αττικής όπου τα πωλητήρια σε υπερπολυτελή σκάφη και powerboat θα διαδέχονταν το ένα το άλλο.

Όχι φυσικά πως θα έμπαινε πάνω η ταμπέλα πωλείται… αλλά με έναν πιο σιωπηλό τρόπο μέσω μεγάλων εταιρειών του εξωτερικού που ειδικεύονται εδώ και χρόνια στην πώληση πολυτελών σκαφών για λίγους και εκλεκτούς.  Άλλωστε τα σκάφη αυτά είναι μόνο για λίγους!

Εν αρχή το…Alysia

Την αρχή έκανε ο Ντιον Λιβέρας, γιος του Ανδρέα Λιβέρα που αποφάσισε να πουλήσει την μια από τις δυο υπερπολυτελής θαλαμηγούς που είχε στην κατοχή του και ουσιαστικά μέχρι σήμερα ενοικιάζει σε τρίτους έναντι πολύ υψηλής αμοιβής, όταν δεν της χρησιμοποιεί ο ίδιος.

Πρόκειται για το ογδοντάπεντάμετρο megayacht “Alysia” που ναυπηγήθηκε στο Νεώριο της Σύρου από τον αρχιτέκτονα κ. Πούλια. Το σκάφος κατασκευάστηκε το 2005 και διαθέτει πέντε επίπεδα στα οποία μπορεί κανείς να φθάσει με ασανσέρ. Στο low deck του σκάφους υπάρχει γυμναστήριο, spa, beauty salon και sauna ενώ στο κεντρικό κατάστρωμα άξια λόγου είναι η τραπεζαρία των δεκαοχτώ ατόμων αλλά και το sunbathing όπως και το τζακούζι.

Η υπερπολυτελής θαλαμηγός που είναι κατασκευασμένη από ατσάλι διαθέτει εκτός των άλλων ανέσεων ιδιωτικό σινεμά, ιατρείο όπως και business centre. H ταχύτητα που μπορεί να πιάσει το σκάφος είναι 16 κόμβοι και έχει αυτονομία σε καύσιμα περίπου επτά χιλιάδες ναυτικά μίλια.

Τι σημαίνει αυτό; Στο πωλητήριο του αναφέρεται πως χωρίς ανεφοδιασμό μπορεί να διασχίσει τον Ατλαντικό Ωκεανό να περάσει την διώρυγα του Παναμά και να φθάσει μέχρι και τις δυτικές ακτές των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και το Μεξικό. Το σκάφος μπορεί να φιλοξενήσει τριάντα έξι επισκέπτες και το πλήρωμα του φθάνει τα τριάντα δυο άτομα.

Εκτός των άλλων διαθέτει δυο tender, δυο σωσίβιες λέμβους των είκοσι επτά ατόμων, δυο open speen boats, καταδυτικό εξοπλισμό, όπως και έξι στον αριθμό jet ski. Διαθέτει δέκα καμπίνες των δυο ατόμων με όλα τα κομφόρ όπως επίσης και οκτώ μονές.

Η υπερπολυτελής θαλαμηγός δεν περίμενε πολύ έχοντας αναρτήσει πωλητήριο. Βρέθηκε αγοραστής ακόμη και σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς που την ανακατασκεύασε και της έδωσε και το όνομα Moonlight II.

Η συνέχεια ανήκει στον Adama II


Ο μεγαλοεφοπλιστής Νίκος Πατέρας ανάρτησε και αυτός πωλητήριο στην υπερπολυτελή του θαλαμηγό «Adamas II» στην οποία πρόσφατα είχε κάνει refit-ανακαίνιση το 2006.

Όπως αναφέρεται και στο πωλητήριο του σκάφους η τιμή έχει οριστεί στα  14 εκατομμύρια δολάρια ωστόσο κάποιος μπορεί να χτυπήσει και από τα ενιάμιση εκατομμύρια δολάρια. Το υπερπολυτελές σκάφος φθάνει τα πενήντα τέσσερα μέτρα  και είναι της κλάσης LIoyds 100A1+LMC.

Διαθέτει όλες τις ανέσεις ενώ οι μηχανές του έχουν πραγματικές ώρες εργασίας που δεν ξεπερνούν τις δυο χιλιάδες ώρες. Το σκάφος είναι κατασκευασμένο από ατσάλι και διαθέτει εννέα καμπίνες για τον οικοδεσπότη και τους καλεσμένους του.

Την πώληση έχει αναλάβει broker στην Γαλλία ενώ το σκάφος βρίσκεται αγκυροβολημένο σε περίοπτη θέση στη μαρίνα της Βουλιαγμένης.

Σειρά πήρε και το… Alfa One


Πωλητήριο αναρτήθηκε και στην υπερπολυτελή θαλαμηγό Alfa One της οικογένειας του Γιώργου Αποστολόπουλου των Ιατρικών Κέντρων. Ο επιχειρηματίας αποφάσισε να πουλήσει το σκάφος του έναντι του ποσού των 2.900.000 ευρώ σε εκείνον που θα το ερωτευθεί.

Το Alfa One είναι ένα από τα ωραιότερα σκάφη που κατασκευάστηκαν από την εταιρεία Baglietto SpA για την οικογένεια του Θόδωρου και της Γιάννας Αγγελοπούλου το 1989, που στην συνέχεια το πούλησαν στην οικογένεια Αποστολόπουλου. Το σκάφος ξεπερνά τα τριάντα έξι μέτρα και μπορεί άνετα να φιλοξενήσει δέκα άτομα, ενώ το πλήρωμα του φθάνει τα έξι άτομα.

Το Alfa One είναι διακοσμημένο από τον Pierluigi Acchiappati και είναι εξ΄ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Διαθέτει τρείς μεγάλες σουίτες-καμπίνες ενώ οι μηχανές του είναι δυο, των δύο χιλιάδων ίππων η καθεμία και μπορεί να φθάσει τους είκοσι τέσσερις κόμβους.

Όπως αναφέρεται στο πωλητήριο του σκάφους είναι σε εξαιρετική κατάσταση με μόλις 3.800 ώρες λειτουργίας μέχρι και σήμερα, ενώ για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να το δει από κοντά κατόπιν συνεννόησης σε ιδιωτική μαρίνα στην Αττική.

Πωλητήριο ανήρτησε και ο Στέλιος Χατζηιωάννου

Τα ταξίδια αναψυχής στα Ιόνια νησιά και τις Βόρειες Σποράδες φαίνεται πως τελείωσαν για τον ελληνοκύπριο μεγιστάνα Στέλιο Χατζηιωάννου με το power yacht του, το Gwhiz!

To 33μετρο σκάφος που κατασκευάστηκε το 1989 από την εταιρεία Brooke Yachts International σε σχέδιο του αρχιτέκτονα Renato “Sonny” Levi Design και είναι διακοσμημένο από τον Jon Bannenberg βγαίνει σε τιμή πώλησης του 1.950.000 ευρώ.

Είναι κατασκευασμένο εξ΄ολοκλήρου από αλουμίνιο και είναι της κλάσης LIoyds Classification. Διαθέτει τρείς καμπίνες για τους οκτώ καλεσμένους και τα τρία μέλη του πληρώματος ενώ το μήκος του φθάνει τα τριάντα τρία μέτρα.

Το  power yacht του Στέλιου Χατζηιωάννου διαθέτει δυο μηχανές που αποδίδουν επτά χιλιάδες διακόσιους ίππους και το σκάφος μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα τριάντα έξι κόμβων.

  Η κατανάλωση σε καύσιμα όπως αναφέρεται και στο πωλητήριο του φθάνει τα 1.190 lit την ώρα περίπου.  Το σκάφος βρίσκεται στο εξωτερικό αυτή την στιγμή για εκείνους που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την απόκτησή του. 
  *ladynews

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog