Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Γύρισαν την πλάτη στον δήμαρχο Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων

- Advertisement -

Ας δούμε όμως και τις αντιδράσεις: Ο δήμαρχος Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων, Κώστας Λογοθέτης, χειροκροτά, κοιτώντας προς άλλη κατεύθυνση. Ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Λουτρακίου, Γιώργος Μπάκος, χειροκροτά, αλλά προς την σωστή κατεύθυνση, ο εφημέριος Σωφρόνιος δεν χειροκροτά και κοιτάει αλλού, ενώ ο Απόστολος Παπαφωτίου, χειροκροτά και πάλι προς τη σωστή κατεύθυνση…

Οι μαθητές κατά την παρέλαση, αντί να γυρίσουν το κεφάλι τους στους επισήμους, όταν πέρασαν μπροστά τους, με βήμα σημειωτόν γύρισαν την πλάτη τους και στην συνέχεια συνέχισαν την παρέλαση.

- Advertisement -

43 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μπράβο στα παιδιά. Βέβαια, πιστεύω ότι είναι μια καθαρά πολιτική κίνηση που δεν αφορά τόσο τον Κώστα, αλλά γενικά τους πολιτικούς. ΕΥΓΕ! Τελικά, κάτι γίνεται σε αυτή τη χώρα, δεν κοιμόμαστε όλοι…!

  2. o titlos ths koinopoihshs einai pisteuw entelws la8os kai ligo eristikos t paidia den gurisan thn plath ston dhmarxo …kai eleos…t oti koitaei allou mporei apla na etuxe ekeinh thn stigmh ths fotografias eiste upervolikoi,8elw na pisteuw oxi epithdes….

  3. Μάλιστα! Ο θεσμός του δημάρχου είναι σημαντικός και το ότι τα παιδιά του γύρισαν την πλάτη είναι εξίσου σημαντικό. Και για να έχουμε και καλό ερώτημα, ο δήμαρχος έχει τοποθετηθεί περί των θεμάτων? Το μόνο που λέει συνέχεια είναι ότι "έχουμε κρίση". Επίσημη τοποθέτηση όμως δεν έχει κάνει για τα μέτρα που έχει πάρει η κυβέρνηση που (όπως λέγεται) υποστηρίζει. Άρα, μιας και δεν αγανακτεί αυτός, αγανακτούν τα παιδιά. Από αυτόν περιμένουν να γίνει κάτι, όχι από τον Σωφρόνιο. Και όσο δεν μπορεί, τα παιδιά θα του γυρίζουν την πλάτη. Ας έκανε ότι και ο Γκλέτσος και θα τον αποθέωναν. Παπαγαλάκι…

  4. ..αγαπητοι κυριοι και κυριες, αυτο που προφανως μερικοι δεν κατανοουν ή τεχνηεντως αγνοουν ειναι η απαξιωση που πλεον νοιωθει ο λαος σε καθε μορφη εξουσιας… ειδικα οι νεοι που μεγαλωνουν βλεποντας MEGA και τα λοιπα μαγαζακια και αγανακτουν, καταλαβαινοντας οτι το μελλον τους ειναι τουλαχιστον αβεβαιο… καλα θα κανετε οσοι κοπτεστε περι θεσμων και τα τοιαυτα, να μαθετε να υποστηριζετε πρωτα το θεσμο που υπηρετειτε και μετα να αμυνεστε περι αυτου… γεμισε η ελλας θεσμους αλλα απο θεσμικη ουσια, παπαρια…

    …και οσων αφορα σε καποιους κ.κ. που ισχυριζονται οτι πολεμησαν για την πατριδα, να θυμισω μια παροιμια… : "τα υστερα τιμουν τα πρωτα"

    Πόση σημασία έχει το τι έκανε ο Κάρολος Παπούλιας στα 15 του ως αμούστακο αγόρι, εάν σήμερα από θέση ισχύος δεν κάνει απολύτως τίποτα;

    Ο ρόλος του Προέδρου της Δημοκρατίας δεν είναι μόνο διακοσμητικός: η υπογραφή του απαιτείται για την επικύρωση κάθε απόφασης της Βουλής. Και ο κύριος Παπούλιας έχει βάλει τη δικιά του σε κάθε μία από τις αποφάσεις που έχουν φέρει τον ελληνικό λαό στο σημείο που βρίσκεται σήμερα. Και αυτό, δεν ξεπλένεται από κανένα ένδοξο και αγωνιστικό παρελθόν.

    …αρα λοιπον καλα τα χιλιαδες ευρωπουλα μηνιαιως, αλλα να δικαιολογουμε που και που το τσαμπουκα μας ε?

  5. έχει απόλυτο δίκαιο ο Captain Morgan, αυτά θα έγραφα και εγώ αλλά με πρόλαβε και αφήνω στην άκρη το ότι γράφει με λίαν επιεικούς χαρακτηρισμούς, ενώ τους χρειάζεται χοντρό βρισίδι.

  6. 4.52 ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΕΣΥ?ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ?ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΠΑΓΑΛΕ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΙΤΙΒΙΖΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΠΟΝΑΕΙ ΑΡΚΕΤΑ….ΜΕ ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ.ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΧΑΣΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ???

  7. Ως μαθητής του συγκεκριμένου σχολείου, νας σας πω δυο λόγια. Ο τίτλος σίγουρα είναι λάθος, διότι δεν γυρίσαμε την πλάτη συγκεκριμένα στον Δήμαρχο (κ. Λογοθέτη), αλλά γενικότερα στην εξουσία, για όσα κάνουν τόσα χρόνια στην ΕΛΛΑΔΑ μας, ως μαθητές ενος Επαγγελματικου Σχολείου (1ο ΕΠΑΣ Λουτρακίου) αλλα και εργαζόμενοι νέοι παράλληλα, βιώνουμε καθημερινά την ανικανότητα της εξουσίας (όλων των κυβερνήσεων), ως εργαζόμενοι νέοι δουλεύουμε 210 ώρες το μήνα για να πέρνουμε 500 ευρώ και αν (για ένσημα δεν μιλάω καν). Ως μαθητές δεν έχουμε καθηγητές, βιβλία, "ούτε ένα" εξάρτημα για πρακτική.

    Ε ΛΟΙΠΟΝ "ΟΧΙ" ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ, ΘΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΙΤΕΡΑ.

  8. s-spinos:
    Τι λες ρε μεγάλε 1:17!.. Αλήθεια;;; να φωνάξουμε και κανάν
    εσατζή ανακριτή και κανά δικαστή στροτοδίκη;;;

    Μπράβο στο κουράγιο των παιδιών!!!.
    έτσι παιδιά. "θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία"
    συγχαρητήρια που τολμήσατε!.

  9. 12:54 Θα σου πω μόνο αυτό: Όλος ο δήμος έχει χάσει από τον σημερινό δήμαρχο. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι επαγγελματίες διαμαρτύρονται. Επίσης, θα ήθελα, εκτός από τη δημιουργία εντυπώσεων, να μου αναφέρεις ΟΛΑ ΟΣΑ έχει πεί ο Λογοθέτης για τα μέτρα. Και θα δείς (προσπαθώντας να θυμηθείς) ότι δεν θα βρεις ούτε μία αναφορά του δημάρχου για τα μέτρα. Άσε με εμένα να τιτιβίζω όπως λες όσο εσύ κάνεις την πρακτική σου πίσω από τον υπολογιστή σου, γράφοντας σχόλια στο loutrakiblog.

  10. egw na kanw mia erwthsh …???pisteuete oti ean htan o gkiwnhs den 8a gurnousan ??gia na dw mexri pou ftanei to iq merikwn….o dhmarxos xeirokrothse t paidia kai fainetai kai sto video auto oti koitage allou apla etsi vghke h fwtografia ..apla apanthste mou parakalw

  11. Ο τίτλος είναι λίγο "προβοκατόρικος"…
    Τα παιδιά γύρισαν την πλάτη στην εξουσία, όποια και εάν καθόταν εκεί. Το σχόλιο τοτ μαθητή του ΕΠΑΛ νομίζω ότι το ξεκαθαρίζει.
    Το να προσπαθούν κάποιοι να αφαιρέσουν πόντοι από τον Δήμαρχο, και το να προσπαθούν κάποιοι άλλοι να προσθέσουν στον ίδιο μέσω αντεπιχειρημάτων, δεικνύει σαφέστατα το θέμα των κατευθυνόμενων σχολίων.

  12. 4.03 θΑ ΓΡΑΦΩ ΣΧΟΛΙΑ ΟΣΟ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ.ΟΣΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΟΤΑΝ ΘΑΡΘΕΙ Η ΩΡΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΣΤΑΛΓΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ..ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ!!ΟΠΟΤΕ ΝΟΣΤΑΛΓΕ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΛΑΟΣ ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΣΕ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΝΟΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!

  13. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΜΙΚΡΕΣ Η ΜΕΓΑΛΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΛΛΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Κ ΝΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ..Κ ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΤΑΝ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΙΩΧΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ!!!

  14. ΚΟΙΤΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ perahora.gr ΠΟΥ Ο ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ Η ΚΑΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΜΠΕΙΡΟΥ ΦΛΟΥ;

  15. Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων = ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Κ ΥΠΟΛΗΠΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΠΙΝΣΗΜΑΝΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΑΠΟ ΑΠΟΒΟΛΕΣ Κ.Α ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ..

  16. H άποψή μου είναι ότι όποιος και αν ήταν Δήμαρχος-εξαιρώ τον Απόστολο Γκλέτσο με την πρωτοβουλία που πήρε και έβαλε τα γυαλιά σε όλους τους τοπικούς αιρετούς-το ίδιο θα γινόταν..

  17. Μου αρέσει που βγάζετε γλώσσα μερικοί μερικοί. Με 24%… Και λέτε στο υπόλοιπο 76 να σωπάσει; Όσο για τα μέτρα, περιμένω απάντηση. Και δεν θα σταματήσω να γράφω και να σε προκαλώ όσο δεν μου απαντάς.

  18. Οι μαθητές γύρισαν την πλάτη σε όλους τους επισήμους, άρα και στον δήμαρχο. Ο τίτλος τα λέει όλα. Δεν λέει "Γύρισαν την πλάτη στον Λογοθέτη" αλλά στη θεσμική υπόσταση του δήμαρχου. Όποιος και να ήταν το ίδιο θα γινόταν. Από εκεί και πέρα, οι αντιδράσεις παίζουν τον ρόλο τους. Σίγουρα δεν ήξερε ή δεν περίμενε κανείς ότι τα παιδιά πρόκειται να κάνουν κάτι τέτοιο οπότε ήταν κάτι αυθόρμητο. Και γράφουμε για όλες τις αντιδράσεις, όχι μόνο του δημάρχου, Κώστα Λογοθέτη. Και συμφωνώ με τον πειρατή Morgan ότι αυτή είναι η μορφή απαξίωσης που πλεον νοιωθει ο λαος σε καθε μορφη εξουσιας. Όσο για το φίλο που ρωτάει για το tromaktiko, δεν το είχα δεί ούτε και εγώ. Όταν έστειλες το σχόλιό σου το έψαξα λίγο και το βρήκα. Ελπίζω μόνο να μην υπονοείς ότ το στείλαμε εμείς. Γιατί θα σου θυμήσω (μιας που είσαι fan του tromaktiko) ότι στο συγκεκριμένο blog θα βρείς πολλά θέματα του loutrakiblog δημοσιευμένα. Και πίστεψέ με, δεν τα στέλνουμε εμείς. Ελπίζω να απάντησα, στη διάθεσή σας για οτιδήποτε…

  19. ΒΡΕ ΜΠΑΓΑΣΑ 8.48 ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΣΕ!!!ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΠΗΡΕΑΣΕ Η ΗΤΤΑ ΤΗΣ 14/11/2010 Η ΕΧΑΣΕΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ.ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΕΙΔΕΣ ΟΛΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΙΜΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΣΟΥΝ!!!Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ /ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝ/ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ!!!

  20. Πίστεψέ με παπαγαλάκι δεν είναι τυχαίο το όνομα που επέλεξα. Αυτό συμβαίνει ότι είμαι παντού. Και βλέπω τα πάντα. Περιμένω την τοποθέτησή σου φίλε μου. Και περιμένω να μου πείς τι έχει πεί ο Λογοθέτης για τα μέτρα. Και έχεις στείλει 3 μηνύματα και ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση. Θα ήθελα στο επόμενο μήνυμά σου να μου απαντήσεις αν μπορείς. Για να συνεχίσουμε τη συζήτηση δηλαδή

  21. 10.15 ΠΡΩΤΟΝ ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ…ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΙΟΥΣ???ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ!!

  22. Να ρωτήσω κάτι εγώ;……γιατί στην περαχωρα δεν ανέβηκε κανείς απο την μειοψηφία; Μα ούτε ένας; Που ήταν οι γκιωνης, πετριτσης, Παύλου και οι σύμβουλοι τους; Καλά για την φορτη δεν ρωτάω……..και να ενημερώσω και τον ´´κουβαδακιά´´…..οδημαρχος ήταν στην περαχωρα. Δεν πήγε αγίους. Η παρέλαση άργησε γιατί ήταν η φιλαρμονική στους αγίους. Μπράβο στα παιδια!!!!!

  23. ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
    ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ. ΙΣΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΒΛΑΚΕΙΕΣ
    ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΦΙΛΟΙ; ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ..ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ..
    ΕΔΩ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ
    ΠΟΙΟΣ ΝΙΑΖΕΤΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ;

    ΑΝΕΡΓΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΛΥΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ…
    ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΠΕΛΟ ΜΑΣ ΙΣΩΣ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ..ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

  24. Παρατήρηση 1η
    Αυτοί που πρέπει να απολογηθούν είναι αυτοί που έχουν υποθηκεύσει τη ζωή, το μέλλον και την πατρίδα αυτών των παιδιών.
    Αυτοί που τα έχουν καταδικάσει να κάνουν μάθημα χωρίς βιβλία και καθηγητές.
    Αυτοί που τα οδηγούν να πάρουν το δρόμο της ξενητειάς για να βρουν δουλειά,αφού πρώτα οι γονείς τους έχουν ξοδέψει μια περιουσία για να τα σπουδάσουν.
    Αυτοί που αντί να διαθέτουν μεγαλύτερα κονδύλια για την παιδεία τα έτρωγαν σε μίζες,σκάνδαλα και εξοπλισμούς.

    Παρατήρηση 2η
    Οι ένθερμοι σχολιαστές-υποστηρικτές του κου Λογοθέτη και της δημοτικής αρχής του βλέπουν μονίμως μπροστά τους "βολεμένους".
    Ελλείψει επιχειρημάτων πιπιλίζουν συνεχώς την ίδια καραμέλα ή κάποιοι που έμειναν νηστικοί καρβέλια ονειρεύονται.
    Εγώ φταίω τώρα που θα πω ότι οι δικοί τους έχουν ξεπεράσει σε κλάψα τον Ξανθόπουλο??
    Δεν τα περίμεναν έτσι,πόσα παίρνουν καθαρά,έχουν αφήσει πίσω τις ιδιωτικές δουλειές τουςκτλ κτλ κτλ.
    Για όλα φταίνε οι προηγούμενοι,ο Καλλικράτης ,το μνημόνιο και τα "αντιπολιτευτικά" προς αυτούς blogs Πάντως όχι αυτοί…..
    Στο video από την 28η από τα χείλη του κου Λογοθέτη αυτό που συνέχεια επαναλάμβανε ήταν συγχαρητήρια και ευχαριστίες.
    Το μόνο που είπε για τα δεινά που περνάμε είναι ότι "η χώρα μας διέρχεται πολύ μεγάλες και δύσκολες στιγμές" αλλά δεν τον άκουσα να καταδικάζει την κυβερνητική πολιτική που σύρει στην εξαθλίωση τον κοσμάκη.
    Όλη του την καταγγελτική διάθεση την εξαντλεί στον Γκιώνη…..
    Περιμένω λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου να μου απαντήσει ο ένθερμος σχολιαστής που έχει μια δικαιολογία για τα πάντα των πεπραγμένων της δημοτικής αρχής,πότε ο κος Λογοθέτης πήρε θέση και καταδίκασε τα σκληρά μέτρα της κυβέρνησης.

    ANONYMOUS

  25. …ποσο με αηδιασαν μερικα σχολια, σε αυτο το post… ρωταει ο ενας τι σχολιασε ο Λογοθετης, και ρωτα ο αλλος τι απαντησε ο Γκιωνης… και μετα ο αλλος αναφερει τι θα εκανε ο Παυλου… ποσο μικροι ειμαστε τελικα σαν λαος… ποσο ανυπαρκτοι και ανοητοι, και ανικανοι να λυσουμε τα προβληματα μας, οταν καταλαβαινεις οτι οι "πολιτικοι" που ανεθεσες να σε διοικησουν, νοικιαζουν ιντερνετικα φερεφωνα να κανουν την μικροπολιτικη δουλιτσα τους -βλεπε "διαιρει και βασιλευε"- και δεν ασχολουνται με την ουσια τους πραγματος… ποσο μα ποσο πια μπορει να σε στραβωσει η εξουσια… ειμαστε αξιοι της μοιρας μας… εγω προσωπικα απλα αγνοουσα αυτους τους ανθρωπους… απο αυριο ομως θα τους φτυνω…

  26. ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΙΥΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΜΕ ΕΠΙΤΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ ΤΟΥ ΡΑΦΤΑΚΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ.

  27. 7.47 ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΩ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο peraxora.gr.

  28. Διάβαζα με πόσο καμάρι παρουσίαζαν τις αντιδράσεις των μαθητών οι δήθεν και τα blogs.
    Δυστυχώς δεν έχουμε μάθει τίποτα θα πω εγώ.
    Καλούμε να επιβραβεύσω την αντίδραση των μαθητών, σε μια παρέλαση που αντικατοπτρίζει το ηρωικό παρελθόν μας και τον σεβασμό μας σε πρόσωπα που θυσιάστηκαν για να εκφραζόμαστε εμείς ελεύθερα;
    Καλούμαστε και να επικροτούμε την αντίδραση των μαθητών. Ποια είναι η αντίδραση;
    Τι τους έχουμε διδάξει; Τι τους έχουμε μάθει; Στο εύκολο; Στο δήθεν. Με μία μούντζα; Με ένα σταμάτημα και επίδειξη της πλάτης στους επισήμους;
    Αυτό είναι η δουλειά τους. Έχουμε χάσει την μπάλα τελείως. Περιμένουμε από τους μαθητές να κάνουν αγώνα θεωρίας. Και στην πράξη…. Απολύτως τίποτα. Σκεφτείτε τι λέω.
    Τους παροτρύνουμε να εκφραστούν για εμάς και στο δικό τους έργο να μην μας νοιάζει.
    Αυτό που τους δείχνουμε είναι χουλιγκανισμός. Και τότε τι περιμένουμε; Τι αναμένουμε από τους νέους μας; Τι προσμένουμε από την νέα γενιά;
    Οι μαθητές φροντίζουν να επιδεικνύουν την ανωριμότητά τους.
    Δεν έχουν κρίση. Δεν έχουν σκέψη δομημένη. Παρασύρονται νομίζοντας ότι με τον τρόπο αυτό δείχνουν την αγανάκτηση τους και την αδιαφορία τους. Αυτό περιμένουμε εμείς από τους μαθητές; Την αδιαφορία τους; Την αγανάκτηση τους;
    Για τα τεκταινόμενα του δημόσιου βίου τους ξέρουν να αντιδρούν ενώ για τα τους ‘’οίκους τους’’ δεν τους ενδιαφέρει. Σχολεία βρώμικα. Ποιος τα βρωμίζει;;; ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
    Σχολεία με κατεστραμμένες αίθουσες. Ποιος τις καταστρέφει; ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.
    Σχολεία με τουαλέτες τριτοκοσμικής βρωμιάς; Ποιος τις βρωμίζει; ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.
    Σχολεία με τουαλέτες καπνιστήρια και άλλων ακατανόμαστων πράξεων; Ποιος τα διατηρεί έτσι; ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.
    Και εξηγούμε για να μην παρεξηγούμε.
    Προφανώς και οι υπεύθυνοι και οι καθηγητές τους έχουν ευθύνη ανάλογη.
    Υπεύθυνοι είναι ο Δήμος, ο σύλλογος γονέων, ο σύλλογος καθηγητών, τα 15μελή και τα 5μελή των τάξεων.
    Έχουν καθίσει ποτέ κάτω όλοι μαζί να συζητήσουν για τα προβλήματα και να δοθεί λύση σε ένα ένα πρόβλημα ξεχωριστά, μέρα με την ημέρα και μήνα με τον μήνα;
    Έχει αναλάβει κανείς τους την πρωτοβουλία να καθίσουν και να συζητήσουν με σκοπό την λύση των προβλημάτων που ταλανίζουν την εκπαιδευτική κοινότητα; ή μήπως θεωρούν ότι με τέτοιες αντιδράσεις θα διώξουν την υπουργό παιδείας και θα φέρουν βιβλία με αυτό τον τρόπο.
    Αναφέρονται τα παιδιά στην εργασία. Τι κάνουν για τους νέους εργαζόμενους που δουλεύουν στην μαύρη εργασία; Και είναι στο τοπικό life styling (εάν το έγραψα σωστά).
    Που αμείβονται με χρήματα της παραοικονομίας και με τη στάση τους βοηθούν όλους αυτούς να παίρνουν συνέχεια επιπλέον μέτρα. Δεν καταλαβαίνουν ότι γίνονται συνένοχοι σε ένα ''έγκλημα'' που αργά η γρήγορα θα γίνει γνωστό; Ότι υπάρχει ανάγκη για εργασία είναι γνωστό. Αλλά να μην φωνάζεις για κάτι που όταν σβήνουν τα φώτα της δημοσιότητας αλλάζεις ρότα. Συνέχεια…

  29. Όταν ζητάς υπεύθυνη στάση από τους πολιτικούς μας, πρέπει εμείς οι ίδιοι να είμαστε συνεπείς και υπεύθυνοι. Όλοι μας ψάχνουν για ένα λάθος. Όλοι αναφέρουν το ένα λάθος ή το άλλο λάθος. Κανείς όμως για κάνει σούμα τα λάθη. Και δεν το κάνει αυτό γιατί σε κάποιο λάθος συμμετέχει ο καθένας μας ξεχωριστά. Αναφέρουμε τα λάθη των άλλων. Όταν έρχεται η στιγμή της αλήθειας για εμάς τότε κωφεύουμε. Κανείς δεν μιλάει για ΛΑΘΗ αλλά όλοι μιλάνε για ΛΑΘΟΣ. ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ.
    Ανώριμα μαζί με τα παιδιά στέκονται και οι υπεύθυνοι.
    Από μαθαίνουν τα παιδιά; Τι πρότυπο έχουν τα παιδιά; Τι αξίες τους δείχνουμε στα παιδιά;
    Γνωρίζω ότι με την σκέψη μου και τον προβληματισμό μου θα εξεγείρω το φιλελεύθερο πνεύμα των υπερασπιστών των αδυνάτων. Αλλά η αρετή και η τόλμη που έγραψε ένας φίλος θέλει καθαρό πρόσωπο και το στήθος μπροστά και όχι γυρισμένες πλάτες!!! Το πρώτο θέλει θάρρος και κότσια και το άλλο θέλει θράσος και δειλία. Αυτά μαθαίνουμε στα παιδιά μας;
    Μήπως αυτοί θέλουν την χαλιναγώγηση των νέων στον χουλιγκανισμό;
    Μήπως αυτοί θέλουν την διαπαιδαγώγηση των νέων στην αμάθεια;
    Μήπως αυτοί ζητούν από τους νέους την αγένεια και την απαξίωση των θεσμών;
    Μήπως αυτοί αναζητούν θύματα θεωρώντας ότι τα παιδιά μας είναι ανίκανα να διαχειριστούν το μέλλον τους και τους οδηγούν σε μονοπάτια με αδιεξόδους ή με δήθεν οδούς διαφυγής που τελικά καταλήγουν σε θεσμικούς γκρεμούς αξιών και ηθών;

    Υ.Γ.
    Οκτωβρίου 31, 2011. Ο πρέσβης της Ελλάδας στον ΟΟΣΑ Ν. Τσάτσος και ο οικονομολόγος P. Sneider, αποκάλυψαν με μια Μελέτη ότι η παραοικονομία της χώρας μας ανέρχεται στα 70 δις το χρόνο και η Ελλάδα χάνει Έσοδα ύψους 36 δις. Το ετήσιο έλλειμμα της χώρας, το 2010 ήταν 22 δις!
    υ.γ.2
    Εάν ήθελαν κάποιοι αντίδραση να πήγαιναν να παρελάσουν αντί των παιδιών τους!!! Και τότε ίσως μιλάγαμε διαφορετικά.

    Βλέπετε σε αυτή την μελέτη ο καθένας τον εαυτό του ή μόνο τον διπλανό σας;

    Ενας Απλός Πολίτης..

  30. s-spinos:
    "Απλέ Πολίτη" με αυτά που γράφεις -( δικαίωμά σου βέβαια)-
    θυμίζεις προπαγανδιστή τύπου Γεωργαλά, και μάλλον φαντάζει
    κομματάκι δύσκολο να ακολουθήσουν οι νέοι άνθρωποι, και όχι μόνο, τις νουθεσίες σου.

  31. Αγαπητέ φίλε s-spinos,
    ανησυχώ για την νέα γενιά όπως και εσύ. Τι παραδείγματα όμως τους δίνουμε;
    Ξέρω ότι θα έρθω σε αντιπαράθεση με πολλούς φίλους με την σκέψη μου. Τι μαθαίνουμε στα παιδιά μας;
    Εμείς πρώτοι πρέπει να τους δείξουμε τι πρέπει να κάνουν και το πρώτο τους μέλημα είναι να φροντίσουν την ίδια τους την στέγη. Να νοιαστούν για την ίδια τους την ζωή.
    Να δώσουν τον αγώνα τους με πείσμα και με θάρρος. Να ξεβρακωθούν οι κενοί και να επιπλεύσουν οι χρήσιμοι και οι χρήσιμοι.
    Με αγώνα στην καθημερινότητα τους και όχι δαινομοποιώντας τους πάντες και πάντα να τα περιμένουν όλα απο τους άλλους. Είναι δύσκολη η ζωή και εμείς δεν τους το μαθαίνουμε. Τους μαθαίνουμε να βρίζουν να σπάζουν να λεηλατούν να αλητεύουν.
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΤΑΙΜΕ.
    ΟΤΙ ΕΚ-ΠΑΙΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟ …ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΜΕ.
    Δυστυχώς δεν είναι ευοίωνα τα πράγματα.
    Δεν προπαγανδίζω για κανέναν εκτός απο το τόπο μου.
    Το πιο εύκολο είναι να κατηγορήσω όλους τους άλλους.
    Θα κερδίσω κάτι με αυτό; Θα μάθω κάτι από αυτό;
    Δυστυχώς το παιδί το εκμεταλλεύονται όλοι οι άχρηστοι και κρύβονται από πίσω του για να δειχτούν ότι είναι κάτι στην κοινωνία μας.
    Αυτό σου αρέσει; Αυτός ήταν η προσπάθεια του παιδιού.
    Αντιλαμβάνομαι τι ήθελε συμβολικά να δείξει ο μαθητής αλλά δεν πρέπει να μείνουμε στον συμβολισμό.
    Κάτι επιτήδειοι και απελευθερωμένοι τον εκμεταλλεύονται τον μαθητή.
    Σου αρέσει. Τον βρήκαν ως βήμα για να βγουν οι άδειοι, οι κενοί, οι άχρηστοι.
    Με το θάρρος ΕΝΟΣ… κάνουν πόλεμο οι πολλοί και οι δειλοί.

    Ένας Απλός Πολίτης

  32. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ Κ ΚΑΛΑ ΘΑ ΞΑΝΑ ΕΚΑΝΑΝ,ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ.ΣΑΦΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΑΝ ΠΡΙΝ ΠΕΡΙ ΔΗΜΑΡΧΩΝ Κ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΑΠΟΒΟΛΛΩΝ Κ ΤΙΜΩΡΙΩΝ ,ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ,ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΝΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ Κ ΟΙ ΑΠΟΒΟΛΕΣ Κ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ. ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ Κ ΑΞΙΖΑΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ,ΧΑΡΗ ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΤΗΚΑΝ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΧΩΡΑ Κ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΑΠΟΨΗ Κ ΚΡΙΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ .ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟΝΑ ΑΛΛΩΝ ,ΑΣ ΕΙΝΑΙ …ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Κ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ,ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟΝΑ ΚΑΝΕΝΟΣ.ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ Κ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ .ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ,ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΜΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ….ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ….ΓΥΡΙΣΑΝΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ….ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

  33. s-spinos:
    λοιπόν αγαπητέ απλέ πολίτη μου είναι αδύνατον έως απαράδεκτο
    να συμφωνήσω μαζί σου.
    οι απόψεις μου επί του συγκεκριμένου, είναι εκ διαμέτρου αντίθετες από τις δικές σου, οπότε μάλλον άκαρπη θα είναι η
    όποια προσπάθεια,χάριν όμως διαλόγου σου παραθέτω τα εξής:

    Οι στατιστικές του ελληνικού υπουργείου παιδείας δείχνουν κάτι εντυπωσιακό. Απ’ το 1993 ως το 2004 (δηλαδή μέσα σε 11 χρόνια) το ποσοστό των νέων που σπουδάζουν (είτε σε ΤΕΙ είτε σε ΑΕΙ) επί του συνόλου των συνομηλίκων τους, πήγε από 26,7% στο 60,3%. Αν προστεθούν και εκείνοι / εκείνες που καταφεύγουν σε μεταλυκειακές σπουδές τύπου ΙΕΚ, καθώς και ο μεγάλος αριθμός εκείνων που μετά το λύκειο πηγαίνουν σε πανεπιστήμια του εξωτερικού (προφανώς επειδή η οικογένειά τους έχει αυτήν την οικονομική δυνατότητα) τότε, χωρίς ίχνος υπερβολής, μπορούμε να πούμε ότι οι 4 στους 5 νεαρούς και νεαρές της τελευταίας “νέας γενιάς” έχουν κάποιο είδος πτυχίου ανώτερο απ’ το απολυτήριο του λυκείου! Μ’ άλλα λόγια έχουν εκπαιδευτεί από 15 έως 20 χρόνια στη ζωή τους.
    Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά απ’ την άποψη των (ατομικών) φιλοδοξιών, καθώς και για την ιδέα που έχει ο καθένας και η καθεμιά για τον εαυτό του / της… Ίσως με ένα “χαρτί” στο χέρι να είναι ευκολότερο να πιστεύει κανείς ότι είναι ένα μαγεμένο πλάσμα που ένα φιλί της “καλής τύχης” θα το εκτοξεύσει ξανά στον θρόνο του… Αλλά αυτές οι ιδέες λέγονται απλά ιδεολογία και αφήνουν παγερά αδιάφορο το σύστημα που λέγεται καπιταλισμός… Το οποίο μπορεί να μοιράζει (ή να μην μοιράζει…) θρόνους και μεγαλεία μοιράζει όμως δωρεάν άπειρο ψέμα.

    τι μπορούν να περιμένουν τα παιδιά από αυτό το σύστημα;;;
    και επειδή αυτό το απάνθρωπο σύστημα απαξιεί την ανθρώπινη
    υπόσταση και τους θεσμούς που το ίδιο έχει θεσπίσει – (ο μαθητής που φασκελώνει τους στρατηγούς στη Λάρισα, αν προσέξεις ο ένας μιλάει στο κινητό,ο άλλος κρατάει τα τέτοια
    του και οι υπόλοιποι χαζογελάνε τη στιγμή που εμπρός τους
    παρελαύνει η Ελληνική Σημαία, ενώ θάπρεπε το λιγότερο να είναι όρθιοι, σκέψου πόσο δίκιο έχει) – πως και γιατί οι
    πολίτες να υφίστανται (μικροί ή μεγάλοι, αδιάφορο) τη δουλοπρεπή στάση που εσύ συστήνεις;;;

    θα σου θυμίσω μια ευαγγελική ρήση: εάν το άλας αλισθεί εν τίνι αλισθήσεται;;

    και θαρρώ πως οι συγκεκριμένες αντιδράσεις των μαθητών ήταν
    απόλυτα σύμφωνες και με την ιστορία και με τα ήθη αυτού του
    τόπου.

  34. Καλησπέρα αγαπητέ S-SPINOS,
    Τα στοιχεία που αναφέρεις δεν τα αμφισβητώ και τα θεωρώ ως αληθή γιατί δείχνουν με τον καλύτερο τρόπο την αδιαφορία και την αποξένωση των οικογενειακών δεσμών.
    Πόσα από αυτά τα παιδιά σπούδασαν κάτι που ποτέ τους δεν θα το ακολουθήσουν;
    Πόσα παιδιά από αυτά που καταφεύγουν σε ΙΕΚ και σε διάφορες σχολές αναμφιβόλου κύρους και αξιών θα πάνε χαμένα τα χρόνια της δήθεν φοίτησης αλλά και οι κόποι της οικογένειας;
    Πόσα χρήματα χάνονται προς χάρη της κοινωνικής ανόδου με την απόκτηση ενός χαρτιού πανεπιστημίου;
    Πόσα χέρια και μυαλά έχουν χαθεί από την περιφέρεια και συνάμα και πλούτος προς χάρη της καλύτερης ζωής;
    Φταίει το Κράτος ή φταίει η ίδια η κοινωνία μας; Φταίει σε όλα ο Κρατικός μηχανισμός ή η αποδόμηση των αξιών της κοινωνίας μας;
    Φταίει ο Κρατικός Μηχανισμός που ο κάθε νέος θέλει να ξεφύγει από την οικογένεια και πάει να σπουδάσει άσχετα με το οικογενειακό του περιβάλλον ή το κοινωνικό του περιβάλλον;
    Ότι δεν έχει δώσει κατευθύνσεις το ίδιο το Κράτος θα συμφωνήσουμε και οι δύο.
    Εμείς όμως τι κάναμε; Οι μαθητές που θέλουν να απαλλαγούν από την οικογένεια και με πρόσχημα τον επαγγελματικό προσανατολισμό τους, κατέβηκαν στα αστικά κέντρα και ξόδεψαν τον ιδρώτα των γονιών τους χωρίς να υπολογίζουν απολύτως τίποτα.
    Και οι γονείς προς χάρη της λύτρωσης των παιδιών τους από τον ιδρώτα του καθημερινού αγώνα τους, πλήρωσαν και ξόδεψαν στον αέρα τον αγώνα τους. Αυτά τα παιδιά φτιάξαμε.
    Αγρότες που εγκατέλειψαν την γη τους για να σπουδάσουν μασέρ σε ΙΕΚ…, Πολιτικές επιστήμες σε ‘’υποκαταστήματα’’ των ΑΕΙ, Ιχθυοκαλλιεργητές στα 800 μέτρα υψόμετρο και πάει λέγοντας.
    Εχεις ανοίξει μεγάλο θέμα. Εγω θα σταθώ στο τι κάναμε εμείς με τα παιδιά μας. Τι τους δείξαμε. Τι τους ορίσαμε ως πρότυπα; Τι τους συζητήσαμε στα ίδια μας τα παιδιά;
    Το φιλελεύθερο κίνημα των δήθεν που περιγράφω ήθελε παιδιά άμοιρων οικογενειών στα πανεπιστήμια για να τα χαλιναγωγεί και ασελγεί ασύστολα επάνω τους.
    Τα ήθελε ως πιόνια επάνω σε μια σκακιέρα που είναι του δήθεν χωρίς όμως να μπορείς να δείς το ΕΙΝΑΙ .Ενα ΕΙΝΑΙ που ακροβατεί μεταξύ της δουλοπρέπειας και της εκμετάλλευσης των αξιών της ίδιας μας της κοινωνικής υπόστασης.
    Κανένα σύστημα δεν φταίει. Ούτε ο Καπιταλισμός, ούτε ο Σοσιαλισμός.
    Φταίει ο ανημέρωτος πολίτης. Φταίει η πίστη σε ανθρώπους που δεν έχουν ιδανικά μέσα τους. Φταίει η χαλιναγώγηση του κόσμου από τους πολιτικούς με βάση τις ανάγκες του καθενός μας.
    Εδώ είναι το μυστικό. Τι περιμένεις από το σύστημα ή πως διαμορφώνεις το σύστημα;
    Το τι περιμένεις είναι το εύκολο και το λιγότερο επώδυνο.
    Το πώς διαμορφώνεις το σύστημα είναι το δύσκολο και χρειάζονται γενιές για να αλλάξει.
    Χρειάζονται ινδάλματα στην κοινωνία μας με ηγετικά χαρακτηριστικά, με πνευματικά στοιχεία ανώτερα από τον μέσο όρο, με στοιχεία δημιουργίας.
    ΕΔΩ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΟΛΑ. ΜΑ ΟΛΑ. Συνέχεια….

  35. Ποιος όμως να ακολουθήσει τον δύσκολο δρόμο αυτό; Ποιος να παλέψει καθημερινά με τον γείτονα με όλες τις στρεβλώσεις της κοινωνίας μας;
    Ποιος θα αντέξει και θα γίνει παράδειγμα για τον γείτονα του; Ποιος γείτονας θα εγκαταλείψει το δόγμα… δεν έχω εγώ κατσίκα, άρα να ψοφήσει και του γείτονα;
    Πως θα παμε ως κοινωνία μπροστά όταν έχουν απαξιωθεί όλες οι αξίες της οικογένειας, της ανθρώπινης υπόστασης, της θρησκείας, της φιλίας; Πως άραγε; Από ποιον να περιμένουμε να μας αλλάξει όταν εμείς οι ίδιοι από τη καθημερινότητα μας δε ΤΟΛΜΑΜΕ να αλλάξουμε.

    Ότι υπάρχουν ανάξιοι αξιωματικοί είναι δεδομένο. Βλέπεις ότι βάζεις κριτήρια στους Αξιωματικούς που συνάδουν με την συμπεριφορά τους. Και σωστά το κάνεις. Όμως τον ίδιο κριτήριο να ορίσεις και στον μαθητή. Η συμπεριφορά του τον κάνει χειρότερο από τον Αξιωματικό.
    Δεν συστήνω δουλοπρεπή στάση. Κάθε άλλο. Η αντίσταση και η πάλη είναι μέσα από τον καθημερινό μας αγώνα και όχι από μια στιγμή της ζωή μας.
    Ο μικρός μαθητής έκανε αυτό που ένοιωθε. Και; Στα θεσμικά πρόσωπα που το έκανε είδε τον εαυτό του ή τους γονείς του, ή το έπραξε ως μη μέλος της κοινωνίας μας;
    Γιατί εάν είδε όλα τα λάθη της καθημερινότητα μας και τα έβαλε με τον εαυτό του τότε χαλάλι του. Η πορεία τους θα τον δικαιώσει. Εάν το έκανε για το γαμώτο τότε έδωσε τροφή στους δειλούς να βγουν μπροστά για τον καπηλευτούν.
    Την ρήση δεν την γνωρίζω αλλά θα σου πω μια άλλη:
    Ἄφετε τὰ παιδία καὶ μὴ κωλύετε αὐτὰ ἐλθεῖν πρός με, τῶν γὰρ τοιούτων ἐστὶν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν.
    Το χαρακτηριστικό των παιδιών είναι η αγνή ψυχή τους που φροντίσαμε να τους την δηλητηριάσουμε και να τους την κάνουμε ως εικόνα και ομοίωση της δική μας.

    Μην βάζουμε τα παιδιά να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.
    Ας τα αφήσουμε στον ενθουσιασμό τους και στην όρεξη για ζωή. Ας τα αφήσουμε ήσυχα.
    Μην χρησιμοποιούμε την δική τους αγνότητα για να φαινόμαστε εμείς καλύτεροι.
    ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ.
    Τα ήθη η ιστορία έχουν οριστεί με αγώνες στην ζωή και όχι στην θεωρία.
    Ούτε με μίξες, ούτε με κινητά, ούτε με μούντζες.
    Θέλει καθημερινό αγώνα και θυσίες. Θέλει αξίες και σεβασμό.

    Ένας Απλός Πολίτης..

    Υ.γ.
    Δεν διαφέρουμε και πολύ όπως νομίζεις. Πάντως χαίρομαι να μοιράζομε την σκέψη μου μαζί σου!!

  36. s-spinos:
    @ γεια χαρά Απλέ πολίτη.
    πολλά τα ερωτήματα που βάζεις, όμως ξεχνάς τον μοναδικό καθοριστικό παράγοντα που οδήγησε στην αποδόμηση της κοινωνίας μας.

    και αυτός ο μοναδικός καθοριστικός παράγοντας ήταν και είναι
    ο εκμαυλισμός των κοινωνικών ανθρώπων (ατόμων), και κατ΄ επέκταση της κοινωνίας,από τους πολιτικούς της ταγούς και δυστυχώς,και από τους πνευματικούς (πανεπιστημιακό κατεστημένο, Ιεραρχία, κλπ πνευματικοί άνθρωποι,εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων,τα σκυλάδικα τα είχαν αναβαθμίσει σε
    πολιτιστικά κέντρα)…

    και μην απαλλάσσεις τόσο εύκολα το σύστημα. δούλους θέλει να
    τους εκμεταλλεύεται για να διαιωνίζει την αναπαραγωγή του.
    και αυτοί που αναλαμβάνουν τη διαχείριση (και συντήρηση) του
    συστήματος έχουν την απόλυτη ευθύνη,και ξέρουν να μοιράζουν
    αφειδώς το ψέμα.(τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα…)
    και ξέρουν πολύ καλά, ότι το σύστημα έχει απόλυτη ανάγκη από
    μεμονωμένα άτομα και όχι από συλλογικά δρώσα κοινωνία.
    μη μου λες λοιπόν ότι φταίει ο κάθε μαθητής ξεχωριστά η ο
    κάθε γονιός μεμονωμένα.

    γιατί όταν η κοινωνία αυθόρμητα αποφασίζει να δράσει συλλογικά, οι διαχειριστές και διοικούντες, τρέχουν και δεν
    φτάνουν, και ιδού τα αποτελέσματα, άρον- άρον ή δημοψήφισμα
    ή εκλογές γιατί τρέμουν τη συλλογική δράση της κοινωνίας.
    και έχε υπ΄όψιν χωρίς συλλογική δράση δεν υπάρχει κοινωνική
    συνοχή,δεν υπάρχει αλληλεγγύη, δεν υπάρχει αξιοπρέπεια, δεν
    υπάρχει ελευθερία.

    μου είναι απαγορευτικό να βάλω τα ίδια κριτήρια για τους
    αξιωματικούς και το μαθητή. γιατί ο μαθητής από αυτούς διδάσκεται και όχι οι αξιωματικοί από το μαθητή.
    καλώς έπραξε και διατήρησε την αξιοπρέπειά του το παλικάρι.

    η ρήση σε απλά Ελληνικά λέει:άμα το αλάτι χάσει την ιδιότητά
    του να αλατίζει, με τι θα το αλατίσουμε;
    και επειδή οι κορυφές (η κεφαλή) της συγκεκριμένης μορφής
    οργάνωσης της κοινωνίας μας έχει σαπίσει, κάτι πρέπει να κάνουμε για να μη σαπίσει το κοινωνικό σώμα, και η μοναδική
    ελπίδα στη νέα γενιά βρίσκεται.
    πριν της ρίξουμε το ανάθεμα, ας προσπαθήσουμε, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
    να την κατανοήσουμε, να την καταλάβουμε.

  37. Συμφωνώ ότι ο εκμαυλισμός της κοινωνίας μας συμβαίνει. Και συμβαίνει με την δική μας συμμετοχή. Γιαυτό το προσωποποιώ. Η κοινωνία μας αποτελείται από εμένα, εσένα τον διπλανό μας και πάει λέγοντας. Έχεις δίκιο στα πρόσωπα που αναφέρεις αλλά αυτά είναι οι διπλανοί μας. Εγώ μιλάω για εμάς…. για εμένα. Ψάχνω να βρω την ευθύνη μου μέσα σε όλα όσα συμβαίνουν. Δεν είναι δυνατόν να φταίνε όλοι οι άλλοι και εγώ να είμαι στο απυρόβλητο.
    Το σύστημα θα υπάρχει πάντα είτε το θέλουμε είτε όχι. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αναλογιστούμε την δική μας ευθύνη ξεχωριστά. Η δική μας θέση είναι η κινητήριος δύναμη στο σύστημα. Όσο το βοηθάμε τόσο ενισχύεται. Όσο το αγνοούμε τόσο το αποδυναμώνουμε και το αφήνουμε στο παρασκήνιο.
    Εμείς το δυναμώνουμε και οι άλλοι το διαχειρίζονται. Πολιτικοί, Φορείς, Συντεχνίες και πάει λέγοντας. Όσο τους χειροκροτούμε τόσο τους ενθαρρύνουμε. Από εμάς αντλούν το αίμα για να επιβιώσουν οι « Βρικόλακες». Οπότε δεν το απαλλάσσω. Προσπαθώ να δω την δική μου συμμετοχή και να διαφοροποιούμε συλλογικά. Εάν απομονωθώ ως μονάδα τότε το ενισχύω γιατί η δική μου φωνή είναι λίγη και δεν ακούγετε.
    Γιαυτό η κοινωνία πρέπει να είναι δομημένη και ενισχυμένη από την συμμετοχή του κόσμου.
    Μια συμμετοχή που να μην την καπηλεύεται το κάθε κόμμα ξεχωριστά. Αθρόα συμμετοχή του κόσμου χωρίς ταυτότητα και χωρίς χρώμα.
    Και συμφωνούμε ότι όταν η κοινωνία αντιδρά μαζικά οι διαχειριστές κρύβονται. Αλλά πρέπει να συμβαίνει χωρίς υποκινητές. Δυστυχώς έχουν ταυτιστεί οι κινητοποιήσεις κάθε φορά των συλλογικών φορέων με κριτήριο τον πολιτικό λόγο και όχι τον λόγο της κοινωνίας και των αναγκών. Δεν μπορεί ότι κάνει ο ένας να είναι πάντα σωστό επειδή είναι αρεστός και ό άλλος πάντα να κάνει λάθη. Και όταν αλλάζει η φορά τότε να αλλάζουν και οι επιλογές μας. Αυτό είναι κατάντια που δυστυχώς ακολούθησαν πολλοί.
    Δεν πρέπει να σου είναι απαγορευτική η σύγκριση γιατί οι Στρατηγοί γίνονται ήρωες από τους ΗΡΩΕΣ στρατιώτες. ΗΡΩΕΣ με ιδανικά ,αξίες κα πιστεύω.
    Είναι πολύ σημαντική η συμμετοχή των στρατιωτών. Και το δικό του θάρρος πρέπει να δίνει δύναμη στον στρατηγό με το κινητό. Ίσως η μούντζα να πήγαινε σε αυτόν. Γιατί εάν θεωρεί ότι είναι σημαντικό πρόσωπο στην δομή της κοινωνίας μας τότε πρέπει να το δείχνει με την ανάλογη παρουσία. Και δεν πρέπει να τον έχουμε παράδειγμα προς μίμηση αλλά παράδειγμα προς αποφυγή.
    Πράγματι η αξιοπρέπεια του μαθητή είναι μεγαλύτερη από τον κάθε Αξιωματικό που ντροπιάζει με την θέση του την ίδια του την πατρίδα. Από τις λεπτομέρειες κρίνονται όλοι.
    Πρέπει να την κατανοήσουμε και πρέπει να την καταλαβαίνουμε την νέα γενιά.
    Πρέπει και η νέα γενιά να δείχνει σεβασμό στον ίδιο της τον εαυτό αρχικά και μετά να αναγάγει ως πρότυπα ισχυρές προσωπικότητες και να μην τα μηδενίζει όλα. Δεν είναι δυνατόν σήμερα τα πρότυπα στα παιδιά να είναι μόνο οι αθλητές, οι τραγουδιστές δήθεν, οι κενοί δημοσιογράφοι όπου πάνε όπου φυσάει ό άνεμος, και πολλά δήθεν, το ΧBOX, το PSP και πάει λέγοντας.
    Πρέπει να αποκτήσει πρότυπα η νέα γενιά. Και αυτά τα πρότυπα δυστυχώς δεν τα βρίσκει ούτε στην τοπική κοινωνία που γίνεται διχαστικός αγώνας. Διχάζονται οι πολίτες για να μπορούν να έχουν την εύνοια όταν έρθει η στιγμή.
    Ο μηδενισμός δεν οδηγεί πουθενά.
    Πρέπει να αναλάβουν τις δικές τους ευθύνες στον χώρο που κινούνται και μεγαλώνουν.
    Ας γίνουν οι μεγαλύτεροι μαθητές παραδείγματα προς μίμηση των νεώτερων.
    Το τι συμβαίνει σήμερα δεν χρειάζεται αν το ανοίξουμε γιατί είναι άθλιο.
    Και δεν μας φτάνουν οι αναρτήσεις του blog.

    Ένας Απλός Πολίτης..

  38. s-spinos:
    @ Απλέ Πολίτη, διάβασα με πολύ προσοχή και χωρίς πάθος όλα
    αυτά που γράφεις.
    όμως δεν κατάφερα να κατανοήσω τη θέση σου,που τελικά βρίσκεται;.
    με τον αστυφύλαξ ή με τον χωροφύλαξ;
    με το μαθητή ή με τη διαμαντοπούλου;;
    η δική μου πάντως είναι σταθερά και αμετακίνητη με το ΜΑΘΗΤΗ.
    μάλλον άδικα έχασα το χρόνο μου μαζί σου και απασχόλησα τα
    παιδιά του μπλογκ τσάμπα, τα οποία ευχαριστώ για την ανοχή
    τους και τους ζητώ συγγνώμη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog