Τις εγκαταστάσεις της NAMKO, της εταιρείας παραγωγής του PONY, που έγραψε τη δική του ιστορία στους ελληνικούς δρόμους, επισκέφθηκε ο 29χρονος Ηρακλής Καραηλίδης από τους Νέους Επιβάτες Θεσσαλονίκης και ξανάφτιαξε από την αρχή το δικό του αυτοκίνητο…

Μάλιστα, επειδή ξόδεψε πολύ χρόνο στο εργοστάσιο, πρόλαβε να κατασκοπεύσει το νέο ΡΟΝΥ που κατασκευάζεται και σκοπεύει να επανακυκλοφορήσει η εταιρεία μέσα στο 2012.
Οι φανατικοί φίλοι του ΡΟΝΥ είναι πολλοί, παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει 18 χρόνια από την παραγωγή του. Εστιάζουν στα μεγάλα πλεονεκτήματα, τη χαμηλή τιμή του, αλλά και την «εθνική» του προέλευση.
«Τέτοιο άλλο μικρό αυτοκίνητο δεν υπάρχει. Είναι φτιαγμένο για σκληρές δουλειές«, λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ηρακλής Καραηλίδης.
Η ΝΑΜΚΟ (National Motor Company) αποφάσισε να επανεκδώσει το ΡΟΝΥ®, το ελληνικό όχημα, που έγραψε ιστορία τη δεκαετία του 1970 – ‘80, με νέα «ελληνική» πλατφόρμα και νέα αντιρρυπαντική τεχνολογία.
Η εταιρεία αποφάσισε να ξαναβάλει μπροστά τη γραμμή της παραγωγής του και για τον λόγο ότι υπάρχουν φανατικοί φίλοι του, αλλά και για τον πρόσθετο λόγο ότι υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον από χώρες του εξωτερικού για το «βιοτεχνικό πρότυπο» αυτοκινητοβιομηχανίας, που αντιπροσωπεύει η ΝΑΜΚΟ.
«Η ιδέα ξεκινά από το ότι υπάρχουν χώρες που επιθυμούν να έχουν μικρές ‘εθνικές’ αυτοκινητοβιομηχανίες για δικούς τους λόγους» δηλώνει ο πρόεδρος της NAMCO International AG Πέτρος-Τζαννέτος Κοντογούρης.
«Το φτερό του ΡΟΝΥ® κοστίζει μόλις 32 ευρώ, η πόρτα μόλις 26 ευρώ. Είναι ένα τίμιο, οικονομικό, ‘ατσάλινο’ αυτοκίνητο. Η πίεση που δεχόμαστε από ενδιαφερόμενους μας υποχρεώνει να ανταποκριθούμε και να δείξουμε τα νέα μας μοντέλα σε κίνηση και τις δυνατότητες που έχει μια αυτόνομη, μικρή και ευέλικτη αυτοκινητοβιομηχανία να καλύψει πλήρως, όλο τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου«, προσθέτει.
Το βενζινοκίνητο PONY® 4 θα κυκλοφορήσει για επαγγελματική ή και ιδιωτική χρήση, σε τιμή που έχει προ-κοστολογηθεί στα 6910 ευρώ . Η προσπάθεια των κατασκευαστών είναι να μην ξεπερνάει τα 7000 ευρώ.

ΠΗΓΗ: 24h.gr