Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

“Συμμαχία” για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

- Advertisement -

Μια νέα πρωτοβουλία για την προώθηση της εικόνας της Ελλάδας στο κοινό της Αμερικής ξεκινά άμεσα ως αποτέλεσμα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας “Συμμαχία για την Ελλάδα”, με την σημαντική μεταξύ άλλων χορηγία του ΟΠΑΠ, αποσκοπώντας αφενός μεν στην γνωριμία του αμερικανικού κοινού με τη σύγχρονη ελληνική δημιουργία, αφετέρου δε στην ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα…

Πιο αναλυτικά η “Συμμαχία για την Ελλάδα” με την βοήθεια του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη, στον οποίο ανήκει η ιδέα, ήλθε σε επαφή με τον Ελληνοαμερικανικό οργανισμό εστιατορίων Pan Gregorian του οποίου τα μέλη διαθέτουν 3.500 εστιατόρια ανά τις ΗΠΑ για να συζητήσουν την καλύτερη αξιοποίηση 40 εικαστικών δημιουργιών, από 20 Έλληνες ζωγράφους, οι οποίοι προσέφεραν αφιλοκερδώς τα πνευματικά δικαιώματα δυο έργων για τους σκοπούς της νέας πρωτοβουλίας.

Οι Pan Gregorian προθυμοποιήθηκαν να τυπώσουν ιδία δαπάνη 6.500.000 με 7.500.000 αντίτυπα των έργων των Ελλήνων ζωγράφων σε “σουπλά”, τα οποία θα τοποθετηθούν στα τραπέζια των εστιατορίων τους. Η αρχή θα γίνει με 2.000.000 σουπλά στα εστιατόρια που εδρεύουν στις περιοχές: New Jersey, New York, Connecticut, North & South Carolina και Maryland.

 Στην παρέμβαση του ο υφυπουργός Γιώργος Νικητιάδης στάθηκε στη σημασία της αμερικανικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό και προανήγγειλε ότι θα ακολουθήσουν και άλλες αντίστοιχες επικοινωνιακές ενέργειες. Σε ό,τι αφορά στο κόστος της συγκεκριμένης επικοινωνιακής δράσης, αυτό ανέρχεται περίπου στα 6 εκατ. ευρώ, τα οποία καλύπτονται από την ιδιωτική πρωτοβουλία, χωρίς ο ΕΟΤ να βάλει ούτε δραχμή, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε.

*αθηναϊκό πρακτορείο ειδήσεων

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog