Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Σημαντική εξέλιξη των οδικών έργων στην Πελοπόννησο

- Advertisement -

Στην εξέλιξη των οδικών έργων στην Πελοπόννησο, «παρά τις σημαντικές χρηματοδοτικές δυσκολίες» που υπάρχουν, αναφέρθηκε το Σάββατο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Μάκης Βορίδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην Καλαμάτα, με αφορμή τα εγκαίνια της γέφυρας του Νέδοντα…

Για το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου Ανατολικής Πελοποννήσου, στο οποίο εντάσσεται και η περιμετρική της Καλαμάτας, ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή, το τμήμα Τρίπολη – Κόρινθος, είναι 100% ολοκληρωμένο.

Το έργο εκτελείται από την Κοινοπραξία Μορέας.

Το κομμάτι Τρίπολη – Παραδείσια είναι σε ποσοστό 97% ολοκληρωμένο, σημείωσε.

Το Τσακώνα – Καλαμάτα είναι ολοκληρωμένο στο 67% και το Λεύκτρο – Σπάρτη, στο 55%. Σήμερα έχουν εκτελεστεί έργα συνολικής αξίας 695.000.000 € και ως προς το υπολειπόμενο τεχνικό αντικείμενο, το τμήμα «Παραδείσια – Τσακώνα», κατασκευάζεται ως δημόσιο έργο και θα παραδοθεί τον Μάιο του 2012, χωρίς όμως την κατασκευή της γέφυρας. Θα υπάρξει μικρή παράκαμψη, που θα ενώνει τα δύο τμήματα, 400 μέτρων.

Το «Τσακώνα – Καλαμάτα», 36 χιλιόμετρα ως τον κόμβο της Καλαμάτας, στο ύψος του Νοσοκομείου, θα παραδοθεί τον προσεχή Μάιο, ίσως μάλιστα, όπως είπε, να είναι έτοιμο και στο τέλος Απρίλιου. «Για το υπολειπόμενο τμήμα, που περιλαμβάνει την περιμετρική της Καλαμάτας, θα καθυστερήσει λόγω και των απαλλοτριώσεων και ελπίζουμε ότι θα ολοκληρωθεί ως το Νοέμβριο του 2013», τόνισε ο κ. Βορίδης.

Για το «Λεύκτρο – Σπάρτη», 46 χιλιόμετρα, έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις για όλο τον δρόμο και εκκρεμούν αγωγές, ενώ, όπως σημείωσε, σημαντικό θέμα στο τμήμα αυτό του αυτοκινητοδρόμου έχει να κάνει με την αρχαιολογική υπηρεσία. Εξέφρασε, πάντως, την ελπίδα ότι θα επισπευθούν οι διαδικασίες και εκτίμησε ότι το «Λεύκτρο – Σπάρτη» θα παραδοθεί μέσα στο 2013.

Ο υπουργός ανέφερε ότι, χρηματοδοτικά, ο αυτοκινητόδρομος Ανατολικής Πελοποννήσου, είναι το μόνο μεγάλο έργο που δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα όπως οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι.

«Εάν μπορέσουμε να επανενεργοποιήσουμε τους οδικούς άξονες, θα έχουμε ευεργετικά αποτελέσματα στην οικονομία, της τάξης του 1% του ΑΕΠ, που σημαίνει πρακτικά ότι θα υπάρξουν 60.000 θέσεις εργασίας», τόνισε και πρόσθεσε πως «το στοίχημα για την επόμενη κυβέρνηση είναι να ακολουθήσει αναπτυξιακές πολιτικές και κυρίως πως να μπορέσει να ολοκληρώσει αποτελεσματικά τα μεγάλα έργα υποδομών.
ΤΑ ΝΕΑ


- Advertisement -

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. s-spinos:
    Καλή η φαιά προπαγάνδα της φυλλάδας του Ψυχάρη, αναρωτιέμαι
    όμως τα 650.000.000 ευρώ που δαπανήθηκαν σε πόσα χιλιόμετρα
    δρόμου αντιστοιχούν;;;;;;
    Μη μου πείτε πως στην ανατολική Πελοπόννησο έχουν εκτελεστεί
    650 χιλιόμετρα δρόμου,έστω και με κόστος για το κάθε χιλ/τρο
    1.000.000. ευρώ.
    Καταλάβατε για ποιούς θα έχουμε "ευεργετικά αποτελέσματα;"
    Καταλάβατε πως θησαυρίζουν οι εθνικοί εργολάβοι και τα
    φερέφωνα των καψήδων, των ψυχάριδων, των αλαφούζων και
    λοιπών ευεργετών, που για να πας και να γυρίσεις από την
    Κόρινθο στην Τρίπολη πρέπει να πληρώσεις περίπου 12 ευρώ;;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog