Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024

ΑΕΡΑΣ…ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ(video)

- Advertisement -

Ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου (ΤΟΠ), ο πρώτος διαπεριφερειακός τουριστικός οργασμός, που διαμορφώθηκε με πρωτοβουλία των Ενώσεων και των Συλλόγων Ξενοδόχων από τους επτά νομούς της Πελοποννήσου, συνεδρίασε στην Τρίπολη την Τρίτη 18 Νοεμβρίου….
Βασικό θέμα η αποτίμηση των ενεργειών που συνδέονται με αναπτυξιακά έργα, προσανατολισμένα προς την τουριστική ανάπτυξη, με αιχμή του δόρατος το αεροδρόμιο Τρίπολης.

Στη συνεδρίαση βρέθηκε ο Κωνσταντίνος Μαρινάκος  πρόεδρος, ο κ. Δημήτρη Πολλάλη ο αντιπρόεδρος, ο κ. Γεωργιδάκης εκπρόσωπος επαγγελματιών Τολού,  ο κ. Πέτρος Κουτσόπουλος Γενικός Γραμματέας, ο κ.Δημήτρη Παππά Β΄ αντιπρόεδρο, ο κ. Βλάχος εκπρόσωπος ξενοδόχων Ερμιονίδος
Ο πρόεδρος κ. Μαρινάκος για το αεροδρόμιο της Τρίπολης ανέφερε
Τα αεροδρόμια βοηθούν τον τουρισμό, αλλά δεν παράγουν τουρισμό. Δεν βοηθούν αν δε είναι στοχευμένες κινήσεις και δεν υπάρχουν κλεισμένες συμφωνίες, τόνισε μιλώντας για τις ενέργεις που γίνονται για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιφέρεια Πελοποννήσου.
Δεκαετίες τώρα η επαγγελματικοί τουριστικοί φορείς της περιφερείας Πελοποννήσου, επιδιώκουν τη λειτουργία του στρατιωτικού αεροδρομίου της Τρίπολης και ως πολιτικό, με στόχο την ενίσχυση των παραγωγικών τομέων μεταξύ αυτών και του τουρισμού. Ο κ. Μαρινάκος ανέφερε επιγραμματικά το χρονικό των τελευταίων ετών και τις κινήσεις που έχουν γίνει για το αεροδρόμιο Τρίπολης.
Για το περιεχόμενο της ΚΥΑ
Βρεθήκαμε ενώπιων σημαντικών προβληματισμών και ερωτηματικών που έχρηζαν αμέσων απαντήσεων. Επιδιώξαμε άμεση συνάντηση με την περιφέρεια Πελοποννήσου, όπου και θέσαμε τα ερωτήματα μας στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Τατούλη τα όποια είναι τα ακόλουθα:
Με βάση το περιεχόμενο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης  (ΚΥΑ) δεν προκύπτει από πουθενά παραχώρηση χρήσεις του αεροδρομίου της Τρίπολης στην περιφέρεια Πελοποννήσου, παρά μόνο προς την υπηρεσία πολίτικης αεροπορίας.
Η απόφαση έχει ισχύ για όσο διάστημα έχει τη διαχείριση η πολιτική αεροπορία
Η υπηρεσία πολίτικης αεροπορίας πρέπει να προβεί με δικές της δαπάνες, σε κάθε απαιτούμενη ενέργεια και εργασία, προκειμένου να υλοποιήθουν τα έργα στο αεροδρόμιο της Τρίπολης, γεγονός το οποίο αποκλείει σχεδόν τη συνέχιση του έργου.
Υπάρχει το δεσμευτικό όριο των 2 ετών προκειμένου να γίνει η έναρξη του πολιτικού αεροδρομίου ειδάλλως ανακαλείται η απόφαση.
Αν η υπηρεσία της πολιτικής αεροπορίας προβεί σε παραχώρηση της διαχείρισης σε οποιονδήποτε άλλον φορέα είτε ως προς την περιφέρεια, τότε ανακαλείται η ΚΥΑ σε ότι αφορά τις δωρεάν παραχώρηση εκτάσεων.
Όλα αυτά τα στοιχεία καταδεικνύουν την αδυναμία συνέχισης του έργου και τίθενται σοβαρά κωλύματα του έργου.
Η επίσημη θέση της περιφέρειας έτσι όπως την μετέφερε ο πρόεδρος τους ΤΟΠ είναι
Τα ζητήματα αυτά μπορούν να ξεπεραστούν, κοινός παρανομαστής όλων μας είναι η επιθυμία για τη λειτουργία του αεροδρομίου της Τρίπολης.
Μέλημα μας σε κάθε περίπτωση είναι να επικρατήσει ένα πνεύμα περιφερειακής συνείδησης.
Κανείς δεν μπορεί να μας θέσει σε πολιτική ομηρία, τόνισε ο κ.Μαρινάκος με κάθε είδους επικοινωνιακά τεχνάσματα και φυσικά δεν θα επιτρέψουμε τον εμπαιγμό του τουριστικού τομέα.
Υπάρχουν σημαντικά ελαττώματα στο περιεχόμενο  της  ΚΥΑ
Ο κ. Γεωργιδάκης μίλησε και αυτός επίσης για το αεροδρόμιο και την ΚΥΑ
Έχουμε ευθύνη απέναντι στους επαγγελματίες και πρέπει να πούμε αλήθειες. Μιλάμε για ενέργειες που έρχονται από πολύ μακριά και καταδεικνύουν ως πολιτικό το θέμα.  Όποια τεχνικά προβλήματα υπήρχαν λύνονται. Είναι καθαρά πολίτικης βούλησης η λειτουργία του αεροδρομίου της Τρίπολης με όλους αυτούς που εμπλέκονται.
 Το αεροδρόμιο της Τρίπολη δεν πρόκειται να  λειτουργήσει την Άνοιξη
Επίσης τόνισε ότι το αεροδρόμιο είναι ένα μεγάλο έργο με σημαντικά με ξεκάθαρα ωφέλει για ολόκληρη την Πελοπόννησο. Έχει μεγάλη σημασία για τον φορέα αλλά και για τους επιχειρηματίες τουρισμού οι οποίοι θα παλέψουν, για ένα καλύτερο μέλλον.
O κ.Πολλάλης ανέφερε
Αντιμετωπίζουμε μια ΚΥΑ η οποία είναι αποτρεπτική σε έναν εν δυνάμει επενδύτη, καθώς το αεροδρόμιο θα μπει σε διαδικασία ΣΔΙΤ.
Δεν μπορούμε εμείς οι Πελοποννήσιοι πλην των Μεσσηνίων να είμαστε οι φτωχοί συγγενείς του τουρισμού.
Μεταξύ άλλων ο κ. Πολλάλης εξέφρασε την απογοήτευση του για το γεγονός ότι η Λακωνία δεν έχει εύκολη προσβασιμότητα. Το μεγάλο πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζει ο επισκέπτης είναι το πώς θα φτάσει στον προορισμό του, καθώς δεν υπάρχει λιμάνι, αεροδρόμιο, οδικό δίκτυο.


http://ppress.gr/

http://www.arcadiaportal.gr/

- Advertisement -

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog