Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Λουτράκι: Αφήστε τις μεθοδεύσεις – Ο Προαστιακός θα έρθει!

- Advertisement -

Τέλος, στις μεθοδεύσεις και στα δόλια σχέδια για τον εκτροχιασμό του προαστιακού από τον Ισθμό προς την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, βάζει ο ΟΣΕ, σε απαντητική επιστολή της 14ης Ιουνίου 2016, που έστειλε στην Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου στο Λουτράκι, σε ερώτημα που υποβλήθηκε για τις μεθοδεύσεις δημιουργίας σταθμού στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος…

Με την επιστολή του, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Κώστας Ν. Πετράκης, που δεσμεύει τον οργανισμό, ξεκαθαρίζει ότι είναι φανερό πως για τον ΟΣΕ είναι άμεσης προτεραιότητας η εύρεση χρηματοδότησης για την υλοποίηση του έργου της κανονικοποίησης της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Ισθμός – Λουτράκι.

Επιπρόσθετα, μας ζητεί να συνδράμουμε στην προσπάθεια που καταβάλλει ο ΟΣΕ, απευθυνόμενοι σε φορείς που διαθέτουν χρηματοδοτικά εργαλεία, καθ’ ότι από τον ΟΣΕ δεν υπάρχει καμία πρόθεση καθυστέρησης υλοποίηση του έργου!

Στην επιστολή του ΟΣΕ προς την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα ακόλουθα:

Σε απάντηση της ανωτέρω δική σας επιστολής, σας πληροφορούμε τα κάτωθι:

1 Το έργο αφενός της κανονικοποίησης της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Ισθμός – Λουτράκι και αφετέρου η μελέτη στην στάση Α-Β Βασιλόπουλος είχαν ανατεθεί αρχικά στην ΕΡΓΟΣΕ.

2 Με στόχο την επιτάχυνση των διαδικασιών μελετητικής ωρίμανσης και δημοπράτησης του έργου Ισθμός – Λουτράκι αποφασίστηκε να υλοποιηθεί το έργο αποτέλεσε μετά και από την παρέμβαση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη.

3 Ο ΟΣΕ για την επίσπευση των σχετικών διαδικασιών, με ίδια μέσα, εκπόνησε το 2013:

– την οριστική μελέτη χάραξης,

– την οριστική στατική μελέτη,

– την μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την τροποποίηση της υπάρχουσας ΚΥΑ, η οποία και εγκρίθηκε το 2014 με τα αντίστοιχα τεύχη δημοπράτησης του έργου.

4 Ο ΟΣΕ, εκτός από την υποβολή του τεχνικού φακέλου του έργου προς την περιφέρεια Πελοποννήσου, με το υπ’ αρ 113565/10.07.2014 έγγραφο διαβίβασε τον τεχνικό φάκελο προς το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας για χρηματοδότηση, χωρίς όμως κάποια θετική έκβαση.

Πρόσφατα με το υπ’ αρ. 112579/27.05.2016 έγγραφο, ο ΟΣΕ έκανε νέο αίτημα χρηματοδότησης προς την Εθνική Αρχή Συντονισμού του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, χωρίς να υπάρχει κάποια τροποποίηση στο αρχικό αντικείμενο του έργου και συγκεκριμένα χωρίς αναφορά στη στάση Α-Β Βασιλόπουλος, μελέτη η οποία ανήκει στην ΕΡΓΟΣΕ.

5 Σε συνέχεια όλων των παραπάνω είναι φανερό πως για τον ΟΣΕ είναι άμεσης προτεραιότητας η εύρεση χρηματοδότησης για την υλοποίηση του έργου της κανονικοποίησης της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Ισθμός – Λουτράκι, ενώ και η διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίτευξη του στόχου αυτού.

Θα παρακαλούσαμε λοιπόν, όπως συνδράμετε σε αυτή την προσπάθεια μας απευθυνόμενοι σε φορείς που διαθέτουν χρηματοδοτικά εργαλεία (περιφέρεια, δήμο, υπουργεία κ.λπ.), δεδομένου ότι από τον ΟΣΕ δεν υπάρχει καμία πρόθεση καθυστέρησης υλοποίηση του έργου.

Δημήτρης Καραπατάς
Επικεφαλής Πρωτοβουλίας
Πολιτών & Φορέων 

- Advertisement -

21 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πάνε τώρα οι δικαιολογίες του Γκιώνη πώς δεν το θέλει ο ΟΣΕ, δεν υπάρχουν χρήματα, δεν υπάρχουν μελέτες…χαχαχα είναι πιο ευκολα στου Βασιλόπουλου…

  2. Έτσι πήραν 60% Πέτρος Τατούλης και Γιώργος Γκιώνης:
    Χρονοδιάγραμμα Πετρου Τατούλη:

    … η περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξασφαλισμένη την απαιτούμενη χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ.
    Το έργο θα προκηρυχθεί στις αρχές του 2014 θα έχει ανάδοχο μέσα στο πρώτο τρίμηνο και θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2014.

    Γιώργος Γκιώνης προεκλογικά:
    Ο ΟΣΕ λαμβάνει πλέον υπόψη του και προσαρμόζεται με την επέκταση του νέου γενικού πολεοδομικού σχεδίου Λουτρακίου οπότε διαμορφώνονται οι προϋποθέσεις υλοποίησης του έργου.
    Θεωρούμε ότι η σύγχρονη σιδηροδρομική σύνδεση για το Λουτράκι, είναι απαραίτητη υποδομή για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη όλης της περιοχής.
    Στην κατεύθυνση αυτή εργάστηκε αποτελεσματικά η πρωτοβουλία πολιτών για τον προαστιακό σιδηρόδρομο έχοντας κοντά της ειδικευμένους συγκοινωνιολόγους…

  3. Για πες μας κ.Γκιώνη σε ποιο σημείο του προεκλογικό σου προγράμματος γράφεις σταθμό προαστιακού στου Βασιλόπουλου;
    Για δείξε μου ένα χάρτη του προαστιακού που έχει σταθμό στο βασιλόπουλο;
    Συνεπώς δεν έχεις καμία δημοκρατική κι εκλογική νομιμοποίηση…

  4. Καλά,ο Γκιώνης.Οι υπόλοιποι σύμβουλοι έχουν καταλάβει ότι δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν στο Λουτράκι και ότι τελείωσε η πολιτική τους πορεία;Οι σύμβουλοι που έχουν μαγαζιά έχουν καταλάβει ότι δεν θα ξαναπατήσει κανείς το πόδι του εάν προσπαθήσουν να θάψουν τον προαστιακό;

  5. Ακόμα να εμφανιστούν τα "Γκιωνάκια" να μας πουν τις βλακείες που τους έχουν πει να πιπιλίζουν, ότι δηλαδή ο ΟΣΕ δεν θέλει να κάνει το έργο, ότι δεν είναι δυνατόν να μπαίνει στο Λουτράκι και να βγαίνει για να πάει στο … Κιάτο (σιγά μην πάει και στη Θεσσαλονίκη), ότι οι επισκέπτες θα μας πάρουν το νερό, τον αέρα, την τροφή, ότι θα διαλυθεί η πόλη; Και όχι μόνο αυτά, αλλά θα μας πέσει και ο ουρανός στο κεφάλι;

  6. Προς τον κύριο αντιδήμαρχο των τεχνικών υπηρεσιών κύριο Αθανάσιο Γεωργίου:

    Όπου σταθείτε κύριε αντιδήμαρχε και βρεθείτε στα πολιτικά στέκια της πόλης, διαφημίζεις πως οταν ξανά έρθει το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο θα ξαναψήφισεις την οδό Αιγαίου.
    2 χρόνια που είσαι αρμόδιος για το συγκεκριμένο θέμα έχεις στείλει αίτημα χρηματοδότησης προς το υπουργείο και την περιφέρεια (αφού η οριστική μελέτη του έργου είναι ολοκληρωμένη) για να πάρει χρήματα και να υλοποιηθεί;
    Γιατί εάν δεν το έχεις κάνει αυτό απλά λαϊκιζεις κύριε…και στην ουσία το εκτροχιάζεις!

    Υ.Γ. δεν έχω πρόθεση να κάνω αντιπολίτευση σε κανέναν, απλά ρωτάω κάτι εύλογο γιατί εμένα σαν πολίτη δεν με συμφέρει να δίνω 15 ευρώ να πάρω ταξί για να πάω στου βασιλόπουλο και να μπαίνω σε τρένα που τηςσε τρένα που τις ώρες αιχμής είναι γεμάτα και να ταξιδεύω όρθιος μέχρι την Αθήνα και επιπλέον δεν ανέχομαι να με κοροϊδεύουν

  7. Στην προχθεσινή συνέντευξη που έδωσε ο πρώην δήμαρχος Γιάννης Γιωτάκης όταν αναφέρθηκε στα καμώματα του Γκιώνη για τον προαστιακό, τα χαρακτήρισε έγκλημα κατά της κοινωνίας.
    Στο ίδιο μήκος κύματος και το πετυχημένο άρθρο του Νίκου Λόη (πρώην δημοτικού συμβούλου του γκιώνη) που κατατρόπωσε τον δήμαρχο για τα καταχθόνια σχέδια που πάει να εφαρμόσει, ενω κι ο περιφερειάρχης πελοποννήσου στο προηγούμενο περιφερειακό συμβούλιο τον ξεμπρόστιασε, και ανακοινώσεις υπέρ του εργου έχουνε βγάλει οχι μόνο οι φορείς αλλα και ιστορικά αθλητικά σωματεία της πόλης όπως ο ποσειδών αλλα και ο τοπικος ΣΥΡΙΖΑ…
    Τώρα που παει ο άνθρωπος και τι παει να κανει και ποιο δικαίωμα ειναι κατι που θα δείξει ο χρόνος.

  8. Η καλυτερη λυση κυριοι ειναι στην θεση βασιλοπουλου θα εξυπηρετει ολη την ευρυτερη περιοχη περιξ του ισθμου.απο λουτρακι.ισθμια .καλαμακι.κυρα βρυση.μεχρι κεχριες και λουτρα ωραιας ελενης.

  9. Η καλυτερη λυση κυριοι ειναι στην θεση βασιλοπουλου θα εξυπηρετει ολη την ευρυτερη περιοχη περιξ του ισθμου.απο λουτρακι.ισθμια .καλαμακι.κυρα βρυση.μεχρι κεχριες και λουτρα ωραιας ελενης.

  10. Τους Ιταλους τους ρωτησατε λογαριαζεται χωρις αυτους

    8:21 μ.μ. Δεν ειμαι γκιωνακι αλλα ενας πολιτης που αγαπαει παρα πολλυ τον τοπο του για μενα καλυτερα να μην ερθει ο προαστιακος δεν θα γινει η πολη Ειδομενη

  11. Καλά κάνετε και βάζετε τον 10:25 δύο φορές ,μπας και τον πιστέψει ο κόσμος .Ναι η καλύτερη θέση είναι ο ΑΒ ,όχι για να εξυπηρετεί τον κόσμο ,αλλά αυτούς που έχουν ιδιοκτησίες στην περιοχή !!!

  12. To έχουμε ξαναπεί. Όποιος ζητάει τα πολλά χάνει και τα λίγα.
    Πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα Αθήνα από Λουτράκι και ζω το δράμα. Προτιμούσα να είχε γίνει σε πρώτη φάση η στάση στον Ισθμό παρά να κάνω τη διπλάσια απόσταση για Κόρινθο. Τώρα απ'ότι φαίνεται δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Αλλά και τη στάση στον Ισθμό δεν την ήθελαν τα ΚΤΕΛ γιατί τους έτρωγε την πίτα. Αθάνατη Ελλάδα.Αποτέλεσμα πάλι 0.

  13. Ρε πολίτη που αγαπάς την πόλη και δες τη θέλεις όπως γράφεις "Ειδομένη"…να πεις και στους ξενοδόχους να μη φέρνουν Πολωνούς και άλλους Ανατολικούς…αλλά από Ελβετούς και πάνω!

  14. Απλα θα σας το πω εγω που ειναι η δουλεια μου. Καντε το συστημα που εχει η αθηνα.δημοτικη συγκινονια στον πλησιεστερο σταθμο.απλα!! Να σας θυμησω καποτε υπηρχε κ στην κορινθο αλλα σε μια νυχτα χαθηκε!! Οεο!!!

  15. Επειδή το θέμα του προαστιακού στο Λουτράκι έχει γίνει το πρώτο θέμα συζήτησης στην μικρή μας κοινωνία θα ήθελα ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ να τονίσω:

    1) Η επιστολή που δημοσιεύεται απο το blog αναφέρει ρητά ότι έχουν γίνει μελέτες από τον ΟΣΕ για
    α) Μελέτη χάραξης
    β) Στατική μελέτη
    γ) Μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
    Μελέτη αναγκαιότητας καθώς και η πιό σημαντική μελέτη ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΒΙΟΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    Δηλαδή έγιναν όλες οι καθαρά τεχνικές μελέτες αλλά αν το Λουτράκι χρειάζεται και αν "βγαίνει " οικονομικά ΤΙΠΟΤΑ!!! Είναι σαν να λέμε ότι έχουμε όλα τα σχέδια και τις άδειες της πολεοδομίας έτοιμες για να χτίσουμε σπίτι αλλά καμία επίσημη και σοβαρή μελέτη για το αν χρειαζόμαστε σπίτι!!!
    Η μόνη υποτίθεται σοβαρή αναφορά είναι τα προεκλογικά προγράμματα. Τι ωραίος τρόπος ανάπτυξης της πόλης και του Δήμου είναι αυτός !!!
    Αλήθεια όλοι οι υποστηρικτές της ιδέας έχουν σκεφτεί αν τελικά τα εκατομμύρια που θα πεταχτούν σε ένα πραγματικά θνησιγενές έργο ,μήπως θα ήταν πιό χρήσιμα στην ουσιαστική αναμόρφωση και τουριστική αναβάθμιση της πόλης;
    Βλέπετε ότι κανένας δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το μέλλον της πόλης αλλά αποκλειστικά και μόνο για την επανεκλογή τους η την "μαγκιά" της αντιπολίτευσης. Γιατί κανένας δεν μπαίνει στον κόπο να κάνει μια μελέτη βιωσιμότητας; Μήπως γιατί θα καταπέσει ο μύθος του προαστιακού στο Λουτράκι;
    Λένε για 8 δρομολόγια την ημέρα και 1.500.000 επιβάτες τον χρόνο . Μα τα νούμερα δεν βγαίνουν για να επιβεβαιώσουν αυτά τα σχέδια.
    Αν πρόκειται να δαπανηθούν κάποιες δεκάδες εκατομμύρια ας δαπανηθούν σε άλλες αναγκαίες ενέργειες που θα αναβαθμίσουν το τουριστικό προιόν του Λουτρακίου ιδιαίτερα τώρα που το καζίνο παραπαίει και όλοι ζητάνε άλλες επαγγελματικές διεξόδους.

  16. Ο προαστιακός θα ευνοήσει την τουριστική ανάπτυξη του Λουτρακίου.Έκτος ότι πολλόι περισσότεροι Αθηναίοι θα μπορούν να έρθουν πολύ πιο εύκολα,χωρίς το αυτοκίνητο τους,μια και έχουμε και θέμα πάρκιν,πολύ κόσμος απ το εξωτερικό κλείνει πλέον τις διακοπές του μεμονομένα,όχι με γκρουπ,μέσω διαδυκτίου.Βρίσκει,διαλέγει το ξενοδοχείο του,το κλέινει,παίρνει το αεροπλάνο,προσγειώνεται Ελ.Βενιζέλος,παίρνει τον προαστιακό και κατεβαίνει Αιγαίου,Λουτράκι.Δε θα ήταν καλό για τον τόπο;

  17. θα μαζευτει ολη η Αγια Βαρβαρα εδω με το τρενο οπως παλια.Ο σταθμος στον Ισθμο ειναι η καλυτερη λυση.Αυτο λενε ολοι

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog