Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Μεσαίωνας !! Ενας νεκρός σε θρόνο, περιφέρεται στον δρόμο!

- Advertisement -

Ποιο Ιράν και ποια μνημόνια, ποια ισλαμοποίηση που διατυμπανίζουν οι φασίστες και οι απανταχού ηλίθιοι για να μολύνουν αυτόν τον τόπο, ποιος Κιμ Γιονγκ Ουν που φοβούνται οι φίλοι μας οι Δυτικοί, ποια μπούργκα στις παραλίες της Γαλλίας! …..
Ο σκοταδισμός στην Ελλάδα παράγεται εγχώρια, υπάρχει και βγαίνει στους δρόμους πάνω σε καρέκλες, ολοζώντανος και νεκρός μαζί, περιφέρεται ως φυσιολογικότατο θέαμα!

Ο κόσμος των νεκρών εισβάλλει σε αυτόν των ζωντανών, και δεν είναι το προσφυγόπουλο από την Συρία, ούτε οι ομοφυλόφιλοι, ούτε οι αριστεροί, είναι η δεισιδαιμονία, οι αστρολόγοι, τα μέντιουμ και οι χαρτορίχτρες που λημνάζουν στα μυαλά και τις πρακτικές ενός κομματιού της ελληνικής κοινωνίας. Υπάρχει αυτή η πλευρά της χώρας. Πολλές φορές είναι αθέατη αλλά υπάρχει και δεν είναι μικρή.

Λέγεται μεσαίωνας, ρατσισμός, φασισμός, Χρυσή αυγή, μισογυνισμός, σεξισμός.

Παρακάτω θα δείτε τι ανέβασε στον λογαριασμό της στο Facebook η Ἐκκλησία ΓΟΧ Ἑλλάδος.

Η σελίδα Ἐκκλησία ΓΟΧ Ἑλλάδος λίγα λεπτά μετά το άρθρο κατέβασε το post με τις φωτογραφίες
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ
alfavita.gr
- Advertisement -

21 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πού το βρίσκετε το παράξενο; Αντί να βγάλουν σε κάσα, τον έβαλαν σε θρόνο. Όλους τους νεκρούς τους περιφέρουμε. Μήπως τελικά το "διαφορετικό" μας κάνει και λίγο μισαλλόδοξους;

  2. 12:09 μ.μ. σωστός. Όχι να βλέπουμε τώρα τις παραδόσεις των παλαιοημερολογητών ως μεσαίωνα, διότι μεσαίωνας είναι και το σούβλισμα αρνιών το Πάσχα με τα κοκορέτσια, όπως το κάνουμε! Ρωτείστε κανέναν τουρίστα ανεπτυγμένης χώρας να σας πει πως βλέπουν τη συνήθειά μας

  3. Ε μην συγκρινουμε το σουβλισμα αρνιων με την περιφορα νεκρου! Οι ξενοι ταραζουν τις γαλοπουλες τα χριστουγεννα..δεν εχουν να μας πουν τιποτα!
    Ειναι λυπητερο αυτο το θεαμα! Ουτε νεαντερταλ να ημασταν!
    Υπατια

  4. 3:33 μ.μ. Αγαπητή Υπατία, δεν έχεις δίκιο. Άλλο η γαλοπούλα που μπαίνει κατευθείαν στο φούρνο, και άλλο το παλούκωμα αρνιού και ψήσιμο δημοσία θέα στην ύπαιθρο μαζί με εντόσθια των οποίων η βρώση έχει απαγορευθεί σε όλοκληρη την Ε.Ε.

  5. 10:03 μ.μ. Αυτό σε πείραξε? Το ποιοί ψήφισαν τον τσίπρα και γιατί έχει ακόμη τόσο υψηλά ποσοστά που ίσως σημάνει παραμονή του στην εξουσία και άρα επιπλέον φορολόγηση, δεν σε πειράζει?

  6. 09.42 εντοσθια ειναι και το συκωτι και σε πληροφορω μια χαρα το τρωνε στην ευρωπη!Ειτε ολοκληρο ειτε 'πατε'! Για λογους υγειας εχει απαγορευτει η βρωση των εντερων οπως και του εγκεφαλου ζωων..οχι γιατι ειναι αναρμοστη τροφικη συμπεριφορα!
    Επισης το σουβλισμα δεν το λες παλουκωμα! Ειναι παραδοσιακος τροπος μαγειρεματος, απο χιλιαδες χρονια, οταν δεν υπηρχε η κουζινα!
    Τελος παντων, το να περιφερεις εναν νεκρο σε πολυθρονα ειναι εξωφρενικο! Και απο που και ως που χριστιανικο???Ειπε πουθενα ο χριστος και οι αποστολοι του, να τους περιφερουν νεκρους??? Λεγαμε για τους αλλους που αυτομαστιγωνονται και μετα μας εμανιζουν αυτο!
    Υπατια

  7. 1:05 μ.μ. Είπε μήπως ο Χριστός ή οι Απόστολοί του να περιφέρεται Επιτάφιος την Μ. Παρασκευή; Μήπως είπαν να προσκυνούμε εικόνες; Μήπως εμφανίζεται πουθενά στην Καινή Διαθήκη να τρώει αρνί; Άλλο δόγματα, άλλο παραδόσεις. Εσύ τα ταυτίζεις. Όπως βλέπεις, υπάρχει και ο αντίλογος στα ίδια σου τα λεγόμενα, γιαυτό οφείλεις να τεκμηριώνεις πιο επισταμένα όσα πρεσβεύεις.
    Επίσης, μου εξηγείς σε παρακαλώ τη διαφορά ανάμεσα στο σούβλισμα και στο παλούκωμα; Αν σε ενοχλεί, να το ονοματίσουμε ανασκολοπισμό; Ή μήπως είναι διαφορετική λέξη;
    Όσον αφορά τον παραδοσιακό τρόπο μαγειρέματος από χιλιάδες χρόνια, να σου υπενθυμίσω ότι βιώνουμε το σωτήριο έτος 2016. Από τη στιγμή που πλέον υπάρχουν ηλεκτρικές κουζίνες ή κουζίνες γκαζιού, δεν μπορείς να επικαλείσαι μεθόδους μαγειρέματος χιλάδων ετών. Στο εξωτερικό δεν ενοχλούνται με το σούβλισμα του αρνιού, όσο αυτό δεν περιλαμβάνει το κεφάλι. Αυτό υποβόσκει μια βαραβαρότητα που εμείς, επειδή είναι μέρος της παραδόσεώς μας, δεν την κατανοούμε. Μία βαρβαρότητα όμως που δεν ακολουθείται στο Άγιον Όρος όπου οι μοναχοί, ανήμερα του Πάσχα, γευματίζουν με ψάρι. Μήπως είναι αιρετικοί; Συνεπώς, ναι μεν παραξενεύομαι κι εγώ με την παλαιοημερολογίτικη παράδοση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω Μεσαίωνα.

  8. Ενταξει αν θελεις να χρησιμοποιησουμε διαφορετικές λεξεις για το μαγειρεμμα μπορουμε να πουμε ψαρι στην πυρα, κοτοπουλο με πατατες σε θαλαμο αεριων,το βρασιμο των χορτων να το ονομάσουμε αποψίλωση βουνων. Δοξα τω Θεω η ελληνική γλωσσα έχει πολλές λεξεις για να παιξουμε!
    Δηλαδή για να καταλάβω, αν το αρνι το πασχα (που δεν περιγραφεται στην καινη διαθηκη, αλλα στην παλαια κατα την διαρκεια του ιουδαικού πάσχα) το ψησουμε με το κεφάλι (γιατι στην ελλαδα καποιοι τρωνε το κεφάλι) στον φουρνο θα ειναι αποδεκτό?
    Και τέλος παντων, αν έτρωγαν όλοι ψαρι…ή όλοι γαλοπούλα ή όλοι κοτοπουλα το πάσχα έχει διαφορα? Δεν θα κλαίγαμε τα αρνιά θα κλαίγαμε τα κοτόπουλα!
    Κοίτα αν είσαι χορτοφάγος και έχεις ενστασεις με την μαζικη σφαγη αρνιων, το συμμερίζομαι και σταματαω εδω.
    Αν όχι, ακομα δεν μπορω να καταλαβω την συγκριση που κάνεις με την περιφορα ενος νεκρού ανθρώπου και το σουβλισμα του αρνιου!
    Οχι μεσσαίωνα…εποχή του χαλκού θα το χαρακτηρίσω! Δεν θέλω,γιατί δεν μου προσφέρει τιποτα, να βλέπω να περιφερονται νεκροί υπερήλικες παπαδες σε θρονους! Ειναι τουλάχιστον ανατριχιαστικό το θέαμα! Δεν περιμενα να δω κατι τετοιο στην Ελλαδα ειναι η αλήθεια!
    Οσον αφορα τα δογματα, αλλο η περιφορα του επιταφιου που εμεις οι τωρινοι χριστιανοι κανουμε σε αναμνηση της σταυρωσης του Χριστου (αυτό ειναι παραδοση) και άλλον η περιφορα ενος νεκρού ιερεα σε θρόνο (αυτό ειναι δογμα, εκκλησια ΓΟΧ?)
    Υπατία

  9. "Δηλαδή για να καταλάβω,…" Άρα κατά την ομολογία σου, Υπατία μας, τίποτα δεν έχεις κατανοήσει από όσα έχω πει.
    Καλύτερα να μην δοξάζεις τον Θεό που η Ελληνική γλώσσα έχεις πολλές λέξεις, διότι απαρέγκλιτη προϋπόθεση για να τις χρησιμοποιείς σωστά είναι το να γνωρίζεις την ερμηνεία τους. Μόνη σου μου είπες ότι άλλο το σούβλισμα και άλλο το παλούκωμα. Και τώρα έρχεσαι και μιλάς για βράσιμο χόρτων και φτάνεις έως και αποψίλωση βουνών!!! Άρες μάρες κουκουνάρες, δηλαδή.
    Ασφαλώς και η περιφορά νεκρού δεν αποτελεί δόγμα, διότι η έννοια του δόγματος είναι παντελώς διαφορετική. Η εκκλησία ΓΟΧ δεν είναι δόγμα, αλλά δεν παύει να έχει το δογματικό της υπόβαθρο. Με την ερώτησή σου εμφανέστατα αγνοείς ολοσχερώς τι ονομάζουμε δόγμα. Άνοιξε ένα λεξικό για να διαβάσεις τι σημαίνει. Και φυσικά εννοώ τον ορισμό καθ'αυτό και όχι την δογματική διδασκαλία της κάθε εκκλησίας. Για να σε διαφωτίσω λίγο, που οπωσδήποτε θα έχεις παντελή μεσάνυχτα και από Ορθοδοξία, τα δόγματά μας είναι δύο: το Χριστολογικό και το Τριαδολογικό. Παρεκκλίσεις επί ετέρων θεμάτων μπορεί να γίνονται από την εκκλησία μας κατ'οικονομία, αλλά ουδέποτε επί δογμάτων. Δεν θα σου μάθω όμως εγώ σε πέντε γραμμές ούτε δογματική ούτε γραμματική. Αυτά τα μαθαίνει κανείς στο σχολείο και στο πανεπιστήμιο, Υπατία μας. Η συμβουλή μου όμως είναι ότι ποτέ δεν είναι αργά! Θέληση να υπάρχει μόνο και όλα γίνονται εφικτά με λίγη καλή προσπάθεια.
    Μάλλον συμφωνώ κι εγώ μαζί σου ότι επιστρέψαμε στην εποχή του χαλκού, αλλά για άλλους λόγους, πασιφανείς πάντως. Δεν βρίσκεις;
    Αλλά δεν πρόκειται να επεκταθώ ασκόπως μαζί σου διότι, φωνή βοώντος εν τη ερήμω…

  10. 11.23…
    A αρχιζει να αποκτά ενδιαφέρον 🙂 Εσύ ξεκινησες να παιζεις με τις λεξεις για να δωσεις εμφαση στο ποσο βαρβαρο ειναι το εθιμο του σουβλισματος του αρνιου. Στην καθομιλουμένη οταν κάποιος αναφέρει την λέξη ΄παλουκωμα΄ παραπέμπει περισσότερο στον κομη Δρακουλα και σε βασανιστηρια του Μεσσαιωνα παρά στο σουβλισμα του αρνιου. ΑΥτό εννοουσα, αλλά δεν ήξερα να σου το αναλυσω λεπτομερώς. Νομίζω τα ευκόλως εννοουμενα παραλειπονται. Ισως, στην δική σου κοινωνική τάξη με τους φοβερά μορφωμένους και καλλιεργημένους, το Πασχα ρωτάτε¨Θα παλουκώσετε ή θα ανασκολοπισετε αρνι΄ αντι του ΄θα σουβλισετε αρνι΄ μιας και είναι τα σωστά ελληνικά (που μόνο εσύ γνωρίζεις) 🙂
    Αλλα τέλος πάντων, να μην σου χαλάσω την προσπάθεια εντυπωσιασμού.
    Δηλαδή το δόγμα μιας εκκλησίας διαχωρίζεται απο τις παραδόσεις της? Γιατί εγω στο ταπεινο σχολείο που πήγα, εμαθα πως δογμα ειναι ο προσδιορισμός της λατρείας συνυφασμένος με τις παραδόσεις της εκκλησίας.
    Τέλος παντων, συμφωνώ πως δεν έχει νοημα η συζητηση. Αφού οι ΄καλλιεργημένοι΄ ανθρωποι του τόπου μας, επείδή δεν ψήνουμε το αρνί στο φουρνο ( στον κλίβανο πιο σωστα) αλλά το ΄παλουκώνουμε΄ πρέπει να υποστούμε το θέαμα περιφοράς πτώματος στους δρόμους!
    Πολυ τρανταχτό επιχείρημα και πρέπει να υποχωρήσω
    (βασικά γιατί συγκινήθηκα απο την κατηχηση. Τόσα χρόνια κατηχητικό χαμένα…καλά που βρεθήκατε να μου ανοιξετε τα ματια)
    Περιμένω και συστάσεις για το πανεπιστήμιο, οπου διδάσκεται ο συγκεκριμμένος τρόπος σκέψης, ο δικός σας!Θα σας παρακαλέσω, να μαζευτείτε ολοι οι αποφοιτοι αυτου του σχολειου που ειστε και καλλιεργημένοι και να περιφερετε τους νεκρούς στις γειτονιές σας 😉 Στις δικές μας φτωχές και ανοήτες, αφηστε καύτερα να ψήνουμε αρνια!
    Υπατία

  11. Για μένα δεν αποκτά ενδιαφέρον αλλά ακριβώς το αντίθετο. Αν έμαθες στο σχολείο σου ότι το δόγμα είναι όπως μας το όρισες εδώ ("ο προσδιορισμός της λατρείας συνυφασμένος με τις παραδόσεις της εκκλησίας"), τότε δεν εκπλήσσομαι διόλου για τη συνέχεια και το αποτέλεσμα… Αλλά ποσώς θα εκπλαγώ αν δεν με εννοείς!
    Βεβαίως ζήτησες συστάσεις για το πανεπιστήμιο αλλά και να τις δώσω σε τί και κατά πόσο μπορεί να οφελήσει κάποια η οποία τυφλή τα τ' ώτα τον τε νουν εστι;
    Και επειδή εμφανώς ανήκεις στην άρχουσα τάξη των Ελλήνων που αποκλείεται να έχουν άδικο σε ό,τι λένε και επειδή επισταμένως προσπαθείς να με/μας πείσεις περί του προσδιορισμού της περιφοράς ενός ιεράρχου ως Μεσαιωνισμό, κράτα εσύ το δίκιο σου κι εγώ την ησυχία μου!

  12. Οχι, έχεις δίκιο εσυ! Η περιφορά του πτώματος είναι ένδειξη προόδου και ανάπτυξης, οχι μεσσαωνισμου!
    Σε κάποια χώρα, σε μια τελετή ξεθάβουν τους νεκρους τους και τους ξαναντύνουν! Να το κάνουμε και εμείς αυτό..μιας και θα αποκτήσουμε οικειότητα με τους καθιστούς νεκρούς στους δρόμους
    Υπατία

  13. Yπατία μας, από τις απαντήσεις σου, εμφαίνεται ότι αδυνατείς να εστιάσεις εκεί που θα έπρεπε στα σχόλιά μου, εκτός κι αν τα προσπερνάς λόγω των προδήλων κενών σου. Συν τοις άλλοις, προκαλεί αίσθηση η απεγνωσμένη, αν όχι λυσσαλέα, προσπάθειά σου να μου επιβάλεις την άποψή σου, και δη άνευ λογικών επιχειρημάτων (περί σθεναρών, ούτε λόγος να γίνεται).
    Και επειδή επεκτάθηκες και σε ζοφερούς σαρκασμούς, να σου απαντήσω αναλόγως ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείς τόσο έντονα μην σε περιφέρουμε καθιστή επάνω σε θρόνο στο Λουτράκι, όποτε μας αφήσεις χρόνους. Να σε περιφέρουμε πλήρως συμπορεύομενοι με τας επιταγάς του 21ου αιώνος, ξαπλωτή με το αλφαβητάρι κατάστηθα μήπως αποφασίσεις να το μελετήσεις εκεί που θα οδεύσεις, καθότι η ιδία παρεδέχθης την εκφραστική σου δυστοκία και γλωσσική σου ανεπάρκεια: "ΑΥτό εννοουσα, αλλά δεν ήξερα να σου το αναλυσω λεπτομερώς."

  14. Γλωσσικη ανεπαρκεια?? Χαχαχαχα. Ο,η συγκριση που εκανες, με τα αρνια ηταν ενα πολυ λογικη επιχειρημα!!Οποιος λεει το αντιθετο επαγεται οτι ειναι αγραμματος
    Πιανεσαι απο λεξεις προσπαθωντας να αποδειξεις οτι δεν πηγα σχολειο? Προσπαθεις να με προσβαλλεις,που οπως ειπα με διασκεδαζει για αυτο και συνεχιζω να σου απανταω..μεχρι που εφτασες να με κηδεψεις!Χαχαχ
    Κοιτα, παρε κατι να ηρεμησεις…Το να προσβαλλεις τον συνομιλητη σου οταν διαφωνεις μαζι του,δεν σε κανει 'μορφωμενο' ξερεις!Ιδιως δε, οταν δεν γνωριζεις σε ποιον απευθυνεσαι..κατανταει γελοιο και τιποτα περισσοτερο ( αλλα ειμαι σιγουρη πως το ξερεις..εχεις τελειωσει και πανεπιστημιο)
    Φιλακια
    Υπατια

  15. Αγαπητή μας Υπατία, σχετικώς με τις προσβολές που ανέφερες, επέτρεψέ μου: εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια. Εκτός κι αν αγνοείς την ειδοποιό διαφορά μεταξύ προσβολών και επιχειρημάτων. Και εφόσον επιμένεις να σχολιάζεις περί αρνιών, μάλλον ενδείκνυται να πράξεις αυτό που προανέφερες, διότι σε διατροφικά θέματα δεν αμφισβητώ τις εξέχουσες ικανότητές σου: «Στις δικές μας φτωχές και ανοήτες, αφηστε καύτερα να ψήνουμε αρνια!» Σου εφιστώ την προσοχή όμως, διότι η συστηματική βρώση αρνιών εμπερικλύει τον άμεσο κίνδυνο αυξημένης χοληστερόλης λόγω υψηλών ποσοστών λύπους. Αλλά ίσως και να σφάλλω εκ νέου -όπως στο Ορθόδοξο δόγμα – διότι ενδέχεται, στο ταπεινό σχολείο που πήγες, να σου παρουσίασαν την χοληστερόλη ως κολλαγόνο, οπότε φρόντιζε ανά δύο τέρμενα να ανασκολοπίζεις και κανένα αρνί ώστε τα συστατικά του λύπους του να ανανεώσουν την επιδερμίδα σου και να καταβάλλεις τον χρόνο. Καλοφάγωτα και καλή σου χώνεψη. Όσο για το κλείσιμο της «απαντήσεώς» σου με φιλάκια, ευχαριστώ δεόντως, αλλά όχι, για Όνομα της Παναγίας. Στα επιστρέφω εκτάκτως προτού φτάσουν σε μένα.

  16. 🙂 🙂 🙂
    Συνέχισε, συνέχισε το παραληρημα..
    Ολα αυτά για να δεχθούμε περιφερόμενα πτώματα χαχαχα.
    Γιατι δεν θέλεις φιλάκια? Ρομαντική συνάντηση σε περιφορά νεκρών? Δεν θα φάμε αρνι ανασκολοπισμένο…υποσχομαι!Θα έχεις και την δυνατότητα να μου μάθεις γράμματα, live :p!
    Υπατία

  17. Υπατία μας, με παρεξήγησες πλήρως. Καθόλου δεν προσβάλλω τη συνομιλήτριά μου, διότι όντως δεν τη γνωρίζω επί προσωπικού. Απλώς συμφωνώ εν κατακλείδι και επαυξάνω επί των γραφομένων της τα οποία αποτελούν αδιάψευστη μαρτυρία της βαθυνυκτίας αγνοίας και εκφραστικής της δυσκαμψίας, όπως άλλωστε η ιδία πρώτη παρεδέχθη άνωθεν, αμέσως και εμμέσως.
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι η όποια συνάντηση θα ήταν λίαν κουραστική και γι’αυτό δεν επιθυμώ να ξοδέψω τον χρόνο μου βαρετά. Όχι διότι έχω κάτι εναντίον ανθρώπων κάπως περιορισμένου πνευματικού ορίζοντος, αλλά πλήττω αφόρητα με εγκάθετες και ισχυρογνώμονες οντότητες. Αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί και το πανεπιστήμιο, τον οποίον εσύ αρνείσαι να αποδεχθείς: την ευρυτέρα εκμάθηση και την καλλιέργεια κριτικής σκέψεως μέσω της διδασκαλίας, της μελέτης επιστημονικών συγγραμμάτων και της διαλεκτικής. Εσύ τα έχεις λύσει αυτά τα ζητήματα, διότι έχεις σχηματίσει μόνη σου την εντύπωση ότι κατέχεις την απόλυτη και πλήρη αλήθεια. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, Υπατία μας.
    Με κατανόηση, σεβασμό και συμπόνια,
    Ιππασία

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog