Στα πλαίσια της στρατηγικής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Λουτρακίου και στην προσπάθεια για την ανάδειξη των Θεματικών Μορφών Τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου, ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου σε συνεργασία με τον Δήμο Λουτρακίου-Περαχώρας- Αγ. Θεοδώρων, την Επιτροπή Πωλήσεων LΤΟ και τα τουριστικά γραφεία-μέλη LΤΟ, προσκάλεσε σε Ανοικτή Συζήτηση επιχειρήσεις και φορείς ειδικών μορφών τουρισμού με θέμα…
«Δημιουργία πακέτων για την ανάπτυξη και προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού» στα γραφεία του, την 15η Νοεμβρίου 2016, ημέρα Τρίτη και ώρα 12:00 μ.μ.
Η συνάντηση ξεκίνησε με σημαντικές ανακοινώσεις από το Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων, κ. Γεώργιο Γκιώνη: “Με την πρόταση σχεδιασμού στρατηγικής ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού επιτυγχάνουμε την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τη συνεργασία των τουριστικών επιχειρήσεων για την προσέλκυση τουριστών στην περιοχή. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που έχω και θα τα παρουσιάσω σε συνέντευξη τύπου που θα παραχωρήσω τις επόμενες ημέρες, η χρονιά που πέρασε ήταν ανοδική για την περιοχή μας”.
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, κ. Σπύρος Καραβούλης αναφέροντας: “Το τουριστικό προϊόν δεν αρκεί να είναι διάσπαρτο. Πρέπει να δημιουργηθούν πακέτα θεματικών μορφών τουρισμού που θα αξιοποιούν τις διαθέσιμες υποδομές και να προωθηθούν στα επερχόμενα B2B workshops που προγραμματίζουμε να υλοποιήσουμε σε αγορές-στόχους το τετράμηνο Δεκ.2016-Μάρ.2017, μέσω της νεοσυσταθείσας Επιτροπής Πωλήσεων του LTO”.
Κατά τη διάρκεια της Ανοιχτής Συζήτησης, οι επιχειρήσεις, φορείς και πάροχοι των ειδικών μορφών τουρισμού που συμμετείχαν παρουσίασαν τις υπηρεσίες τους στα Τουριστικά Γραφεία του Λουτρακίου με σκοπό τη σύναψη συνεργασιών μεταξύ τους για τη δημιουργία Τουριστικών Πακέτων και Θεματικών Προγραμμάτων Τουρισμού και ειδικότερα του Ιατρικού, Συνεδριακού, Θερμαλιστικού, Ορεινού, Καταδυτικού, Αθλητικού, κ.α.
Ειδικά για τα events, αποφασίστηκε η δημιουργία Calendar με προγραμματισμένα events με σκοπό την παρουσίασή τους σε tour operators στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επιπλέον, αποφασίστηκε πως όλες οι υπηρεσίες που μπορούν να προωθηθούν σε μορφή πακέτου θα ενταχθούν στη συνολική στρατηγική παρουσίαση του προορισμού..
Τέλος, ειδικά για τον Ιατρικό Τουρισμό, θα πραγματοποιηθούν περαιτέρω συναντήσεις με τα κέντρα Rontis & Μεσογειακό Κέντρο Αποκατάστασης με σκοπό τη χάραξη συνολικής στρατηγικής για την ανάπτυξή του.
LOUTRAKI TOURISM ORGANIZATION
‘’ALEXANDREIO’’ – Convention Centre of Loutraki
P.O. Box: 243, Loutraki 20300, Greece T: +30 2744068136, F: +30 27440 69153, E-mail: info@lto.org.gr
Συμμετέχοντες στην Ανοιχτή Συζήτηση:
Μέλη Εκτελεστικής. Επιτροπής
Γκιώνης Γεώργιος Μέλος Δ.Σ LTO- Πρόεδρος Τουριστικής Λουτρακίου Α.Ε – Δήμαρχος Λ-Π-ΑΘ
Καραβούλης Σπυρίδων- Πρόεδρος Δ.Σ LTO
Βλάσσης Δημήτριος Ταμίας Δ.Σ LTO- Εκπρόσωπος Τουριστικών Γραφείων
Μέλη Επιτροπής Πωλήσεων
Μαντάς Βασίλειος- Συντονιστής Επιτροπής Πωλήσεων LTO
Φιλιππίδη Σοφία -Αναπλ. Μέλος Δ.Σ LTO (Ένωσης Ξενοδόχων)
Λέισος Δημήτρης -Αναπλ. Μέλος Δ.Σ LTO (Τουριστικά Γραφεία)
Τσεκούρας Ιωάννης- Αναπλ. Μέλος Δ.Σ LTO (Club Hotel Casino Loutraki)
Τουριστικά Γραφεία
Λέισος Δημήτρης -LM TOURS
Βίχοντεντ Έλενα -SPORT VILLAGE TOUR
Πουλής Σταύρος- VIP TOURS
Επιχειρήσεις – Φορείς Τουρισμού
Σακελλαρίου Τάσος- Αντιδήμαρχος Τουρισμού- LOUTRAKI THERMAL SPA
Στάθη Ντίνα -ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
Στριμμενόπουλου Φοίβη- ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Κωτούλας Θωμάς- RONTIS
Κότσιφας Γιάννης TECH DIVING TEAM
Παπαδιονυσίου Γεωργία FOOD BLOGER
Στογιαννόπουλος Στέφανος – ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛOΓΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
Βάρθης Αρτέμης & Παύλου Σωτήρης- ZULU BUNGY
Λόντος Κωνσταντίνος – SWIM THE CANAL
10.000 ευρώ έχουμε πληρώσει το κάθε δελτίο τύπου του ελ τι όοου.Γιατί μόνο αυτό προσφέρει ο οργανισμός αυτός.
Αν το "δουλεμα" ηταν ποινικο αδικημα, θα ειχατε φαει ισοβεια….
Γιάννης κερνάει γιάννης πίνει
Ο γκουσγκούνης λείπει…
ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΉ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΑΒΟΥΛΗΣ, Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΗ.ΤΑ ΠΕΚΕΤΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΛΑ.
Δώστε και κάτι στον φτωχό Μεξικανό δεν τον βλέπετε;
ψόφικλα είναι, όχι μόνο στον Βούλη
και ο Βασιλης ο φιλος μου στα τεσσερα και στα ποδια του κατασκηνωτη απο οτι βλεπω.ηταν που γκρινιαζε μωρε
Πλέον έχουμε και επιτροπή πωλήσεων!!!το Λουτράκι θα βουλιάξει από κόσμο!!!! βρεγμένη σανίδα που θέλετε….έχετε πάρει 50000ευρώ μόνο φέτος για να γράψετε ένα δελτίο τύπου που αναφέρει τι είπε ο Δήμαρχος στη συνάντηση…μας δουλεύετε??????????
Στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο σκισε μία τσόχα ή μία τράπουλα όπως έσκισε ο άλλος τα μνημόνια για να κάνεις και εσύ τον επαναστάτη!
Τόσος πόνος στη ζωή σου που σε πήγε στα τάρταρα της εκτιμήσης των συμπολιτών σου γιατί;
Για μία καρέκλα αδειανή;
Αυτά που κάνεις είναι καραμπινάτη αναστροφή της έννοιας της αντιπροσωπευτικότητας του κοινωνικού συνόλου και ευθέως ακυρώνεις τη λαϊκή εντολή;
Συνεπώς γιατί δεν παραιτείσαι;
Δεν βλέπεις το κακό που κάνεις στην κοινωνία;
Εμένα δεν με ενδιαφέρει αν ο Χ επιχειρηματίας πάει να κανει business και να τα αρπάξει γιατί αυτός είναι ο ρόλος του και το συμφέρον του.
Εμένα με ενδιαφέρει εσύ που έλεγες ότι άλλαξες και κατάλαβες τα λάθη σου!
Και με παραπλάνησες και σε ψήφισα.
Έγινες χειρότερος από πριν αυτό είναι το μόνο συμπέρασμα που προκύπτει από αυτά που κάνεις και το κακό επιτείνεται
Δεν μπορούμε να μιλάμε για τουρισμό σε μια βρώμικη πόλη!
Γράψτε εσείς ότι γουστάρετε οι άλλοι συνεχίζουν ακάθεκτοι
κάνουν συνέχεια διακοπές και ταξίδια στο εξωτερικό με έξοδα των κορόιδων, τρώνε πίνουν, γεμίζουν τουρίστες μόνο τις δικές τους επιχειρήσεις, και από δω πανε και οι αλλοι…
Στην εφημερίδα αλλαγή στο λουτράκι διάβασα τη συνέντευξη μιας γερμανίδας αθλήτριας που έλεγε ότι κάθε μέρα κάνουμε προπόνηση σε συγκεκριμένο προπονητικό κέντρο επιχειρηματία και στον ελεύθερο χρόνο μας πηγαίνουμε στην αθήνα.
Τα λόγια είναι περιττά
Δεν μπορούμε να μιλάμε για τουρισμό σε μια βρωμικη πόλη και ειδικά όταν έχουμε δήμαρχο τον γκιώνη υπεύθυνο για την τουριστική προβολή το δημοτικό κατασκηνωτή 1:03μ.μ.
ρε 1.16 λογικό είναι να πάει στην ΑΘήνα η Γερμανίδα τουρίστρια,τι έχει το Λουτράκι να της προσφέρει το χειμώνα αφού τα μισά μαγαζία είναι κλειστά,το καλοκαίρι είναι άλλη κουβέντα
Το sport camp έχει καλές εγκαταστάσεις και καλό brand
ΤΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ ΟΙ ΠΛΑΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΡΩΤΗΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΤΑ ΑΥΘΕΡΑΙΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΟΡΘΙΑ ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΨΑΧΝΕΤΕ ΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ??????ΑΠΟ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ?????? ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ 1.16 ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΑΣΚΑ ΠΟΙΑ ΩΡΑ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΘΑ ΑΠΟΔΩΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ