Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Ένωση Θεολόγων Κορινθίας : «Έμφυλες Ταυτότητες» στα Γυμνάσια, αντί για Πλάτωνα, Μακρυγιάννη, Παπαδιαμάντη

- Advertisement -

«Θ-εμετική» Εβδομάδα με τίτλο: «Σώμα και Ταυτότητα», πρόκειται να υλοποιηθεί μέσα στο δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους 2017 στα Γυμνάσια όλης της χώρας, και βεβαίως του Νομού Κορινθίας…
Με την υπ.αρ.πρωτ. Φ20.1/220482/Δ2/ της 23-12-2016 «εξαιρετικά επείγουσα» εγκύκλιο του Υπ. Παιδείας διακόπτεται υποχρεωτικά για μια ολόκληρη εβδομάδα η ροή του Ωρολογίου Προγράμματος και υποχρεούνται καθηγητές των σχολείων ή συνεργαζόμενοι εξωσχολικοί φορείς να εφαρμόσουν τρεις επιμέρους θεματικές ενότητες με ζητήματα: Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων.

Για τους δυο πρώτους άξονες (δηλ. τη διατροφή και τις εξαρτήσεις) δεν υπάρχει σοβαρή αντίρρηση, εν αντιθέσει με τον τρίτο άξονα της λεγόμενης «Έμφυλης Ταυτότητας», ο οποίος εμφανώς προσβάλλει βάναυσα κάθε άνθρωπο ως πρόσωπο και υπόσταση.

Συγκεκριμένα εισάγει σε ανήλικους μαθητές Γυμνασίου πρωτοφανείς ιδέες και προβληματισμούς και αξίες και έννοιες ξένες στην ελληνική πολιτιστική πραγματικότητα, ανεξαρτήτως και αντιθέτως της θελήσεως γονέων και εκπαιδευτικών αλλά και του ήθους της ελληνικής κοινωνίας. Το υλικό που υποχρεούνται να εφαρμόσουν οι καθηγητές εντός και εκτός τάξης, προέρχεται από διάφορους φορείς και Μ.Κ.Ο (Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις), η αξιοπιστία των οποίων προκαλεί πολλά ερωτηματικά, αν και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας το έχει ήδη εγκρίνει ως εφαρμοστέα ύλη στα Γυμνάσια της χώρας και το έχει εσπευσμένα αναρτήσει στην επίσημη ιστοσελίδα του (http://www.iep.edu.gr/index.php/el/fakelos-ekpaideftikoy-ylikoy-2016-2017/emfyles-taftotites/ apodomontas-ta-emfyla-stereotypa/yliko-foreon ).

Στις υποενότητες του αμφιλεγόμενου τρίτου άξονα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, κεφάλαια όπως «Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο» και «Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα». Με άλλα λόγια, γονείς, παιδιά και καθηγητές θα πρέπει να ασχοληθούν μέσω αυτού του προγράμματος, με τις νέες επιταγές και νόρμες που επιβάλλονται παγκοσμίως για την προώθηση της ύπαρξης και …«Κοινωνικού Φύλου». Αυτό σημαίνει ότι στην τρυφερή και ευαίσθητη ηλικία της προεφηβείας τα παιδιά θα πρέπει να προβληματίζονται, ώστε να μπορούν να επιλέγουν το κοινωνικό τους φύλο ανεξάρτητα από το βιολογικό τους. Αν κάποιο παιδί δηλαδή, δεν αισθάνεται ή νομίζει ότι δεν αισθάνεται καλά με το ότι γεννήθηκε αγόρι ή κορίτσι, θα μπορεί να δηλώνει το αντίθετο και μάλιστα να το αλλάζει με τη βοήθεια παρεμβάσεων της ιατρικής επιστήμης. (βλέπε NATIONAL GEOGRAFIC, Iανουάριος 2017). Στο σκοπό της Θεματικής Εβδομάδας αναφέρεται σαφώς ότι: «..τα θέματα που διαμορφώνουν στάσεις είναι χρήσιμο να γίνονται αντικείμενα μιας όσο το δυνατόν πιο «ολιστικής» προσέγγισης και μιας βιωματικής επεξεργασίας, καθώς δεν επιδιώκεται μόνο η απόκτηση πληροφοριών ή γνώσεων αλλά και η αλλαγή αντιλήψεων και συμπεριφορών»… ;;; !!!.

Ανακύπτει λοιπόν ένα πλήθος ερωτημάτων : Αλήθεια, πάνω σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες; Από πότε μια θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι ευρύτερα επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής; Πού είναι οι αρμόδιοι επιστήμονες, παιδοψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, κ.λ.π. να πιστοποιήσουν τον τρόπο, το περιεχόμενο και τη διαδικασία; Ποιοι θα τα διδάξουν αυτά και με ποια κριτήρια στα παιδιά; Τι είδους πειράματα είναι αυτά σε βάρος ανήλικων μαθητών; Ρωτήθηκαν μήπως οι υπεύθυνοι γονείς, αν θέλουν τα ανήλικα παιδιά τους να αποδομήσουν τις «έμφυλες ταυτότητες» και ποιοι είναι αυτοί που θα τους τις αποδομήσουν; Με τι θα τις αντικαταστήσουν; Με «διεμφυλικές»; Γιατί κι αυτό το προβλέπει η Εγκύκλιος…. τουλάχιστον για γονείς και εκπαιδευτικούς: Να ενημερωθούν δηλαδή για «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο»!!! (σελ.3 της Εγκυκλίου). Ρωτήθηκαν έγκυροι γιατροί και επιστήμονες ποιες συνέπειες θα έχει μια τέτοια δράση «αποδόμησης» στις ψυχές και στη μετέπειτα συναισθηματική πορεία των παιδιών;

Έχομε ως Ορθόδοξοι Έλληνες, κληρονομιά και παρακαταθήκη μια στιβαρή και δοκιμασμένη διαχρονικά στάση ζωής η οποία εμπνέεται από το Ευαγγέλιο και σέβεται την οποιαδήποτε διαφορετικότητα «του άλλου» ως «εικόνας του Θεού», ως «πλησίον» ως «αδελφού μας» ανεξαρτήτως αν συμφωνούμε ή όχι με τις ατομικές επιλογές του.

Ως εκπαιδευτικοί και γονείς έχουμε την ιερή υποχρέωση να προστατεύσουμε τα παιδιά μας από κάθε τι που μπορεί να βλάψει ανεπανόρθωτα τη φυσική και την ηθική τους υπόσταση. Ο καθένας ας αναλάβει την συνειδησιακή του ευθύνη. Η Ελλάδα της οικονομικής κρίσης μπήκε ήδη και σε διαδικασία συστηματικής πνευματικής και ηθικής γενοκτονίας.

Κάνουμε έκκληση σε γονείς, εκπαιδευτικούς, Διοικούσα Εκκλησία, Αρχές, Τοπική Αυτοδιοίκηση, και κάθε υγιή φορέα της ελληνικής κοινωνίας, να εκφράσουν με ευπρέπεια, αλλά και με κάθε νόμιμο τρόπο και μέσον την αντίθεσή τους στον επιχειρούμενο εκμαυλισμό της προσωπικότητας και στην έντεχνα συγκεκαλυμμένη επιχείρηση «μετάλλαξης» της φύσης των παιδιών και μαθητών της πατρίδας μας.

Για τη διοικούσα επιτροπή της ΠΕΘ Ν. Κορινθίας

Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας

ΜΕΤΖΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΤΟΓΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

- Advertisement -

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βεβαια,δασκαλε,για την βαπτηση του νηπιου,ως χριστιανου και ορθοδοξου,δεν το ρωταμε το δυσμοιρο κατα που θελει να βαδισει και το υποβαλλουμε στο βασανηστηριο της νηπιοβαπτισης χωρις την θεληση του.Ψιλα γραμματα θα μου πεις.

  2. Πόσο ανώμαλος στην σκέψη μπορείς να είσαι 10:03; Άλλο θέμα έχει το ανωτέρω κείμενο και άλλο φθόνο και κακομοιριά βγάζεις εσύ;
    Τι σχέση έχει ο δάσκαλος με την βάπτιση;
    Τι σχέση έχει να κάνει το μυστήριο της βάπτισης με τους χαρακτηρισμούς βασανιστήριο και ως δύσμοιρο το βρέφος;
    Τι σχέση έχει εάν το θέλει ή όχι;
    Και ποιος του αφαιρεί το δικαίωμα να αλλάξει θρήσκευμα στην πορεία της ζωής του εάν το επιλέξει; Κανείς.
    Άρα βαθιά μέσα σου είναι φωλιασμένο το μίσος και ο φθόνος.
    όσο για το κείμενο της ουσίας, Όλα τα χει η Μαριορή ο φερετζές της έλειπε.
    Μέσα σε όλα τα προβλήματα της σχολικής κοινότητας έρχεται να προστεθεί ακόμη ένα.
    Της δηλητηρίασης της σκέψης παιδιών του Γυμνασίου με όρους και έννοιες που δύσκολα μπορούν να τις επεξεργαστούν.Ότι βλέπουν ότι ακούν ότι συζητούν δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την κατανόηση των εννοιών και το βαθύ προβληματισμό που μπορεί να προκύψει.Και εάν δεν τα συζητούν με τους γονείς τους πόσο δε περισσότερο θα το συζητήσουν μέσα στην τάξη απέναντι στους συμμαθητές τους για όποια απορία.
    Προκύπτουν πολλά προβλήματα απο αυτή την οδηγία.
    Το κυριότερο είναι ποιος θα το κάνει; Οι καθηγητές; Έχουν λάβει κάποια ειδική εκπαίδευση ώστε να αγγίξουν ένα τέτοιο θέμα; Προφανώς όχι.
    Θα το κάνουν εξωτερικοί επιστήμονες; Δε θέλουμε ρε φίλε εξωτερικούς συνεργάτες γιατί θα είναι απο ΜΚΟ που τα κονομάνε για να δηλητηριάζουν την κοινωνία μας.
    Πραγματικά το σχολείο και την σχολική κοινότητα την έχουν καταντήσει σε άθλια κατάσταση. Πραγματικά εκεί που δεν ξέρω και εγώ στα τόσα προβλήματα που έχουμε να έρθει να μας προστεθεί ακόμη ένα.
    Δε ξέρω και εγώ τι νόημα έχει τέτοιους είδους θεματολογίες με αόριστες και επικίνδυνες θέσεις και καταστάσεις.Οι νέοι πλέον θα ανοίξουν το διαδίκτυο και να ψάξουν μέσα απο άθλια site της κάθε λογής αθλιότητες και θα μέσα στο μυαλό τους και την ψυχή τους θα γίνει ένα συνονθύλευμα φόβου άγνοιας και διαστροφής που δεν θα είναι διαχειρίσιμο απο τα ίδια ακόμη και απο τις ίδιες τις οικογένειες. Και εκεί θα βρει πάτημα ο κάθε "ειδικός" για να κερδίσει έδαφος.
    Ειλικρινά λυπάμαι όλους τους φορείς και τους υπεύθυνους του Υπουργείου Παιδείας για την επιλογή τους αυτή.
    Ο μόνος λόγος, που μπορώ να σκεφτώ, είναι η διάχυτη ευχαρίστηση απο μηδενιστές και απο ανθρώπους χωρίς αρχές και αξίες, να μολύνουν τις νέες γενιές. Αυτό δεν θα σας το συγχωρέσει ο κόσμος ΠΟΤΕ κύριοι και κυρίες.Εάν είστε κύριοι και κυρίες με βάση την ανωτέρω οδηγία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog