Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Λουτράκι: Οι μύθοι του Δημάρχου και οι αλήθειες για τον Προαστιακό

- Advertisement -

ΠΡΟΣ ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕ ΣΥΝΕΥΝΤΕΥΞΙΑΖΟΜΕΝΟΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΩΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ…

Η δημοσιοποίηση των πραγματικών στοιχείων με τον ταυτόχρονο εξοβελισμό των ανακριβειών που διατύπωσε συνεντευξιαζόμενος ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης, είναι το θεμέλιο για την διεκδίκηση της τοπικής κοινωνίας, για το έργο της σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, ως την οδό Αιγαίου!

Μύθος 1: Ο δήμαρχος υποστήριξε εσφαλμένα, ότι ο προαστιακός για Λουτράκι θα έχει μόνο 3 δρομολόγια ημερησίως.


Αλήθεια 1: Το πλέγμα των δρομολογίων θα περιλαμβάνει ένα δρομολόγιο κάθε 2 ώρες ημερησίως, ενώ τις ώρες αιχμής, θα μπορούν να προστίθενται επιπλέον δρομολόγια, όπως ακριβώς συμβαίνει και στον ανατολικό κλάδο του προαστιακού σιδηροδρόμου για την Χαλκίδα!

Συνεπώς μιλάμε για 10 τουλάχιστον ζεύγη απευθείας δρομολόγιων Αεροδρόμιο – Αθήνα – Λουτράκι – Αθήνα – Αεροδρόμιο.

Άλλωστε η υψηλή ζήτηση της επιβατικής κίνησης του Λουτρακίου έχει καταγραφεί και σε όλες τις μελέτες σκοπιμότητας και λειτουργικότητας του προαστιακού, αλλά και στην μελέτη του ίδιου του δημάρχου Γιώργου Γκιώνη που είχε εκπονηθεί για λογαριασμό του δήμου από την εταιρεία ” ONtrack Rail System Experts”, και την οποία αποσιώπησε στην συγκεκριμένη συνέντευξη ο δήμαρχος εγείροντας εύλογα ερωτήματα το γιατί παραπληροφορεί συνειδητά ο δήμαρχος Λουτρακίου τους δημότες του;

Μύθος 2: Ο δήμαρχος υποστήριξε ότι ο προαστιακός θα δημιουργήσει διάφορα προβλήματα.

Αλήθεια 2: Η μονή αλήθεια είναι ότι όλες οι μελέτες του έργου της επέκτασης του προαστιακού μέχρι την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, έχουν εκπονηθεί με τις κατευθυντήριες εισηγήσεις της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου και είναι προσαρμοσμένες στην επικείμενη επέκταση του νέου ΓΠΣ στο Λιβαδάκι, έγγραφο τεχνικών υπηρεσιών 27826 13/12/2011.

Ενώ η τεχνική περιγραφή του περιβαλλοντικά αδειοδοτημένου έργου του προαστιακού, αναφέρει ξεκάθαρα ότι κατά το σχεδιασμό του έργου έχουν ληφθεί υπόψη όλα τα στοιχεία της μελέτης της αντιπλημμυρικής προστασίας του δήμου Λουτρακίου, καθώς και η κάλυψη με ΑΣΙΔ όλων των ισόπεδων διαβάσεων που θα προκύψουν από την εφαρμογή του νέου ρυμοτομικού σχεδίου Λουτρακίου.

Ωστόσο, η τεχνική υπηρεσία του δήμου, με νεότερο έγγραφο της (το 26888) επαναβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από την έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου, και το ίδιο παραδέχεται και ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης σε γραπτή του επιστολή, την οποία έχει υπογράψει ο ίδιος προσωπικά, και είχε δημοσιευτεί προεκλογικά στον τοπικό τύπο, και η οποία τον βοήθησε στο να υπερψηφιστεί δήμαρχος από το εκλογικό σώμα!

Συνεπώς για ποιό λόγο, αυτή η συνειδητή κινδυνολογία από τον δήμαρχο Γιώργο Γκιώνη, η οποία μπορεί να προκαλέσει σύγχυση και αναστάτωση σε ανυπολόγιστο αριθμό δημοτών;

Μύθος 3: Ο δήμαρχος ισχυρίστηκε ότι παρακαλάμε για στάση μόνο στον Ισθμό!


Αλήθεια 3: Σύμπασα η τοπική κοινωνία, με όλους τους φορείς του δήμου και τα σημαντικότερα αθλητικά σωματεία, δεν παρακαλάει για κανέναν σταθμό προαστιακού στον Ισθμού, αλλά διεκδικεί μετά επιτάσεως την ενιαία υλοποίηση του έργου της σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό που περιλαμβάνει:

√ στάση στον Ισθμό, με μετατροπή του υφιστάμενου σιδηροδρομικού σταθμού σε σταθμό προαστιακού

√ στάση τύπου τραμ στο καζίνο Λουτρακίου, ( οδός Παπανικολάου)

√ και τερματική στάση Λουτρακίου στην οδό Αιγαίου!

Τα προαναφερόμενα έχουν υπογράψει πρόσφατα και οι δύο αρμόδιοι αντιδήμαρχοι για θέματα τεχνικών υπηρεσιών Αθανάσιος Γεωργίου και Κωνσταντίνος Παντελαίου, ενώ υποστηρίζονται και από τρεις ειλημμένες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου!

Από την κυνική ομολογία του δημάρχου ότι παρακαλάει μόνο για στάση στον Ισθμό, αλλά και την όλη αστήρικτη από επιστημονική υποστήριξη, επιχειρηματολογία του, κατά της έλευσης του προαστιακού στο Λουτράκι, η λογική αποκλείει κάθε περίπτωση ο δήμαρχος να μεταφέρει στο αρμόδιο υπουργείο τις αποφάσεις της τοπικής κοινωνίας και του δημοτικού συμβουλίου για έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου!


Μύθος 4: Ο δήμαρχος ισχυρίστηκε πώς το συγκεκριμένο έργο είναι κοστοβόρο!

Αλήθεια 4: Πράγματι το έργο από ορισμένους επιτήδειους στην ΕΡΓΟΣΕ είχε κόστος κατασκευής 25 εκατομμύρια ευρώ. Εδώ και κάμποσο καιρό, και με την καταλυτική παρέμβαση των έγκριτων συγκοινωνιολόγων της Πρωτοβουλίας Πολιτών για τον προαστιακό, το συγκεκριμένο έργο έχει αποκτήσει πολύ χαμηλότερο προϋπολογισμό, και το τελικό προεκτιμώμενο κόστος κατασκευής του δεν θα ξεπεράσει τα 8 εκατ. € grosso modo!

Ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης, αν ασχολούνταν πραγματικά με αυτό το έργο, θα το γνώριζε!

Μύθος 5: Η εκτίμηση του Γιώργου Γκιώνη πως η κυβέρνηση δεν θέλει να το υλοποιήσει!

Αλήθεια 5: Η άμεση αντίδραση του κυβερνητικού βουλευτή Γιώργου Τσόγκα, ο οποίος προφανώς πληροφορούμενος τα προαναφερόμενα δήλωσε στην σελίδα του στο facebook: «Επειδή λογής, ασχέτων όμως, καλοθελητών διαδίδουν αβάσιμες και ανυπόστατες πληροφορίες για τον Προαστιακό του Λουτρακίου, ενημερώνω ότι και στην τελευταία (περασμένη εβδομάδα), μια από τις πολλές, επικοινωνίες που είχα με τον αρμόδιο γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, επαναβεβαίωσε ότι το έργο βρίσκεται στην τελική του φάση, δηλ. ένα βήμα πριν την δημοπράτηση, χωρίς καμία παρέκκλιση από τις αρχικές του μελέτες, οπότε όσα περί του αντιθέτου υποστηρίζονται για παρέκκλιση από την οδό Αιγαίου, είναι απολύτως αβάσιμα και υποβολιμαία»!

Τέλος η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου ως την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, σαν αμερόληπτη συλλογικότητα διεκδίκησης του έργου του προαστιακού, θέλει να είναι ακριβοδίκαια με όλους, γι αυτό και χαιρετίζει και κρατάει αποθηκευμένη στο αρχείο της, την δήλωση που έκανε σε νηφάλια κατάσταση ο Γιώργος Γκιώνης στο μεσοδιάστημα της συνέντευξης του, λέγοντας χαρακτηριστικά “αν αποφασίσει η κυβέρνηση να φέρει τον προαστιακό στο Λουτράκι, ο ίδιος δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα”!

- Advertisement -

26 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φανατικός οπαδός της απομόνωσης του Λουτρακίου, ο πολιτικά αξιοθρήνητος Γιώργος Γκιώνης!
    Θυμηθείτε πως δεν έκανε τίποτα για την Μαρίνα σκαφών, που η κατασκευή της ήταν υποχρέωσή των μεγαλοϊδιοκτητών του καζίνο.
    Θυμηθείτε πέρσι τέτοιο καιρό που έβγαλε την τροχαία έξω και ξύλωσε τις πινακίδες όλων των επισκεπτών αλλά και των μόνιμων κατοίκων με συνέπεια φέτος το Λουτράκι να είναι άδειο.
    Θυμηθείτε την ανάρτηση που έκανε στο facebook με τις μέδουσες.
    Και θυμηθείτε όλες εκείνες τις περιπτώσεις που ο δήμος συκοφαντείται και στην Ιάσωνος δεν αντέδρασαν ποτέ ως όφειλαν.
    Κραυγαλέο παράδειγμα, η περίπτωση της λίμνης της Βουλιαγμένης και τα όσα αποκάλυψε στο δημοτικό συμβούλιο ο κύριος Μαντάς.
    Τα ίδια εκάνε πάντα και εξακολουθεί και κάνει ακόμα και τώρα, με τον προαστιακό.
    Που προσπαθεί να ακυρώσει τις τεχνικές υπηρεσίες του δημου, τον καθ υλην αρμοδίο, τις μελέτες ώστε να κάνει ένα έργο δυσλειτουργικό και πανάκριβο, Όπως έκανε και στην προηγούμενη θητεία του ως δημαρχος με το Spa.
    Το οποίο έγινε μικρότερο και ακριβότερο από την αρχική Μελέτη.

    Και μετά από ολα αυτά υποκρίνεται ενδιαφέρον για τους πολίτες, τους εργαζόμενους του καζίνο, τους εργαζόμενους του υδροθεραπευτηρίου και των επιχειρήσεων της πόλης!
    Και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πως θα δίνουν χρήματα για να μας διαφημίζει δήθεν, ο φίλος τους με τον ΛΤΟ!
    Βρήκε τωρα και τον άλλο ξενόφερτο, παρακμιακό έμπορα της παραπληροφόρησης που του αρέσει να ξαπλώνει στις πολυτελέστατες πολυθρόνες του Δημαρχείου και ο οποίος δεν έχει καταλάβει τίποτα από το δράμα της κοινωνίας, και βγήκαν να κοροϊδέψουν τον κόσμο για τον προαστιακό!
    Και μετά δήθεν ψάχνουν μαζί για το ποιος έχει καταρρακώσει το Λουτράκι και του δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στην υποστήριξη των τουριστικών και κατ επέκταση των οικονομικών και κοινωνικών αναγκών του!

    Το δημαρχείο δεν είναι σανοπωλείο,και να προσέξει πολύ το κάθε λογής μιντιακό ασπόνδυλο, που ονειρεύεται να γίνει βουλιμικός εξουσιαστικός γυμνοσάλιαγκας του θρόνου, για να μην βρεθεί δημοσιογραφικά στο πυρ το εξώτερο με αυτά που κάνει στο Λουτράκι!
    Και αυτά που κάνει ήδη είναι πολλά κατά του Λουτρακίου!

  2. Στην οδο αιγαιου;οχι καλυτερα να παει στην περιοχη πευκακι.μονον στον ισθμο ειναι η καλυτερη λυση αδελφια και με ελαχιστο κοστος.

  3. Περίεργο 11:52 π.μ. τα όνειρά σου διαρκούν ακόμα και όταν ξυπνήσεις να το κοιτάξεις αυτό είναι σοβαρό και πρόσεξε μη γίνεις ποτέ δωρητής μυαλού!
    Μια γνωστή μου ετσι την πάτησε, ξύπνησε μία μέρα, και πήγε στο ρίο-αντίρριο για να τους πει πώς την γέφυρα την φτιάχνανε με λάθος τρόπο.
    Επέμενε επέμενε και στο τέλος την πήρανε με ζουρλομανδύα…

  4. όπα ρε μεγάλε χαλάρωσε που θα τρέχει μία πόλη ολόκληρη με τους χιλιάδες παραθεριστές της, στου διαολου τη μανα επειδή συμφέρει σένα 12:36/11:52!
    Προαστιακος στο Λουτράκι τέλος αυτό αποφάσισε η κοινωνία και αυτό θα γίνει.

  5. Αγαπητο loutrakiblog γιατι δεν αναγραφεται και τον υπογραφοντα του κειμενου ωστε να λαβει απαντηση;

  6. Στην αρχη δε τους εκανε στον ετοιμο προυπαρχοντα σταθμο του ΟΣΕ.Εξω το τρενο απ το Λουτρακι.Μετα ειπανε,μην ανησυχείτε,θα το παμε στην οδο Αιγαιου,στο ρεμα.Βολευει εκει.Μετα ειπανε θα το πανε στο καζινο.Ακομα παραεξω και η βιωσιμοτητα εξασφαλισμενη.Τωρα λενε ουτε εκει δε τους κανει,παρακαλανε για Ισθμο.Δε το κανετε στη Λαμια;Απο κοροιδια άλλο τιποτα.Και φυσικα από ειρωνια ο κάθε ασχετος,πολεμιος του τρενου,αλλο τιποτα.Τρενο υπηρχε μεσα στη πολη του Λουτρακίου και περισσοτερες από μια φορα στην ιστορια.Γιατι κανετε σαν να ακουτε τιποτα εξωγηινο,δε καταλαβαίνω.Οτι ειστε ασχετοι δε σημαινει ότι θα καταργησουμε και το τρενο.Δε το θελουν οι Λουτρακιωτες,συμφωνοι,οτι θελουν οι πολλοι.Αλλο αυτό.

  7. Δημαρχος τα χεις χαμενα, ο ισθμος δεν συμφέρει θέλει 10 ευρώ ταξί μόνο για να πας κι άλλα 10 να γυρίσεις, το συνολο 20 + το εισιτήριο του προαστιακού αντίο ζωή.Αμα εχεις λεφτα για πέταμα ας έρθει ο προαστιακός στο Λουτράκι και εσύ να τον καβάλας από τον Ισθμό
    Επιπλέον τα τρένα από την Κόρινθο και το Κιάτο είναι ήδη γεμάτα και όσοι επιλέγουν απο το Λουτράκι την λυση του Βασιλόπουλου θα ταξιδεύουν όρθιοι.
    Αλλα αυτα δεν τα λες στην προπαγανδα σου, η οποια εχει πέσει και δεν καταλαβαίνεις ότι γελάει ο κόσμος και εξοργίζεται με αυτά που κάνεις

  8. Τις δικές σας επιχειρήσεις κύριοι της δημοτικής αρχής να τις διαχειρίζεστε όπως επιθυμείτε.
    Με τα δημόσια συμφέροντα δεν θα παίζεται και δεν θα κανετε οτι γουσταρετε γιατί υπάρχουν άνθρωποι που τους δυσκολεύεται τη ζωή.
    Εγω σαν δημότης περιμένω να βγεί με στοιχεία – οχι με λογια του αερα- ο δήμαρχος για να αποδείξει αν και κατα ποσο τρέχει τις αποφάσεις του δ.σ.

  9. Το καζίνο με τους διευθυντές του είχε τοποθετηθεί παλαιότερα και ήταν υπέρ του προαστιακού στο Λουτράκι και μάλιστα έκανε και προσφορά στον ΟΣΕ να μισθώνει βαγόνια για τη μεταφορά της πελατείας.
    Πρόσφατα είδαμε και την ανακοίνωση του σωματείου των 1300 εργαζομένων στο καζίνο που πολύ σωστά για να διευκολυνθεί ο κόσμος να έρχεται στο Λουτράκι τάχθηκε υπέρ του έργου.
    Τωρα τι ειναι αυτά που λενε μερικοί αποδιοπομπαίοι μόνο οι ίδιοι ξέρουν!

  10. Κε Θυμή (εάν ειστε εσεις ο υπογράφων το σχόλιο) ειστε ή υποδύεστε τον άσχετο με τα τεκταινόμενα στην πόλη? Δε γνωρίζετε την "Πρωτοβουλία μπλα μπλα μπλα" και ποιοι την κινούν? Ή θελετε να μας πειτε οτι την ανακοίνωση τη διαβάσατε μόνο στο συγκεκριμένο ιστολόγιο? Διότι έχει αναρτηθεί εδω και κάποιες μέρες.

  11. An einai na apanntisete kurie dimotike simBoule thelo na mou peite kai, to giati mou pirate persi 2 fores tis pinakides ston kentriko dromo eno fetos den grafete kanena.
    O makakas tis pareas eimai ego?
    Gia apantiste kurie thimi!

  12. Εγώ επειδή δεν έχει προαστιακό το Λουτράκι αναγκάστηκα και πήγα για να ταξιδεψω προς Αθήνα με το αυτοκίνητό μου απο την Κόρινθο.
    Και εκεί μου έσπασαν δύο φορές το αυτοκίνητο οι γύφτοι.
    Τις ζημιες αυτες ποιος θα μου τις πληρώσει που είμαι πατέρας δύο παιδιών και αγωνιζομαι για το ψωμί τους;

  13. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΘΑ ΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΔΥΟ ΤΥΧΕΡΟΙ/ΕΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ/ΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΥΤΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΕΡΓΑΜΟΝΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΌ ΜΑΘΗΜΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΚΤΕΡ!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΡΕ ΤΙ ΠΛΑΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ
    ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΜΠΛΟΓΚ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΑΙΤ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ!!!

  14. Φεύγει ο Ιούνιος και η πόλη ειναι νεκροταφείο και συζητάει η δημοτικη αρχη για το αν και πως θα ενα εργο που θα φερει κόσμο στο Λουτράκι όλο τον χρόνο;
    Ρε τι λέτε ;

  15. Στις ανακοινώσεις για τον προαστιακό του Λουτρακίου διάβασα πως έχουν εκδοθεί τα τεύχη δημοπράτησης και συνεπώς το έργο έχει αδειοδοτηθεί περιβαντολογικά από το αρμόδιο υπουργείο.
    Είναι φύσει αδύνατον λοιπόν να πετάξουν έξω από το ΓΠΣ Λουτρακίου, ένα έργο που έχει προηγηθεί και έχει πάρει περιβαντολογική αδειοδότηση γιατί πολύ απλά, δεν εγκριθεί και δεν θα πάρει περιβαντολογική αδειοδότηση η επέκταση του νεου ΓΠΣ Λουτρακίου.
    Συνεπώς να προσέξουν κάποιοι μην τινάξουν στον αέρα εκτός από τον προαστιακό και το νέο ΓΠΣ Λουτρακίου

  16. Γειά σου ρε γραμματέα με τις ερωτήσεις σου και τις φωτιές που τους άναψες.Τι το ήθελες το θέμα με το προαστιακό;Να τρέχουν και να μη φθάνουν;

  17. Το μονο τρενο που θα κυκλοφορει στο Λουτρακι ειναι το τρενακι που κανει το δρομολογιο λιμανι-καζινο.Εχει και ωραια μουσικη.

  18. Ετσι σχολια μονο υπερ του προαστιακου μεσα στο λουτρακι(κεντρικη πλατεια καλυτερα και 10000 επισκεψεις καθημερινα)αλλωστε 2000 υπογραφες ειναι αυτες,ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ τι σημαινει ?

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog