Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Γιώργος Γκιώνης: «Ακόμα πιο εξυπηρετική η στάση στον Ισθμό»

- Advertisement -

Μετά τις θετικές ανακοινώσεις πολιτών και φορέων για τη δημοπράτηση του προαστιακού Λουτρακίου,συνεχίζονται οι εργασίες και οι μελέτες προς ολοκλήρωση του έργου…
Όπως αναφέρει στο Moriasnews.gr ο Δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης: «Η στάση στον ισθμό θα είναι ακόμα πιο εξυπηρετική. Μας ενδιαφέρει πιο πολύ η εξυπηρέτηση όλου του Δήμου από τον Ισθμό».

Αυτό γιατί η στάση του Ισθμού θα αποτελέσει μια είσοδο και ευκολότερη πρόσβαση στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου, ευνοώντας κατά αυτό το τρόπο τον τουρισμό και την οικονομία της περιοχής. Σύμφωνα με τον κ. Γκιώνη το συγκεκριμένο έργο αφορά τόσο την πόλη του Λουτρακίου όσο και άλλες περιοχές του Δήμου, που με την ολοκλήρωση του εν λόγω έργου θα δουν αυξημένη κινητικότητα.

 Η σύνδεση του Ισθμού με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και το λιμάνι του Πειραιά μόνο καλά θα επιφέρει στη περιοχή, οι πολίτες της οποίας αναμένουν την υλοποίηση του έργου για ένα μεγάλο διάστημα. Η δημοπράτηση αναμένεται να γίνει τον μήνα Νοέμβριο ενώ οι σχετικοί φορείς αναμένουν την ακριβή ημερομηνία.

Βαγγέλης Κόκκινος

- Advertisement -

31 ΣΧΟΛΙΑ

  1. θα ειμαι εκτος θεματος, μιας και δεν βρισκομαι τωρα σε σχετικη αναρτηση. Εχω ξαναρωτησει σε παλιοτερο σχολιο ως προς την τυχη του ιστορικου ξενοδοχειου "Πευκακι". Αγορασθηκε τελικα? Ανακαινιζεται? Θα επαναλειτουργησει και αν ναι περιπου ποτε? Αν γνωριζεται κατι εκει στο "Loutraki Blog", η εστω καποιος αλλος φιλος και θελει να μας πληροφορησει

  2. Απάντηση στον Γιώργο Γκιώνη από την πρωτοβουλία πολιτών και φορέων για την έλευση του προαστιακό ως την οδό Αιγαίου

    Η μεμονωμένη στάση στον Ισθμό που προτείνει ανεξήγητα ο δήμαρχος χωρίς τη διακλάδωση Ισθμού Λουτρακίου, σημαίνει πολλά και μεγάλα προβλήματα στην ομαλή μεταφορά χιλιάδων πολιτών.

    Μεταφορά όρθιων επιβατών σημαίνει πλήρης απαξίωση.
    Ο σταθμός στον Ισθμό δεν εξυπηρετεί την πόλη, καθώς τα έξι χιλιόμετρα είναι μακριά και το κόστος για την κάλυψη αυτής της απόστασης με ταξί είναι αποτρεπτικό.
    Το Λουτράκι χρειάζεται τη δική του αυτόνομη σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα πως είχε παλιότερα.
    Η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα εγγυάται την βιώσιμη ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής του Λουτρακίου Ενώ η σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά και το διεθνή Αερολιμένα Ελευθέριος Βενιζέλος θα αποτελέσει συγκοινωνιακή Επανάσταση και ένα τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα για την τοποθέτηση του Λουτρακίου στη Διεθνή τουριστική αγορά.
    Γεγονός που θα σημάνει αυτόματα, το τέλος της οικονομικής αιμορραγίας του Δημοτικού χρήματος για άκρως αμφιλεγόμενες διαφημιστικές προβολές του Λουτρακίου.

    Η δε μελέτη του ίδιου του Γιώργου Γκιώνη στην on track rail system Expert εναντιώνεται ευθέως κατά της μονομερής στάσης στον Ισθμό και αναφέρει χαρακτηριστικά:

    1) Σήμερα είναι σημαντικό το συγκοινωνιακό έλλειμμα εξυπηρέτησης που προκύπτει για το θέατρο του Λουτρακίου, από την μη σύνδεσή του με την Αθήνα μέσω του προαστιακού.
    Τη στιγμή μάλιστα που το Λουτράκι διαθέτει έναν έτοιμο σιδηροδρομικό διάδρομο που πολύ εύκολα και με έργα χαμηλού κόστους μπορεί να αξιοποιηθεί άμεσα!
    2) είναι φανερό ότι θα πρέπει να προχωρήσει το ταχύτερο δυνατόν η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Λουτράκι με βάση τον υπάρχοντα σχεδιασμό του ΟΣΕ.
    Δηλαδή τη μετατροπή της σημερινής μετρικής γραμμής Ισθμού Λουτρακίου σε κανονική και τη δημιουργία των τριών νέων στάσεων του προαστιακού σε Ισθμό και Λουτράκι.
    3) η Οδική μετακίνηση στην απόσταση των Έξι χιλιομέτρων μεταξύ Ισθμού και πόλης Λουτρακίου,χωρίς την σιδηροδρομική διακλάδωση, είναι ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ για τη χρήση του τρένου από το επιβατικό κοινό.
    Υπάρχουν πολλά παραδείγματα τόσο διεθνώς όσο και στη χώρα μας που δείχνουν ότι οι σιδηροδρομικοί σταθμοί που απέχουν παρόμοιες αποστάσεις από το πλησιέστερο οικιστικό κέντρο που καλείται να εξυπηρετήσουν σταδιακά απαξιώνονται και παρουσιάζουν ελάχιστη κίνηση όπως παραδείγματος χάρη Λιβαδειά Κιλκίς αλλά ακόμα και ο σταθμός Κορωπί που εξυπηρετείται από τον προαστιακό και απέχει μόλις 2 χιλιόμετρα από τον ομώνυμο οικισμό της Αττικής.
    4)Η δε τροφοδοτική λεωφορειακή συγκοινωνία, Και μόνον αδυνατεί να ικανοποιήσει τον υψηλό φόρτο των επιβατών από/προς Αθήνα-Αεροδρόμιο-λιμάνι Πειραιά!
    Στις αιχμές το Λουτράκι, χρειάζεται συρμούς μοναδιαίας χωρητικότητας τουλάχιστον 300 θέσεων, με δεδομένου ότι υπάρχει η μελέτη επιβατικής ζήτησης για την ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρόμου που έδειξε ότι η ημερήσια επιβατική ζήτηση για Λουτράκι ήταν μεγαλύτερη ακόμα και από τον προορισμό Οινόης Χαλκίδας.
    Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι τη δεκαετία του 90 οι συρμοί της μετρικής γραμμής Λουτρακίου Αθηνών αναχωρούσαν τις ώρες αιχμής από Λουτράκι υπερπλήρεις επιβατών με συνθέσεις διπλών και τριπλών συρμών, μολονότι ο χρόνος διαδρομής μέσω της μονής μετρικής γραμμής τότε ήταν δύο ώρες.

    7) συμπερασματικά η μόνη βιώσιμη περίπτωση εξυπηρέτησης του δήμου Λουτρακίου από τον προαστιακό είναι η κατασκευή του κλάδου κανονικής γραμμής Ισθμού Λουτρακίου, και η διαμόρφωση των τριών σταθμών που αναφέρονται στη μελέτη του ΟΣΕ.
    ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΕΞΥΠΕΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ, την αποφόρτιση του την περίοδο των μεγάλων τουριστικών εκπολ από την κυκλοφοριακή συμφόρηση των δύο ΙΧ των επισκεπτών, αλλά και για την απομειωση των αναγκών του, σε χώρους στάθμευσης"!

    Συνεπώς γιατί ο δήμαρχος προσπαθεί να σταματήσει την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι στην οδό Αιγαίου, αφού το έργο της διακλαδώσης, συμπεριλαμβάνει και σταθμό στον Ισθμό;

  3. Η τεχνική υπηρεσια του δήμου και ο αρμόδιος που είναι ο ΟΣΕ λένε άλλα από αυτά που λέει ο δήμαρχος και οποίος κάποια στιγμή πρέπει να λογοδοτήσει γιατί πολεμάει την έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου με τέτοιο μένος, Παρά το γεγονός ότι προεκλογικά είχε αναγνωρίσει την αναγκαιότητα και τη χρησιμότητα του συγκεκριμένου έργου

  4. Προς τον σχολιαστή 11:26πμ:Απο τελη Ιουλιου 2017 το Πευκακι λειτουργεί με νεα διεύθυνση (επιχειρηματίας απο την Κω και με 12ετη μίσθωση)με την επωνυμία. "Περλα"
    Σύντομα θα ξεκινήσει και η ανακαίνιση του ξενοδοχείου.Πιστεύω να σε καλυψα.

  5. Εσύ θα μπεις στο Δαφνί 12:28, που με το έτσι γουσταρω εσύ και οι φίλοι σου, θέλετε να μας αναγκάσετε να παίρνουμε το ΚΤΕΛ για να πάμε στην δουλειά μας και να είναι το Λουτράκι αποκλεισμένο γιά να πάρουν αξία κάποιοιες ιδιοκτησίες στου Βασιλόπουλου…

  6. ΕΠΙΣΤΟΛΗ Γ.ΓΚΙΩΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ:
    " ΤΟ δημοτικό συμβούλιο Λουτρακίου με την υπ αριθμ 303/8-10-2009 απόφασή του που ελήφθη επί των ημερών της Δημοτικής ανανεωτικής παρέμβαση πολιτών ως Δημοτικής Αρχής έχει ξεκαθαρίσει τη θέση του όσον αφορά την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι, διακλάδωση από τον Ισθμό με στάση στην οδό Παπανικολάου και τερματισμός στην οδό Αιγαίου.
    Σήμερα μετά την θετική στάση του ΟΣΕ ο οποίος λαμβάνει πλέον υπόψη του και προσαρμόζεται με την επέκταση του ΝΕΟΥ ΓΠΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ, διαμορφώνονται οι κατάλληλες προϋποθέσεις προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαδικασίες υλοποίησης του έργου.
    Η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση πολιτών, είναι η παράταξη που ανακίνησε το θέμα της έλευσης προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι και συνεργάστηκε με τους υπηρεσιακούς παράγοντες της ΕΡΓΟΣΕ ώστε να ξανασφυρίξει και πάλι το τρένο στην πόλη μας.
    ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ.
    Στην κατεύθυνση αυτή εργάστηκε αποτελεσματικά, η πρωτοβουλία πολιτών για τον προαστιακό σιδηρόδρομο έχοντας κοντά της ειδικευμένο συγκοινωνιολόγους.
    Είναι αυτονόητο ότι η δημοτική ανανεωτική παρέμβαση πολιτών και εγώ προσωπικά, είμαστε πρόθυμοι να σε εργαστούμε με εμπιστοσύνη προς εσάς και με όραμα για τον τόπο μας για την υλοποίηση ενός μεγάλου έργου όπως πράξαμε και στο πρόσφατο παρελθόν!"

    Με τιμή
    Γεώργιος Αλκ. Γκιώνης

    (Το έγγραφο φέρει την επίσημη υπογραφή του σημερινού δημάρχου)

  7. Πάρε και το καραβάκι το αλμπονα για να περνάς από τον ισθμό και να πηγαίνεις αγ.Θεοδώρους εσύ 12:28 για να παρεις το τρένο. Εμείς όλοι οι άλλοι, από το Λουτράκι θα περνούμε τον προαστιακό!

  8. Τουλάχιστον τώρα μιλάς με επιχειρήματα και υποστηρίζεις ξεκάθαρα μια θέση προαστιακού η οποία έπρεπε από εποχής Παύλου να είχε γίνει. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΌΣ το λέει η λέξη, δεν έχει καμία σχέση εισόδου στην πόλη, άιντε γιατί μας κουράσατε.

  9. 3 ερωτήματα που απαιτούν απάντηση από αυτούς που έχουν την ευθύνη για την λειτουργία και ανάπτυξη του τόπου.

    1. Γνωρίζετε πόσα δρομολόγια θα γίνονται από Λουτράκι καθημερινά?
    2. Θα γίνεται μετεπιβίβαση στους Αγίους Θεοδώρους παίρνοντας τον προαστιακό από Κιάτο και στο πήγαινε και στο έλα?
    3. Πόσο χρόνο θα είναι το δρομολόγιο Λουτράκι-Αθήνα και πόσα δρομολόγια θα γίνονται την ημέρα όταν από Ισθμό θα περνάνε για Προαστιακό και Υψηλών Ταχυτήτων όπως λέγεται και θα είναι περίπου 25?
    4. Αληθεύει ότι σε αυτή την περίπτωση ΔΕΝ θα υπάρχει στάση του συρμού Υψηλών Ταχυτήτων (36 λεπτά για Αθήνα) στον Ισθμό?
    ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ.!!!!
    ΠΡΙΝ ΔΟΘΟΥΝΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΤΕ.

  10. Η καλύτερη λύση νομιζω πως είναι να γίνει σταθμος στον Ισθμό και απο εκεί να υπάρχουν λεωφορεία η το πολύ πολύ τοπικό τρένο που να μεταφέρει το κοσμο στο Λουτράκι.Γιατί;
    1.Η κατασκευή γραμμής κανονικού πλάτους δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση τεχνικά και το κόστος πολύ υψηλό-σκεφθείτε μόνο πόσα γεφύρια και πόσες διαβάσεις θα πρέπει να κατασκευασθούν.
    2.Το να περνά μέσα στη πόλη τρένο υψηλής ταχύτητας ουτε να το φαντασθω θέλω.Κυριολεκτικά θα πρέπει να χωρισθεί η πόλη στα δύο. Οι πανω απο τη γραμμή θα είναι οι παριες καί οι κάτω οι προνομιούχοι Η δε ενόχληση των παρακείμενων κατοικιών τεράστια.(θόρυβος, καυσαέρια,κίνδυνος κλπ,κλπ) Εκτός κι αν γίνει υπογειοποίηση της γραμμής!
    3.Είναι απορίας άξιο απο ποια μελέτη βγαίνει πώς τα τρένα θά είναι γεμάτα. Εδώ ο προαστιακός στο σταθμό Κορίνθου δεν γεμίζει παρα μόνο τις ώρες αιχμής (δηλαδή 2 δρομολόγια το πρωί και 1 άντε 2 το απόγευμα), πως είναι δυνατό να πιστεύει κανείς πως θα γεμίζει απο Λουτράκι; Εκτός κι αν μιλάμε μόνο για μερικά δρομολόγια το καλοκαίρι και κάνα Σ/Κ.Τα υπόλοιπα θα είναι άδεια.Και το πιο πιθανό είναι να μην βάζει καθόλου δρομολόγια ο (ιδιωτικος;)ΟΣΕ γιατί δεν θα συμφέρει. Οποτε θα έχουμε όλες τις δυσμενείς επιπτώσεις χωρίς όφελος.
    4.Για ποιά ανάπτυξη μιλάμε;Να γίνει το Λουτράκι μεγαλούπολη; Ηδη πολλοί το λένε Παγκράτι με θάλασσα.Αυτό θέλουμε; Όχι κύριοι.Ας φτιάξουμε τη πόλη μας ανθρώπινη και έτσι και εμείς θα τη χαιρόμαστε και αλλοι θα ελθουν να μεινουν και τουρισμός θα ελθει και μάλιστα καλής ποιοτητας

  11. Σωστότατος ο κος Γκιώνης .
    Με αυτό: ΄΄Ακόμα πιο εξυπηρετική η στάση στον Ισθμό ΄΄
    Για αυτούς βέβαια όπου έχουν λίγο νιονιό,
    και βλέπουν λίγο μπροστά 10-20 χρόνια..
    Δηλαδή ρύπανση-ηχορύπανση-επικινδυνότητα στην διάβαση του μέχρι το κέντρο του Λουτρακίου….!

  12. Υ.Γ Υπάρχει και το κόστος βέβαια και συντήρηση αυτόν ήτοι γραμμών-φανάρια – γέφυρες –προστατευτικών κ.α..
    Έτσι δεν είναι φωνακλά μου, με το video club..??

  13. Σταση στον Ισθμο και σταση εντος Λουτρακιου εις την οδο Αιγαιου, τι ενοχλει τον δημαρχο; Και τη δεκαετια 1990 που λειτουργουσε το τρενο, υπηρχε σταση και στον Ισθμο και στο τερμα, πλατεια ΟΣΕ. Και παντα οι πολεμιοι του τερματος εκει, φωναζανε Εξω το τρενο απο τον οικιστικο ιστο, να παει παραεξω στην οδο Αιγαιου. Οριστε, εγινε το θελημα τους. Ουτε αυτο τους κανει τωρα; Ας δωσουν εξηγησεις.

  14. Έχει δίκιο ο δήμαρχος , μια στάση στον Ισθμό είναι ότι καλύτερο. Τα άλλα είναι πράγματα που δε θα γίνουν ποτέ και θα διαλύσουν και το Λουτράκι που έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα με το κυκλοφοριακό.

  15. Πλάκα μας κάνετε, γιατί υποτιμάτε την νοημοσύνη μας με δικαιολογίες για κόστος ταξί, μεταφορά χιλιάδων!!επιβατών (ούτε μελέτη πριν 10 χρόνια δεν θα ήταν αληθής )όταν όλοι βλέπαμε 20 άτομα να έρχονται την Παρασκευή και τα ίδια να φεύγουν την Κυριακή,όταν δεν υπάρχει Γ.πολεοδομικο σχέδιο πόλης, δεν υπάρχουν δρόμοι, parking, προστασία πολιτών γιατί εδώ μιλάμε για ρεύμα κλπ,κλπ,υπάρχουν ευθύνες που δεν έχει γίνει το έργο στον Ισθμό να τελείωνει γιατί μέσα στο Λουτράκι δεν θα έρθει ποτέ και σας κοροϊδεύουν! !!

  16. αν θελει στον ισθμο ο κυριος να ναυλωσει λεωφοριο σε καθε ελευση του προαστιακου να πηγαινει τον κοσμο στο λουτρακι .
    αν και νομιζω πως η σταση στον ισθμο ειναι μια τρυπα στο νερο .

  17. Οι ίδιες και οι ίδιες σαχλαμάρες, από τους ίδιους που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Σε ποιο λεξικό γράφει ότι "Προαστιακός" είναι το τρένο που περνάει 5 χλμ. έξω από την πόλη; Ρωτήστε στην Κόρινθο, πόσο (δεν) εξυπηρετούνται από τη συγκοινωνία, αυτοί που θέλουν να πάνε από και προς το σταθμό, που είναι έξω από την πόλη. Οι μπούρδες περί διχοτόμησης της πόλης, επικινδυνότητας κ.λπ. έχουν απαντηθεί από τους ειδικούς, μέσα από διαδοχικές μελέτες. Πάρτε το χαμπάρι. Η μελέτη είναι έτοιμη, το κονδύλι έχει βρεθεί, και κάποιοι ελάχιστοι εξυπνάκηδες (για να μην πω τίποτα χοντρό), θέλουν να διώξουν το έργο. Κάποιοι, λοιπόν, δεν ήθελαν τη μαρίνα, οι ίδιοι (πάνω κάτω) δεν θέλουν τον Προαστιακό, μπήπως να ξεκουμπιστούν από το Λουτράκι, μπας και δούμε προκοπή;

  18. α. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ αναφέρεται στα προάστια των ΑΘΗΝΩΝ και όχι στην κάθεσ πόλη.
    β. Περί Μελέτών Ηχορύπανση κλπ όλες οι σύγχρονες πόλεις έχουν ΤΡΑΜ
    γ. Σκεφτείτε πόσο εύκολο για κάποιον έλληνα ή ξένο τουρίστα είναι να παίρνει την τσαντούλα του και τσουπ να ανοιγει την πόρτα και να βρίσκεται στο ΚΕΝΤΡΟ του Λουτρακίου. Θα γεμίζει πάλι η πόλη και με λιγότερα αυτοκίνητα.
    γ. Οσοι θίγονται με την άφιξη του προαστιακού ΜΕΣΑ στο Λουτράκι φυσικά και πιέζουν αν μην γίνει .
    Στο ελλάντα πάντα οι λίγοι εμποδίζουν την πρόοδο της κοινωνίας.

  19. 10:01 π.μ Στο ελλάδα πρόοδος σημαίνει με ένα κουμπί τσουπ έξω από το σπίτι σου..!!
    Τσουπ με ένα κουμπί και ουρείς χωρίς να περπατήσεις μέχρι το w.c ..!
    Με τον προαστιακό οι Αθηναίοι με ένα ΄΄τσουπ΄΄ πάνε Αγ. Βαρβάρα –Αιγάλεω-Καλλιθέα κτλ χωρίς να πάρουν άλλα μέσα..?
    Μερικοί εδώ λένε την γνώμη τους για το θέμα..
    όπως και εγώ…!
    Οι συγκοινωνιολόγοι –ειδήμονες θα καταλήξουν….
    Εσύ με το video club γιατί έχεις λυσσάξει με το θέμα αυτό…??
    Κανένα οικοπεδάκι εκεί κοντά…?
    Τέλος εσύ σαν μέτοικος (από μπαμπά..) ενδιαφέρεσαι ποιο πολύ από εμάς τους βέρους Λουτρακιώτες….? Αντε μου ….

  20. Με τον προαστιακό οι Αθηναίοι με ένα ΄΄τσουπ΄΄ δεν πάνε Αγ. Βαρβάρα –Αιγάλεω-Καλλιθέα κτλ. Αλλά σάμπως οι Πόντιοι με ένα ΄΄τσουπ΄΄ πάνε Σαμψούντα, Πιτιούντα, Κερασούντα κλπ;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog