Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Απάντηση στον Γιώργο Γκιώνη από την Πρωτοβουλία Πολιτών και φορέων για την έλευση του προαστιακό ως την οδό Αιγαίου

- Advertisement -

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΚΙΩΝΗ..

Η ακατανόητη εμμονή του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη, μετά το «ευχαριστώ» στον γενικό γραμματέα Υποδομών & Μεταφορών Γιώργο Δέδε, για την σύνδεση του Ισθμού με την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου και την σύνδεση του τόπου μας απευθείας με την Αθήνα και το Λιμάνι του Πειραιά, καθώς και το διεθνές αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», γεννά εύλογα ερωτήματα και προκαλεί εντονότατο προβληματισμό.
Ο Γιώργος Γκιώνης γνωρίζει άριστα από το 2007, σύμφωνα με την μελέτη που παρήγγειλε και παρέλαβε από την εξειδικευμένη εταιρεία «On Track Rail System Experts», σε συνδυασμό με την παρουσία του διοικητή και διευθυντικών στελεχών του ΟΣΕ, καθώς και καθηγητών συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ στο Πνευματικό Κέντρο Λουτρακίου το 2009, ότι η στάση του Ισθμού είναι ως έργο ενιαία και αλληλένδετη με τον τερματισμό του προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου.
Επίσης, ο Γιώργος Γκιώνης έχει υπόψη του, ότι η προκήρυξη του έργου σύνδεσης του Ισθμού με το Λουτράκι τον προσεχή Νοέμβριο, σύμφωνα με τα εκδοθέντα τεύχη δημοπράτησης, τα οποία φέρουν την σύμφωνη γνώμη της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου προσαρμοσμένη στην επέκταση της Β΄ φάσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου και βασισμένη στις τρεις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, προβλέπει την κατασκευή σταθμού στον Ισθμό που μελλοντικά θα εξυπηρετεί και τα διερχόμενα τραίνα προς την Πάτρα, ενδιάμεσου σταθμού πλησίον του casino Λουτρακίου στην διασταύρωση με την οδό Παπανικολάου και η γραμμή θα τερματίζει στην οδό Αιγαίου.
Προς τι λοιπόν ο Γιώργος Γκιώνης, εντελώς αυθαίρετα, κατακερματίζει το έργο προπαγανδίζοντας μόνον την στάση του Ισθμού, όταν οι ισχυρισμοί του είναι ανεδαφικοί και δεν έχουν σχέση και ουσία με την πραγματικότητα;
Δίνει ή δεν δίνει δικαίωμα ο δήμαρχος Λουτρακίου, με την δεκαετή καθυστέρηση που έχει προκαλέσει η εναντίωσή του στο έργο, να εγείρονται υποψίες με αφορμή και την περίεργη επίσκεψη το 2013 στο υπουργείο Ανάπτυξης;
Ας σταματήσει η παραπληροφόρηση της τοπικής κοινωνίας για ένα έργο που αποτελεί πάνδημη απαίτηση, καθ’ ότι η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών αντιλαμβάνεται ότι θα φανεί φως στο «τούνελ μαρασμού» του Λουτρακίου.

● Ακολουθεί επισυναπτόμενο έγγραφο με τις αλήθειες και τα ψέματα για το έργο.

 Διαβάστε το έγγραφο

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ     Λουτράκι 14 Οκτωβρίου 2017

ΑΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ
ΣΤΟΝ ΙΣΘΜΟ, ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ!..

Απάντηση στον Γιώργο Γκιώνη, για τις δήθεν ευεργετικές συνέπειες που θα έχουν οι πολίτες, από την μεμονωμένη κατασκευή σταθμού προαστιακού στον Ισθμό χωρίς την διακλάδωση του Λουτρακίου ως την οδό Αιγαίου, δίνει η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
“Η μεμονωμένη στάση στον Ισθμό, που προτείνει ανεξήγητα και εμμονικά, ολομόναχος ο δήμαρχος,
– κόντρα στις προεκλογικές εξαγγελίες του,
– κόντρα στις τρεις ειλημμένες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου,
– κόντρα στην οριστική μελέτη βασισμένη στην εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου,
χωρίς τη διακλάδωση Ισθμού Λουτρακίου, δεν ευνοεί τους περίπου 17.000 κατοίκους και τους περίπου 100.000 παραθεριστές, παρά μόνο τις συντεχνίες των ολίγων, την ύπαρξη των οποίων έχει παραδεχθεί και ο ίδιος με τοποθέτησή του στο δημοτικό συμβούλιο, που έχει δημοσιευτεί στον τοπικό Τύπο!
Η εμμονή του Γιώργου Γκιώνη θέτει σε κίνδυνο, όχι μόνο τις θέσεις των περίπου 1.280 εργαζομένων του Club Hotel Casino Loutraki, αλλά και όλες τις θέσεις εργασίας, στο υπόλοιπο επαγγελματικό φάσμα του δήμου.
Η στάση του αυτή είναι επικίνδυνη για την ομαλότητα και την Δημοκρατία, αφού δεν συμβαδίζει
– με τα δημόσια συμφέροντα,
– με τα προεκλογικά συμφωνηθέντα,
– με την πανθομολογούμενη απαίτηση της κοινωνίας!
Τα όσα ορφανά από επιστημονική υποστήριξη προτείνει για άλλη μία φορά ο δήμαρχος, σημαίνουν τεράστια και πολυμορφικά προβλήματα τόσο για την ομαλή μεταφορά χιλιάδων πολιτών, όσο για την υποστήριξη των τουριστικών αναγκών του Λουτρακίου.
Κι αυτό, γιατί τα τραίνα στον κεντρικό άξονα, χωρίς να έχει παραδοθεί η γραμμή ως την Πάτρα και όλοι οι ενδιάμεσοι σταθμοί, φθάνουν στον Ισθμό από/προς Αθήνα – Κόρινθο – Κιάτο υπερπλήρη επιβατών. Συνεπώς, η μεταφορά όρθιων επιβατών, εγκυμονεί κινδύνους για την σωματική ακεραιότητα και την ασφάλεια των περίπου 17.000 κατοίκων του δήμου μας, ενώ στην πράξη σημαίνει, σύμφωνα με την σιδηροδρομική πρακτική, πλήρη απαξίωση σταδιακά του μέσου.
Πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι ο σταθμός στον Ισθμό, δεν εξυπηρετεί την πόλη, καθώς τα έξι χιλιόμετρα είναι μακριά και το κόστος για την κάλυψη αυτής της απόστασης με ταξί είναι αποτρεπτικό, ειδικότερα στην οικονομική κατάσταση που βιώνει σήμερα και για τα επόμενα χρόνια η πατρίδα μας!
Το Λουτράκι, χρειάζεται τη δική του αυτόνομη σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα όπως είχε παλιότερα, γιατί η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα, εγγυάται την βιώσιμη ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής του Λουτρακίου.
Επιπρόσθετα η σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά και τον διεθνή Αερολιμένα Ελευθέριος Βενιζέλος, θα αποτελέσει συγκοινωνιακή επανάσταση και ένα τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα για την τοποθέτηση του Λουτρακίου στη διεθνή τουριστική αγορά! Γεγονός που θα σημάνει αυτόματα, το τέλος της οικονομικής αιμορραγίας του Δημοσίου – δημοτικού χρήματος, για άκρως αμφιλεγόμενες διαφημιστικές προβολές του Λουτρακίου.
Όσον αφορά την μελέτη που είχε παραγγείλει το 2007 ο Γιώργος Γκιώνης στην On Track Rail System Expert εναντιώνεται ευθέως κατά της μονομερούς εμμονής για στάση στον Ισθμό και αναφέρει στην τεκμηρίωσή της χαρακτηριστικά:
1 Σήμερα είναι σημαντικό το συγκοινωνιακό έλλειμμα εξυπηρέτησης που προκύπτει για το θέρετρο του Λουτρακίου, λόγω της μη σύνδεσής του με την Αθήνα, μέσω του προαστιακού.
Την στιγμή μάλιστα, που το Λουτράκι διαθέτει έναν έτοιμο σιδηροδρομικό διάδρομο, ο οποίος πολύ εύκολα και με έργα χαμηλού κόστους, εκσυγχρονίζεται, αναβαθμίζεται, προσαρμόζεται και καθίσταται λειτουργικός, στις σημερινές διεθνείς σιδηροδρομικές απαιτήσεις!
2 Είναι φανερό, ότι θα πρέπει να προχωρήσει το ταχύτερο δυνατόν η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Λουτράκι με βάση τον υπάρχοντα σχεδιασμό του πλέον αρμοδίου φορέα, που δεν είναι άλλος από τον ΟΣΕ.
Δηλαδή, την μετατροπή της σημερινής μετρικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου σε κανονική, με την ταυτόχρονη δημιουργία των τριών νέων στάσεων του προαστιακού σε Ισθμό – Παπανικολάου – Λουτράκι.
3 Η οδική μετακίνηση στην απόσταση των 6 χιλιομέτρων μεταξύ Ισθμού και πόλης Λουτρακίου, χωρίς την σιδηροδρομική διακλάδωση, είναι αποθαρρυντικός παράγοντας για τη χρήση του τρένου από το επιβατικό κοινό.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα, τόσο διεθνώς όσο και στη χώρα μας, που δείχνουν ότι οι σιδηροδρομικοί σταθμοί που απέχουν παρόμοιες αποστάσεις από το πλησιέστερο οικιστικό κέντρο που καλείται να εξυπηρετήσουν σταδιακά, απαξιώνονται και παρουσιάζουν ελάχιστη κίνηση όπως π.χ. Λιβαδειά, Κιλκίς, αλλά ακόμα και ο σταθμός του Κορωπίου, που εξυπηρετείται από τον προαστιακό και απέχει μόλις 2 χιλιόμετρα από τον ομώνυμο οικισμό της Αττικής…
4 Η δε τροφοδοτική λεωφορειακή συγκοινωνία και μόνον αδυνατεί να ικανοποιήσει τον υψηλό φόρτο των επιβατών από/προς Αθήνα – αεροδρόμιο – λιμάνι Πειραιά!
Στις περιόδους αιχμής το Λουτράκι, χρειάζεται συρμούς μοναδιαίας χωρητικότητας τουλάχιστον 300 θέσεων, με δεδομένου ότι υπάρχει η μελέτη επιβατικής ζήτησης για την ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρόμου, που έδειξε ότι η ημερήσια επιβατική ζήτηση για Λουτράκι ήταν μεγαλύτερη ακόμα και από τον προορισμό Οινόης Χαλκίδας.
Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι τη δεκαετία του ’90, οι συρμοί της μετρικής γραμμής Λουτρακίου Αθηνών αναχωρούσαν τις ώρες αιχμής από Λουτράκι υπερπλήρεις επιβατών, με συνθέσεις διπλών και τριπλών συρμών, μολονότι ο χρόνος διαδρομής μέσω της μονής μετρικής γραμμής τότε ήταν δύο ώρες.
5 Συμπερασματικά, η μόνη βιώσιμη περίπτωση εξυπηρέτησης του δήμου Λουτρακίου από τον προαστιακό, είναι η κατασκευή του κλάδου κανονικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου, και η διαμόρφωση των τριών σταθμών που αναφέρονται στην μελέτη του ΟΣΕ.
Μόνον με αυτήν την προϋπόθεση ο προαστιακός μπορεί να συνεισφέρει αποτελεσματικά στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Λουτρακίου, την αποφόρτιση της πόλης περιόδους αιχμής υψηλής τουριστικής κίνησης και επισκεψιμότητας, αποτρέποντας την κυκλοφοριακή συμφόρηση των Ι.Χ. επισκεπτών, αλλά και για την απομείωση των υπαρχουσών αναγκών, σε χώρους στάθμευσης!
● Γιατί ο δήμαρχος Λουτρακίου συνέχεια επινοεί πλασματικά εμπόδια για να σταματήσει την έλευση του προαστιακού ως την οδό Αιγαίου;
● Γιατί ο δήμαρχος Λουτρακίου αποσιωπά πως η κατασκευή της διακλάδωσης του Λουτρακίου, συμπεριλαμβάνει και σταθμό προαστιακού στον Ισθμό; Τί υποκρύπτεται;
● Γιατί ο δήμαρχος Λουτρακίου προβαίνει σε αποσιώπηση μέχρι και της δικιάς του μελέτης που τον υποχρεώνει να κάνει τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που λέει;
Συνεπώς, για να τελειώνουμε με τα αστεία, όποιος αναίτια και αφού προηγουμένως έχει παραδεχτεί την ραγδαία και πολυμορφική ανάπτυξη που θα επιφέρει το έργο του προαστιακού ως την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, το σαμποτάρει συνειδητά και επιδιώκει:
√ το κλείσιμο ακόμη περισσότερων επιχειρήσεών και καταστημάτων σε όλο τον δήμο,
√ οι τιμές όλων των ιδιοκτησιών να συνεχίζουν να καταβαραθρώνονται λόγω του βάναυσου πλήγματος στην επισκεψιμότητα της πόλης,
√ να συνεχίζουν να εκτοξεύονται στα ύψη οι δείκτες ανεργίας και σε δυσανάλογο ποσοστό σε σχέση με άλλες τουριστικές περιοχές,
√ επιδιώκει την πτώση στην επισκεψιμότητα του καζίνο, το οποίο υποχρεώνεται να μειώνει το προσωπικό, ενώ αδυνατεί να ανταπεξέλθει στις μισθολογικές και ασφαλιστικές του υποχρεώσεις,
√ επιδιώκει το καζίνο, να μην έχει έσοδα και να καταβάλει στον δήμο Λουτρακίου, μόνο το ελάχιστο εγγυημένο μέρισμα, με αποτέλεσμα να μην γίνονται έργα ή όταν γίνονται να είναι ελάχιστα έργα για τον τόπο μας και μικρής σημασίας,
√ επιδιώκει τα μεγάλα έργα του Λουτρακίου όπως το Loutraki Thermal Spa και το δημοτικό κολυμβητήριο, να χειμάζονται και να δίνονται αντί πινακίου φακής σε ημετέρους,
√ επιδιώκει το ΚΤΕΛ να συνεχίζει να μονοπωλεί προς όφελος του και εις βάρος του ανταγωνισμού, αλλά και των πολιτών, τις επιβατικές μεταφορές για Αθήνα,
√ να διαιωνίζεται το κυκλοφοριακό που ταλανίζει τους πολίτες σε περιόδους αιχμής,
√ να διαταραχθεί η ομαλή επέκταση του νέου σχεδίου πόλης στο Λιβαδάκι καθώς η σημερινή κατάσταση της υπάρχουσας γραμμής δημιουργεί ανισοσταθμία, γεγονός που ενισχύει την αίσθηση διχοτόμησης της πόλης.
Ενώ με την έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου η γραμμή θα κατέλθει στο ύψος του οδοστρώματος και θα ανοίξουν όλοι οι παράπλευροι και κάθετοι δρόμοι, με την δημιουργία πολυπόθητων ισόπεδων διαβάσεων, που θα είναι προστατευόμενες με την κατάλληλη σήμανση.
√ έχει στοχοποιήσει τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, όπως λχ οι οικονομικά ασθενέστεροι, η σπουδάζουσα νεολαία, η τρίτη ηλικία, οι γυναίκες και τα παιδιά, οι ποδηλάτες, καθώς και τα άτομα με ειδικές ανάγκες και κινητικές δυσκολίες, που είναι αποκλεισμένες από προσιτή μεταφορά όπως τα μέσα σταθερής τροχιάς,
√ θέλει ο δήμος να είναι συγκοινωνιακά διχοτομημένος, καθώς εάν υπήρχε ο προαστιακός σιδηρόδρομος, θα λειτουργούσε και ως αστικό μέσο μεταφοράς στα όρια του, και οι πολίτες του Λουτρακίου, του Ισθμού και των Αγίων Θεοδώρων, θα μπορούσαν εύκολα, γρήγορα και οικονομικά να μετακινηθούν σε ολόκληρη την ενδοχώρα του δήμου,
√ ο δήμος σπαταλάει πολύτιμους πόρους για την αγορά οικοπέδων και την δημιουργία πάρκινγκ,
√ ενώ την περίοδο των ισχνών αγελάδων, ο δήμος ξοδεύει αστρονομικά ποσά, για άκρως αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες του Λουτρακίου, μήπως και καταφέρει να προσελκύσει τουρισμό…

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΛΕΥΣΗΣ
ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ

- Advertisement -

57 ΣΧΟΛΙΑ

  1. μας τα έχετε πρήξει με το προαστιακό.Λες και θα έχει να κερδίσει κάτι ο κόσμος εκτός από φασαρία και βρώμα.Για 10 μαγαζιά μια ζωή μας τα έχετε πρήξει λες και δεν υπάρχει άλλος κόσμος μόνο τα μαγαζιά.

  2. Στο ελλάδα πρόοδος σημαίνει με ένα κουμπί τσουπ έξω από το σπίτι σου..!!
    Τσουπ με ένα κουμπί και ουρείς χωρίς να περπατήσεις μέχρι το w.c ..!
    Με τον προαστιακό οι Aθηναίοι με ένα ΄΄τσουπ΄΄ πάνε Αγ. Βαρβάρα –Αιγάλεω-Καλλιθέα κτλ χωρίς να πάρουν άλλο μέσο..?
    Μερικοί εδώ λένε την γνώμη τους για αυτό εδώ..
    όπως και εγώ…!
    Οι συγκοινωνιολόγοι –ειδήμονες θα καταλήξουν….
    Εσύ με το video club γιατί έχεις λυσσάξει με το θέμα αυτό…??
    Κανένα οικόπεδάκι εκεί κοντά…?
    Τέλος εσύ σαν μέτοικος (από μπαμπά..) ενδιαφέρεσαι ποιο πολύ από εμάς τους βέρους Λουτρακιώτες….? Αντε μου ….

    ΥΓ Τέλος θα το πω πάλι..!
    Από την Αιγαίου μέχρι το Ισθμό υπάρχουν πολλά σπίτια, και μετά από 10-20 χρόνια χιλιάδες και άλλα θα προστεθούν διότι το Λουτράκι δεν μπορεί οικοδομηθεί ανατολικά λόγω υδροφόρου ορίζοντα, ούτε βόρεια λόγω βουνού ούτε δυτικά λόγω θάλασσας….!
    Άραγε το τραίνο θα περνά μέσα από χιλιάδες σπίτια-ξενοδοχεία-μαγαζια κ.α
    Όταν περνά το τραίνο, σε μία αχτίνα 100-200 μέτρα είναι σαν ένας μικρός σεισμός δονείται όλοι η γης γύρω το ξέρετε αυτό..??
    Μόνο για αυτό κ.α πολλά φτάνουν..

    ΥΓ2 Στον Ισθμό είναι η ποιο προχωρημένη λύσει για μένα,για την αποκέντρωση της ΠΟΛΗΣ …
    Όπου το ΖΗΤΑ απεγνωσμένα για να αναπνεύσει..!
    Στο φινάλε δεν θέλουμε άλλους, το καλοκαίρι πέφτει ή πίεση του νερού και σε μερικές περιοχές δεν υπάρχει..!!

  3. 4.08 Τερμα κομπλεξ ανθρωπε ..ποιος εισαι συ που θα αποφασισεις ποσοι θα ερχονται κ ποσο θα μενουν.μεχρι την ιδιοκτησια σου εχεις δικαιωματα ..αν σου την παραβιασουν να μιλας .απο κει κ περα ο καθενας στην καλυβα του .Ξεχαστε το χωριουδακι , η πολη αναπτυσσεται .Αν η πιεση του νερου πεφτει στην πολη των νερων να απευθυνθεις σε αυτους που ψηφιζεις τοσα χρονια.
    Σε καθε πολιτισμενη πολη της Ευρωπης υπαρχει τρενο ..ολοι μετακινουνται με αυτα κ δεν χρησιμοποιουν αμαξια.

  4. Όπως έλεγε και ο Χάρρυ Κλύνν για κάτι τους πρασινοφρούραρχους, όπως ο εδώ, που δεν θέλουν τουρίστες στον τόπο μας γιατί δεν τους βολεύουν χωρίς δεν σκέφτονται τους μεροκαματιάριδες στις ταβέρνες και αλλού:
    Στα πράσινά μου όνειρα πράσινα μουρμουρίζω,
    πρασίνισες αγάπη μου και δεν σ'αναγνωρίζω!

  5. Εσυ που λες οτι προκαλειται ενας μικρος σεισμος σε ακτινα 100-200 μετρα απο τον προαστιακο: αν αγαπας πραγματικα τον τοπο μας, καλυτερα να ξεκουμπιστεις απο δω χαμω!!!!!!

  6. τα γκιωνοτρολλ έπιασαν παλι δουλεια απο νωρις στο δημαρχειο…200 σχολια να γραψετε για να δειξετε οτι θελει ισθμο ο κοσμος, το 2019 παλι θα πατε σπιτια σας!

  7. Κύριε 4.08 όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά στον κόσμο ολόκληρο, πρόοδος είναι να μην βρίζεις τον συνάνθρωπό σου οποτεδήποτε εκφράζει μίαν άποψη που δεν σου αρέσει ή με την οποίαν διαφωνείς.
    Πρόοδος είναι το να ξέρεις να φέρεσαι στο κοινωνικό σύνολο.
    Πρόοδος είναι το να ξέρεις να σέβεσαι τον διπλανό σου.
    Πρόοδος είναι το να ξέρεις να μιλάς και επιχειρηματολογείς κόσμια και συγκροτημένα.
    Εν γένει, πρόοδος είναι ό,τι ακριβώς εσύ δεν λες και δεν κάνεις, δυστυχή κύριε…Περαχώρα…

  8. 12:25 π.μ
    Zzzzzzz ζαλίστηκα ..δεν σε καταλαβαίνω…!
    Που τα είδες εσύ όλα αυτά στο σχόλιο (4:08 μ.μ..)
    Εγώ το ξανά διάβασα (διάβασε το και εσύ πάλι…)
    Που βλέπεις εσύ ότι βρίζω..?
    Ποια λέξη θεωρείς εσύ βρισιά-συκοφαντία ή ότι άλλο…?
    Μήπως στο αθώο τυράκι όπου σου έβαλα και τσίμπησες χάνε από την Βόχα….?

    Για ένα πρόβλημα όπου αφορά τους ιδικούς και του συμβουλίου….
    Κάνατε και φορέα 5-10 άτομα…
    ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΛΕΥΣΗΣ
    ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ

    Η μπόχα του προσωπικού συμφέροντος μυρίζει πολύ για τον κοινό νου…!!
    ΥΓ το λέω και πάλι ΒΡΕΣΕ τις βρισιές μου..
    και γράφτες μονολεκτικά..
    για να καταλαβαινόμαστε…??
    Αλλιώς μούγκα αυτοδημιούργητε….

  9. ΥΓ 2 εσύ βρε Ελενάκι βλέπεις να βρίζω στο σχόλιο 4:08 μ.μ..??
    Πέσε στο μιχαλάκι να διασφαλίσει το κρασί, διότι προβλέπω σεισμό πιθανόν σύντομα..!

  10. 4:13 μ.μ. Εσύ για διάβασε πάλι το εμετικό σου 8.30 σχόλιο ή μήπως δεν το θυμήθηκες λόγω γεροντικής ανοίας? Αυτό ακριβώς λέω: όποιος διαφωνεί μαζί σου, τον κατακεραυνώνεις με παπανδρεϊκό θράσος. Σου'μεινε απωθημένο φαίνεται.

  11. Ποιό τυράκι ορίζεις ως ένοχο και ποιό ως αθώο? Σε λίγο θα μιλάς για αθώα βερύκοκα, αθώα κουκουνάρια, αθώα φραγκόσυκα, αθώα πλατάνια, αθώα παγκάκια, αθώα καλοριφέρ και αθώα τροπολόζ. Μακάρι οι αθώοι το πνεύματι…χαχαχαχαχα!!!

  12. stin 9:09 μ.μ
    Εδώ αυτός μιλά (12:25 π.μ)για το σχόλιο μου 4:08.. ότι βρίζω –για πρόοδο κτλ…
    Τι δουλειά έχει το σχόλιο του 8:30 …??
    Ποιος έχει άνοια εγώ.. ? ή εσύ η χαζοχαρούμενη…?
    2ον Όταν κάποιος (7:54μμ) σε λέει βρομιάρη χωρίς λόγο…!
    Τι θα του απαντήσω βρε αγαθομαρία..???
    Άντε και εσύ…..

  13. Αγαπητέ κύριε 4.08, καλό είναι να προσέχετε τα γραφόμενά σας όταν δηλώνετε πως: "Στο φινάλε δεν θέλουμε άλλους", διότι δεν είσαστε εκπρόσωπός μας. Καλύτερα λοιπόν να αλλάξετε το "δεν θέλουμε" σε "δεν θέλω".
    Στο φινάλε, είναι δικαίωμά σας να προσβεύετε πως δεν θέλετε άλλους, και είναι επίσης δικαίωμά μου να προσβεύω ότι είσαστε το όνειδος του Λουτρακίου μας και πως δεν σας θέλω στον πόλη μας.
    Ευχαριστώ του κ.κ. διαχειριστές για την δημοσίευση του σχολίου μου,
    Μετα τιμής,
    Κ. Α.

  14. Ρε σεις Λουτρακιώτες, μιας και σας νοιάζει τόσο πολύ το τουριστικό κομμάτι, γιατι δεν βάζει ο δήμαρχός σας λεωφορείο από τον προαστιακό στο Λουτράκι και να το πληρώνετε από την τσέπη σας? Σε max 10 λεπτά θα είσαστε εκεί από την Κόρινθο. Τι θα κερδίσετε παραπάνω με το να γεμίσετε το χωριό σας με γραμμές τραίνου…..?

  15. ston 1:01 π.μ
    Βρε Θανάση νομίζεις ότι το Κ.Α ή το Θ.Δ – Σ.Δ και άλλα μυριάδες τέτοια, μας λέει τίποτα…??
    Όπου μας έβαλες φαρδιά -πλατειά ένα Κ.Α και νομίζεις ότι θα μας ………..ς
    ΄΄δεν σας θέλω στην πόλης μας..!!΄΄ χαχαχαχα..
    Τι λες βρε Προκόπη..??
    Άντε στον μπαμπά σου γρήγορα…..εκεί….
    Και όταν μεγαλώσεις ακόμη βάλε φαρδιά-πλατιά ένα υπαρκτό όνομα όπως εγώ , όταν χρειάζεται…?
    Και τότε θα σου πω εγώ σε ποιο χωριό θα σε πάω….!
    Υ.Γ Εγώ την γνώμη λέω ότι δεν θέλουμε άλλους μέτοικος στο Λουτράκι κ.α..
    διότι και γεωγραφικά-και βιολογικό καθαρισμό δεν αντέχει άλλους…! Είναι η γνώμη μου…!!!

  16. Κύριε 12.40 όχι μόνο κρύβεσαι πίσω από ένα σχεδόν μισό επώνυμο (όποτε το δίνεις κι αυτό), αλλά δεν έχεις καν τον ανδρισμό και το σθένος να παραδεχτείς ότι και το 8.30 σχόλιο είναι δικό σου. Αν ήταν τέτοιος ο σύζυγός μου δεν θα του είχα ρίξει ένα βλέφαρο, άλλο πόσο να τον παντρευόμουν. Συνεπώς καταλαβαίνω μάλλον καλά τώρα την αιτία της απομόνωσης και πλήρους μοναξιάς σου.

  17. 4,13 και 4,31, για ποιον σεισμό, για ποιο video club και για ποιους άλλους δεν θέλεις εδώ ομιλείς? Γιαυτό: όχι δεν είναι πόζα αυτή. Πιο ψηλά το κεφάλι, πιο καμάρι, έφυγα!!!!! χλαααααατς η μουσταλευριά! Εεεεε, το ζητούσε ο οργανισμός σου! Μέχρι και η Ελένη θα ξεκαρδίστηκε στα γέλια!

  18. atin 6:47 μ.μ
    {και το σθένος να παραδεχτείς ότι και το 8.30 σχόλιο είναι δικό σου.}
    Η άνοια φαίνεται είναι δικό σου χουσούρη..
    Δεν απαντώ εδώ για το σχόλιο αυτό.?

    [[2ον Όταν κάποιος (7:54μμ) σε λέει βρομιάρη χωρίς λόγο…! Τι θα του απαντήσω βρε αγαθομαρία..??? ]]
    (απαντώ για το σχόλιο αυτό 8:30 νομίζω,,,?)

    15 Οκτωβρίου 2017 – 12:40 π.μ.

    ΥΓ στον 9:19 μ.μ Το ΞΕΡΩ ότι είσαστε χαζοχαρούμενη και γελάτε με το τίποτα…!!

  19. 4:31 μ.μ. Σου'χω πει πολλές φορές την Ελένη να την αφήσεις ήσυχη και να μην την πιάνεις στο στόμα σου. Ελληνικά καταλαβαίνεις;

  20. Δεν βλέπεις βρε ανόητε.. λιαν επιεικώς άλλοι την μπερδεύουν όχι εγώ…./?
    ΄΄ Μέχρι και η Ελένη θα ξεκαρδίστηκε στα γέλια!΄΄
    Άντε να μαζέψεις ελιές και σαλιγκάρια άμα ξανά βρέξει….
    Άντε κοπρίτη.. κάνε και καμιά άλλη δουλειά….!

  21. 12:40 ελα ρε, ξεκολλα. Σ'ειπε καποιος βρωμιαρη και το πηρες προσωπικα και μας πλακωσες σε ηλιθια μηνυματα εδω. Χαλαρωσε. Αει'ντε απο κει δα με σενα!!

  22. Ρε μάστορα, αυτά τα K.A. είναι τα αρχικά του Κώστας Αγγέλης. Αγγελίδης δηλαδή, αλλά μιας και το σηκώνει το κλίμα Λουτρακίου-Περαχώρας, το έκοψα λίγο το επώνυμό μου. Το δικό σου όνομα και επώνυμο ποιο είναι? Για να δουμε με ποιον μιλάμε τώρα…

  23. ston 2:33 μ.μ
    Αυτό δεν ισχύει για μένα…!
    Όταν όμως συμπίπτει η γνώμη μου με του Γκιώνη δεν θα πω ΟΧΙ εις βάρος του τόπου μου, μόνο για την αντίδραση….
    Τέλος ας βρούνε την σωστή λύσει οι ειδήμονες για το καλλίτερο για τον τόπο, και για τώρα και για το μέλλων….
    Έχω γράψει στο παρελθόν πολλά και μακροσκελή σχόλια ότι η Αιγαίου δεν είναι η σωστή θέση για το τραίνο ..(η γνώμη μου..)
    Τώρα αν συνέπεσε και με αυτήν του Γκιώνη τι να κάνω..??
    Γιώργος Γκιώνης: «Ακόμα πιο εξυπηρετική η στάση στον Ισθμό»

  24. 4΄27, ασφαλώς και είναι η γνώμη σου, αλλά δεν καταλαβαίνεις ότι έχεις γίνει βαρετός και κουραστικός, ενώ είσαι και μονίμως εριστικός εδώ μέσα; Πήγαινε να παίξεις τσιλίκι μαζί με άλλα γεροντοπαλίκαρα και άσε μας να διαβάσουμε κάνα σοβαρό σχόλιο εδώ μέσα. Άντε τελείωνε.

  25. 8:12 εδώ γράφεις να βρούν τη σωστή λύση οι ειδήμονες, αλλά η επιστήμων που ήρθε να μας μιλήσει για το φαινόμενο με τις τσούχτρες σε ενόχλησε, διότι απλώς διαφωνούσες μαζί της. Όπως σε βολεύει.

  26. Ευανθία, αγαθομαρία, Ελένη, Προκόπης, Θανάσης, Γκούρα, Καλαμάτα, Λουτρά, Κυρα Βρύση, Καλαμάκι, Βίλια Μάνδρας, Μαλαγάρι, μπέρδεψες τα μπούτια σου και πως θα τα ξεμπλέξεις….

  27. ston 9:32 π.μ
    Διαφώνησα… και όπως θα κατάλαβες εκ των υστέρων, καταλήξαμε στα διαφωνημένα μου ήτοι :
    Στην – υπομονή – μάσκα-γυαλάκια ..
    ή δεν έγινε έτσι…??
    Τα οποία τα ίδια είπε σχεδόν ο Γκιώνης μετά από 100 μέρες ..!
    Ή δεν είναι έτσι….???
    Τέλος η γνώμη μου ήταν -είναι ότι την φύση δεν μπορεί να την δαμάσει κανένας απλός Ιχθυολόγος…..
    Δώστε μου και εμένα πολλά χρήματα να σου κάνω κρεμαστούς κήπους στα Γεράνεια καλλίτερους και από της Βαβυλώνας…!
    Δηλαδή η εφαρμογή συμβαδίζει και με το κόστος…
    Ή δεν είναι έτσι…??
    Έτσι και το κόστος σήμερον ημέρα να φέρουν το τραίνο στην Αιγαίου είναι δυσανάλογο με την απλή εξυπηρέτηση των πολιτών….
    Είναι πολλά τα λεφτά , εκτός τα άλλα μειονεκτήματα..…!
    Ή δεν είναι έτσι..??

  28. Ευανθία, αγαθομαρία, Ελένη, Προκόπης, Θανάσης, Γκούρα, Καλαμάτα, Λουτρά, Κυρα Βρύση, Καλαμάκι, Βίλια Μάνδρας, Μαλαγάρι, μπέρδεψες τα μπούτια σου και πως θα τα ξεμπλέξεις….

  29. Όχι, δεν καταλήξαμε. Μόνος σου κατέληξες. Εσύ δεν θυμάσαι καλά. Κάποτε μας επαινούσες τους Γιώργο Κατσιφάρα και Ευάγγελο Γιαννόπουλο. Μέλι έστασε το στόμα σου, τους έβλεπες σαν σωτήρες και σου'χα πει να κρατάς μικρό καλάθι. Μήπως και εκεί καταλήξαμε? Τελικά είδες μόνος σου ποιος είχε δίκιο και ποιος (εσύ φυσικά) άδικο, αλλά μάλλον με τα χρόνια έφθειρε και η μνήμη σου.

  30. ston 10:32 μ.μ
    Ποιος τα έλεγε αυτά βρε Χαρούλα εγώ…??
    Σε ποιόν..??
    Και με ποια ιδιότητα τα έλεγα…??
    Και για ποιο συμφέρον..??
    Ρίχτετα όλα έστω και ανώνυμα…!!
    Για να καταλάβω και εγώ που τον ήξερα εγώ τον
    Κατσιφάρα -Γιαννόπουλο…?
    Οι νευρώνες του μυαλό σας έχουν βραχυκυκλώσει όπως του SPA σήμερα, όπου επισκέφτηκα αργά το βράδυ…!
    Τέλος άσχετίδηδες συγκρίνετε ανόμοια πράγματα -καταστάσεις του 1981 – και του 2017….!
    Εσείς νομίζετε ότι τα πράγματα είναι πάντα τα ίδια..! Και έτσι μπορείτε να πάτε το 1975-1950.. κτλ..

  31. Άλλο και τούτο πάλι. Δεν είπε κανείς ότι τους ήξερες προσωπικά, αλλά τους θαύμαζες σαν θεούς. Εννοώ και τον Γιαννόπουλο και τον Κατσιφάρα. Φυσικά εσύ τα έλεγες, ποιος άλλος, εγώ? Με την ιδιότητα του πρασινοφρουρού τα έλεγες φυσικά, με ποια ιδιότητα, του μουσουργού, τρομάρα σου? Λειτουργεί το τσερβέλο σου για να καταλαβαίνεις τι γράφω? Αν σε ρωτήσει κάποιος τα παιδιά του Ζεβεδαίου ποιον είχαν πατέρα, να δεις που δεν το ξέρεις, γιατί το μόνο που ξέρεις είναι τα παιδιά του Παπανδρέου ποιον είχαν πατέρα. Την Χαρούλα έπιασες τώρα? Αμ τα'χεις χαμένα…!!!!

  32. Ουδείς είπε ότι τους ήξερες προσωπικά, αλλά τους θαύμαζες ωσάν Ολύμπιους θεούς. Ασφαλώς εσύ τα έλεγες, όχι κανείς από εμάς, γιατί εμάς λειτουργεί το μυαλό μας. Με την ιδιότητα του πρασινοφρουρού τα έλεγες φυσικά, με ποια ιδιότητα, του μουσουργού? Αν σε ρωτήσει κάποιος τα παιδιά του Ζεβεδαίου ποιον είχαν πατέρα, να δεις που δεν το ξέρεις, γιατί το μόνο που ξέρεις είναι τα παιδιά του Παπανδρέου ποιον είχαν πατέρα. Τώρα άφησες την Ελένη και έπιασες την Χαρούλα?

  33. Όσο για σένα με την ελιά, δεν νομίζεις ότι με το πρασινοφρουρός -επίλαρχε -κ.α ανυπόστατα…
    Δεν νομίζεις ότι κατάντησες αηδία..??
    Κολλημένος νταμαρτζής δηλ. να σπάει τοις πέτρες μέχρι εκεί έφτανε το τσερβελό σας..
    Συμφωνείς κα Χαρούλα…??

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog