Του Δημήτρη Καραπατά.9 ΧΡΌΝΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΊΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΏΡΓΟ ΔΈΔΕ!….
ΣΤΟΝ ΑΈΡΑ ΜΕ ΕΥΘΎΝΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΏΝ ΒΟΥΛΕΥΤΏΝ ΚΟΡΙΝΘΊΑΣ, ΤΟ ΝΈΟ ΓΠΣ ΛΟΥΤΡΑΚΊΟΥ, ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ…

Τι και αν δήλωνε με εμβρίθεια πιγκουίνου ο Γιώργος Δέδες «Στο υπουργείο μας δεν έχουμε έργα που μπλοκάρουν. Τουναντίον υπάρχουν πολλά έργα που τα ξεμπλοκάραμε» ήρθε ο ρους των γεγονότων, για να αποδείξει ακόμα μια φορά πως είναι ανακόλουθος λόγων και έργων που τον κατατάσσουν στον πιο αφερέγγυο πολιτικό που γνώρισε ο τόπος!

Αφού ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας, νυν γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και υποψήφιος περιφερειάρχης στις επόμενες εκλογές, Γιώργος Δέδες,
με το χρονοδιάγραμμα που έδωσε τον περασμένο Φεβρουάριο από το Δημαρχείο του Λουτρακίου για τον Προαστιακό και το οποίο οριοθετούσε χρονολογικά, την συμβασιοποίηση του συγκεκριμένου έργου μέχρι τα τέλη του περασμένου Σεπτέμβρη, δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

Κάτι που αναμενόταν άλλωστε, αφού 9 χρόνια ο “φαντεζί” πολιτικά Γιώργος Δέδες,παίζει με τα συμφέροντα 17.000 δημοτών, 100.000 παραθεριστών και 1300 εργαζομένων στο καζίνου Λουτρακίου, αφού προβαίνει μόνο σε ανακοινώσεις κενού περιεχομένου ώστε να συντηρεί ένα όψιμο ενδιαφέρον προς άγραν ψηφοφόρων.

Προς επίρρωσιν των προαναφερόμενων, ιδού οι ημερομηνίες του χρονοδιαγράμματος Γιώργου Δέδε …

• 12/2/18: Έγκριση από το Δ.Σ της ΕΡΓΟΣΕ των τευχών δημοπράτησης
• 15/2/18: Δημοσίευση στην επίσημη εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Κοινότητας
• 23/3/18: Κατάθεση αιτήσεων – προσφορών
• Σεπτέμβριος 2018 ( το αργότερο) : Υπογραφή Σύμβασης
• Φεβρουάριος 2020: Ολοκλήρωση του έργου!

Οι “τρικολόρ” Γιώργος Δέδες με γην γνωστή
περιρρέουσα «πλεονασματική»σοφία του,
εκθέτει τον Πρωθυπουργό της χώρας Αλέξη Τσίπρα που πριν λίγους μήνες, στο αναπτυξιακό συνέδριο της Τρίπολης, είχε αναφερθεί στο συγκεκριμένο έργο, ενώ συνεχίζει με την ανοχή ή και την υποστήριξη των 3 κυβερνητικών βουλευτών Κορινθίας, ΚΌΝΤΡΑ ΣΕ 4 ΑΠΟΦΆΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΎ ΟΡΓΑΝΟΥ ΤΟΥ ΔΉΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΊΟΥ-ΠΕΡΑΧΏΡΑΣ & ΑΓΊΩΝ ΘΕΟΔΏΡΩΝ να προκαλούν κατά συναυτουργία ανήκεστο βλάβη στην οικονομία της πόλης του Λουτρακίου με την διάρρηξη του συνεκτικού ιστού της, λόγω του βάναυσου χτυπήματος που έχει πετύχει στην επισκεψιμότητα της, η μεθοδευμένη απεμπόληση του συγκεκριμένου έργου!

Αυτή την στιγμή, στην «αμαρτωλή» ΕΡΓΟΣΕ, το σχέδιο της παρελκυστικής τακτικής, ετέθη και πάλι σε εφαρμογή και όλα δείχνουν ότι με εντολές άνωθεν, κάνουν τα πάντα, για να εκτροχιάσουν και πάλι το έργο του προαστιακού του Λουτρακίου!

Την ίδια στιγμή που έχουν προχωρήσει φαραωνικά έργα με τεράστιους προϋπολογισμούς που εξαγγέλθηκαν πολύ αργότερα από τη σιδηροδρομική σύνδεση του Λουτρακίου όπως οι υπογειοποιήσεις των σιδηροδρομικών γραμμών των Σεπολίων….
Ενώ υπενθυμίζεται ότι η ΕΡΓΟΣΕ, που βουλιάζει γραμμές μαζί με τον προϋπολογισμό της χώρας και συμβάλει στην ανθρωπιστική κρίση, «φεσΟΣΕ» αρχικά -εκτός από τον προαστιακό του Λουτρακίου- και το τμήμα γραμμής Ψαθόπυργος – Ρίο χ.θ. 113+000 έως χ.θ.123+500 χωρίς επιδομή, σηματοδότηση ηλεκτροκίνηση, με € 216 εκατ. όταν το εκτιμώμενο κόστος του ΟΣΕ, ήταν μόλις τα € 30 εκατ.!!!